Όπως τα λες Στέλιο.
Το alternator (το λέω αγγλικά και ησυχάζω) είναι για να γεμίζει την μπαταρία.
Βέβαια και η ηλεκτρονική ανάφλεξη για να δώσει ρεύμα χιλιάδων Volt στα μπουζί, χρειάζεται και αυτή μία πηγή.
Εδώ σταματάνε οι γνώσεις μου αν η πηγή είναι μόνο η μπαταρία ή παίρνουν και το παραγόμενο ρέυμα από το alternator.
Και ένα μικρό τιπ για φίλους με μηχανή.
Αν σας χαλάσει ο ανορθωτής/σταθεροποιητής θα αρχίσει να καταστρέφει την μπαταρία.
Ένα σύμπτωμα είναι έντονη μυρωδιά ...βόθρου.
Το πάθαινα σε κάθε φανάρι που σταματούσα και νόμιζα ότι ήταν από τα ρείθρα των ομβρίων που συνήθως βρωμάνε ασύλληπτα!
Όταν τρέχεις, η μυρωδιά χάνεται λόγω του αέρα. Όμως σε κάθε φανάρι η ίδια μυρωδιά.
Δεν ντρέπομαι να παραδεχτώ ότι δεν μου "έκοψε" εκείνη τη στιγμή να σκεφτώ ότι κάτι παίζεται μέχρι που έμεινα τελείως.
Τα πολλά Volt που στέλνει ο χαλασμένος σταθεροποιητής στην μπαταρία την κάνουν και "βράζει".
Όταν βράζει απελευθερώνονται φυσαλλίδες από θειούχες ενώσεις από τα υγρά της μπαταρίας, οι οποίες ως γνωστόν μυρίζουν σάπιο αυγό ή βόθρο.
Παραφράζοντας λοιπόν μια παροιμία που λέει ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός, ό,τι βρωμάει δεν είναι βόθρος!
