Αργα μονο στους πισω τροχους

Re: Αργα μονο στους πισω τροχους

Δημοσίευσηαπό gba » Δευτ Οκτ 07, 2024 2:16 pm

Κατα την γνωμη μου , δεν ειναι απαραιτητο το ρελε,
αρκει να ανοιγοκλεινεις τον διακοπτη χωρις να εχεις βαλει τερακινηση, οποτε δεν εχει ρευμα στο κυκλωμα.
Αν κανω λαθος, ας μας διαφωτισει καποιος. :think:
Άβαταρ μέλους
gba
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Παρ Σεπ 20, 2024 11:30 pm
Λάστιχα: Michelin/ Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 235/60 R16
Suspension: BILSTEINB6perfomance
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Αργα μονο στους πισω τροχους

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Δευτ Οκτ 07, 2024 2:40 pm

Σωστό αυτό που λες...

Ο πιλότος το έβαλε χωρίς ρελέ. (εννοείται να μπεί κάποιο "σοβαρό" διακοπτάκι... και όχι κινεζιά!)
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Αργα μονο στους πισω τροχους

Δημοσίευσηαπό A7PILOT » Δευτ Οκτ 07, 2024 9:05 pm

gba έγραψε:Κατα την γνωμη μου , δεν ειναι απαραιτητο το ρελε,
αρκει να ανοιγοκλεινεις τον διακοπτη χωρις να εχεις βαλει τερακινηση, οποτε δεν εχει ρευμα στο κυκλωμα.
Αν κανω λαθος, ας μας διαφωτισει καποιος. :think:

Κάνεις λάθος. Το διακόπτη , (αεροπορικού τύπου) τον ανοιγοκλίνουμε όποτε θέλουμε, είτε έχουμε βάλει τετρακίνηση είτε όχι. Φυσικά εχει νόημα μόνο όταν έχουμε εμπλέξει ή θέλουμε να επιλέξουμε τα αργά. Διότι αν επιλέξουμε το διακόπτη έχοντας το μοχλό στη θέση 4Η, είναι σαν να μην έχουμε επιλέξει τετρακίνηση.
Έτσι, εάν έχουμε επιλεγμένα αργά και ενεργοποιήσουμε το διακόπτη σβήνει το φωτάκι της τετρακίνησης στο ταμπλό και συνεχίζουμε να έχουμε αργά μόνο στον πίσω άξονα ελευθερώνοντας τον μπροστινό για να μπορούμε να στρίβουμε σε φουρκέτες διατηρώντας όμως την δύναμη των αργών μόνο στον πίσω άξονα. Εάν ξανα χρειαστούμε κίνηση στον μπροστινό άξονα , απενεργοποιώντας μόνο το διακόπτη , τα αργά δεν εμπλέκονται ούτε ανάβει το φωτάκι της τετρακίνησης στο ταμπλό . Θα πρέπει να βγούμε εντελώς, να πάμε 2H , και να ξαναμπλέξουμε την τετρακίνησηαργά ή γρήγορα με κλειστό φυσικά το διακόπτη
Άβαταρ μέλους
A7PILOT
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1405
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 19, 2009 12:51 am
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ - ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Λάστιχα: MAXXIS AT WARM DRIVE-G015
Διάσταση ελαστικών: 215 & 225/70/16
Suspension: MAD / OME +4cm
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: A7PILOT
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΚΟΥΔΗΣ

Re: Αργα μονο στους πισω τροχους

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Δευτ Οκτ 07, 2024 10:22 pm

Γιώργο 2 παρατηρήσεις.

1. Ένας ηλεκτρικός διακόπτης χαρακτηρίζεται μόνο από ένα πράγμα... τα Αμπέρ που μπορεί να διαχειριστεί! Αν μπαίνει σε αεροπλάνα ή σε βαπόρια ή σε βιτάρα δεν καθορίζει τίποτα.

Αν θέλεις λοιπόν πες μας για πόσα Αμπερ είναι ο δικός σου. (πρέπει να είναι για περισσότερα Αμπέρ από όσα τραβάει το κομπρεσεράκι, γιατί αλλιώς χρειάζεται ρελέ)

2. Όταν λες κλειστός διακόπτης, το λες με την ανάποδη έννοια, που θα το έλεγε σωστά ένας ηλεκτρολόγος.... (αυτό για να μη μπερδεύονται οι φίλοι που μας διαβάζουν...)

Όταν ο διακόπτης είναι κλειστός (είναι σαν να μη υπάρχει) και η 4κίνηση ενεργοποιείται
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Αργα μονο στους πισω τροχους

Δημοσίευσηαπό gba » Δευτ Οκτ 07, 2024 10:29 pm

Εγραψα να κλεινουμε και να ανοιγουμε τον διακοπτη, πριν βαλουμε την τετρακινηση μην τυχον επηρεαστει ο εγκεφαλος απο επαγωγικα ρευματα απο ανοιγμα και κλεισιμο του διακοπτη πριν το μοτερακι, ενω το κοκκινο καλωδιο διαρρεεται απο ρευμα.
Οποιοδηποτε ανοιγοκλεισιμο διακοπτη δημιουργει επαγωγικα ρευματα , που σε κυκλωματα με πηνια ειναι σημαντικα και ο αποτομος μηδενισμος του ρευματος δημιουργει θεωρητικα απειρη ταση και θα εχουμε επαγωγικο ρευμα, προς οποια κατευθυνση το κυκλωμα ειναι κλειστο ( μαλλον προς τον εγκεφαλο) και αν δεν κλεινει καπου θα εχουμε σπινθηρα (ηλεκρικη εκκενωση) στον διακοπτη, σπινθηρα αναλογης ενεργειας με αυτη που ειχε αποθηκευτει στο πηνιο.
βασει αυτων που γνωριζω, λογω επαγγελματος (φυσικος) τα παραπανω ειναι ενα λογικο σεναριο, που θα μπορουσε να προκαλεσει μια ζημια ειτε στην πλακετα απο το μοτερακι ειτε στον εγκεφαλο.
Στην πραξη ο συνομοτατος Γιωργος, δεν αντιμετωπισε προβλημα.
Αλλα για να ειμαστε σιγουροι και να μην εχουμε οποιοδηποτε προβλημα στις πλακετες απο ανεπιθυμητα επαγωγικα ρευματα, προτεινω:
-για το 2L , χωρις να εχουμε βαλει τετρακινηση και με τον διακοπτη στην θεση , οπου το κυκλωμα τροφοδοσιας προς το μοτερακι να ειναι ανοικτο , να βαζουμε τον λεβιε στο 4L. Ετσι ειναι σαν να εχουμε αποσυνδεμενο απο το μοτερακι το κοκκινο καλωδιο-δεν λειτουργει το μοτερακι-συμπιεστης, δεν διαστελεται η φουσκα και δεν εμπλεκεται το εμπρος διαφορικο . Ομως εχουν αλλαξει οι σχεσεις με τον μοχλο στην θεση 4L και εχουμε αργα μονο στον πισω αξονα (2L),
-για το 4L να εχουμε τον διακοπτη στην θεση , οπου το κυκλωμα τροφοδοσιας προς το μοτερακι να ειναι κλειστο-δηλαδη σαν μην υπαρχει ο διακοπτης και μετα να βαζουμε τον λεβιε στο 4L.
Θα το δοκιμασω και στην πραξη αυριο.
Ποιο σημειο δεν καταλαβα καλα και κανω λαθος; :think:
Προφανως θα επιλεξουμε διακοπτη , που να ανταπεξερχεται τουλαχιστον στα Amber της ασφαλειας για το μοτερακι, που ειναι ιδια σε ολα τα grand vitara 1998-2005.
Τελευταία επεξεργασία από gba και Τρί Οκτ 08, 2024 1:19 am, έχει επεξεργασθεί 7 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
gba
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Παρ Σεπ 20, 2024 11:30 pm
Λάστιχα: Michelin/ Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 235/60 R16
Suspension: BILSTEINB6perfomance
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Αργα μονο στους πισω τροχους

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Δευτ Οκτ 07, 2024 10:34 pm

Γιώργο gba, δεν τα έγραψα για σένα (συγνώμη που δεν το διευκρίνισα)

Για τον pilot τα έγραψα (που κι αυτός Γιώργος είναι) :D
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Αργα μονο στους πισω τροχους

Δημοσίευσηαπό gba » Δευτ Οκτ 07, 2024 10:42 pm

Και εγω στον αλλο συνονοματο Γιωργο απαντησα.
Η τελευταια γραμμη προστεθηκε για σενα. :D
Εχω ομως θεμα με το εγχειριδιο, καθως δεν βλεπω να αναφερει πουθενα ασφαλεια για το μοτερακι - συμπιεστη της τετρακινησης. :?:
Άβαταρ μέλους
gba
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Παρ Σεπ 20, 2024 11:30 pm
Λάστιχα: Michelin/ Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 235/60 R16
Suspension: BILSTEINB6perfomance
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Αργα μονο στους πισω τροχους

Δημοσίευσηαπό A7PILOT » Τρί Οκτ 08, 2024 8:45 am

1. Δάσκαλε, όταν λέμε αεροπορικού τύπου διακόπτη εννοούμε διακόπτη με καπάκι επιπλέον από πάνω για να είμαστε σίγουροι στον αέρα πότε τον επιλέγουμε και πότε όχι. Αυτό ισχύει για να μην αρχίσουμε και σπέρνουμε βλήματα και βόμβες οπουδήποτε από πιθανή κατά λάθος ακούσια επιλογή (πχ από κάποιο αντικείμενο που θα πέσει πάνω του διάρκεια των ελιγμών).
2. Τα αμπέρ είναι 20, όσα με είπες.....
3. Αγαπητέ Γιώργο, όταν έλεγα κάνεις λάθος, εννοούσα ότι δεν μπορείς ενώ είσαι με 2L (δηλαδή να μην περνάει ρεύμα από το διακόπτη ενώ ο μοχνός να είναι στη θέση 4L) και να επανέλθεις σε κανονική χρήση 4L μόνο με την επιλογή του διακόπτη ( δηλαδή μόνο κλείνοντας το κύκλωμα και επιτρέποντας να περνάει ρεύμα από το διακόπτη). Για κάποιο λόγο, που δεν ξέρω, τον ξέρετε καλύτερα εσείς οι ειδικοί, πρέπει να πάμε το μοχλό των αργών στη θέση 2H και να ξαναεπιλέξουμε από την αρχή την τετρακίνηση.
4. Δεν είμαι ηλεκτρολόγος ή ηλεκτρονικός απλά είμαι καλός μαθητής.....
Άβαταρ μέλους
A7PILOT
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1405
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 19, 2009 12:51 am
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ - ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Λάστιχα: MAXXIS AT WARM DRIVE-G015
Διάσταση ελαστικών: 215 & 225/70/16
Suspension: MAD / OME +4cm
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: A7PILOT
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΚΟΥΔΗΣ

Re: Αργα μονο στους πισω τροχους

Δημοσίευσηαπό gba » Τρί Οκτ 08, 2024 10:42 am

Τελικα δεν διαφωνουμε Γιωργο. Απλα καπου μπερδευτηκαμε με το ανοιγμα και κλεισιμο του κυκλωματος. :D
Απλα επανελαβα , οπως πρωτος εγραψες εσυ , να επιλεγουμε τη θεση του διακοπτη που θελουμε, οταν ειμαστε κανονικα σε 2H και μετα να μετακινουμε τον λεβιε και προσθεσα επιπλεον οτι αν τυχον ειμαστε σε κανονικη τετρακινηση 4L, δηλαδη αν περναει ρευμα απο τον διακοπτη, να μην ανοιγοκλεινουμε τον διακοπτη για να αποφυγουμε ανεπιθυμητα επαγωγικα ρευματα.
Επισης προσωπικα σκεφτομαι να παρεμβαλω τον διακοπτη στο καλωδιο , που κλεινει το κυκλωμα στο λεβιε του αργου και οχι στο κοκκινο καλωδιο R στο μοτερακι.
Δουλευει και ετσι . Το διαπιστωσα πριν δυο χρονια, οταν πηγα για επισκευη κινητηρα και ενας <<μαστορας>> για να κατεβασει την μηχανη ελυσε και τους λεβιεδες , ( που δεν χρειαζοταν ) και κατα λαθος εκοψε και το καλωδιο, που κλεινει το κυκλωμα με την μετακινηση του λεβιε της τετρακινησης.
Θα πρεπει να μελετησω το κυκλωμα. Αν και φυσικος ,δεν εχω ασχοληθει καθολου με κυκλωματα αυτοκινητων και χρειαζομαι μελετη για να τα κατανοησω.
Άβαταρ μέλους
gba
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Παρ Σεπ 20, 2024 11:30 pm
Λάστιχα: Michelin/ Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 235/60 R16
Suspension: BILSTEINB6perfomance
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Αργα μονο στους πισω τροχους

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Τρί Οκτ 08, 2024 11:11 am

Γιώργο gba αυτό που λες είναι να βάλεις διακόπτη σε σειρά με το Νο. 1 στο σχέδιο που έχω ανεβάσει.

Σίγουρα δουλεύει και πιστεύω ότι έτσι είναι καλύτερα.

Νομίζω έτσι δεν θα έχεις το πρόβλημα που περιγράφει ο pilot, δηλαδή θα μπορείς να βάζεις 4κίνηση όποτε θέλεις χωρίς να χρειάζεται να πηγαίνεις σε 2Η και μετά σε 4Η ή L ( σε ευθεία βέβαια...)
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Αργα μονο στους πισω τροχους

Δημοσίευσηαπό gba » Τρί Οκτ 08, 2024 12:04 pm

Πολυ σημαντικο αυτο, σε ευθεια οι τροχοι και σε ακινησια .
Άβαταρ μέλους
gba
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Παρ Σεπ 20, 2024 11:30 pm
Λάστιχα: Michelin/ Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 235/60 R16
Suspension: BILSTEINB6perfomance
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Αργα μονο στους πισω τροχους

Δημοσίευσηαπό gba » Πέμ Οκτ 10, 2024 10:41 pm

Σημερα εβαλα τον προσθετο διακοπτη ωστε να μπορω να επιλεγω αργο 2L μονο στους πισω τροχους, για ελιγμους σε ξηρο οδοστρωμα με τρεηλερ, για να μην καταπονειται ο δισκος με 2Η και για μην κουρδιζει με 4L.
Τον εβαλα σε σειρα με το καλωδιο 1 και ανοιγοκλεινει το κυκλωμα χωρις επαναφορα του λεβιε τετρακινησης , που ανεφερε ο Tony Louk παραπανω .
Περιγραφω την διαδικασια με λιγα λογια και εικονες, μην τυχον το χρειαστει καποιος.
Ξεβιδωνουμε τις 4 βιδες ( 6 ανα εχει βαλμενες και τις μεσαιες) της κονσολας, ξεβιδωνουμε το πομολο απο τον λεβιε ταχυτητων , αφαιρουμε το πομολο του λεβιε τερακινησης, αφου πρωτα ξεβιδωσουμε την βιδα απο το πομολο του λεβιε τερακινησης και αφαιρουμε προσεκτικα τα 2 τμηματα της μεσαιας κονσολας.
Ξεβιδωνουμε το μεταλλικο πλαισιο της φουσκας του λεβιε τετρακινησης και αφαιρουμε την φουσκα.
Το ασπρο φις , που θα δουμε ειναι αυτο απο την βαλβιδα-διακοπτη του λεβιε τετρακινησης.
ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΦΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΤΗΣ ΒΑΛΒΙΔΑΣ ΤΟΥ ΛΕΒΙΕ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ.JPG
ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΦΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΤΗΣ ΒΑΛΒΙΔΑΣ ΤΟΥ ΛΕΒΙΕ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ.JPG (66.44 KiB) 2129 προβολές

Κοβουμε το ενα απο τα δυο καλωδια και ενωνουμε με ενα δικλωνο καλωδιο. Εγω τυχαια εκοψα αυτο πριν την βαλβιδα , αλλα εσεις καλυτερα κοψτε το αλλο, που ειναι μετα την βαλβιδα. Ετσι θα εχετε φως στην λυχνια του διακοπτη, που θα βαλετε , μονο οταν απενεργοποιειτε την τετρακινηση. Αντιθετα εγω εχω συνεχεια φως στην λυχνια και δεν εχω φως, οταν εχω τετρακινηση και ο διακοπτης στην θεση , που το κυκλωμα ειναι κλειστο. Ενα πλεονεκτημα αν παρεμβαλετε τον διακοπτη μετα την βαλβιδα της τετρακινησης ειναι οτι μπορειτε να τσεκαρετε την λειτουργια της βαλβιδας. Ολα αυτα τα σκεφτηκα μετα , που τελειωσα τις κολλησεις και τις μονωσεις στην περιοχη , οποτε τα αφησα ετσι.
ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΛΩΔΙΟ ΚΑΙ ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΑΚΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΙΚΛΩΝΟ ΚΑΛΩΔΙΟ - κοψτε καλυτερα το αλλο απο οτι εγω.JPG
ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΛΩΔΙΟ ΚΑΙ ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΑΚΡΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΙΚΛΩΝΟ ΚΑΛΩΔΙΟ - κοψτε καλυτερα το αλλο απο οτι εγω.JPG (43.76 KiB) 2129 προβολές

ΚΟΛΛΑΜΕ ΜΕ ΚΟΛΛΗΤΗΡΙ ΓΙΑ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΡΥΠΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ.JPG
ΚΟΛΛΑΜΕ ΜΕ ΚΟΛΛΗΤΗΡΙ ΓΙΑ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΡΥΠΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΙΝΑ.JPG (60.83 KiB) 2112 προβολές

ΠΡΙΝ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΘΕΡΜΟΣΥΣΤΕΛΛΟΜΕΝΑ ΠΙΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΛΛΗΣΕΙΣ , ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΑ ΘΕΡΜΟΣΥΣΤΕΛΛΟΜΕΝΑ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΟΛΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΖΕΣΤΑΙΝΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΜΕ ΠΙΣΤΟΛΙ ΘΕΣΡΜΟΥ ΑΕΡΑ ΕΙΤΕ ΜΕ ΑΝΑΠΤΗΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΣΤΑΛΟΥΝ.
ΠΡΙΝ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΘΕΡΜΟΣΥΣΤΕΛΛΟΜΕΝΑ ΠΙΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΝΩΝΟΥΜΕ.JPG
ΠΡΙΝ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΘΕΡΜΟΣΥΣΤΕΛΛΟΜΕΝΑ ΠΙΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΝΩΝΟΥΜΕ.JPG (39.87 KiB) 2129 προβολές

ΜΟΝΩΝΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΦΙΣ , ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΘΕΡΜΟΣΥΣΤΕΛΛΟΜΕΝΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗΣ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ. Ανοιγοντας τον διακοπτη τιμονιου, το καλωδιο πριν την βαλβιδα τετρακινησης , εχει μονιμα ρευμα και δεν ειχε επιπλεον μονωση , εκτος αν το πειραξαν τα μαστορια, πριν απο μενα.
ΜΟΝΩΣΗ ΚΑΛΩΔΙΩΝ.JPG

Στην περιοχη , που θα βαλουμε τον διακοπτη υπαρχει μια γειωση για να την συνδεσουμε στην λυχνια του διακοπτη.
Συνδεουμε τα ακρα των καλωδιων απο το δικλωνο καλωδιο και την γειωση στον διακοπτη με λυχνια.
Βρισκουμε τους ακροδεκτες , που θα συνδεσουμε τα 2 καλωδια απο το δικλωνο και την γειωση ή απο το σχεδιο του διακοπτη ή με ενα πολυμετρο ανοιγοκλεινοντας τον διακοπτη. Αν δεν λειτουργει καθολου η λυχνια του διακοπτη , αλλαξτε την πολικοτητα με το δικλωνο καλωδιο , πανω στον διακοπτη.
Αν ο διακοπτης δεν εχει λυχνια , δεν χρειαζεται γειωση, η οποια με παιδεψε γιατι δεν ξεβιδωνε η βιδα , εφερνε τρελλα γυρω και χρειαστηκε να κολλησω.
γειωση για την λυχνια.JPG

ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΜΠΡΟΣ, οποτε εχουμε μπροστα κινηση, αν επιλεξουμε 4L ή 4Η
ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ , οποτε εχουμε 2L μονο στους πισω, αν επιλεξουμε το αργο.
Ο ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ON,  ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ.JPG

Ο ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ON  ME  ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ 4L -- Ο ΠΡΟΣΘΕΤΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΟΝ (ΚΛΕΙΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ).JPG

Ο ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ON  ME  ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ 2L - - Ο ΠΡΟΣΘΕΤΟΣ ΔΙΑΚΟΠΤΗΣ  ΟFF (ΑΝΟΙΚΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ).JPG
Άβαταρ μέλους
gba
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Παρ Σεπ 20, 2024 11:30 pm
Λάστιχα: Michelin/ Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 235/60 R16
Suspension: BILSTEINB6perfomance
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Αργα μονο στους πισω τροχους

Δημοσίευσηαπό gba » Δευτ Οκτ 14, 2024 12:24 am

Σήμερα έμελλε να δοκιμάσω το 2L σε ξηρη ασφαλτο.
Οπως γυριζε ο αδερφος μου απο το κυνηγι με το NGV 3D 1.9d, εμεινε, μαλλον απο δυναμο οπως ειπε, ακριβως μπροστα στο σπιτι μου , 50 μετρα απο το δικο του σπιτι.
Οποτε τον ρυμουλκησα μεχρι το σπιτι του με 2L με το GV 2.5 V6, 50 μετρα περιπου με μικρη ανηφορα 10 μοιρες περιπου. Το αυτοκινητο δεν ζοριστηκε καθολου και δεν χρειαστηκε να κουρδισει σε μικρες στροφες.
Συγχαρητηρια σε οσους σκεφτηκαν το 2L και το μοιραστηκαν να το εφαρμοσουμε και οι υπολοιποι.
Εγω βεβαια αργησα να το παρω ειδηση και το GV μου τραβηξε τα ελεη σε ξηρη ασφαλτο με 4L σε μανουβρες με τρεηλερ , αλλα βγηκε σκυλι και αντεξε.
Απο την αλλη ποτε δεν ειναι αργα για σωστη χρηση για να βγαλει καμια 500.000 χιλιομετρα . :D
Άβαταρ μέλους
gba
4x4 Regular member
4x4 Regular member
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Παρ Σεπ 20, 2024 11:30 pm
Λάστιχα: Michelin/ Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 235/60 R16
Suspension: BILSTEINB6perfomance
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιώργος

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Ιδιοκατασκευές

arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am Καλημέρα σας.
Γιώργος Κατσαμάκας Δευτ Απρ 21, 2025 8:55 pm Καλησπέρα και καλή εβδομάδα σε όλες και όλους! Χριστός Ανέστη!
arahova Δευτ Απρ 21, 2025 3:22 pm Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους.
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 7:46 am Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 6:51 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
makis_V Κυρ Απρ 20, 2025 9:42 am Χρόνια πολλά , Χριστός Ανέστη !
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες