Tony Louk έγραψε:Σε γενικές γραμμές :
Σε SPORT έχουμε απόδοση 100% σε ροπή και ισχύ
Σε AUTO έχουμε απόδοση 80% σε ροπή και ισχύ ( για οικονομία) (το νούμερο κατ' εκτίμηση, αν κάποιος ξέρει σίγουρα, ας με διορθώσει)
Σε SNOW έχουμε απόδοση 70% σε ροπή και ισχύ ( για αποφυγή σπιναρίσματος) (το νούμερο κατ' εκτίμηση, αν κάποιος ξέρει σίγουρα, ας με διορθώσει)
Μετά από νεώτερες χτεσινές δοκιμές

, έχω να προσθέσω ότι στο Lock, σίγουρα η απόδοση είναι μεγαλύτερη από το SNOW και μάλλον ίση με το SPORT!!!
Επίσης διαπιστώθηκε 100% οτι με το LOCK δεν υπάρχει κανένα "κούρδισμα" ή δυσκολία στριψίματος, καθώς εκεί που όλοι οι άλλοι, σε απότομες ανηφορικές φουρκέτες, που ανέβαιναν με κλειδωμένα αργά και 4Χ4 έπρεπε να βάλουν όπισθεν, εγώ έστριβα με τη μία χωρίς σπιναρίσματα ...
