Τεχνολογία Suzuki allgrip

Lock σε ΝV

Δημοσίευσηαπό paolito » Τετ Νοέμ 06, 2019 3:23 pm

Στέλιο! όποτε μπαίνεις σε χώμα βάζεις το Lock ?

(New Vitara 2016 GL+ /1.600cc/4X4 Benz.)
Άβαταρ μέλους
paolito
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 12, 2016 10:15 pm
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Λάστιχα: ContiEco5. 215/55/17
cb: Όχι
Aka: paolito
Name: Παύλος

Re: Ζάντες σιδερένιες για NV και επιλογή φθηνών ελαστικών

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Τετ Νοέμ 06, 2019 9:04 pm

Αν είναι να διανύσω 2-3 km χωματόδρομο βάζω το Lock.
Μοιράζει την καταπόνηση στα ελαστικά. Μειώνει την περίπτωση να σπινάρει και να σχιστεί κάποιο ελαστικό.
Φοράω τα μαμά ελαστικά. Άλλωστε τι το έχουμε το Lock, άστο να βγάλει τα λεφτά του. :D
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Lock σε Nv

Δημοσίευσηαπό ΜΠΑΟΥ » Πέμ Νοέμ 07, 2019 11:27 am

stelios8ess έγραψε:Αν είναι να διανύσω 2-3 km χωματόδρομο βάζω το Lock.
Μοιράζει την καταπόνηση στα ελαστικά. Μειώνει την περίπτωση να σπινάρει και να σχιστεί κάποιο ελαστικό.
Φοράω τα μαμά ελαστικά. Άλλωστε τι το έχουμε το Lock, άστο να βγάλει τα λεφτά του. :D



συγνώμη για την παρέμβαση αλλά το οτι οι πίσω ρόδες με τις εμπρός έχουν άλλη τροχιά δε σε απασχολεί, το δε σπινιάρισμα στο lock ξεκουρδίζει τα διαφορικά και γλιτώνεις ζημιές , συμπάθαμαι αλλά φαντάζομαι οτι το lock στα nv λειτουργεί σαν κεντρικό διαφορικό κομπλαρισμένο με ότι συνέπειες μπορεί να έχει για τα εμπρός και πίσω διαφορικά σου.

αν έχω κάπου λάθος ας με διορθώσει κάποιος.
τσακωμένος με την άσφαλτο (quality-passed συγκρουόμενα vitara 1.6-8v, jimny 1.3 grand vitara 1.6-16v)
current test ford fiesta ecoboost 100ps-VARADERO MK2
Άβαταρ μέλους
ΜΠΑΟΥ
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Τετ Φεβ 24, 2010 11:03 pm
Τοποθεσία: n.york
Λάστιχα: hankook
Διάσταση ελαστικών: 195/50-15
Suspension: sach st
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: γορίλας
Name: ΝΙΚΟΣ

Re: Ζάντες σιδερένιες για NV και επιλογή φθηνών ελαστικών

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Πέμ Νοέμ 07, 2019 11:40 am

Νίκο στο NV το κλείδωμα γίνεται ηλεκτρονικά.

Δεν έχω παρατηρήσει το παραμικρό "κούρδισμα", ή δυσκολία στριψίματος ακόμα και σε άσφαλτο!

Θεωρώ ότι του έχουν κάνει ρύθμιση στα ηλεκτρονικά του, ώστε να μη κουρδίζει (απελευθερώνει όποιον τροχό πάει να "κουρδίσει")

Χρησιμοποιώ και γω "Lock" σε δύσκολες χωμάτινες - πέτρινες ανηφόρες, για να κατανέμεται η απαιτούμενη ώθηση - καταπόνηση και στα 4 λάστιχα - ημιαξόνια!



Υ.Γ. Συχωρέστε και μένα για την off-topic απάντηση. (Πάλι θα μας χε.... ο Πάνος :oops: )
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9973
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Ζάντες σιδερένιες για NV και επιλογή φθηνών ελαστικών

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Πέμ Νοέμ 07, 2019 11:55 am

Αυτό το κούρδισμα ξεκουρδισμά ήταν μια φορά και ένα καιρό :D
Αλίμονο αν κομπλάροντας και το πίσω διαφορικό είχαμε τέτοια θέματα.
Το LOCK είναι για τους δύσκολους δρόμους.
Αν το NV πιάσει ταχύτητα πάνω από 60 km, το πετάει αυτόματα το LOCK.

Πάλι θα μας μαλώσουν για τα off-topic. :???:
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Ζάντες σιδερένιες για NV και επιλογή φθηνών ελαστικών

Δημοσίευσηαπό batfalcon » Πέμ Νοέμ 07, 2019 2:02 pm

Εμενα δεν με πειραζει το off topic, αλλα αν θελει ο Πανος να τα κοπιαρει και αλλου, ειναι δικη του αποφαση. Παντως εχει συνεχεια με το θεμα μας.
Οσο για το κουρδισμα, ισχυει.
Δοθεντος οτι το NV δεν εχει κεντρικο διαφορικο, αρα οι ΓΩΝΙΑΚΕΣ ταχυτητες σε καμπυλη ΚΑΘΕ τροχου ειναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ.
Και ναι μεν απο αριστερα - δεξια τις διφορες τις μοιραζει το ενα εκαστο διαφορικο, ΑΛΛΑ απο μπροστα πισω, δεν τις μοιραζει κανενα.
Suzuki Vitara 2018 GL+ 1.6 diesel Auto (TCSS) All Grip.

The ONLY Difference between Men and Boys is the price of their toys.
Άβαταρ μέλους
batfalcon
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2687
Εγγραφή: Παρ Δεκ 08, 2017 9:04 am
Τοποθεσία: Γιάννενα, Αθήνα, Στερεά, Πελοπόνησσος, Μακεδονία, Θράκη, Κρήτη, Επτάνησα, Δωδεκάνησα, Κυκλάδες, κλπ
Λάστιχα: Continental / BFG
Διάσταση ελαστικών: 215/55-17 215/65-16
Suspension: Οπως το πηρα.
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Bat
Name: Μιχάλης

Re: Ζάντες σιδερένιες για NV και επιλογή φθηνών ελαστικών

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Πέμ Νοέμ 07, 2019 2:53 pm

Σωστός ο συνειρμός σου αλλά δεν ισχύει για το NV. :D
Το δεύτερο σασμάν και εμπρός διαφορικό (βοηθητικό) είναι αυτόματο ακόμα και στα χειροκίνητα σασμάν.
Εκεί είναι αυτό που αναφέρει η Suzuki ως ΑLLGRIP. Από το δεύτερο σασμάν φεύγει και κεντρικός άξονας για το πίσω διαφορικό.
Στην επιλογή SNOW δίνεται το 60% της ιπποδύναμης εμπρός και το 40% πίσω για να μη "φεύγει" το πίσω μέρος κατά την οδήγηση στο χιόνι.
Λογικά θα έπρεπε να τα σπάσει όλα αν υπήρξαν γρανάζια. Υπάρχει όμως ένα σύστημα αυτοματισμού μέσα από δίσκους.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Lock σε Nv

Δημοσίευσηαπό theo_ts » Παρ Νοέμ 08, 2019 12:24 pm

Εγινε διασπαση.


•Τα όρια της ζωή σου ειναι απλως επινοήσεις του εαυτού σου.
•Εξερεύνησε, Ονειρέψου, Ανακάλυψε.
•Ακολούθησε τον δρόμο σου ως την άκρη. Η αξία του δρόμου είναι να μην σταματήσεις.
Άβαταρ μέλους
theo_ts
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 16532
Εγγραφή: Παρ Απρ 02, 2010 4:03 pm
Τοποθεσία: Στη Γενέτειρα του Ευριπίδη
Λάστιχα: BFGoodrich MT KM3
Διάσταση ελαστικών: 37x12.5/17
Suspension: R52
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Τεο
Name: ΘΟΔΩΡΗΣ

Re: Ζάντες σιδερένιες για NV και επιλογή φθηνών ελαστικών

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Παρ Νοέμ 08, 2019 12:43 pm

stelios8ess έγραψε:Σωστός ο συνειρμός σου αλλά δεν ισχύει για το NV. :D
Το δεύτερο σασμάν.........


Στέλιο τι εννοείς "δεύτερο σασμάν"???

Το αυτόματο diesel έχει δύο δίσκους.

Δύο σασμάν (= δύο κιβώτια ταχυτήτων), πρώτη φορά το ακούω (για NV τουλάχιστον)!
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9973
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Lock σε ΝV

Δημοσίευσηαπό Nikola Tenv » Παρ Νοέμ 08, 2019 5:29 pm

Δεύτερο σασμάν προφανώς εννοεί την κατανομή της κίνησης μέσω του περιστροφικού διακόπτη στη βάση της κονσόλας ο Στέλιος ;-)
N.Vitara 1.6 D.Allgrip MP coil springs+2cm, Falken A/T3 , 4mm alum. engine skid plate.

51°13'N 07°38'E
Άβαταρ μέλους
Nikola Tenv
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3540
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 3:38 pm
Λάστιχα: Falken wildpeak A/T3wa
Διάσταση ελαστικών: 215-60-17
Suspension: εργ +3,5 εκ ΜΡ
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: the yachtsman
Name: Νικος

Re: Lock σε ΝV

Δημοσίευσηαπό GATOZ » Παρ Νοέμ 08, 2019 5:45 pm

ρε σεις εννοει απλα τον δισκο που μεταφερει τη κινηση ομπρος-πισω, ενα συμπλεχτης ειναι και αυτος που σηκωνει το κουρδισμα-πατιναρισμα και το μετατρεπει σε τριβη και θερμοτητα.
σκεφτειτε δυο δισκους μεσα σε ενα πηχτο ζουμι. που αμα κουνησει ο ενας, κουνανει και τον αλλο. αλλα με μποσικα που πνιγονται απο το ζμι.
μιλφΑμαν
Άβαταρ μέλους
GATOZ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2800
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 15, 2015 7:38 pm
Τοποθεσία: Πετρούπολη
Λάστιχα: Malatesta Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: 4wheelers +14
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: gatoz
Name: Θεοντόρε δη Γκρέιπ (τ νοτ)

Re: Lock σε ΝV

Δημοσίευσηαπό Tony Louk » Παρ Νοέμ 08, 2019 6:19 pm

Τώρα μάλλλλισταααα...

Μπλέξαμε σασμάν, δίσκους στο ζουμί κλπκλπκλπ

Πολλά ...νοήματα, νομίσματα

Ουγκαγκα μπουμ...αλά Χάρρυ Κλυν :D
NV 1.6 Diesel AllGrip GLX TCSS (Automatic)

Συν/χος Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος μηχανικός ΕΜΠ

- Γηράσκω αεί διδασκόμενος -

Άβαταρ μέλους
Tony Louk
Moderator
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9973
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 05, 2017 6:18 pm
Τοποθεσία: Χαλκούτσι Ωρωπού
Λάστιχα: Lat.cross/Malatesta Kobra
Διάσταση ελαστικών: 215/60/17-215/65/16
Suspension: +4/5 cm (αποστ+λαστ)
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Name: Αντώνης

Re: Lock σε ΝV

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Παρ Νοέμ 08, 2019 9:43 pm

Έχουμε το κλασικό σασμάν όπου γίνονται οι επιλογές των ταχυτήτων μαζί με τον δίσκο συμπλέκτη.
Το σασμάν μπορεί να είναι το χειροκίνητο με τον ποδοκίνητο συμπλέκτη ή το αυτόματο σειριακό σασμάν με τον διπλό δίσκο ξηράς τριβής.
Υπάρχουν και τα αυτόματα σασμάν με συμπλέκτη μέσα στο σασμάν. Το συγκεκριμένο σασμάν βρίσκετε στο χώρο του κινητήρα προς την αριστερή μεριά του αυτοκίνητου.
Η κίνηση μεταδίδεται σε ένα άλλο κιβώτιο (βοηθητικό σασμάν) στο οποίο βρίσκεται το ALLGRIP (ο μηχανισμός που δίνει κίνηση και στους πίσω τροχούς)
Εδώ γίνεται όλο το "μαγείρεμα" για το πότε και πόση ιπποδύναμη θα πάει στους εμπρός ή πίσω τροχούς. Επίσης εδώ είναι το διαφορικό των εμπρός τροχών.
Από εδώ φεύγουν τα ιμιαξόνια για τους εμπρός τροχούς και ο κεντρικός άξονας για το πίσω διαφορικό. Βρίσκετε στον χώρο του κινητήρα προς την δεξιά μεριά του αυτοκινήτου.
Τα δυο κιβώτια παίρνουν ξεχωριστά βαλβολίνη. Τα αυτόματα σασμάν παίρνουν ιδικό λάδι.
Όταν έχουμε χειροκίνητο σασμάν οι προδιαγραφές της βαλβολίνης είναι ίδια και για τα δύο κιβώτια (ταχυτήτων και βοηθητικό)
Το βοηθητικό σασμάν μπορεί να το δούνε να αναφέρεται και ως Transfer.

Πιο πάνω αναφέρω: Το δεύτερο σασμάν και εμπρός διαφορικό (βοηθητικό) είναι αυτόματο ακόμα και στα χειροκίνητα σασμάν.
Μάλλον κολίσαμε στην λέξη "δεύτερο σασμάν" :D
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Re: Lock σε ΝV

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Παρ Νοέμ 08, 2019 10:42 pm

αν το lock δεν κλειδώνει μηχανικά 50:50 προφανώς δεν είναι lock.. :???: και αν δεν είναι lock γιατι να ξεκουμπώσει μετά τα 60χαω; :think:
τι κάνει δηλ αν με το lock προσπαθήσετε να στρίψετε σε έναν χαλικόδρομο ή σε άμμο; δεν υποστρέφει(πετάει την μούρη προς τα έξω);
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5413
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: Lock σε ΝV

Δημοσίευσηαπό stelios8ess » Παρ Νοέμ 08, 2019 10:56 pm

Το πετάει μετά τα 60 km για να μη ζορίζεται και να μη χάνει την ευστάθεια το αυτοκίνητο.
Αν πετάει μούρη ή όχι δεν το ξέρω, δεν το έχω δοκιμάσει.
Αν παραμένει LOCK (50 - 50) στα δύσκολα ούτε αυτό το ξέρω.
Το ίδιο σύστημα στο SNOW δίνει 60 - 40
Το βοηθητικό είναι αυτόματο αλλά και με επιλογέα.
Είναι κάτι σαν αυτόματος συμπλέκτης μέσα σε λάδι.
Ευτυχώς!! κάθε μέρα είναι διαφορετική.
Άβαταρ μέλους
stelios8ess
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6654
Εγγραφή: Δευτ Ιούλ 10, 2017 9:44 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: GoodyearVector4Season SUV
Διάσταση ελαστικών: 215-60 R17
Suspension: Της μαμά του
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Stelios8es
Name: Στέλιος

Επόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

XARKIS Δευτ Ιουν 23, 2025 5:27 pm kalispera se olous
arahova Δευτ Ιουν 23, 2025 10:27 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
KonKalamata Δευτ Ιουν 23, 2025 6:47 am Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους/ες...
antonis1627 Δευτ Ιουν 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Ιουν 22, 2025 10:44 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Ιουν 22, 2025 7:26 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Σάβ Ιουν 21, 2025 9:33 am Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους/ες!
arahova Σάβ Ιουν 21, 2025 9:12 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Ιουν 21, 2025 8:13 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Ιουν 20, 2025 10:50 am Τετάρτη 25-6-2025 έχουμε καφεδάκι στον στην Πεντέλη.
arahova Παρ Ιουν 20, 2025 9:31 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Ιουν 20, 2025 6:34 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Ιουν 19, 2025 8:37 am Καλημέρα σε όλους.
KonKalamata Πέμ Ιουν 19, 2025 6:52 am Καλημέρα στην ομάδα!
antonis1627 Πέμ Ιουν 19, 2025 6:44 am Καλημέρα σας
arahova Τετ Ιουν 18, 2025 10:52 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Ιουν 18, 2025 6:57 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Ιουν 17, 2025 9:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Ιουν 17, 2025 6:31 am Καλημέρα σας.
arahova Δευτ Ιουν 16, 2025 10:03 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
gi@nn@kis Δευτ Ιουν 16, 2025 9:46 am καλημερα !!
antonis1627 Δευτ Ιουν 16, 2025 6:46 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Ιουν 15, 2025 10:32 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Ιουν 15, 2025 7:56 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Ιουν 14, 2025 11:34 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης