Προτάσεις Μπαταρίας NV

Re: Προτάσεις Μπαταρίας NV

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Πέμ Σεπ 09, 2021 10:15 am

Να το κάνει τι το επιπλέον ρεύμα :?:
Η μπαταρία ακόμα και άδεια να είναι σε μια ώρα το πολύ θα φορτίσει.
Αν και 20 λεπτά είναι αρκετά για ανακτήσει αρκετό ρεύμα ώστε
να δουλεύει και το Start Stop.

Το max throttle input είναι μια παλιά τεχνολογία.
Κόβει τον συμπιεστή του A/C για να μη κλέβει ιπποδύναμη
την στιγμή που την χρειάζεται ο κινητήρας.
πχ. σε μια προσπέραση όταν πατάμε τέρμα το γκάζι.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Προτάσεις Μπαταρίας NV

Δημοσίευσηαπό Aris11 » Πέμ Σεπ 09, 2021 10:23 am

χμμ, πως ξέρουμε ότι η μπαταρία έχει φορτίσει; Επίσης η τάση στο κύκλωμα δεν είναι η τάση της μπαταρίας αν ήταν εκτός κυκλώματος. Και μία άδεια μπαταρία πάνω σε φορτιστή 14+ V δείχνει, μόλις την βγάλεις και ξαναμετρήσεις πάει 8V πχ.

εγώ νομίζω το δυναμό δίνει την τάση στο κύκλωμα, πχ 15V στην περίπτωσή μας. Αν η τάση μπαταρία είναι 12,7V τότε η διαφορά δυναμικού επιτρέπει να ρέει ρεύμα προς την μπαταρία.
Αν η Μπαταρία φτάσει την ίδια τάση με το δυναμό τότε δεν φορτίζει άλλο, δεν έχεις ρεύμα, τάση έχεις όμως. Αν η μπαταρία έχει μεγαλύτερη τάση από το κύκλωμα ρέει ρεύμα από την μπαταρία προς το αυτοκίνητο. Αυτά θυμάμαι εγώ από τα DC ρεύματα στο λύκειο.

Σίγουρα υπάρχουν και διάφορα ρελέ που επιτρέπουν στην ECU να κλείνει η να ανοίγει το κύκλωμα φόρτισης.
Τελευταία επεξεργασία από Aris11 και Πέμ Σεπ 09, 2021 10:36 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Aris11
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 793
Εγγραφή: Παρ Δεκ 28, 2018 12:34 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Yokohama Geolandar G015
Διάσταση ελαστικών: 225/65 R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: που θα πάει.. θα ψηλώσει
Name: Aris

Re: Προτάσεις Μπαταρίας NV

Δημοσίευσηαπό batfalcon » Πέμ Σεπ 09, 2021 10:27 am

Δεν εχετε διαβασει προσεκτικα τι τους γραφω.
Το ενσωματωμενο βολτομετρο, αυτο που εμφανιζεται μονο οταν κρατησουμε πατημενο το γραναζακι, εμφανιζει τασεις εφαρμοζομενες σε ολο το κυκλωμα, στην μεγαλυτερες των 14,1 V που φθανουν εως 15,1 ΜΟΝΟ οταν το αυτοκινητο ρολαρει (σε κατηφορα προφανως), με ταχυτητα μεσα (οχι στο νεκρο), και μονο οταν δεν πατας ουτε χαϊδευεις καν, ουτε το γκαζι ουτε το φρενο.
Λιγο να χαϊδεψεις οτιδηποτε απ τα δυο, η ταση πεφτει στα (μεχρι στιγμης) φυσιολογικα επιπεδα.
Εγω δεν εχω παρατηρησει κατι για την πεδηση. Αυτο το γραφει (αναφερει), η απαντηση της επισημης αντ/πειας.
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.

The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Άβαταρ μέλους
batfalcon
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2684
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2017 9:04 am
Τοποθεσία: Γιάννενα, Αθήνα, Στερεά, Πελοπόνησσος, Μακεδονία, Θράκη, Κρήτη, Επτάνησα, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, κλπ
Λάστιχα: Continental / BFG
Διάσταση ελαστικών: 215/55-17 215/65-16
Suspension: Οπως το πηρα.
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Bat
Name: Μιχάλης

Re: Προτάσεις Μπαταρίας NV

Δημοσίευσηαπό Aris11 » Πέμ Σεπ 09, 2021 10:55 am

Εγώ κρατάω ότι η μέγιστη τάση είναι 15V αντί για 14.4V που ήξερα συνήθως για μπαταρίες αυτοκινήτων.
Το γιατί συμβαίνει όταν λες μόνο η suzuki ξέρει, σίγουρα η ECU έχει σχετικές οδηγίες, μπορεί και απλά εκείνη τη στιγμή που ρολάρει να έχεις τα ελάχιστα ρεύματα και η τάση ανεβαίνει.
Βάλε κάτι να τραβάει από την πρίζα του αναπτήρα 50W και δες ξανά αν θα έχεις 15V.

Πιστεύετε δλδ ότι αυτό έχει κάποια σχέση με τον τύπο της μπαταρίας που πρέπει να τοποθετηθεί;
Από περιέργεια στην επόμενη βόλτα θα δω τι γράφει το δικό μου.
Άβαταρ μέλους
Aris11
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 793
Εγγραφή: Παρ Δεκ 28, 2018 12:34 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Yokohama Geolandar G015
Διάσταση ελαστικών: 225/65 R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: που θα πάει.. θα ψηλώσει
Name: Aris

Re: Προτάσεις Μπαταρίας NV

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Πέμ Σεπ 09, 2021 11:07 am

Επειδή είχα ασχοληθεί με το εν λόγο θέμα...
Μετρήσεις που πήρα στο δικό μου μέσα από το bosch (γραναζάκι)
Όταν δουλεύει ο κινητήρας η τάση είναι γύρω στα 14 V (+ - 2)
Δεν παίζει ρόλο αν πατάω γκάζι ή όχι. Στο ρελαντί πέφτει ελαφρός.
Όσες καταναλώσεις και να ανοίξω εκεί γύρω στα 14 V είναι.
Μετά από ταξίδι με σβηστό κινητήρα βλέπω 12,8 V
Αν η τάση πέσει κάτω από 11,2 V δεν εκκινεί ο κινητήρας.
Όταν η τάση πάει στα 11,4 V ειδοποιούμε από τον συναγερμό με SMS.

Όταν με εγκαταλείψει η μαμά μπαταρία, τεχνολογίας ΑGM θα βάλω.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Προτάσεις Μπαταρίας NV

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Πέμ Σεπ 09, 2021 1:20 pm

Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να μη σηκωθούμε ένα πρωινό και δεν εκκινεί ο κινητήρας μας.

Μια μπαταρία ακόμα όταν φτάνει στο τέλος της ζωής της φορτίζεται ικανοποιητικά. Το θέμα είναι πόσο θα κρατήσει αυτό το ρεύμα.
Μια ένδειξη ότι δεν μπορεί να φορτίσει ικανοποιητικά είναι ότι σταματά να δουλεύει το Start Stop.

Μια καλή μπαταρία με τα φορτία του αυτοκινήτου + συναγερμός + gps tracker αντέχει χωρίς να φορτιστεί περίπου μια εβδομάδα.
Μπορεί να εκκινήσει τον κινητήρα.
Μια μπαταρία προς το τέλος της ζωής της, δεν θα μπορεί να εκκινήσει τον κινητήρα μετά 1-2 μέρες ακινησίας του κινητήρα.

Μέσα από το Bosch (γραναζάκι) μπορούμε να έχουμε εικόνα της κατάστασης της μπαταρίας μας.
Πριν εκκινήσουμε τον κινητήρα (το κλειδί της μίζας στην πρώτη σκάλα) και εφόσον αυτός έμεινε ακινητοποιημένος
1-2 μέρες πρέπει να παίρνουμε την ένδειξη γύρω στα 12,5 V.
Αν η ένδειξη που παίρνουμε είναι γύρω στα 11,5 V η ζωή της μπαταρίας πλησιάζει προς το τέλος της.
Μπορούμε μετά από διαφορετικές ημέρες ακινησίας να παίρνουμε μετρήσεις, για να έχουμε μια γενική εικόνα.
Οι μετρήσεις είναι κατά προσέγγιση.

Υπάρχουν οι σπάνιες περιπτώσεις που ενώ μια μπαταρία δείχνει να έχει ζωή. Ξαφνικά σβήνουν όλα (black Out)
To πρώτο που κοιτάζουμε είναι αν πατάνε σωστά και είναι καθαροί οι πόλοι της μπαταρίας. Αν υπάρχει ρεύμα στους πόλους της μπαταρίας.
Αν δίνουμε ρεύμα με καλώδια από άλλη μπαταρία και η μίζα πάλι δεν μπορεί να γυρίσει ή μόλις τραβήξουμε τα καλώδια
σβήνει ο κινητήρας είναι γιατί έχει εσωτερικό πρόβλημα η μπαταρία μας. Δεν μπορεί καν να κλείσει κύκλωμα (κάψιμο γέφυρας)
Τελευταία επεξεργασία από stelios8ess και Πέμ Σεπ 09, 2021 1:27 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Προτάσεις Μπαταρίας NV

Δημοσίευσηαπό stephos » Πέμ Σεπ 09, 2021 1:23 pm

Όταν ανεβάζει στροφές ο κινητήρας, το δυναμό στέλνει ρεύμα στην μπαταρία. Παρεμβάλλεται ένας ανορθωτής/σταθεροποιητής ο οποίος μετατρέπει το εναλασσόμενο του μανιατού σε συνεχές και το κρατάει σταθερό στο +20% της τάσης της μπαταρίας ήτοι περίπου 14,4V. Γι αυτό και όσο να μαρσάρουμε, το ρεύμα δεν ανεβαίνει πάνω από τα 14,4V. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η μπαταρία δεν μπορεί να δώσει και περισσότερα V αναλόγως της κατάστασης, της ηλικίας της και των καταναλώσεων που τροφοδοτεί εκείνη τη στιγμή.
Ρεύμα μανιατού και ρεύμα μπαταρίας μοιράζονται τα ίδια καλώδια και από εκεί διαβάζουν όλα τα βολτόμετρα.
Όταν οι στροφές του κινητήρα είναι ψηλά, διαβάζουν το ρεύμα που δίνει το μανιατό.
Ότα οι στροφές πέσουν κάτω από ένα όριο, το μανιατό σταματάει να δίνει ρεύμα και αυτό που διαβάζουμε είναι το ρεύμα της μπαταρίας.
stephos
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 409
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 31, 2019 9:59 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Continental EcoContact 5
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Εργοστασίου
cb: Όχι
Aka: stephos
Name: Στέφανος

Re: Προτάσεις Μπαταρίας NV

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Πέμ Σεπ 09, 2021 1:48 pm

stephos έγραψε: Παρεμβάλλεται ένας ανορθωτής/σταθεροποιητής ο οποίος μετατρέπει το εναλασσόμενο του μανιατού σε συνεχές και το κρατάει σταθερό

Μιλάμε για NV, βγάζει εναλλασσόμενο ρεύμα :think:

Μανιατό είναι το δυναμό :think:
Μανιατό, το ήξερα σε άλλους είδους κινητήρες. Έβγαζε και υψηλή τάση για τα μπουζί.

stephos έγραψε: Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η μπαταρία δεν μπορεί να δώσει και περισσότερα V αναλόγως της κατάστασης

Μια μπαταρία 12 V πόσο επιπλέον ρεύμα μπορεί να δώσει :think:

Με μπουρδούκλωσες :D
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Προτάσεις Μπαταρίας NV

Δημοσίευσηαπό Aris11 » Πέμ Σεπ 09, 2021 2:32 pm

stephos έγραψε:Όταν ανεβάζει στροφές ο κινητήρας, το δυναμό στέλνει ρεύμα στην μπαταρία. Παρεμβάλλεται ένας ανορθωτής/σταθεροποιητής ο οποίος μετατρέπει το εναλασσόμενο του μανιατού σε συνεχές και το κρατάει σταθερό στο +20% της τάσης της μπαταρίας ήτοι περίπου 14,4V. Γι αυτό και όσο να μαρσάρουμε, το ρεύμα δεν ανεβαίνει πάνω από τα 14,4V. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η μπαταρία δεν μπορεί να δώσει και περισσότερα V αναλόγως της κατάστασης, της ηλικίας της και των καταναλώσεων που τροφοδοτεί εκείνη τη στιγμή.
Ρεύμα μανιατού και ρεύμα μπαταρίας μοιράζονται τα ίδια καλώδια και από εκεί διαβάζουν όλα τα βολτόμετρα.
Όταν οι στροφές του κινητήρα είναι ψηλά, διαβάζουν το ρεύμα που δίνει το μανιατό.
Ότα οι στροφές πέσουν κάτω από ένα όριο, το μανιατό σταματάει να δίνει ρεύμα και αυτό που διαβάζουμε είναι το ρεύμα της μπαταρίας.


Όλα καλά αλλά η μπαταρία δεν μπορεί να δώσει παραπάνω V από την τάση της. Η μπαταρία μπορεί να δώσει ρεύμα amper, θεωρητικά διατηρώντας την τάση της και πρακτικά μειώνοντάς την λίγο.
Αυτό το 14.4 και εγώ έχω δει ως στανταρ στα κυκλώματα αυτοκινήτου γι' αυτό μου κάνει εντύπωση το 15V.
Άβαταρ μέλους
Aris11
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 793
Εγγραφή: Παρ Δεκ 28, 2018 12:34 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: Yokohama Geolandar G015
Διάσταση ελαστικών: 225/65 R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: που θα πάει.. θα ψηλώσει
Name: Aris

Re: Προτάσεις Μπαταρίας NV

Δημοσίευσηαπό stephos » Πέμ Σεπ 09, 2021 2:37 pm

Εχεις δίκιο, χρησιμοποιώ πολλούς όρους που δεν ισχύουν πλέον αλλά το κάνω για κοινή ανάγνωση του τί εννοώ
Το δυναμό σίγουρα δεν υπάρχει πλέον.
Επίσης το μανιατό είναι λίγο παλαιότερη ονομασία (έχω και άσπρα μαλλιά άρα δικαιολογούμαι) ;-)
Το σωστότερο θα ήταν εναλλάκτης ή γεννήτρια αλλά αυτό θα μπέρδευε περισσότερο.
Ναι λοιπόν, ακόμα και τα καινούργια αυτοκίνητα παράγουν εναλλασόμενο ρεύμα που πρέπει να ανορθωθεί για να φορτίσει την μπαταρία.
Η μπαταρία αν είναι καινούργια και σε καλή υγεία μπορεί άνετα να δώσει μέχρι και 15V.
Αν δείχνει πάνω από 15V τότε υπάρχει πρόβλημα κυρίως με τον εναλλακτη που δεν κόβει στα 14,4V αλλά δίνει όσο θέλει.
Το έπαθα πρόσφατα στη μηχανή και μέχρι να το πάρω χαμπάρι μου έκαψε ολοκαίνουργια μπαταρία.
stephos
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 409
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 31, 2019 9:59 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Continental EcoContact 5
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Εργοστασίου
cb: Όχι
Aka: stephos
Name: Στέφανος

Re: Προτάσεις Μπαταρίας NV

Δημοσίευσηαπό stephos » Πέμ Σεπ 09, 2021 2:56 pm

Άρη, δεν είχα δει το δικό σου ποστ οταν απήντησα στον Στέλιο.

Ναι μπορεί να "δείξει" 15V μια καινούργια, πλήρως φορτισμένη μπαταρία αλλά δεν μπορεί να τα "δώσει".
Δεν θέλω να μπω σε βαθιά νερά του γιατί συμβαίνει αυτό, αλλά μόλις της βάλεις ένα φορτίο θα πέσει στο φυσιολογικότερο 13-13,5V
stephos
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 409
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 31, 2019 9:59 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Continental EcoContact 5
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Εργοστασίου
cb: Όχι
Aka: stephos
Name: Στέφανος

Re: Προτάσεις Μπαταρίας NV

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Πέμ Σεπ 09, 2021 3:15 pm

Γεννήτρια, εναλλάκτης ή δυναμό όπως το ξέρουν οι περισσότεροι :D

Προφανώς αυτό που έπαθες στην μηχανή σου (μοτοσυκλέτα) είναι υπερφόρτιση της μπαταρίας.
Γνωστή βλάβη στις πιο παλιές τεχνολογίες. Δεν παίρνει εντολή το δυναμό από τα ηλεκτρονικά του
ότι γέμισε η μπαταρία, συνεχίζει να φορτίζει, με συνέπια αυτή να ζεσταθεί (να βράσει) και να καταστραφεί.

Έχοντας την ηλικία (όχι λευκά μαλλιά) γνωρίζω ότι το συνεχές ρεύμα 12 V στα Α που το έχουμε στο αυτοκίνητο
δεν μπορεί να μετασχηματιστή σε υψηλή τάση, για να το στείλουμε στα μπουζί.
Μια παλιά τεχνολογία ήταν οι πλατίνες, που το έκαναν διακοπτόμενο και μετά η μπομπίνα (μετασχηματιστής) μπορούσε
και το έκανα στην υψηλή τάση που το χρειαζόμασταν.
Σήμερα όλα αυτά γίνονται με ηλεκτρονικό τρόπο.

Τα δε αυτοκίνητα με καύσιμο Diesel δεν έχουν μπουζί.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Προτάσεις Μπαταρίας NV

Δημοσίευσηαπό stephos » Πέμ Σεπ 09, 2021 4:00 pm

Όπως τα λες Στέλιο.

Το alternator (το λέω αγγλικά και ησυχάζω) είναι για να γεμίζει την μπαταρία.
Βέβαια και η ηλεκτρονική ανάφλεξη για να δώσει ρεύμα χιλιάδων Volt στα μπουζί, χρειάζεται και αυτή μία πηγή.
Εδώ σταματάνε οι γνώσεις μου αν η πηγή είναι μόνο η μπαταρία ή παίρνουν και το παραγόμενο ρέυμα από το alternator.

Και ένα μικρό τιπ για φίλους με μηχανή.
Αν σας χαλάσει ο ανορθωτής/σταθεροποιητής θα αρχίσει να καταστρέφει την μπαταρία.
Ένα σύμπτωμα είναι έντονη μυρωδιά ...βόθρου.
Το πάθαινα σε κάθε φανάρι που σταματούσα και νόμιζα ότι ήταν από τα ρείθρα των ομβρίων που συνήθως βρωμάνε ασύλληπτα!
Όταν τρέχεις, η μυρωδιά χάνεται λόγω του αέρα. Όμως σε κάθε φανάρι η ίδια μυρωδιά.
Δεν ντρέπομαι να παραδεχτώ ότι δεν μου "έκοψε" εκείνη τη στιγμή να σκεφτώ ότι κάτι παίζεται μέχρι που έμεινα τελείως.
Τα πολλά Volt που στέλνει ο χαλασμένος σταθεροποιητής στην μπαταρία την κάνουν και "βράζει".
Όταν βράζει απελευθερώνονται φυσαλλίδες από θειούχες ενώσεις από τα υγρά της μπαταρίας, οι οποίες ως γνωστόν μυρίζουν σάπιο αυγό ή βόθρο.

Παραφράζοντας λοιπόν μια παροιμία που λέει ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός, ό,τι βρωμάει δεν είναι βόθρος! :D
stephos
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 409
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 31, 2019 9:59 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: Continental EcoContact 5
Διάσταση ελαστικών: 215/55R17
Suspension: Εργοστασίου
cb: Όχι
Aka: stephos
Name: Στέφανος

Re: Προτάσεις Μπαταρίας NV

Δημοσίευσηαπό Moody_AL » Πέμ Σεπ 09, 2021 6:53 pm

Η φάση με το γραναζάκι πως δουλεύει?
New Suzuki Vitara FL 1.0 BoosterJet FWD Automatic GL+

On a mission from God
Άβαταρ μέλους
Moody_AL
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 862
Εγγραφή: Τρί Ιαν 12, 2021 5:28 pm
Λάστιχα: Falken Wildpeak AT3WA
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: +3.5: Eibach+Falken
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Αν είχε τετρακίνητο θα ήταν ο Tony.
Name: Αλέξανδρος

Re: Προτάσεις Μπαταρίας NV

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Πέμ Σεπ 09, 2021 7:30 pm

Το κρατάς πατημένο για αρκετά δευτερόλεπτα...
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

antonis1627 Παρ Μάιος 02, 2025 6:35 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα!
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!!
makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης