terios με μπλοκε;;;χαχαχα

Εδώ λέμε ότι μας κατέβει και δεν έχει θέση αλλού

terios με μπλοκε;;;χαχαχα

Δημοσίευσηαπό v@gelis » Δευτ Δεκ 07, 2009 12:50 pm

επειδη δεν νομιζω να εκανε μονο σε εμενα εντυπωση η καινουργια διαφημηση της terios με μπλοκε...παραθετω απο το site της, τι γραφει για το νεο facelift και την καινουργια τετρακινηση...τα σχολια δικα σας...
απλα να αναφερω οτι σε θεματα τετρακινησης και ηλεκτρονικων απο το δικο μου vitaraJLX το βρισκω καλυτερο...ευτυχως που εχει τα κοντα..το μονο που το σωνει...
Αλλωστε και για αυτο τα περιοδικα το βγαζουν το terios καλυτερο απο το grand vitara το 3dr...




Με προτεραιότητα να απολαύσεις πληθώρα οδηγικών εμπειριών

- Εξελιγμένος βενζινοκινητήρας 1.5 l ,DVVT (μεταβλητός χρονισμός στις βαλβίδες)
- O κινητήρας των 1500 cc διαθέτει περίσσια δύναμη για να προσφέρει ένα ζωντανό, γρήγορο οδήγημα. Με μέγιστη ιπποδύναμη 77 kW/6000 (105 HP/6000 σ.α.λ.) και μέγιστη ροπή 140 /4400 (Nm/ rpm) , ο κινητήρας αποδίδει τεράστια ροπή από τις χαμηλές έως μεσαίες στροφές και ομαλή , εύκολη επιτάχυνση στις υψηλές στροφές. Μπορείτε να απολαμβάνετε απολαυστικά ταξίδια είτε όταν οδηγείτε εκτός δρόμου , ή στη πόλη ή ακόμα όταν οδηγείτε σε υψηλές ταχύτητες.

Το Terios προσφέρεται επίσης με τον κινητήρα 1.3l DVVT (μεταβλητός χρονισμός στις βαλβίδες) με μέγιστη απόδοση 63 kW/6000 rpm (86 HP/6000 σ.α.λ.) και μέγιστη ροπή 120/3200 (Nm/ rpm.)


Μόνιμη τετρακίνηση με κλείδωμα κεντρικού διαφορικού 50-50 και μπλοκέ διαφορικό για εξαιρετικές επιδόσεις εκτός δρόμου.


Με εξελιγμένη μόνιμη τετρακίνηση (4WD) και κλείδωμα κεντρικού διαφορικού το Terios αναπτύσσει εξαιρετικές ικανότητες που το κάνουν ιδανικό για οδήγηση σε ανώμαλα εδάφη, για γρήγορη επιτάχυνση από στάση και για εξαιρετική σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες. Το κεντρικό διαφορικό εμποδίζει την εμφάνιση του φαινομένου φρεναρίσματος «σφικτής γωνίας» Σε παχιά λάσπη ή σε βαθειά χαραγμένο δρόμο, απλώς αγγίζετε το μπουτόν για να ενεργοποιήσετε το κλείδωμα κεντρικού διαφορικού. Αυτό κατανέμει αυστηρά ισομερή μετάδοση στους εμπρόσθιους και τους οπίσθιους τροχούς επιτυγχάνοντας μεγαλύτερη έλξη.

Το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης LSD (Limited Slip Differential) στους οπίσθιους τροχούς προσφέρεται σε όλες τις εκδόσεις 4χ4. Εάν ένας οπίσθιος τροχός χάσει την πρόσφυση το σύστημα αποδίδει περισσότερη ισχύ στον άλλο οπίσθιο τροχό.
*Μια περίπτωση στην οποία η διαφορά στις εναλασσόμενες ταχύτητες μεταξύ των εμπρόσθιων και οπίσθιων τροχών προκαλεί πρόβλημα φρεναρίσματος (κάρο).

*Το μπλοκέ διαφορικό LSD δεν προσφέρεται σε μοντέλα εξοπλισμένα με σύστημα ελέγχου σταθερότητας (VSC – Vehicle Stability Control) το οποίο αποτελεί προαιρετικό εξοπλισμό και προσφέρεται εναλλακτικά από το LSD.



Το VSC εξασφαλίζει σταθερότητα
Το VSC (Vehicle Stability Conrol) συνδυάζει τη μέγιστη απόδοση του ABS (Anti-lock Braking System) με το EBD (Electronic Brake- force Distribution) το οποίο εμποδίζει το μπλοκάρισμα των τροχών σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού. Το TRC (Traction Control) –σύστημα αντιολίσθησης –εμποδίζει τους κινητήριους τροχούς να γλιστρήσουν κατά την επιτάχυνση και ελέγχει την πλευρική ολίσθηση στις στροφές. Το σύστημα συμβάλλει στη σταθερότητα του οχήματος ακόμα και όταν το τιμόνι στραφεί απότομα ή όταν το όχημα μπαίνει σε ολισθηρό οδόστρωμα.

Το VSC προσφέρεται προαιρετικά σε μοντέλα με ανάρτηση υψηλών επιδόσεων.
Οι λειτουργίες VSC, DAC και HAC δεν αποδίδουν όταν τα λάστιχα έχουν ξεπεράσει τα όρια απόδοσης τους.

΄Όταν γλιστρήσουν οι εμπρόσθιοι τροχοί το VSC ενεργοποιείται και διατηρείται η πορεία σταθερή.
΄Όταν γλιστρήσουν οι οπίσθιοι τροχοί το VSC ενεργοποιείται και διατηρείται η πορεία σταθερή.


DAC

Το Downhill Assist Control βοηθάει το όχημα να ξεπεράσει προβλήματα σε καθόδους από βουνά ή σε παγωμένους - καλυμμένους από χιόνι δρόμους. Όταν ενεργοποιείτε το DAC, βελτιώνεται η σταθερότητα του αυτοκινήτου σε καθόδους βρεγμένων ορεινών δρόμων, διατηρώντας την ταχύτητα του αυτοκινήτου σταθερή 5 km/h.



HAC


To HAC (Hill start Assist Control) διευκολύνει την εκκίνηση του οχήματος, μετά από στάθμευση σε άνοδικό βρεγμένο δρόμο. Αφήνοντας το πεντάλ του φρένου το σύστημα συγκρατεί το όχημα για δύο δευτερόλεπτα προσφέροντας χρόνο στον οδηγό να πατήσει γκάζι, εμποδίζοντας το όχημα να οπισθοδρομήσει.

Χωρίς HAC το όχημα οπισθοδρομεί.
Με HAC eνεργοποιούνται τα φρένα για να εμποδίσουν την οπισθοδρόμηση, ελέγχεται η πέδηση και το όχημα προχωράει στην ανωφέρεια.




Ισχυρή απόδοση φρεναρίσματος

Το σύστημα με δισκόφρενα (273 mm) εξασφαλίζει εξαιρετική απόδοση στο φρενάρισμα. Το EBD (Electronic Brake force Distribution) και το ABS (Anti-lock Braking System) με το brake assist κατανέμουν άριστα την δύναμη πέδησης και στους τέσσερεις τροχούς ξεχωριστά, ανάλογα με το φορτίο που έχει ο κάθε τροχός.

Προσφέρονται προαιρετικά Αεριζόμενα δισκόφρενα (287 mm)

Copyright © 2002-2007 Daihatsu Hellas
developed by okeanis Αυτοκίνητα Agripan Νέα Χρηματοδοτικά προγράμματα Δίκτυο Συνεργατών Επικοινωνία
Ανανεωμένη Σειρά Terios, Ανανεωμένη Σειρά Sirion, Cuore, Copen, [x]Αττική, Δωδεκάνησα, Εύβοια, Ήπειρος, Θεσσαλία, Θράκη, Ιόνια Νησιά, Κρήτη, Μακεδονία, Νησιά Αιγαίου, Πελοπόννησος, Στερεά Ελλάδα, [x]
Άβαταρ μέλους
v@gelis
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 884
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 25, 2008 12:52 pm
Τοποθεσία: Αθήνα, Κηφισιά
Λάστιχα: Pirelli cinturato sf2
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: No
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι

Δημοσίευσηαπό Angelos » Δευτ Δεκ 07, 2009 1:05 pm

Δεν κατάλαβα που είναι το πρόβλημα.

ίσως όταν αναφέρεται στο μπλοκέ να εννοεί το lsd.

Το μόνο που είναι υπερβολικό είναι η "περίσσια δύναμη" και η "τεράστια ροπή" του 1500 που δεν είναι και τόσο περίσσια/τεράστια , ίσα ίσα θα ήθελε μερικά αλογάκια/ροπή ακόμα.

Το terios αν εξαιρέσεις οτι είναι λίγο "κουβαδάκι" είναι πάρα πολύ καλό για αυτό που είναι.

Λίγο παπαριά μου φάνηκε το facelift το προηγούμενο μου άρεσε περισσότερο, και επιτέλους σταμάτησαν να το βγάζουν με 235 λάστιχο...

Σε γενικές γραμμές πάντως είναι ένα αρκετά ολοκληρωμένο αυτοκίνητο που συνδυάζει τα πάντα. Αν είχε και αργά θα δημιουργούσε καινούργια standards στον ανταγωνισμό.
Angelos
 

Δημοσίευσηαπό v@gelis » Δευτ Δεκ 07, 2009 1:49 pm

ακριβως το μπλοκε το εννοει lsd...αλλα οταν ακους μπλοκε πισω το μυαλο σου παει αλλου...απο την αλλη θα μου πεις αν ηταν 100% θα ειχε αυτην την τιμη;;; παρε παραδειγμα το rubicon που εχει,
τι διαφορα εχει με το απλο wrangler...
Άβαταρ μέλους
v@gelis
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 884
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 25, 2008 12:52 pm
Τοποθεσία: Αθήνα, Κηφισιά
Λάστιχα: Pirelli cinturato sf2
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: No
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι

Δημοσίευσηαπό Εx-Member » Δευτ Δεκ 07, 2009 2:02 pm

Για να παρεις ομως το terios με ολα αυτα τα τσιτσιμπραγκαλα με φουλ εξτρα και δεν συμαζευεται,πρεπει να σκασεις 25-27 χιλιαρικα με το κλειδι στο χερι!
με 8-9 χιλιαρικα διαφορα απο το 3d vitara οχι μπλοκε βαζεις,μεχρι και αξονατο το κανεις! :lol: :lol: :lol:
Εx-Member
 

Δημοσίευσηαπό dpol » Δευτ Δεκ 07, 2009 2:16 pm

Το LSD δεν λειτουργεί σαν μπλοκε, επιτρέπει την μεταφορά ροπής απο τον ενα τροχό στον αλλο μεχρι ενα ποσοστό, συνήθως είναι 75%, αυτό σημαίνει οτι παραμένει η πιθανότητα ακινητοποίησης του οχήματος εαν ενας τροχός δεν εχει καθόλου πρόσφυση αφου η ροπή μπορεί να μεταδωθεί μονο κατ 75% στον τροχό με προσφυση.

Είναι ιδιαιτέρα χρήσιμο σε παγο χιόνι

Το μπλοκέ κλειδώνει του πλανήτες και η ροπή μεταδίδεται μόνιμα 50/50 στους δυο τροχούς, όταν χρησιμοποιηθεί και στους δυο άξονες το όχημα μπορεί να κινηθεί έστω και εάν ενας μονο τροχός εχει πρόσφυση.
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11464
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό v@gelis » Δευτ Δεκ 07, 2009 2:18 pm

Dragonfly έγραψε:Για να παρεις ομως το terios με ολα αυτα τα τσιτσιμπραγκαλα με φουλ εξτρα και δεν συμαζευεται,πρεπει να σκασεις 25-27 χιλιαρικα με το κλειδι στο χερι!
με 8-9 χιλιαρικα διαφορα απο το 3d vitara οχι μπλοκε βαζεις,μεχρι και αξονατο το κανεις! :lol: :lol: :lol:


ειναι στον standard εξοπλισμο το lsd...και το κλειδωμα....οποτε η τιμη αρχιζει απο 18,700 και φτανει με extra εξοπλισμο στα 24,500 max...
:wink:
Άβαταρ μέλους
v@gelis
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 884
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 25, 2008 12:52 pm
Τοποθεσία: Αθήνα, Κηφισιά
Λάστιχα: Pirelli cinturato sf2
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: No
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι

Δημοσίευσηαπό Εx-Member » Δευτ Δεκ 07, 2009 2:59 pm

το ριξανε 2,5 χιλιαρικα ε; εγω φυσικα αναφερομουν στην φουλ εκδοση που ποσταρηθηκε (ε! ρε ! ελληνικια γραμματικια!) :lol: :lol: :lol:
οχι οτι εχω καποιο προβλημα με τα terios,μια χαρα αμαξακια ειναι! και για να λεμε του γκουβου το δικιο ενα κλειδωμα κεντρικου το ηθελα κι εγω! /envy :lol: :lol: :lol:
αλλα εξακολοθω να λεω οτι τα λεφτα για το αμαξι αυτο,για την προσωπικη μου αποψη παντα, ειναι παρα πολλα!
Εx-Member
 

Δημοσίευσηαπό v@gelis » Δευτ Δεκ 07, 2009 3:10 pm

dpol έγραψε:Το LSD δεν λειτουργεί σαν μπλοκε, επιτρέπει την μεταφορά ροπής απο τον ενα τροχό στον αλλο μεχρι ενα ποσοστό, συνήθως είναι 75%, αυτό σημαίνει οτι παραμένει η πιθανότητα ακινητοποίησης του οχήματος εαν ενας τροχός δεν εχει καθόλου πρόσφυση αφου η ροπή μπορεί να μεταδωθεί μονο κατ 75% στον τροχό με προσφυση.


Εμεις ουτε αυτο το 75% δεν εχουμε...


:lol: :lol: :lol: Ενα αλλο θεμα.....lsd vs tcs???????
Άβαταρ μέλους
v@gelis
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 884
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 25, 2008 12:52 pm
Τοποθεσία: Αθήνα, Κηφισιά
Λάστιχα: Pirelli cinturato sf2
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: No
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι

Δημοσίευσηαπό dpol » Δευτ Δεκ 07, 2009 3:25 pm

v@gelis έγραψε:Εμεις ουτε αυτο το 75% δεν εχουμε...


:lol: :lol: :lol: Ενα αλλο θεμα.....lsd vs tcs???????



Για τις δουλειές που το θελουμε το τουτούνι μας δεν ειναι και πολύ χρησιμο, δηλαδή τερεν με πολλά χιαστή :D :D :D

LSD vs TCS ???

TCS με τα χιλια, γαιτί??? καταρχάς μπρός - πίσω, κατα δευτερον μεταφορα της ροπής 100% στον τροχό που εχει πρόσφυση, μοναδικό μειονέκτημα οτι στη σκληρή χρήση ίσως εχει μειωμένη απόδοση λογω κοπωσης των φρένων αλλα δεν νομίζω οτι θα τύχει ποτε σε καποιον με χρήση στο βουνό.
:wink: :D

Γνωμη μου παντα και μονο θεωρητικά αφου δεν εχω τιποτα απο τα δύο απλά τα εχω δει να δουλευουν :D :D
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11464
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό panoshm » Δευτ Δεκ 07, 2009 3:27 pm

v@gelis έγραψε:
dpol έγραψε:Το LSD δεν λειτουργεί σαν μπλοκε, επιτρέπει την μεταφορά ροπής απο τον ενα τροχό στον αλλο μεχρι ενα ποσοστό, συνήθως είναι 75%, αυτό σημαίνει οτι παραμένει η πιθανότητα ακινητοποίησης του οχήματος εαν ενας τροχός δεν εχει καθόλου πρόσφυση αφου η ροπή μπορεί να μεταδωθεί μονο κατ 75% στον τροχό με προσφυση.


Εμεις ουτε αυτο το 75% δεν εχουμε...


:lol: :lol: :lol: Ενα αλλο θεμα.....lsd vs tcs???????
Να μεταφέρω λεγόμενα κατόχων με LSD... http://vitaraclub.gr/viewtopic.php?t=23 ... sc&start=0 έτσι για να μην πηγαίνουν και χαμένες τόσες κουβέντες που έχουμε κάνει ανά καιρούς :wink:

Τα λεγόμενα του topic που παραθέτω, τα διαπίστωσα οτι ισχύουν στο Feroza στην πίστα του Attart (δηλαδή σχεδόν ακινητοποιημένο το όχημα σε διαγώνιο κρέμασα να μπορεί να προχωράει)... στο Terios όμως δεν έχει τύχει να το δω διότι δεν έτυχε να πάω καμιά εκδρομούλα με τον φίλο dimitErios ο οποίος κατέχει το συγκεκριμένο :wink: ....... dpooooool για φώναξέ τον μια στιγμή
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30502
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Δημοσίευσηαπό dpol » Δευτ Δεκ 07, 2009 3:56 pm

Χα Χα Χα Πανο δεν τον φωνάζω γιατί θα το πάρει τα πανω του που έχει LSD και θα μου τι λεει ολη μερα στο γραφείο :D :D :D :D

Και το link που εβαλες τα ιδια λεει αλλα σε 3 σελίδες, εγω απλα ήθελα να είμαι σύντομος.

Η κουβεντα ειναι μεγάλη για το LSD.

Σιγουρα εινα καλύτερο απο το τιποτα αλλά δεν ειναι η λύση για εκτός δρόμου, εχει φτιαχτεί για ολισθηρα εδάφη και οχι για off road, δεν ειναι τυχαίο που όλα τα αξιοπρεπή τετρακινητα έχουν μπλοκε, οπως επίσης και ολοι οι μεγαλοι κατασκευαστές after market (ARB, Lockrigth) φτιάχνουν μπλοκε. :wink:
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11464
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό alex23 » Δευτ Δεκ 07, 2009 9:09 pm

επειδή μπλέχτηκα λιγο μπορει και να ειμαι εκτος θεματος
αλλα ποιο ειναι το θεμα αλήθεια???

το terios ειναι ενα πολυ αξιόλογο οικονομικό suv (value for money)

αν βεβαια το συγκρίνουμε με το vitara νομιζω οτι αλλού χανει και αλλου κερδίζει!

οποτε πρεπει να δουμε απο ποια οπτικη γωνια θελουμε να πιάσουμε το θεμα!

τι θελεις να εχεις ενα οικονομικό αμαξι και να κανεις και καμια ήπια βολτα στο βουνο μια στο τόσο και το αμαξι να συνδιαζει χώρους και ασφάλεια??

τοτε το terios ειναι το κατάλληλο αμαξι!

αν βεβαια ψαχνεις κατι πιο ψαγμενο τοτε θα πρεπει να πας σε μια αλλη μαρκα χωρις να φωτογραφίζω το vitara.
Άβαταρ μέλους
alex23
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 2669
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 2:51 pm
Τοποθεσία: Αθηνα,Μαρουσι
Λάστιχα: BFgoodrich 50/50
Suspension: R.R.
cb: Ναι
Name: Αλεξανδρος

Δημοσίευσηαπό alex23 » Δευτ Δεκ 07, 2009 10:35 pm

σε αρχικη τιμή αγοράς λεω αλλα και κατεπεκταση και κατανάλωσης ειναι πιο οικονομικο το terios απο το vitara μιλώντας για τα διλιτρα vitara! :wink:
Άβαταρ μέλους
alex23
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 2669
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 2:51 pm
Τοποθεσία: Αθηνα,Μαρουσι
Λάστιχα: BFgoodrich 50/50
Suspension: R.R.
cb: Ναι
Name: Αλεξανδρος

Δημοσίευσηαπό mikeGV » Τρί Δεκ 08, 2009 12:27 am

Όποιος σκέφτηκε να πει αυτήν την π@π@ρια είναι μέγας μακάκας :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: Άκου μλποκέ :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
mikeGV
 

Δημοσίευσηαπό SIAL » Τρί Δεκ 08, 2009 10:42 am

Προσωπικα εχω συνοδηγησει σε Τεριος 1500 αυτοματο και δεν μπορω παρα μονο καλα λογια να πω! Σε πολυ λασπη με πατημενα τα κουμπακια βγηκε παληκαρι! Σε αποτομη παρατεταμενη μεγαλη ανωφερεια με χωμα να γλυστραει ορκιζομοουν οτι δεν βγενει και ομως βγηκε!!! Το δε αυτοματο κιβωτιο οταν μπηκαμε σε πολυ βραχωδη ανηφορικο κοματι απο μονο του και με απολυτα ομαλη εμπλοκη νομιζες οτι εβαλε αργα!!! :shock: :shock: :shock: Σιγουρα δεν εχει την δυναμη των αργων αλλα κανεις να μην υποτιμα το συγκεκριμενο οχημα κυριως σε αυτοματο και 1500 διοτι θα εκπλαγει δυσαρεστα!!! :wink:

ΥΓ καλο ειναι πρωτα να μπενουμε πισω απο το τιμονι η συνοδηγοι σε ενα οχημα και μετα να εκφραζουμε γνωμες!!!!!!! :wink:
Άβαταρ μέλους
SIAL
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 7260
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 14, 2008 11:28 am
Τοποθεσία: ΚΑΣΤΟΡΙΑ
Λάστιχα: TOYO OPEN COUNTRY AT3
Διάσταση ελαστικών: 215/75/15
Suspension: JIMNYBITS
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Βουνοκαμμένος
Name: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση

KonKalamata Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα!
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!!
makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: 4troxos και 19 επισκέπτες