επειδη δεν νομιζω να εκανε μονο σε εμενα εντυπωση η καινουργια διαφημηση της terios με μπλοκε...παραθετω απο το site της, τι γραφει για το νεο facelift και την καινουργια τετρακινηση...τα σχολια δικα σας...
απλα να αναφερω οτι σε θεματα τετρακινησης και ηλεκτρονικων απο το δικο μου vitaraJLX το βρισκω καλυτερο...ευτυχως που εχει τα κοντα..το μονο που το σωνει...
Αλλωστε και για αυτο τα περιοδικα το βγαζουν το terios καλυτερο απο το grand vitara το 3dr...
Με προτεραιότητα να απολαύσεις πληθώρα οδηγικών εμπειριών
- Εξελιγμένος βενζινοκινητήρας 1.5 l ,DVVT (μεταβλητός χρονισμός στις βαλβίδες)
- O κινητήρας των 1500 cc διαθέτει περίσσια δύναμη για να προσφέρει ένα ζωντανό, γρήγορο οδήγημα. Με μέγιστη ιπποδύναμη 77 kW/6000 (105 HP/6000 σ.α.λ.) και μέγιστη ροπή 140 /4400 (Nm/ rpm) , ο κινητήρας αποδίδει τεράστια ροπή από τις χαμηλές έως μεσαίες στροφές και ομαλή , εύκολη επιτάχυνση στις υψηλές στροφές. Μπορείτε να απολαμβάνετε απολαυστικά ταξίδια είτε όταν οδηγείτε εκτός δρόμου , ή στη πόλη ή ακόμα όταν οδηγείτε σε υψηλές ταχύτητες.
Το Terios προσφέρεται επίσης με τον κινητήρα 1.3l DVVT (μεταβλητός χρονισμός στις βαλβίδες) με μέγιστη απόδοση 63 kW/6000 rpm (86 HP/6000 σ.α.λ.) και μέγιστη ροπή 120/3200 (Nm/ rpm.)
Μόνιμη τετρακίνηση με κλείδωμα κεντρικού διαφορικού 50-50 και μπλοκέ διαφορικό για εξαιρετικές επιδόσεις εκτός δρόμου.
Με εξελιγμένη μόνιμη τετρακίνηση (4WD) και κλείδωμα κεντρικού διαφορικού το Terios αναπτύσσει εξαιρετικές ικανότητες που το κάνουν ιδανικό για οδήγηση σε ανώμαλα εδάφη, για γρήγορη επιτάχυνση από στάση και για εξαιρετική σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες. Το κεντρικό διαφορικό εμποδίζει την εμφάνιση του φαινομένου φρεναρίσματος «σφικτής γωνίας» Σε παχιά λάσπη ή σε βαθειά χαραγμένο δρόμο, απλώς αγγίζετε το μπουτόν για να ενεργοποιήσετε το κλείδωμα κεντρικού διαφορικού. Αυτό κατανέμει αυστηρά ισομερή μετάδοση στους εμπρόσθιους και τους οπίσθιους τροχούς επιτυγχάνοντας μεγαλύτερη έλξη.
Το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης LSD (Limited Slip Differential) στους οπίσθιους τροχούς προσφέρεται σε όλες τις εκδόσεις 4χ4. Εάν ένας οπίσθιος τροχός χάσει την πρόσφυση το σύστημα αποδίδει περισσότερη ισχύ στον άλλο οπίσθιο τροχό.
*Μια περίπτωση στην οποία η διαφορά στις εναλασσόμενες ταχύτητες μεταξύ των εμπρόσθιων και οπίσθιων τροχών προκαλεί πρόβλημα φρεναρίσματος (κάρο).
*Το μπλοκέ διαφορικό LSD δεν προσφέρεται σε μοντέλα εξοπλισμένα με σύστημα ελέγχου σταθερότητας (VSC – Vehicle Stability Control) το οποίο αποτελεί προαιρετικό εξοπλισμό και προσφέρεται εναλλακτικά από το LSD.
Το VSC εξασφαλίζει σταθερότητα
Το VSC (Vehicle Stability Conrol) συνδυάζει τη μέγιστη απόδοση του ABS (Anti-lock Braking System) με το EBD (Electronic Brake- force Distribution) το οποίο εμποδίζει το μπλοκάρισμα των τροχών σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού. Το TRC (Traction Control) –σύστημα αντιολίσθησης –εμποδίζει τους κινητήριους τροχούς να γλιστρήσουν κατά την επιτάχυνση και ελέγχει την πλευρική ολίσθηση στις στροφές. Το σύστημα συμβάλλει στη σταθερότητα του οχήματος ακόμα και όταν το τιμόνι στραφεί απότομα ή όταν το όχημα μπαίνει σε ολισθηρό οδόστρωμα.
Το VSC προσφέρεται προαιρετικά σε μοντέλα με ανάρτηση υψηλών επιδόσεων.
Οι λειτουργίες VSC, DAC και HAC δεν αποδίδουν όταν τα λάστιχα έχουν ξεπεράσει τα όρια απόδοσης τους.
΄Όταν γλιστρήσουν οι εμπρόσθιοι τροχοί το VSC ενεργοποιείται και διατηρείται η πορεία σταθερή.
΄Όταν γλιστρήσουν οι οπίσθιοι τροχοί το VSC ενεργοποιείται και διατηρείται η πορεία σταθερή.
DAC
Το Downhill Assist Control βοηθάει το όχημα να ξεπεράσει προβλήματα σε καθόδους από βουνά ή σε παγωμένους - καλυμμένους από χιόνι δρόμους. Όταν ενεργοποιείτε το DAC, βελτιώνεται η σταθερότητα του αυτοκινήτου σε καθόδους βρεγμένων ορεινών δρόμων, διατηρώντας την ταχύτητα του αυτοκινήτου σταθερή 5 km/h.
HAC
To HAC (Hill start Assist Control) διευκολύνει την εκκίνηση του οχήματος, μετά από στάθμευση σε άνοδικό βρεγμένο δρόμο. Αφήνοντας το πεντάλ του φρένου το σύστημα συγκρατεί το όχημα για δύο δευτερόλεπτα προσφέροντας χρόνο στον οδηγό να πατήσει γκάζι, εμποδίζοντας το όχημα να οπισθοδρομήσει.
Χωρίς HAC το όχημα οπισθοδρομεί.
Με HAC eνεργοποιούνται τα φρένα για να εμποδίσουν την οπισθοδρόμηση, ελέγχεται η πέδηση και το όχημα προχωράει στην ανωφέρεια.
Ισχυρή απόδοση φρεναρίσματος
Το σύστημα με δισκόφρενα (273 mm) εξασφαλίζει εξαιρετική απόδοση στο φρενάρισμα. Το EBD (Electronic Brake force Distribution) και το ABS (Anti-lock Braking System) με το brake assist κατανέμουν άριστα την δύναμη πέδησης και στους τέσσερεις τροχούς ξεχωριστά, ανάλογα με το φορτίο που έχει ο κάθε τροχός.
Προσφέρονται προαιρετικά Αεριζόμενα δισκόφρενα (287 mm)
Copyright © 2002-2007 Daihatsu Hellas
developed by okeanis Αυτοκίνητα Agripan Νέα Χρηματοδοτικά προγράμματα Δίκτυο Συνεργατών Επικοινωνία
Ανανεωμένη Σειρά Terios, Ανανεωμένη Σειρά Sirion, Cuore, Copen, [x]Αττική, Δωδεκάνησα, Εύβοια, Ήπειρος, Θεσσαλία, Θράκη, Ιόνια Νησιά, Κρήτη, Μακεδονία, Νησιά Αιγαίου, Πελοπόννησος, Στερεά Ελλάδα, [x]