Auto VS Sport mode

Re: Vitara 1.4 Boosterjet Allgrip

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Παρ Απρ 03, 2020 11:17 pm

Αρχικά καταθέτουμε γνώμες και απόψεις για τεχνικά θέματα. Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε.
Αν είναι να χαλιόμαστε να το ρίξουμε μόνο στο καλημέρα καλησπέρα.

Για το θέμα που έθεσε ο φίλος Kostas1973 κατέθεσα την άποψη μου.

Για το: "μπερδέψαμε το σώβρακο με την γραβάτα" ήταν καθαρά χιουμοριστικό. Λυπάμαι αν ενόχλησε.
Διάβασα την άποψη του Παναγιώτη (PGP) και του Tony. Ο καθένας έχει δίκιο από την μεριά του μόνο που γράφουν
για διαφορετικά αυτοκίνητα. (Βενζίνα - Diesel) Έχουν διαφορετική συμπεριφορά μεταξύ AUTO και SPORT.
Θέλουν διαφορετική οδήγηση αν μας ενδιαφέρει η κατανάλωση. Το θέμα γίνεται πιο περίπλοκο εφόσον έχουν αυτόματα σασμάν.
Δεν έχουν το ίδιο βηματισμό τα Diesel με τα βενζίνα σασμάν, αυτόματα και χειροκίνητα.

Αντιπαραθέτω: (ευθεία δρόμος, επιλογή Auto)
NV Diesel με 1.500 rpm και 6η ταχύτητα στο σασμάν είναι το ιδανικό για την καλύτερη κατανάλωση.
Υπόψιν το Diesel με 1.500 rpm έχει δώσει σχεδόν το ήμισυ της ιπποδύναμης του. Στις 3.750 rpm τα δίνει όλα (120 PS).

NV βενζίνα με 1.500 rpm και 6η ταχύτητα στο σασμάν ΔΕΝ είναι το ιδανικό για την καλύτερη κατανάλωση.
Αντίθετα με 2.000 και 6η ταχύτητα στο σασμάν είναι το ιδανικό για την καλύτερη κατανάλωση.
Υπόψιν το βενζίνα με 2.000 έχει δώσει περίπου το 1/3 της ιπποδύναμης του. Στις 5.500 rpm τα δίνει όλα (140 PS)
Η διαπίστωση έγινε οδηγώντας NV βενζίνα για αρκετά km.

Συνοψίζω:
ΝΑΙ παίζει ρόλο στην κατανάλωση το πόδι κάθε οδηγού. Αλλά....
Το κάθε αυτοκίνητο σύμφωνα με το καύσιμο του θέλει την ανάλογή οδήγηση, αν μας ενδιαφέρει η κατανάλωση.
Παίζουν ρόλο οι στροφές και η ταχύτητα που έχουμε στο σασμάν (ευθεία δρόμος)
Αν ένας κινητήρας ζορίζεται (άσχετα καυσίμου) μεγαλώνει η κατανάλωση. Καλύτερα να κατεβάσουμε ταχύτητα.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Vitara 1.4 Boosterjet Allgrip

Δημοσίευσηαπό Γιωργος ΗΛΙΑΣ » Σάβ Απρ 04, 2020 12:20 am

Το έτος 2000 είχα ένα Córdoba 1400cc 101 HP. Ατμοσφαιρικό.
Ο Boulekos έβαζε ένα ηλεκτρικό κιτ γύρω στα 200€ που επηρέαζε το γκάζι .
Το έκανε να ακουμπάς απλά το γκάζι και να φεύγει σφεντόνα .
Σαν να έδινε όλη την ιπποδύναμη και την ροπή πολύ πιο γρήγορα.
Αυτό το παρομοιάζω με το sport στο NV.
Φαντάζομαι κάτι τέτοιο πιο προηγμένης τεχνολογίας είναι και αυτό.
Οι ψαράδες ξέρουν ότι η θάλασσα είναι επικίνδυνη και η καταιγίδα τρομερή,
αλλά ποτέ δεν έχουν βρεί αυτούς τους κινδύνους αρκετούς για να μείνουν στην στεριά.
Άβαταρ μέλους
Γιωργος ΗΛΙΑΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3116
Εγγραφή: Παρ Σεπ 14, 2018 11:54 pm
Τοποθεσία: Καματερό - Μουρτερή Εύβοιας
Λάστιχα: Michelin latitude cross
Διάσταση ελαστικών: 225/55/17
Suspension: Eibach prolift+2,5cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Γιώργος
Name: Γιωργος

Re: Vitara 1.4 Boosterjet Allgrip

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Σάβ Απρ 04, 2020 2:06 am

Απάντηση στο φίλο Στέλιο, που άλλα λέω και άλλα καταλαβαίνει .... (ελπίζω τώρα να το καταλάβει γιατί δεν το ξαναλέω ούτε με 100 covid) :lol:

ΤΕΣΤ Νο.1
Ξεκινάμε από Αθήνα, εγώ με NV diesel αυτόματο και ο Στάθης επίσης με NV diesel αυτόματο για να πάμε Αράχωβα.

Εγώ βάζω SPORT και πάω στην Αράχωβα σε 2 ώρες και ο Στάθης βάζει AUTO (και το βαρύ ποδαράκι του) και φτάνει σε 1,5 ώρα!!!

Ποιός έκαψε πιό πολύ πετρέλαιο???? Φυσικά ο Στάθης με AUTO (και το βαρύ του ποδαράκι), που πήγαινε "γατίσια"!

ΤΕΣΤ Νο.2
Ξεκινάνε από Αθήνα, ο Παναγιώτης PGP με NV 1.4 βενζίνη αυτόματο και ο Αρης11 επίσης με NV 1.4 βενζίνη αυτόματο για να πάνε Αράχωβα.

Ο Άρης βάζει SPORT και πάει στην Αράχωβα σε 2 ώρες και ο Παναγιώτης βάζει AUTO (και το βαρύ ποδαράκι του) και φτάνει σε 1,5 ώρα!!!

Ποιός έκαψε πιό πολύ βενζίνη???? Φυσικά ο Παναγιώτης με AUTO (και το βαρύ του ποδαράκι) που πήγαινε "γατίσια"!

Αν θέλεις κάνουμε 3ο τεστ με σένα και το Νίκο (NV diesel manual).... και 4ο τεστ με τον γατούλη και κάποιον άλλο φίλο με NV 1.4 βενζίνη manual
(θα με φάει η περιέργεια στο 4ο τεστ, τι θα διαλέξει ο γατούλης AUTO σε 1,5 ή SPORT σε 2 ώρες??? ) :lol: :lol: :lol:
(όχι γατούλη απαγορεύεται να φτάσεις σε 1 ώρα και να πίνεις καφέ άλλη μία!!!) :angry-tappingfoot: :angry-tappingfoot: :violence-hammer: :violence-hammer: :violence-hammer: :violence-stickwhack: :violence-stickwhack: :violence-stickwhack:


ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Σε όλες τις περιπτώσεις (βενζίνη και diesel, αυτόματα και manual) κάψανε παραπάνω αυτοί που είχανε AUTO & βαρύ πόδι και πηγαίνανε "γατίσια"!!!

Και η απάντηση στο φίλο Κώστα1973 είναι ...."Δεν υπάρχει απάντηση στο ερώτημά σου" :D

Για τα περί φυσικής ...θα χαρώ πολύ να τα πούμε σε άλλο post, καθώς πάντα ήταν το πιό αγαπημένο μου θέμα!

Και πιστέψτε με θα ακούσετε αρκετά ...."παράξενα", που όμως δεν επιδέχονται καμμία αμφισβήτηση ή διαφωνία από κανένα (εκτός από διαφόρους Utubάδες) :D
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Vitara 1.4 Boosterjet Allgrip

Δημοσίευσηαπό PGP » Σάβ Απρ 04, 2020 11:06 am

Εγώ να πάρω τα παράδειγματα του Αντώνη και να αλλάξω μια παράμετρο!!!
Όλα τα υπόλοιπα τα αφήνω ίδια.
Ξεκινάμε από Πειραιά και πάμε στην Κηφησιά μέσα από το κέντρο της Αθήνας.
Αναγκαστικά λόγω κίνησης θα φτάσουμε ολοι μας σε παρόμοιους χρόνους.
Ποιος θα κάψει περισσότερο?
Οι γατούλιδες με auto και βαρύ πόδι????? ή μήπως οι γκάζιαριδες με το sport mode???
Αυτό έλεγα εγώ πιο πάνω, γιατί κακά τα ψέματα οι διαδρομές μου εκτός Αθηνών είναι μετρημένες στα δάκτυλά του ενός χεριού, ενώ το σχολείο, φροντιστήριο, σουπερμάρκετ και δουλειά μέσα στην πόλη, είναι το 90% των διαδρομών.
Είχα ένα άψογο NV 1.4 S auto
Άβαταρ μέλους
PGP
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1846
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2016 4:38 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Captain
Name: Παναγιωτης

Re: Vitara 1.4 Boosterjet Allgrip

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Σάβ Απρ 04, 2020 11:22 am

Δύσκολο να προβλέψεις....

Αναγκαστικά πρέπει να κάνεις κάποιες παραδοχές...

Θεωρώντας ότι λόγω κίνησης και λόγω φαναριών θα έχουμε πολλά σταμάτα- ξεκίνα, δύο εντελώς όμοια NV, που το ένα θα καταφέρνει να ξεφεύγει μπροστά από το άλλο σε κάθε φανάρι, αλλά θα φρενάρει πιο πολύ στο επόμενο, θα κάψει σίγουρα παραπάνω, ανεξάρτητα αν έχει Sport ή Auto!

MΕ άλλα λόγια, αν σε κάθε πράσινο το γκάζι ακουμπάει στο πάτωμα και μετά φρένο, σημαίνει άδεια τσέπη και από καύσιμο (ότι και αν είναι) και από τακάκια... (εσύ κάθε 25Κ, εγώ κάθε 85Κ)!!!
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Vitara 1.4 Boosterjet Allgrip

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Σάβ Απρ 04, 2020 11:27 am

PGP έγραψε:Ποιος θα κάψει περισσότερο?
Οι γατούλιδες με auto και βαρύ πόδι????? ή μήπως οι γκάζιαριδες με το sport mode???


Πιστεύω οι γκαζιάριδες με το Sport. Διότι γκαζιάρης και ελαφρύ πόδι δεν πάει :D
Αν μιλάμε για NV 1400 CC σε προδιαθέτει περισσότερο να πατήσεις το γκάζι. ;-)
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Vitara 1.4 Boosterjet Allgrip

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Σάβ Απρ 04, 2020 1:23 pm

Τony δεν δίνεις την πρέπουσα σημασία στα γραφόμενα μου :D
Από την άλλη φωνάζεις και χαλάς την φωνή σου.

Στα θεωρητικά Τεστ που αναφέρεσαι να προσθέσω άλλο ένα:
Ξεκινάνε δύο καθόλα όμοια αυτοκινητα να πάνε στον Χ προορισμό.
Τα αυτοκινητα κινούνται μαζί (τάπα) Όταν φτάσουν στον προορισμό τους
και μετρηθούν με προσοχή τα καύσιμα τους, θα διαπιστώσουμε μικρή διαφορά.
Ο κυριότερος λόγος είναι ο διαφορετικός τρόπος οδήγησης.

Αν πρόσεχες καλύτερα θα έβλεπες ότι γράφω στο "Συνοψίζω:"
ΝΑΙ παίζει ρόλο στην κατανάλωση το πόδι κάθε οδηγού.
και αναφέρω άλλους τρεις λόγους που παίζει ρόλο στην κατανάλωση.

Από εκεί και πιο πάνω αναφέρω μετρήσεις και παραθέτω αποτελέσματα που έκανα με
το δικό μου NV Diesel σε Auto και Sport στους ίδιους δρόμους, με τον ίδιο τρόπο οδήγησης και την ίδια ποιότητα πετρελαίου.
Συζητούσαμε και σε άλλο θέμα για Auto, Sport και κατανάλωση. Οι περισσότεροι συμφώνησαν ότι στο Sport καίνε περισσότερο.
Επίσης αναφέρω στις πόσες στροφές και ταχύτητα στο σασμάν (Auto mode) έχω την μικρότερη κατανάλωση.

Αναφέρω επίσης μέτρησης φίλου με NV βενζίνα στα 1400 cc σε Auto και Sport στους ίδιους δρόμους και με τον ίδιο τρόπο οδήγησης.
Με το ίδιο αυτοκινητο αναφέρω δικές μου μετρήσεις για οικονομικότερη οδήγηση. (Στροφές και ταχύτητα σασμάν)

Ο καθένας μπορεί να κάνει τις δικές του μετρήσεις και να τις γράψει εδώ, ακόμα και με Video στο YouTube. :D
Που είναι το κακό :?:
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Vitara 1.4 Boosterjet Allgrip

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Σάβ Απρ 04, 2020 1:57 pm

stelios8ess έγραψε:.....
Συζητούσαμε και σε άλλο θέμα για Auto, Sport και κατανάλωση. Οι περισσότεροι συμφώνησαν ότι στο Sport καίνε περισσότερο.


Στέλιο είναι απλό αυτό που λέω.

Η επιλογή AUTO δεν σημαίνει απαραίτητα και μικρότερη κατανάλωση. Μπορείς πολύ εύκολα να κάψεις περισσότερο με το AUTO, αν θέλεις!

Συμφωνούμε σε αυτό???
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Vitara 1.4 Boosterjet Allgrip

Δημοσίευσηαπό PGP » Σάβ Απρ 04, 2020 3:03 pm

Tony Louk έγραψε:,....... σημαίνει άδεια τσέπη και από καύσιμο (ότι και αν είναι) και από τακάκια... (εσύ κάθε 25Κ, εγώ κάθε 85Κ)!!!

Αντώνη παίζεις πολύ βρώμικα!!!!! :banana-jumprope: :banana-ninja: :banana-rock:
Είχα ένα άψογο NV 1.4 S auto
Άβαταρ μέλους
PGP
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1846
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 08, 2016 4:38 pm
Λάστιχα: -
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Captain
Name: Παναγιωτης

Re: Vitara 1.4 Boosterjet Allgrip

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Σάβ Απρ 04, 2020 3:22 pm

:D
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9924
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Vitara 1.4 Boosterjet Allgrip

Δημοσίευσηαπό costas66 » Σάβ Απρ 04, 2020 4:52 pm

PGP έγραψε:Αντώνη παίζεις πολύ βρώμικα!!!!! :banana-jumprope: :banana-ninja: :banana-rock:

Βλέπω μετά το τέλος της καραντίνας να μετονομάζεσαι σε "Dirty Tony". :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Everything is okay in the end, if it's not ok, then it's not the end.
Άβαταρ μέλους
costas66
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 7487
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 10, 2013 1:14 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: KYB + MAD + 7cm
cb: Ναι
Aka: Ο "έχω έναν γνωστό..."
Name: Κώστας

Re: Vitara 1.4 Boosterjet Allgrip

Δημοσίευσηαπό vagelisfil » Σάβ Απρ 04, 2020 8:54 pm

Δεν έχω αυτοκίνητο με sport-auto κλπ αλλά βάσει λογικής.... δε νομίζω αυτό καθ' αυτό η επιλογή του mode να αλλάζει την κατανάλωση.

Αρχικά να πω ότι υπάρχουν αρκετά σκοτεινά σημεία στις γνώσεις μας (απ ότι έχω καταλάβει) σχετικά με τη λειτουργία του sport και τις παραμετροποιήσεις που γίνονται στη λειτουργία του κινητήρα.

Συμφωνώ απόλυτα με όσους λέτε ότι η κατανάλωση επηρεάζεται κυρίως από το πόδι άσχετα με το mode όπως συμφωνώ και ότι η ενέργεια από το σημείο Α στο σημείο Β είναι η ίδια αλλά είναι στο "πόδι" μας να αποφασίσουμε αν θα την ξοδέψουμε σε έργο, καύση, τριβή, φρένο, θερμότητα, επιτάχυνση κλπ.

Αν πάρουμε 2 πανομοιότυπα Vitara βάλουμε το ένα στο Auto και το άλλο στο Sport και φύγουμε από την Αθήνα να πάμε στο χωριό μου στη Λευκάδα (όχι άλλο Αράχοβα) και θεωρητικά πηγαίνουμε στο δρόμο δίπλα δίπλα με την ίδια ταχύτητα ίδιες επιταχύνσεις (προσοχή σε αυτό!!) ίδια φρεναρίσματα, όταν θα φτάσουμε θα έχουμε κάψει ακριβώς την ίδια ποσότητα καυσίμου. Άντε να υπάρχει μια απειροελάχιστη διαφορά υπέρ του Auto λόγω αλλαγής στη χαρτογράφηση ροπής στο Sport.
Η μικρή διαφορά που παρατηρείτε όσοι βάζετε Sport είναι γιατί με το Sport αλλάζει ο ρυθμός επιτάχυνσης του αυτοκινήτου στην ίδια πίεση του γκαζιού και άρα οδηγείτε λίγο πιο σβέλτα και νευρικά σε σχέση με όταν το έχετε στο Auto. Ένα απλό χαζό παράδειγμα είναι ότι αν μας δώσει κάποιος μια Carrera με 500 άλογα να πάμε μια εκδρομή στη Λευκάδα το ΣΚ από τον ενθουσιασμό μας θα καίγαμε ένα ντεπόζιτο μέχρι να φτάσουμε στο Ριο κι άλλο ένα μέχρι την Αμφιλοχία γιατί πολύ απλά μας ενθουσιάζει η απότομη επιτάχυνση και την εκμεταλλευόμαστε. Αν όμως πηγαίνουμε ομαλά και στρωτά και προσπερνάμε χωρίς να πατάμε τέρμα το πόδι στο πάτωμα θα μας φτάσει το ντεπόζιτο να πάμε και να γυρίσουμε Αθήνα. Το ίδιο συμβαίνει και με το Sport στο Βιταρα, αν το βάλουμε αλλά επιταχύνουμε με τον ίδιο ρυθμό επιτάχυνσης που θα επιταχύναμε αν είχαμε το Auto (άρα θα ακουμπάμε πιο απαλά το γκάζι) δε νομίζω να είχαμε μεγαλύτερη κατανάλωση.

Ένας άλλος πολύ σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την κατανάλωση είναι η χρυσή τομή του διαγράμματος ροπής και ιπποδύναμης του κινητήρα. Υπάρχει ένα εύρος στροφών που ο κινητήρας αποδίδει πολύ καλύτερα καταναλώνοντας ταυτόχρονα λιγότερο καύσιμο. Όπως σωστά είπε ο Στέλιος πιο πάνω σε ένα Diesel αυτό είναι κάπου μεταξύ 1.500 και 2.000rpm ενώ σε ένα Βενζίνη είναι πολύ πιο πάνω. Πάλι ένα χαζό παράδειγμα σε ακραέες χρήσεις είναι 2 ίδια αυτοκίνητα φορτωμένα να ανεβαίνουν μια μεγάλη ανηφόρα με πχ 60 χλμ, το ένα με κρεμασμένη 6η στις 1.500rpm να χαροπαλεύει και το άλλο να έχει 3η στις 3.500rpm. Το πρώτο θα κάψει πολύ περισσότερο σε σχέση με το δεύτερο παρότι κινούνται μαζί με την ίδια ταχύτητα.

Sorry που είπα πολλά, η κλεισούρα φταίει...
:-)
Suzuki Vitara 1.6 DDiS GL+ (2015) - 120hp/320Nm
Citroen C3 1.6 BlueHDi 100 S&S Shine (2017) - 100hp/254Nm
Kia Rio 1.4 CVVT Cosmic (2011) - 109hp/137Nm
Άβαταρ μέλους
vagelisfil
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 747
Εγγραφή: Τρί Ιαν 05, 2016 12:46 am
Τοποθεσία: Αθήνα - Λευκάδα - Λιτόχωρο
Λάστιχα: GY EfficientGrip Perf. 2
Διάσταση ελαστικών: 215/55/R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Βαγγέλης Φίλιππας

Re: Vitara 1.4 Boosterjet Allgrip

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Σάβ Απρ 04, 2020 11:14 pm

Θα το κάνω πιο παραστατικά :D
Στο NV Diesel τρία άτομα επιβάτες, κινούμαι με Αuto mode, ο δρόμος ανηφορίζει με στροφές,
ανεβαίνω με 3η ταχύτητα, η κλήση της ανηφόρας μεγαλώνει, ενώ έχω σανιδώσει το γκάζι το αυτοκινητο κόβει (κρεμάει)
κανονικά πρέπει να κατεβάσω 2α ταχύτητα. Κάνω μια έτσι το χέρι μου και γυρίζω τον διακόπτη στο Sport mode.
Ξαφνικά έχω ένα άλλο αυτοκίνητο (δεν το ψάχνω πως γίνεται) όχι μόνο δεν με κρεμάει η 3η αλλά επιταχύνει γρήγορα
αν δεν χαλαρώσω το πόδι μου στο γκάζι δεν βλεπω να παίρνω την στροφή.
Το μάτι μου πέφτει στην στιγμιαία κατανάλωση, έχει ανέβει κατά πολύ, προφανώς τα επιπλέον άλογα θέλουν να φάνε.

Με τα ίδια άτομα κινούμε σε ευθεία 6η ταχύτητα 140 στο κοντέρ, Αuto mode.
Ξαφνικά μου έρχεται η ιδέα ρε δεν το γυρίζω στο Sport mode να δω τι θα κάνει και γυρίζω τον διακόπτη.
Αισθάνομαι να επιταχύνει ελαφρός το αυτοκινητο, ενώ έχω σταθερό γκάζι, η στιγμιαία κατανάλωση ίδια.

Καθώς πιάνω κάτι ανηφόρες να σου μπροστά μου
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Vitara 1.4 Boosterjet Allgrip

Δημοσίευσηαπό arahova » Κυρ Απρ 05, 2020 12:49 am

Στέλιο το βιδεο δεν ''υπάρχει'. :lol: :lol: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: '
(DIESEL-4X4-AUTO)
Άβαταρ μέλους
arahova
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3965
Εγγραφή: Παρ Ιαν 15, 2016 12:52 am
Λάστιχα: Michelin CrossClimate 2
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: Μαμίσια
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: arahova
Name: Στάθης

Re: Vitara 1.4 Boosterjet Allgrip

Δημοσίευσηαπό vagelisfil » Κυρ Απρ 05, 2020 1:02 am

Πιστεύω ότι κάποιες από τις αλλαγές που γίνονται με το Sport είναι να αλλάζει η ρύθμιση της πεταλούδας (ηλεκτρόγκαζο) δηλαδή να ανοίγει πιο αργά και να περιορίζεται και η έγχυση καυσίμου. Στα αυτόματα όπως είπαν προηγουμένως και οι έχοντες, αλλάζει η ρύθμιση αλλαγής σχέσεων ώστε το αυτοκίνητο να δουλεύει πιο ψηλά σε στροφές και πιο κοντά στο φάσμα στροφών με τη μεγαλύτερη απόδοση.
Δε ξέρω κατά πόσο ισχύει αυτό που λέτε μερικοί ότι περιορίζεται η ιπποδύναμη. Αν δοκιμάσετε να πιάσετε τελική ταχύτητα και με τα 2 modes και βγει το ίδιο σημαίνει πως η ιπποδύναμη μένει ίδια αλλά αλλάζει ο τρόπος που στη δίνει (δηλαδή η επιτάχυνση).
:-)
Suzuki Vitara 1.6 DDiS GL+ (2015) - 120hp/320Nm
Citroen C3 1.6 BlueHDi 100 S&S Shine (2017) - 100hp/254Nm
Kia Rio 1.4 CVVT Cosmic (2011) - 109hp/137Nm
Άβαταρ μέλους
vagelisfil
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 747
Εγγραφή: Τρί Ιαν 05, 2016 12:46 am
Τοποθεσία: Αθήνα - Λευκάδα - Λιτόχωρο
Λάστιχα: GY EfficientGrip Perf. 2
Διάσταση ελαστικών: 215/55/R17
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Βαγγέλης Φίλιππας

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am Καλημέρα σας.
Γιώργος Κατσαμάκας Δευτ Απρ 21, 2025 8:55 pm Καλησπέρα και καλή εβδομάδα σε όλες και όλους! Χριστός Ανέστη!
arahova Δευτ Απρ 21, 2025 3:22 pm Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους.
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 7:46 am Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
antonis1627 Δευτ Απρ 21, 2025 6:51 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
makis_V Κυρ Απρ 20, 2025 9:42 am Χρόνια πολλά , Χριστός Ανέστη !
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες