Auto VS Sport mode

Re: Vitara 1.4 Boosterjet Allgrip

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Τρί Απρ 21, 2020 8:40 pm

kmeles22 έγραψε:https://youtu.be/TYDMEk4yTWY
Δείτε εδώ,το video είναι μάλλον από Σερβία.παει καλά στα χιόνια από ότι βλέπω!!

Κάπου στα σχόλια γράφει οτι το hill descend control δουλεύει και σε όπισθεν :think: :think:
Είσαι σε απότομη κατηφόρα με lock+ hdc αποφασίζεις επιστροφή και αναλαμβάνει το εν λόγω σύστημα :mrgreen: :mrgreen: χωρίς επέμβαση σε φρένο η συμπλέκτη για τα manual?
Το έχει δοκιμάσει κανείς;
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

Re: Auto VS Sport mode

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Τρί Απρ 21, 2020 9:07 pm

Ναι Νικόλα με Lock + κουμπάκι εύκολης κατάβασης,
δουλεύει εξίσου καλά στην όπισθεν όπως και με την πρώτη ταχύτητα.
Το δοκίμασα :D
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Auto VS Sport mode

Δημοσίευσηαπό GATOZ » Τρί Απρ 21, 2020 10:14 pm

νικολα,
1. Χριστος Ανεστη
2. ασε την οπισθεν να τη δοκιμαζουν αλλοι. μπορει και να μας αρεσει...
μιλφΑμαν
Άβαταρ μέλους
GATOZ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2795
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2015 7:38 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Λάστιχα: Malatesta Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: 4wheelers +14
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: gatoz
Name: Θεοντόρε δη Γκρέιπ (τ νοτ)

Re: Auto VS Sport mode

Δημοσίευσηαπό ebot » Παρ Σεπ 04, 2020 10:21 am

Δουλειά δεν είχε ο διάολος Πέμπτη βράδυ ... λίγο η υπερένταση της δουλειάς, λίγο η αϋπνία από τους απογευματινούς κουπάτους και βρέθηκα βραδιάτικα με 25 βαθμούς κελσίου, 95άρα βενζίνη μισό τεπόζιτο, πολιτικές πιέσεις στα μαμά καλοκαιρινά λάστιχα και καμιά 100ή κιλά συνολικό φορτίο στο σκάφος, να ανεβοκατεβαίνω σαν τον βλογιοκομμένο την Λαυρίου https://www.google.com/maps/dir/37.8032 ... m2!4m1!3e0 για να κάνω μια πρόχειρη μέτρηση και να δω τι ακριβώς παίζει με τις διαφορές Auto & Sport Mode σε κατάσταση Τέρμα Γκάζι (WOT) στα βενζινοκίνητα 1.4 AllGrip NV με τρίτες από 40 έως 120 χαω (~1750 έως ~5250 στροφές) χωρίς αλλαγές και με τις λοιπές παραμέτρους κατά το δυνατόν ίδιες.

Dragy-LY-K14C-Sep3.jpg


Όπως βλέπετε οι διαφορές είναι κατ'ουσίαν αμελητέες, ΆΡΑ : Άσχετα από τα πειράγματα των ηλεκτρονικών (κατανομή ροπής κατά άξονα, ευαισθησία πεντάλ γκαζιού ή ότι άλλο) του Sport Mode, ο Ιάπων δεν δείχνει να έχει πηράξει ουσιωδώς τους χάρτες λειτουργίας του μοτοριού, οπότε όσοι καμμένοι ευθειάκηδες "τα στήνεται" μην περιμένετε και μεγάλες διαφορές σε "πατήματα" τέρμα γκάζι.

Το τι ακριβώς γίνεται με τις καταναλώσεις ή με το μοτέρ σε κατάσταση υπερθερμάνσης ή σε ανηφοροκατηφόρες του θανάτου ή με το αμάξι τίγκα φορτωμένο με 5 νοματαίους και μπαγκάζια κτλ δεν το γνωρίζω.

Σημειώνω ότι κατά την μέτρηση τηρήθηκαν όλοι οι βασικοί κανόνες - ίδιες θερμοκρασίες μοτέρ στην έναρξη κάθε πατήματος με τσεκάρισμα των διαθέσιμων PIDs θερμοκρασίας μέσω OBDII/ELM327, δείγματα ελέγχου τιμών μέτρησης από 2 διαφορετικά Performance Meters (τα αρχαία πλην όμως ακόμα λειτουργικά QSTARZ BT-Q818XT και RaceTechnology AX22) που επιβεβαίωναν με απόκλιση 1-2 δεκάτων του δευτερολέπτου όσα μέτραγε το Dragy (DRG69, https://dragymotorsports.eu/) κτλ κτλ.
Τελευταία επεξεργασία από ebot και Παρ Σεπ 04, 2020 10:29 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
ebot
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 16, 2020 9:46 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: GEOLANDAR A/T G015
Διάσταση ελαστικών: 215/60-R17
Suspension: EIBACH Pro-Lift-Kit
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Άκης

Re: Auto VS Sport mode

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Παρ Σεπ 04, 2020 10:26 am

Άκη, το έχουμε γράψει και κάπου αλλού, αντιγράφωντας από το περιβόητο ηλεκτρονικό service manual, ότι το SPORT MODE επιδρά σε ελαφρό και μέτριο πάτημα του γκαζιού.

Σε petal to metal :lol: δεν αλλάζει απολύτως τίποτα, όπως περίτρανα απέδειξες!
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Auto VS Sport mode

Δημοσίευσηαπό ebot » Παρ Σεπ 04, 2020 10:47 am

Tony Louk έγραψε:Άκη, το έχουμε γράψει και κάπου αλλού, αντιγράφωντας από το περιβόητο ηλεκτρονικό service manual, ότι το SPORT MODE επιδρά σε ελαφρό και μέτριο πάτημα του γκαζιού.

Σε petal to metal :lol: δεν αλλάζει απολύτως τίποτα, όπως περίτρανα απέδειξες!


Ναι έχεις δίκιο. Έχω διαβάσει τα προηγούμενα ποστς αλλά επειδή λόγω επαγγελματικής διαστροφής παίζει πάντα το "αν δεν το μετρήσεις δεν υπάρχει" στο μυαλό μου είμαι της σχολής της πειραματικής επιβεβαίωσης.

Επί της ουσίας οι κάγκουρες γιαπωνέζοι έχουν ενσωματώσει ένα εργοαστασιακό https://www.sprintbooster.com/ στο αμάξι και (μάλλον) τίποτα περισσότερο ως προς τους χάρτες λειτουργίας του μοτέρ ...

ebot
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 16, 2020 9:46 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: GEOLANDAR A/T G015
Διάσταση ελαστικών: 215/60-R17
Suspension: EIBACH Pro-Lift-Kit
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Άκης

Re: Auto VS Sport mode

Δημοσίευσηαπό GATOZ » Παρ Σεπ 04, 2020 1:09 pm

τράι δις:
πηγαινε τελικες σε άουτο, λογικα με 6η ή σπασμενη 5η.
εκει γυρνα σε σπορτ.
ειναι η ιδια?
μιλφΑμαν
Άβαταρ μέλους
GATOZ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2795
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2015 7:38 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Λάστιχα: Malatesta Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: 4wheelers +14
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: gatoz
Name: Θεοντόρε δη Γκρέιπ (τ νοτ)

Re: Auto VS Sport mode

Δημοσίευσηαπό ebot » Παρ Σεπ 04, 2020 1:42 pm

@GATOZ δεν έχω τελικιάσει ποτέ το Vitara - και μάλλον ούτε πρόκειται να σου πω την αλήθεια :roll: Πάντως για να βγάλει κανείς συμπέρασμα σε τελικιάσματα τεράστια σημασία έχει η ομοιόμορφη στρώση στην άσφαλτο, η σταθερή κλίση της και οι αποστάσεις από άλλα αυτοκίνητα ή σταθερά πλευρικά εμπόδια κατά την διάρκεια της τέλεσης του μυστηρίου λόγω της αεροδυναμικής του πράγματος στις υψηλές ταχύτητες. Όταν μέτραγα τελικές σε άλλα αμάξια είχα αποκλίσεις 5-6 χαω για πλάκα, μπορεί και περισσότερο, και με μεγάλη μάλιστα - φαινομενικά ανεξήγητη - διασπορά από πάτημα σε πάτημα, μέσα σε λίγα λεπτά, λόγω αυτών ακριβώς των παραμέτρων.
ebot
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 16, 2020 9:46 pm
Τοποθεσία: Αττική
Λάστιχα: GEOLANDAR A/T G015
Διάσταση ελαστικών: 215/60-R17
Suspension: EIBACH Pro-Lift-Kit
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Άκης

Re: Auto VS Sport mode

Δημοσίευσηαπό GATOZ » Παρ Σεπ 04, 2020 1:50 pm

δεν ομιλω για κατι δυσκολον
τερματισε σε τελικη σε καποια ευθεια και γυρνα σε ζμπορτ.
...θα ανεβει...
μιλφΑμαν
Άβαταρ μέλους
GATOZ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2795
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2015 7:38 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Λάστιχα: Malatesta Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: 4wheelers +14
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: gatoz
Name: Θεοντόρε δη Γκρέιπ (τ νοτ)

Re: Auto VS Sport mode

Δημοσίευσηαπό madjasgr » Παρ Σεπ 04, 2020 3:56 pm

Εγώ πάντως πιστεύω ότι τουλάχιστον στο χειροκίνητο diesel NV που έχω εγώ, υπάρχουν τεράστιες διαφορές σε auto και sport mode.
Σε προσωπική εμπειρία πολύ απλά και χωρίς χρονόμετρα, στην Αττική οδό στο κομμάτι από τα διόδια με κατεύθυνση τον Alpha, στο 1km και κάτι από τα διόδια με σημάδι μία ταμπέλα από πάνω, με το auto και τέρμα γκάζι περνάω με 120+km/h ενώ με sport mode περνάω με 140km/h+. Τουλάχιστον εγώ βλέπω χαοτική διαφορά και σε επιτάχυνση αλλά ειδικά σε ρεπρίζ που είναι ακόμα πιο αισθητές οι διαφορές, ενώ έχει αποτυπωθεί και στα 0-100 σε επίσημες μετρήσεις, όπου σε ένα περιοδικό είχα δει ότι σε auto mode είχε 0-100 12,4sec και σε sport mode είχε 0-100 10,4sec!! Νομίζω ότι ήταν στους 4Τ. Θα προσπαθήσω κι εγώ να κάνω μετρήσεις κάποια στιγμή και θα επανέλθω.
Ζήρεια is calling me and i must go...
Άβαταρ μέλους
madjasgr
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1074
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 28, 2018 9:57 pm
Τοποθεσία: Λαγονήσι Αττικής - Άνω Τρίκαλα Κορινθίας - Καβησός Έβρου
Λάστιχα: Toyo Open Country AT3
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17
Suspension: +45mm (MAD + TOYO)
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: madjas
Name: Κωνσταντίνος

Re: Auto VS Sport mode

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Παρ Σεπ 04, 2020 5:23 pm

Εσείς το "τελικιάζετε" σε μεγάλη ταχύτητα, εγώ σε μικρή!

Σε μεγάλη ανώμαλη ανηφόρα 7 χαω!

Πιό χαμηλά για 2-3 λεπτά....ανάβει alarm υπερθέρμανσης σασμάν, από πατινάρισμα (αυτόματο είναι...πατινάρει όποτε θέλει!) :lol: :lol: :lol:
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Auto VS Sport mode

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Παρ Σεπ 04, 2020 9:08 pm

Και μετά αλλάζεις τους πανάκριβους δίσκους συμπλέκτη :D
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Auto VS Sport mode

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Παρ Σεπ 04, 2020 10:57 pm

Ναι... :mrgreen: , την πρώτη φορά, που δεν ήξερα, τη γλύτωσα και μου τους αλλάξανε τζάμπα.

Ελπίζω τώρα που έμαθα, να κρατήσουν παραπάνω!
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Auto VS Sport mode

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Δευτ Σεπ 07, 2020 4:48 pm

Γιατί όμως sport mode στο κατσάβραχο ρε μάγκες :?:
Τα ξεπετάγματα όταν θέλουμε ήπια κίνηση σε τέτοιο δρόμο δε βοηθούν...
SNOW MUD ή LOCK και σε κατηφόρα HDC :character-beavisbutthead: :character-beavisbutthead:
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3535
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

Re: Auto VS Sport mode

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Δευτ Σεπ 07, 2020 4:56 pm

Στα κατσάβραχα μόνο Lock, όπως διαπίστωσα τελικά ( για NV μιλάμε ).

Στο Snow (τουλάχιστον σε μένα που είμαι αυτόματος), κάνει έξτρα πατινάρισμα, που δεν το θέλω με τίποτα!

Το Hill descend, πολύ λίγες φορές μου χρειάζεται, καθώς η ταχύτητα 10 χαω, σπάνια ταιριάζει με αυτό που θέλω...
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am Καλημέρα σας.
Γιώργος Κατσαμάκας Δευτ Απρ 21, 2025 8:55 pm Καλησπέρα και καλή εβδομάδα σε όλες και όλους! Χριστός Ανέστη!
arahova Δευτ Απρ 21, 2025 3:22 pm Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους.
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 7:46 am Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 6:51 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
makis_V Κυρ Απρ 20, 2025 9:42 am Χρόνια πολλά , Χριστός Ανέστη !
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες