Αν πούμε σκέτο εναλλαγή δεν προσδιορίζεται ο τρόπος.
Τώρα στο θέμα μας.
Το manual σαφώς αναφέρει εναλλαγή χιαστί ή σταύρωμα, όταν πρόκειται για τα "μαμά" λάστιχα που δεν έχουν φορά περιστροφής, όπως και τα latitude cross. (και στα αυτόματα και στα manual και στα βενζινοκίνητα και στα diesel).
Τα Malatesta Kobra έχουν φορά περιστροφής ( η τετράδα αποτελείται από 2 αριστερά και 2 δεξιά λάστιχα), οπότε προφανώς για αυτά δεν γίνεται σταύρωμα αλλά εναλλαγή τα μπρός πίσω και τα πίσω μπρός.
Την ρεζέρβα, που δεν είναι κανονικό λάστιχο, προφανώς την αφήνουμε στην ησυχία της.
Μιχάλη οι σένσορες δεν θέλουν κανένα προγραμματισμό από κανένα μηχάνημα. Θέλουν κάποια χιλιόμετρα, μετά την εναλλαγή, και όλα στρώνουν.
Στην αντιπροσωπεία δεν ξέρουν τίποτα, προφανώς επειδή ούτε το δικό μας "owner's manual" αλλά ούτε και το κρατικό μυστικό "service manual" αναφέρει τίποτα (επειδή ακριβώς δεν χρειάζεται να κάνουν τίποτα.

Το έχω κάνει πάνω από δεκά φορές με τα Conti και τα Lat. Cross. (όπως και ο Στάθης arahova)