ΑΝΑΚΛΗΣΗ DIESEL ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ

Re: ΑΝΑΚΛΗΣΗ DIESEL ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ

Δημοσίευσηαπό batfalcon » Κυρ Φεβ 21, 2021 1:30 pm

Για να βαλουμε τα πραγματα στην θεση τους.
Δεν υπαρχει καμια περιπτωση να μειωθουν οι ρυποι αν δεν μειωθει η αποδοση, εστω κι' αν αυτο συμβαινει σε συγκεκριμενη περιοχη στοφων. Μην τρελλαθουμε! Αν υπηρχε δυνατοτητα να γινεται καλυτερη εκμεταλλευση του καυσιμου, ΓΙΑΤΙ δεν εγινε εξ' αρχης; Το πιθανοτερο κατ' εμε ειναι οτι στο max δεν βγαζει πλεον 120 hp και 320 kNm, αλλα κατι τις λιγοτερο. Αυτο περναει στα χαρτια και βεβαια για να το διαπιστωσει ο χρηστης πρεπει να "ζητησει" κατι τετοιο απ το αυτοκινητο.
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.

The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Άβαταρ μέλους
batfalcon
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2685
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2017 9:04 am
Τοποθεσία: Γιάννενα, Αθήνα, Στερεά, Πελοπόνησσος, Μακεδονία, Θράκη, Κρήτη, Επτάνησα, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, κλπ
Λάστιχα: Continental / BFG
Διάσταση ελαστικών: 215/55-17 215/65-16
Suspension: Οπως το πηρα.
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Bat
Name: Μιχάλης

Re: ΑΝΑΚΛΗΣΗ DIESEL ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Κυρ Φεβ 21, 2021 1:44 pm

Υπάρχει κάτι που σκέφτομαι τώρα, που μπορεί να μην επηρεάζει τίποτα.

Το φίλτρο DPF κρατάει την "καρβουνίλα" και παίρνει εντολή να την κάψει, όταν στο αυτοκίνητο μετρηθούν κάποιες "συνθήκες" (θερμοκρασία καυσαερίων, ταχύτητα άνω των 50 χλμ/ωρα, κλπ)

Ίσως η αναβάθμιση αλλάζει αυτές τις συνθήκες, αλλάζοντας την ταχύτητα σε π.χ. 70 χλμ /ωρα, ώστε να μην καίει αν δεν βγεί εκτός πόλης.

Ίσως κάνει υποχρεωτικό, η μηχανή να έχει πάνω από 2000 rpm, που τώρα μάλλον δεν ισχύει.

Ίσως και κάτι άλλο...

Ίσως η καύση γίνεται σε μεγαλύτερο χρόνο, οπότε η ρύπανση σε κάθε σημείο να είναι μικρότερη, αφού η ρύπανση θα "απλώνεται" σε μεγαλύτερη περιοχή.

Κάτι τέτοιο μειώνει τους ρύπους που εκλύονται μέσα στην πόλη, χωρίς να επηρεάζει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου.
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9952
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: ΑΝΑΚΛΗΣΗ DIESEL ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ

Δημοσίευσηαπό vagelisfil » Κυρ Φεβ 21, 2021 3:12 pm

Χίλια-δυό μπορεί να είναι.... μόνο η σύγκριση των διαγραμμάτων δυναμομέτρησης πριν και μετά θα δείξει αν άλλαξε κάτι.
Όσο για τα 120hp/320nm που λες Μιχάλη δεν είναι απαραίτητο να κοπούν γιατί τα αποδίδει σε συγκεκριμένες στροφές και όχι σε όλο το εύρος και δεν είναι και λογικό γιατί τα αυτοκίνητα μας στην καθημερινή χρήση δεν αποδίδουν το max των επιδόσεων τους αλλά δουλεύουν κατά μέσο όρο σε πιο χαμηλές στροφές από αυτές που αποδίδουν το πικ. Μπορεί να μειώνει την ιπποδύναμη στα χαμηλά (πχ 1.000 - 2.500 rpm) που δουλεύει πιο πολύ το αυτοκίνητο και να την αφήνει ως έχει στα πιο ψηλά.
Επίσης όπως είπε και ο Αντώνης, μπορεί να αλλάζουν τις παραμέτρους λειτουργίας του dpf και τον τρόπο που κάνει τις αναγεννήσεις κάτι που (λογικά πάντα) δεν επηρεάζει την απόδοση.

Suzuki_16_DDiS_1598_118_bhp.jpg
Suzuki_16_DDiS_1598_118_bhp.jpg (92.41 KiB) 1823 προβολές
Τελευταία επεξεργασία από vagelisfil και Κυρ Φεβ 21, 2021 3:38 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
:-)
Suzuki Vitara 1.6 DDiS GL+ (2015) - 120hp/320Nm
Citroen C3 1.6 BlueHDi 100 S&S Shine (2017) - 100hp/254Nm
Kia Rio 1.4 CVVT Cosmic (2011) - 109hp/137Nm
Άβαταρ μέλους
vagelisfil
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 747
Εγγραφή: Τρί Ιαν 05, 2016 12:46 am
Τοποθεσία: Αθήνα - Λευκάδα - Λιτόχωρο
Λάστιχα: GY EfficientGrip Perf. 2
Διάσταση ελαστικών: 215/55/R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Βαγγέλης Φίλιππας

Re: ΑΝΑΚΛΗΣΗ DIESEL ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ

Δημοσίευσηαπό arahova » Κυρ Φεβ 21, 2021 3:22 pm

Τόνυ εύχομαι να είναι αυτά που γράφεις, αλλά μάλλον είναι κάτι αντίστοιχο
με το πρόβλημα στο λογισμικό της WV με του κινητήρες diesel, και γι' αυτό
φαντάζομαι οτι η SUZUKI σταμάτησε από το 2018 να τοποθετεί κινητήρες
diesel σε όλα τα οχήματα της εταιρείας. :-)

Εγώ πάντως πιστεύω οτι η λειτουργία του DPF επηρεάζει αρκετά την απόδοση του κινητήρα.
(DIESEL-4X4-AUTO)
Άβαταρ μέλους
arahova
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3984
Εγγραφή: Παρ Ιαν 15, 2016 12:52 am
Λάστιχα: Michelin CrossClimate 2
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: Μαμίσια
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: arahova
Name: Στάθης

Re: ΑΝΑΚΛΗΣΗ DIESEL ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ

Δημοσίευσηαπό vagelisfil » Κυρ Φεβ 21, 2021 3:38 pm

Σίγουρα παίζει ρόλο το DPF γιατί "μπουκώνει" τα καυσαέρια. Επίσης οι προγραμματιστές που ανεβάζουν άλογα σε diesel συνήθως αφαιρούν το DPF, το οποίο φυσικά είναι παράνομο.
:-)
Suzuki Vitara 1.6 DDiS GL+ (2015) - 120hp/320Nm
Citroen C3 1.6 BlueHDi 100 S&S Shine (2017) - 100hp/254Nm
Kia Rio 1.4 CVVT Cosmic (2011) - 109hp/137Nm
Άβαταρ μέλους
vagelisfil
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 747
Εγγραφή: Τρί Ιαν 05, 2016 12:46 am
Τοποθεσία: Αθήνα - Λευκάδα - Λιτόχωρο
Λάστιχα: GY EfficientGrip Perf. 2
Διάσταση ελαστικών: 215/55/R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Βαγγέλης Φίλιππας

Re: ΑΝΑΚΛΗΣΗ DIESEL ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Κυρ Φεβ 21, 2021 4:55 pm

Βαγγέλη το διάγραμμα δεν αφορά τον κινητήρα μας, φαντάζομαι το έβαλες ενδεικτικά!
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9952
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: ΑΝΑΚΛΗΣΗ DIESEL ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ

Δημοσίευσηαπό darkman » Κυρ Φεβ 21, 2021 4:57 pm

Καλησπερα λιγο που το εψαξα εχει να κανει με την βαλβίδα EGR το αμαξι μετα απο καποια ωρα λειτουργίας αλλαζουν η ρυποι και αυτο δεν το ειχαν δει στα τεστ :( η σουζι απαντησε οτι κλεινει η βαλβιδα ποιο συχνά για προστασία του κινητήρα και τον εξαρτημάτων και για να μην εχει θεμα με την απόδοση ,λογικα με το update θα γινετε ποιο συχνή χρήση της EGR για χαμηλότερους ρυπους .
May the Force be with you.
Άβαταρ μέλους
darkman
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 694
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 15, 2018 2:38 pm
Λάστιχα: Εργοστασιακά
Διάσταση ελαστικών: 215/55 R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Name: Manos

Re: ΑΝΑΚΛΗΣΗ DIESEL ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ

Δημοσίευσηαπό madjasgr » Κυρ Φεβ 21, 2021 8:51 pm

Άρα μήπως με πιο συχνή λειτουργία της EGR υπάρξουν τελικά προβλήματα με τον κινητήρα και εξαρτήματα, καθώς και με την απόδοση του αυτοκινήτου;
Ζήρεια is calling me and i must go...
Άβαταρ μέλους
madjasgr
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1074
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 28, 2018 9:57 pm
Τοποθεσία: Λαγονήσι Αττικής - Άνω Τρίκαλα Κορινθίας - Καβησός Έβρου
Λάστιχα: Toyo Open Country AT3
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: +45mm (MAD + TOYO)
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: madjas
Name: Κωνσταντίνος

Re: ΑΝΑΚΛΗΣΗ DIESEL ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Κυρ Φεβ 21, 2021 9:28 pm

darkman έγραψε:λογικα με το update θα γινετε ποιο συχνή χρήση της EGR για χαμηλότερους ρυπους .


Δηλαδή θα διοχετεύονται περισσότερα καυσαέρια μέσον της πολλαπλής εισαγωγής στο χώρο καύσης.
Αυτό δεν θα έχει αλλαγή στην λειτουργία του κινητήρα :think:

EGR ΝV DDis 1.600 cc

Genuine-FUEL-PARTS-EGR-Valve-for-Suzuki-Vitara.jpg
Genuine-FUEL-PARTS-EGR-Valve-for-Suzuki-Vitara.jpg (28 KiB) 1783 προβολές
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: ΑΝΑΚΛΗΣΗ DIESEL ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ

Δημοσίευσηαπό darkman » Δευτ Φεβ 22, 2021 12:02 am

Στα σύγχρονα συστήματα ψεκασμού η βαλβίδα EGR, πέρα από τη μείωση εκπομπής των οξειδίων του αζώτου, συντελεί επίσης και:

στην μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά την λειτουργία με μεσαία και χαμηλά φορτία. Επειδή εισάγεται καυσαέριο στην πολλαπλή εισαγωγής μετά την "πεταλούδα", γίνεται μείωση των “απωλειών πεταλούδας”. Οι απώλειες πεταλούδας, είναι απώλεια ισχύος που καταναλώνεται από τον κινητήρα για την δημιουργία υποπίεσης στην πολλαπλή εισαγωγής, όταν η πεταλούδα γκαζιού είναι κλειστή ή μερικώς κλειστή.
Στην αύξηση της γωνίας της προπορείας (αβάνς) (όσο διαρκεί η λειτουργία της EGR ). Το μίγμα είναι λιγότερο ευαίσθητο σε κρουστική καύση, άρα μπορεί να αυξηθεί η προπορεία για καλύτερη απόδοση του κινητήρα.

Με την λειτουργία της EGR, προφανώς μειώνεται η ισχύς του κινητήρα. Έτσι, η λειτουργία της ακυρώνεται ή μειώνεται στις παρακάτω καταστάσεις λειτουργίας:

Στο πλήρες φορτίο ή στην απότομη επιτάχυνση.
Στην λειτουργία με κρύο κινητήρα
Στο ρελαντί
Σε λειτουργία του κινητήρα σε συνθήκες μειωμένου οξυγόνου (μεγάλο υψόμετρο, έλλειψη επαρκούς οξυγόνου στον ατμοσφαιρικό αέρα)
Σε πολύ υψηλή θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής (για αποφυγή υπερθέρμανσης των μπεκ).
May the Force be with you.
Άβαταρ μέλους
darkman
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 694
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 15, 2018 2:38 pm
Λάστιχα: Εργοστασιακά
Διάσταση ελαστικών: 215/55 R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Name: Manos

Re: ΑΝΑΚΛΗΣΗ DIESEL ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ

Δημοσίευσηαπό vagelisfil » Δευτ Φεβ 22, 2021 9:18 am

Tony Louk έγραψε:Βαγγέλη το διάγραμμα δεν αφορά τον κινητήρα μας, φαντάζομαι το έβαλες ενδεικτικά!

Το διάγραμμα είναι από το SX4 Diesel 2014 1.6 120hp που έχει παρόμοιο (αν όχι τον ίδιο) κινητήρα με το δικό μας και έιναι από πραγματική μέτρηση, όχι διάγραμμα κατασκευαστή.
:-)
Suzuki Vitara 1.6 DDiS GL+ (2015) - 120hp/320Nm
Citroen C3 1.6 BlueHDi 100 S&S Shine (2017) - 100hp/254Nm
Kia Rio 1.4 CVVT Cosmic (2011) - 109hp/137Nm
Άβαταρ μέλους
vagelisfil
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 747
Εγγραφή: Τρί Ιαν 05, 2016 12:46 am
Τοποθεσία: Αθήνα - Λευκάδα - Λιτόχωρο
Λάστιχα: GY EfficientGrip Perf. 2
Διάσταση ελαστικών: 215/55/R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Βαγγέλης Φίλιππας

Re: ΑΝΑΚΛΗΣΗ DIESEL ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Δευτ Φεβ 22, 2021 11:27 am

Η ροπή είναι πολύ χαμηλή... :confusion-confused:

Άλλο σετάρισμα ???

Τώρα το είδα ....είναι άλλες μονάδες lbft! (320 Nm = 236 lb ft!)

Οπότε το μόνο που ξεφεύγει πολύ από το NV, είναι η μέγιστη ροπή στις 2500 rpm αντί 1750 rpm!
Τελευταία επεξεργασία από Tony Louk και Δευτ Φεβ 22, 2021 12:31 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9952
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: ΑΝΑΚΛΗΣΗ DIESEL ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ

Δημοσίευσηαπό vagelisfil » Δευτ Φεβ 22, 2021 12:30 pm

Έχει λογική να έχει διαφορετικό σετάρισμα γιατί προορίζεται για πιο on road χρήση από το Vitara
:-)
Suzuki Vitara 1.6 DDiS GL+ (2015) - 120hp/320Nm
Citroen C3 1.6 BlueHDi 100 S&S Shine (2017) - 100hp/254Nm
Kia Rio 1.4 CVVT Cosmic (2011) - 109hp/137Nm
Άβαταρ μέλους
vagelisfil
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 747
Εγγραφή: Τρί Ιαν 05, 2016 12:46 am
Τοποθεσία: Αθήνα - Λευκάδα - Λιτόχωρο
Λάστιχα: GY EfficientGrip Perf. 2
Διάσταση ελαστικών: 215/55/R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Βαγγέλης Φίλιππας

Re: ΑΝΑΚΛΗΣΗ DIESEL ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ

Δημοσίευσηαπό batfalcon » Δευτ Φεβ 22, 2021 8:45 pm

Παντως υποχρεωτικο δεν ειναι. Αν δεν θελεις δεν τους αφηνεις να κανουν update.
Το μονο προβλημα που ΙΣΩΣ υπαρξει, ειναι ΑΝ το software που τρεχει στα laptop που πριζωνουν ΑΠΑΙΤΕΙ να γινει το update προκειμενου να μηδενισει τα km της αλλαγης λαδιου.
Αν κι αυτο καπου εδω μεσα, το εχω δει να γινεται αλλιως πως.
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.

The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Άβαταρ μέλους
batfalcon
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2685
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2017 9:04 am
Τοποθεσία: Γιάννενα, Αθήνα, Στερεά, Πελοπόνησσος, Μακεδονία, Θράκη, Κρήτη, Επτάνησα, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, κλπ
Λάστιχα: Continental / BFG
Διάσταση ελαστικών: 215/55-17 215/65-16
Suspension: Οπως το πηρα.
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Bat
Name: Μιχάλης

Re: ΑΝΑΚΛΗΣΗ DIESEL ΓΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ

Δημοσίευσηαπό vagelisfil » Δευτ Φεβ 22, 2021 9:24 pm

Αν προλάβω θα περάσω να το κάνω αύριο. Θα σας πω εντυπώσεις.
:-)
Suzuki Vitara 1.6 DDiS GL+ (2015) - 120hp/320Nm
Citroen C3 1.6 BlueHDi 100 S&S Shine (2017) - 100hp/254Nm
Kia Rio 1.4 CVVT Cosmic (2011) - 109hp/137Nm
Άβαταρ μέλους
vagelisfil
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 747
Εγγραφή: Τρί Ιαν 05, 2016 12:46 am
Τοποθεσία: Αθήνα - Λευκάδα - Λιτόχωρο
Λάστιχα: GY EfficientGrip Perf. 2
Διάσταση ελαστικών: 215/55/R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Βαγγέλης Φίλιππας

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Diesel

antonis1627 Τετ Μάιος 28, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
Σταύρος 4x4 Τετ Μάιος 28, 2025 6:12 am Καλημέρα
arahova Τρί Μάιος 27, 2025 9:15 am Καλημέρα σε όλους.
sumi Τρί Μάιος 27, 2025 7:10 am Καλημέρα
antonis1627 Τρί Μάιος 27, 2025 6:27 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μάιος 26, 2025 7:26 pm Τετάρτη 28-5-2025 πάμε για καφεδάκι στο .
arahova Δευτ Μάιος 26, 2025 4:15 pm Καλησπέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
Zoderman Δευτ Μάιος 26, 2025 2:07 pm Καλησπέρα ομάδα. Εχω ένα θέμα με το μοτέρ της τετρακίνησης. Υπάρχει καμία ασφάλεια να τσεκάρω μήπως έχει καεί η τι άλλο μπορεί να φταίει ;
antonis1627 Δευτ Μάιος 26, 2025 6:33 am Η Ομαδική μας για την καλοκαιρινή κολεξιόν ανέβηκε
antonis1627 Δευτ Μάιος 26, 2025 6:32 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Μάιος 25, 2025 10:28 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Μάιος 25, 2025 6:11 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μάιος 24, 2025 9:27 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Μάιος 24, 2025 6:40 am Φίλε ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΣΟΛΩΜΟΣ καλημέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ.
antonis1627 Σάβ Μάιος 24, 2025 6:35 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΣΟΛΩΜΟΣ Παρ Μάιος 23, 2025 11:34 am καλημερα σας.ως νεο μελος θα με ενδιεφερε συμμετοχη σε πιθανο προορισμο της ομαδας στην περιοχη μου(λαρισα/θεσσαλια),με το καλο να βρεθουμε, να γνωριστουμε και να πουμε για τα κοινα μας ενδιαφεροντα(φυση, εκκδρομες, μηχανοκινητος αθλητισμος..)
arahova Παρ Μάιος 23, 2025 10:21 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Μάιος 23, 2025 6:17 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Πέμ Μάιος 22, 2025 5:53 pm Τετάρτη 28-5-2025 πάμε για καφεδάκι στο .
arahova Πέμ Μάιος 22, 2025 10:15 am Καλημέρα σε όλους.
Zoderman Πέμ Μάιος 22, 2025 9:40 am Καλημέρα στην ομάδα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 22, 2025 6:42 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Μάιος 21, 2025 10:06 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μάιος 21, 2025 6:40 am Η Ομαδική μας για την καλοκαιρινή κολεξιόν ανέβηκε
antonis1627 Τετ Μάιος 21, 2025 6:40 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες