Ειμαι της γνωμης οτι ενω ακομα και ακραιες επεμβασεις στον κινητηρα ειναι θεμιτες, το να ξηλωσεις τη μηχανη και να βαλεις αλλη ειναι απαραδεκτο. Αν πραγματικα θες να αρχισεις μετατροπες απο μεγαλυτερο κυβισμο παρε το 2.4. Νομιζω μαλιστα οτι ειδικα ο 2.4 ειναι βασισμενος στον 2.4 της World Engines
http://en.wikipedia.org/wiki/Global_Engine_Manufacturing_Alliance
ο οποιος φοριεται σε μεγαλη γκαμα αυτοκινητων, και ειδικοτερα στην περιπτωση του Dodge Caliber SRT-4 με υπερτροφοδοτηση εχει φτασει κοντα στα 300 αλογα.
Οσον αφορα τον 1600 που φοραμε, η PB απαντηση που ειχα περυσι στη διαφορα ιπποδυναμης απο το swift sport ειναι οτι αυτη εντοπιζεται στα κουφια πιστονια στην περιπτωση του swift μαζι με εγκεφαλο, ροικη και τελικα και τι ταιριασμα με τι κιβωτιο γινεται σε καθε περιπτωση, αν και βρισκω τις διαφορες λιγες για τετοια διαφορα σε ατμοσφαιρικα αλογα.
Γνωμη μου να συνεχισεις προς το παρον με τον τουρμπισμενο 1600 με σωστες βασεις, αλλα να μην ξεχνας οτι οσα αλογα και να φτασει θα πρεπει να εξασφαλισεις οτι θα τα σηκωσει το υπολοιπο αυτοκινητο. Πιστευω οτι μεχρι τα 170 περιπου που εχει το 2.4 (το οποιο ομως σιγουρα εχει κι αλλες μηχανολογικες διαφορες απ το 1600) θα εισαι ανετος.