από 4troxos » Κυρ Ιαν 03, 2010 3:46 pm
kaliakouda έγραψε:Τελικά τι είναι καλύτερο?
Να έχεις LSD ή ESP

Σαφέστατα η απουσία του ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (LSD)ειναι μεγάλη απώλεια οσο αφορά κυρίως στην ασφαλτινη-χωμάτινη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ,σε κρατήματα σε στιγμές απώλειας πρόσφυσης απο τον μπροστά η΄πίσω άξονα.
Αυτό άλλωστε που χαρακτηρίζει αυτό το αμάξι είναι το φοβερό κράτημα που έχει πάνω στο δρόμο.(όχι με τα μαμά λάστιχα βέβαια).Μιλάω τουλάχιστον για το δικό μου NGV.(03/08)
ΕΔΩ πρεπει να πούμε οτι το ηλεκτρονικό σύστημα που μπλοκάρει τους τροχούς (tcs) έχει ή τουλάχιστον είχε , ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε στην περίπτωση που γυρίζουν στον αέρα και οι δυο ρόδες στον ίδιο άξονα π.χ. του μπροστινού άξονα , οπως για παράδειγμα σε απότομο πάτημα γκαζιού σε "παιχνίδια" πανω στο χιονι τότε δεν φρενάρει καμιά απο τις δυο ρόδες και βέβαια εδω έρχεται το κεντρικό lsd να δώσει περισσότερη ροπή στο πίσω άξονα......
ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΛΟΓΙΚΑ ΜΕΝΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ και θα πρέπει κάποιος να του κλειδώσει το κεντρικό διαφορικό !!!!!
Μιλάμε πάντα για την περίπτωση που το tcs δεν θα επέμβει να φρενάρει κάποιον τροχό.
Στο off road απο την στιγμή που κλειδώνεις το κεντρικό όλη η υπόθεση πάει στο tcs που λειτουργεί σαν μπλόκε των δυο αξόνων.(του μπροστά και του πίσω άξονα)
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.