Καταρχάς ποντάρω στον Τόνυ .
Για το καταλάβετε καλύτερα μην ασχολήστε με τροχαλίες κλπ.. σκεφτείται οτι κάθε σχοινί το τραβάει ένα άτομο(και κάθε άτομο τραβάει με την ίδια περίπου δύναμη) πιο σημείο θα φορτιστεί πιο πολύ; αυτό με το ένα ή με τα δύο σχοινιά; ..ή αλλιώς εαν δίπλα απο το σημειο με τα δυο σχοινιά (σε απόσταση ας πούμε 5cm) υπήρχε και τεταρτο σημείο και μοιραζόντουσαν τα 4σχοινιά σε 4 σημεία δεν θα μοιράζονταν ανάλογα οι δυνάμεις. Γιατι να καταλάβουν οτι εκεί γεφυρώνται τα σχοινιά εαν έχουμε 3 σημεία πρόσδεσης άρα πρέπει να πάει λιγοτερη δύναμη σε εκεινα τα δυο σχοινιά;
**Όλα τα παραπάνω με την παραδοχή οτι οι γωνίες και τα μήκη είναι ίδιες σε κάθε σχοινί**
Το πρόβλημα όμως είναι αυτό που γράφει ο φίλος
zerarblack έγραψε:Ο κατασκευαστής έχει μάλλον υπολογίσει (ιδέα δεν έχω τι έχει κάνει) το recovery point για ρυμούλκηση σε δρόμο και όχι διάσωση σε λάσπες.
Τα recovery point 100% δεν είναι υπολογισμένα για τέτοια τραβήγμα άσχετα εαν αντέξαν σε 2,3..8φορές!
Η εμπειρία μου απο τα πιο σκληροτράχηλα αδερφάκια του στα αντιστοιχα σημεία, δες Vitara (εχω ξεκολλήσει το μπροστινό) και NGV(στραβώνει για πλάκα το πίσω) καθώς επίσης και ο χαρακτήρας τον NV ενισχύουν την άποψη μου..
Αρα για εμένα, εφόσον θέλετε να "μακρύνετε"(όπως κάνει ο Τονυ) το NV σας με ασφάλεια, προτείνω να κάνετε ενισχυμένα σημεία πρόσδεσης (ειδικά για πίσω φαντάζομαι θα είναι πανευκολο) και να αφήσετε της μαμάς για την οδική
(όταν θα αρχίσουν τα safe mode με τα diesel και τα radar) 