Έχουμε το κλασικό σασμάν όπου γίνονται οι επιλογές των ταχυτήτων μαζί με τον δίσκο συμπλέκτη.
Το σασμάν μπορεί να είναι το χειροκίνητο με τον ποδοκίνητο συμπλέκτη ή το αυτόματο σειριακό σασμάν με τον διπλό δίσκο ξηράς τριβής.
Υπάρχουν και τα αυτόματα σασμάν με συμπλέκτη μέσα στο σασμάν. Το συγκεκριμένο σασμάν βρίσκετε στο χώρο του κινητήρα προς την αριστερή μεριά του αυτοκίνητου.
Η κίνηση μεταδίδεται σε ένα άλλο κιβώτιο (βοηθητικό σασμάν) στο οποίο βρίσκεται το ALLGRIP (ο μηχανισμός που δίνει κίνηση και στους πίσω τροχούς)
Εδώ γίνεται όλο το "μαγείρεμα" για το πότε και πόση ιπποδύναμη θα πάει στους εμπρός ή πίσω τροχούς. Επίσης εδώ είναι το διαφορικό των εμπρός τροχών.
Από εδώ φεύγουν τα ιμιαξόνια για τους εμπρός τροχούς και ο κεντρικός άξονας για το πίσω διαφορικό. Βρίσκετε στον χώρο του κινητήρα προς την δεξιά μεριά του αυτοκινήτου.
Τα δυο κιβώτια παίρνουν ξεχωριστά βαλβολίνη. Τα αυτόματα σασμάν παίρνουν ιδικό λάδι.
Όταν έχουμε χειροκίνητο σασμάν οι προδιαγραφές της βαλβολίνης είναι ίδια και για τα δύο κιβώτια (ταχυτήτων και βοηθητικό)
Το βοηθητικό σασμάν μπορεί να το δούνε να αναφέρεται και ως Transfer.
Πιο πάνω αναφέρω: Το δεύτερο σασμάν και εμπρός διαφορικό (βοηθητικό) είναι αυτόματο ακόμα και στα χειροκίνητα σασμάν.
Μάλλον κολίσαμε στην λέξη "δεύτερο σασμάν"
