Δουλειά δεν είχε ο διάολος Πέμπτη βράδυ ... λίγο η υπερένταση της δουλειάς, λίγο η αϋπνία από τους απογευματινούς κουπάτους και βρέθηκα βραδιάτικα με 25 βαθμούς κελσίου, 95άρα βενζίνη μισό τεπόζιτο, πολιτικές πιέσεις στα μαμά καλοκαιρινά λάστιχα και καμιά 100ή κιλά συνολικό φορτίο στο σκάφος, να ανεβοκατεβαίνω σαν τον βλογιοκομμένο την Λαυρίου
https://www.google.com/maps/dir/37.8032 ... m2!4m1!3e0 για να κάνω μια πρόχειρη μέτρηση και να δω τι ακριβώς παίζει με τις διαφορές Auto & Sport Mode σε κατάσταση Τέρμα Γκάζι (WOT) στα βενζινοκίνητα 1.4 AllGrip NV με τρίτες από 40 έως 120 χαω (~1750 έως ~5250 στροφές) χωρίς αλλαγές και με τις λοιπές παραμέτρους κατά το δυνατόν ίδιες.
Όπως βλέπετε οι διαφορές είναι κατ'ουσίαν αμελητέες, ΆΡΑ : Άσχετα από τα πειράγματα των ηλεκτρονικών (κατανομή ροπής κατά άξονα, ευαισθησία πεντάλ γκαζιού ή ότι άλλο) του Sport Mode, ο Ιάπων δεν δείχνει να έχει πηράξει ουσιωδώς τους χάρτες λειτουργίας του μοτοριού, οπότε όσοι καμμένοι ευθειάκηδες "τα στήνεται" μην περιμένετε και μεγάλες διαφορές σε "πατήματα" τέρμα γκάζι.
Το τι ακριβώς γίνεται με τις καταναλώσεις ή με το μοτέρ σε κατάσταση υπερθερμάνσης ή σε ανηφοροκατηφόρες του θανάτου ή με το αμάξι τίγκα φορτωμένο με 5 νοματαίους και μπαγκάζια κτλ δεν το γνωρίζω.
Σημειώνω ότι κατά την μέτρηση τηρήθηκαν όλοι οι βασικοί κανόνες - ίδιες θερμοκρασίες μοτέρ στην έναρξη κάθε πατήματος με τσεκάρισμα των διαθέσιμων PIDs θερμοκρασίας μέσω OBDII/ELM327, δείγματα ελέγχου τιμών μέτρησης από 2 διαφορετικά Performance Meters (τα αρχαία πλην όμως ακόμα λειτουργικά QSTARZ BT-Q818XT και RaceTechnology AX22) που επιβεβαίωναν με απόκλιση 1-2 δεκάτων του δευτερολέπτου όσα μέτραγε το Dragy (DRG69,
https://dragymotorsports.eu/) κτλ κτλ.