Πισω διαφορικο NGV 2000cc

Γενικές ερωτήσεις για τα αμάξια μας, που δεν είναι σχετικές με κάποια από τις αντίστοιχες ενότητες

Δημοσίευσηαπό ingegnere1 » Κυρ Ιαν 03, 2010 12:22 am

kaliakouda έγραψε:
Τελικά τι είναι καλύτερο?
Να έχεις LSD ή ESP


Το LSD (κεντρικό μπλοκέ) ουσιαστικά παίζει το ρόλο του συνεκτικού συμπλέκτη . Εκεί που πραγματικά μετράει ένα μπλόκέ (για off-road) είναι στους άξονες (αριστερά - δεξιά) και εκεί δουλεύει το TCP (έστω και ηλεκτρονικά).
NGV 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
ingegnere1
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 16, 2009 2:40 pm
Τοποθεσία: MAROUSI

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Κυρ Ιαν 03, 2010 12:30 am

Δεν νομίζω ότι είναι κάτι παρόμοιο με συνεκτικό συμπλέκτη!
Εντάξει δεν αμφιβάλλω για το TCS αλλά και το να μοιράζεται η ροπή έως 90-10 ανά άξονα με το lsd είναι ιδιαίτερα χρήσιμο στην άσφαλτο θεωρώ!
Οπότε που καταλήγουμε?
Είναι μ@@@@α η ενέργειά τους,τουλάχιστον θα μπορούσαν στο ακριβό μοντέλο να παρέχουν και τα δύο, κάτι που όπως κατάλαβα δεν ισχύει :(
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Δημοσίευσηαπό dpol » Κυρ Ιαν 03, 2010 12:43 am

Δηλαδη στο facelift NGV με ESP η ροπη πως μεταφερεται απο τον ενα στον αλλο αξονα :?: ,μεσω του TCS φαντάζομαι γιατι αλλιως δεν γινεται :roll:
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11464
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό daemonhook » Κυρ Ιαν 03, 2010 12:54 am

Eντελως προσωπικη γνωμη,αλλα μπαινοντας σε-σχετικα-γρηγορη στροφη στην ασφαλτο,και κρατοντας πατημενο το γκαζι,νοιωθεις το αμαξι την στιγμη που θα επρεπε να αρχισει να γλυστραει,να διορθωνει.Δεν μπορω να το μεταφερω με λογια,ετσι το νοιωθω εγω.
Εχω το 07 μοντελο με lsd χωρις esp.
Σε φυσιολογικες συνθηκες,πιστευω οτι θα επρεπε να αρχισει να γλυστραει με τα τεσσερα.
Μιλαω για γνωστες μου στροφες,σε''ελεγχομενες''(αν μπορει να ειπωθει κατι τετοιο)συνθηκες και αδειο φυσικα δρομο.
Εαν τη συγκεκριμενη στιγμη που περιγραφω αφησεις το γκαζι,το αμαξι θα υπερστρεψει.
Εαν οντως ισχυει αυτο που λεω,ειναι μεγαλο λαθος η αφαιρεση του lsd απο τα μεταγενεστερα μοντελα.
NGV '07 2.0 5D
Άβαταρ μέλους
daemonhook
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 883
Εγγραφή: Σάβ Απρ 26, 2008 9:15 am
Τοποθεσία: Μεταμορφωση
Λάστιχα: Yokohama Geolandar
Suspension: MAD Springs
cb: Ναι
Name: Γιωργος

Re:

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Κυρ Ιαν 03, 2010 10:39 am

grvitara έγραψε:Στα μοντελα προ face lift το κεντρικο διαφορικο ηταν περιορισμενης ολισθησης ειτε αυτο ειχε esp ειτε οχι. Στο μετα f/l μοντελα, κεντρικο διαφορικο περιορισμενης ολισθησης φορανε μονο τα μοντελα χωρις esp.


Άλλος ένας λόγος που με κάνει ευχαριστημένο που το αμάξι το αγόρασα το 2008 και αφού είχε περάσει απο τις πρώτες παιδικές του ασθένειες (δηλαδη του είχαν λύσει τα κάποια αρχικά μικροπροβλήματα) γιατί οσο πάει και του αφαιρούν απο τον off road χαρακτηρα του ( ακόμη και το το esp δεν βγαίνει off στο 4H).
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4812
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re:

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Κυρ Ιαν 03, 2010 3:46 pm

kaliakouda έγραψε:Τελικά τι είναι καλύτερο?
Να έχεις LSD ή ESP :?:


Σαφέστατα η απουσία του ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης (LSD)ειναι μεγάλη απώλεια οσο αφορά κυρίως στην ασφαλτινη-χωμάτινη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ,σε κρατήματα σε στιγμές απώλειας πρόσφυσης απο τον μπροστά η΄πίσω άξονα.

Αυτό άλλωστε που χαρακτηρίζει αυτό το αμάξι είναι το φοβερό κράτημα που έχει πάνω στο δρόμο.(όχι με τα μαμά λάστιχα βέβαια).Μιλάω τουλάχιστον για το δικό μου NGV.(03/08)

ΕΔΩ πρεπει να πούμε οτι το ηλεκτρονικό σύστημα που μπλοκάρει τους τροχούς (tcs) έχει ή τουλάχιστον είχε , ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε στην περίπτωση που γυρίζουν στον αέρα και οι δυο ρόδες στον ίδιο άξονα π.χ. του μπροστινού άξονα , οπως για παράδειγμα σε απότομο πάτημα γκαζιού σε "παιχνίδια" πανω στο χιονι τότε δεν φρενάρει καμιά απο τις δυο ρόδες και βέβαια εδω έρχεται το κεντρικό lsd να δώσει περισσότερη ροπή στο πίσω άξονα......

ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΛΟΓΙΚΑ ΜΕΝΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ και θα πρέπει κάποιος να του κλειδώσει το κεντρικό διαφορικό !!!!!
Μιλάμε πάντα για την περίπτωση που το tcs δεν θα επέμβει να φρενάρει κάποιον τροχό.


Στο off road απο την στιγμή που κλειδώνεις το κεντρικό όλη η υπόθεση πάει στο tcs που λειτουργεί σαν μπλόκε των δυο αξόνων.(του μπροστά και του πίσω άξονα)
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4812
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re:

Δημοσίευσηαπό dpol » Κυρ Ιαν 03, 2010 7:43 pm

ingegnere1 έγραψε:kaliakouda έγραψε:
Τελικά τι είναι καλύτερο?
Να έχεις LSD ή ESP


Το LSD (κεντρικό μπλοκέ) ουσιαστικά παίζει το ρόλο του συνεκτικού συμπλέκτη . Εκεί που πραγματικά μετράει ένα μπλόκέ (για off-road) είναι στους άξονες (αριστερά - δεξιά) και εκεί δουλεύει το TCP (έστω και ηλεκτρονικά).



Την δουλεια του συνεκτικου συμπλέκτη που υπάρχει στα περισσοτερα SUV στο NGV την κανει το κεντρικο διαφορικο, αυτο ειναι ισως και το μεγαλύτερο πλεονεκτημα του σε σχεση με τα SUV, ο συμπλεκτης κουραζεται ευκολα, αναβει, και λιωνει, μενεις στο βουνο δηλαδή εαν τον πιέσεις, το διαφορικό δεν κουραζεται ποτε :wink:
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11464
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: Πισω διαφορικο NGV 2000cc

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Δευτ Ιαν 04, 2010 1:08 am

Παντως αυτη η ΑΦΑΙΡΕΣΗ του lsd (κεντρικου διαφορικου περιορισμενης ολισθησης) πρεπει να ειναι ΕΛΛΗΝΙΚΗ πατεντα γιατι σε ολες τις αλλες αγορες το αμαξι δινεται ΚΑΝΟΝΙΚΑ με κεντρικο διαφορικο lsd στα STANDARD ειτε εχει esp ειτε δεν εχει esp.Για μια ακομη φορα παιζουν παιχνιδια πανω στους καταναλωτες!!!!!!ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΟΒΑΡΟ ΘΑ ΕΛΕΓΑ!!!!!!
Κοψε -κοψε στο τελος θα το δινουν το αμαξι μονο με τα απαραιτητα για να πηγαινει στην ασφαλτο!!!!!!!
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4812
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: Πισω διαφορικο NGV 2000cc

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Δευτ Ιαν 04, 2010 10:39 am

Για να βεβαιωθειται εαν πραγματι συμβαινει αυτο αρκει να σηκωσετε το πισω η΄το μπροστα μερος του αυτοκινητου με ενα γρυλο με ροδες και να δειτε εαν προχωρει εστω και με δυσκολια,ΧΩΡΙΣ να του μπλοκαρετε το κεντρικο διαφορικο .
Εαν δεν......... τοτε........ το θεμα παιρνει αλλες διαστασεις!!!!!!!!!!!!!!!!
To esp/tcs σε αυτη την περιπτωση .ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΕΥΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ.
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4812
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: Re:

Δημοσίευσηαπό ingegnere1 » Πέμ Ιαν 07, 2010 1:36 pm

dpol έγραψε:
ingegnere1 έγραψε:kaliakouda έγραψε:
Τελικά τι είναι καλύτερο?
Να έχεις LSD ή ESP


Το LSD (κεντρικό μπλοκέ) ουσιαστικά παίζει το ρόλο του συνεκτικού συμπλέκτη . Εκεί που πραγματικά μετράει ένα μπλόκέ (για off-road) είναι στους άξονες (αριστερά - δεξιά) και εκεί δουλεύει το TCP (έστω και ηλεκτρονικά).



Την δουλεια του συνεκτικου συμπλέκτη που υπάρχει στα περισσοτερα SUV στο NGV την κανει το κεντρικο διαφορικο, αυτο ειναι ισως και το μεγαλύτερο πλεονεκτημα του σε σχεση με τα SUV, ο συμπλεκτης κουραζεται ευκολα, αναβει, και λιωνει, μενεις στο βουνο δηλαδή εαν τον πιέσεις, το διαφορικό δεν κουραζεται ποτε :wink:


Έχεις δίκιο , απλά ήθελα να δείξω ότι έχουν τον ίδιο στόχο , τη σωστή κατανομή εμπρός-πίσω .
NGV 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
ingegnere1
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Δευτ Νοέμ 16, 2009 2:40 pm
Τοποθεσία: MAROUSI

Re:

Δημοσίευσηαπό elpa02 » Τετ Ιαν 20, 2010 10:55 pm

kaliakouda έγραψε:Τελικά τι είναι καλύτερο?
Να έχεις LSD ή ESP :?:


Να κατεθεσω την ταπεινη μου αποψη. Εχω το 2lt αγορασμενο Γεναρη 09 δηλαδη μετα facelift εποχη. Αρα κεντρικο ελευθερο σα ποδηλατο.Μονο esp/tcs.
Βεβαια θα προτιμουσα να χω και lsd αλλα αναμεσα στα 2 προτιμω το esp.
Η μεγαλη διαφορα στην ασφαλεια και το κρατημα ειναι οτι σε μια γρηγορη στροφη ή ακομα και με μικρη ταχυτητα αν το αυτοκινητο χασει προσφυση τοτε το esp επεμβαινει φρεναροντας τον εσωτερικο τροχο και κοβοντας γκαζι. Με αυτην την ενεργεια το αμαξι επανερχεται σε πορεια. Δυστυχως το lsd δε μπορει να κανει κατι τετοιο μπορει να δουλευει ομως υπερωριες απροβληματιστα σε αντιθεση με το esp. Επιπλεον μαζι με το esp εχεις και το tcs που θα σε ξεκολησει απο ενα χιαστι ενω το lsd στο κεντρο οχι.
Βεβαια επειδη τοσο το esp οσο και το tcs ειναι λογισμικα τα οποια δινουν εντολες στα συστηματα του αυτοκινητου και eπι το πλειστον στα φρενα, αν τα φρενα ζεσταθουν απενεργοποιούνται. Οποτε αν εισαι σε τιποτα μυστηρια εδαφη νταλα καλοκαιρι μπορει να μεινεις απο esp/tcs, αλλα αφου (δυστυχως) τα χωματινα χλμ ειναι το 10% των ασφαλτινων μαλλον δε θα συμβει ποτε και δε με πολυχαλαει.
Απο την αλλη σε συνθηκες μειωμενης προσφυσης οπως προτεινει και ο κατασκευαστης κλειδωνεις το κεντρικο οποτε και lsd να ειχες το βγαζεις off και δε σε νοιαζει αν ο μπρος ή ο πισω αξονας σπινιαρει.
Αυτα
elpa02
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Τετ Δεκ 10, 2008 8:22 pm
Τοποθεσία: Γερακας
Λάστιχα: Latitude Cross
Suspension: Mama
cb: Ναι
Name: Ηλίας

Re: Πισω διαφορικο NGV 2000cc

Δημοσίευσηαπό panstath » Παρ Ιαν 22, 2010 11:59 am

Αυτη ακριβός είναι και η δική μου άποψη.Εχοντας κάνει πάνω απο 250000 km με niva σε διαφορα εδάφη εκέινο που μου έμεινε είναι οτι τα σημερινά suv με καλά λαστιχάκια πανε σχεδον παντού... μια και τα απρόσητα μέρη είναι πλέον παρελθόν (κριμα).Αρα η άνεση και η ασφάλεια έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο πλεον.
Δε σας κρύβω οτι δεν πουλησα το niva μου αμέσος μετα την αγορά του ngv αλλά αφου τσέκαρα το ngv αρκετά.... :D :D :D
Άβαταρ μέλους
panstath
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 21, 2009 7:19 pm
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
Λάστιχα: Yokohama A/T G012
Suspension: MAD+KYB+αποστατες
cb: Όχι

Re: Πισω διαφορικο NGV 2000cc

Δημοσίευσηαπό ZΗΡΕΙΑ » Παρ Ιαν 22, 2010 5:26 pm

Ωραίος ! ;)
ZΗΡΕΙΑ
 

Re: Πισω διαφορικο NGV 2000cc

Δημοσίευσηαπό 4troxos » Παρ Ιαν 22, 2010 6:29 pm

Επομένως είμαστε στα επίπεδα των σκληρών off road.(δεν λέω καθαρόαιμων).
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.
Άβαταρ μέλους
4troxos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4812
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 9:50 pm
Τοποθεσία: Zante
Λάστιχα: COOPER AT3-sport2
Διάσταση ελαστικών: 225/75/16
Suspension: MAD
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Χρήστος

Re: Πισω διαφορικο NGV 2000cc

Δημοσίευσηαπό ------ » Σάβ Ιαν 23, 2010 12:49 pm

4troxos έγραψε:Για να βεβαιωθειται εαν πραγματι συμβαινει αυτο αρκει να σηκωσετε το πισω η΄το μπροστα μερος του αυτοκινητου με ενα γρυλο με ροδες και να δειτε εαν προχωρει εστω και με δυσκολια,ΧΩΡΙΣ να του μπλοκαρετε το κεντρικο διαφορικο .
Εαν δεν......... τοτε........ το θεμα παιρνει αλλες διαστασεις!!!!!!!!!!!!!!!!
To esp/tcs σε αυτη την περιπτωση .ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΕΥΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ.

Γνωστο περιοδικο εκανε αυτο που γραφεις το χιαστη δλδ,και με τα αργα κουμπωμενα και το αμαξι προχωρησε,και με μια ροδα να παταει.Χωρις κλειδωμα διαφωρικου τιποτα!!Το αμαξι που εγινε το τεστ ηταν ενα NGV 2009 2000cc esp-tcs
------
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ερωτήσεις

arahova Παρ Μάιος 02, 2025 10:41 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Μάιος 02, 2025 6:35 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα!
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!!
makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες