Εχτές 100 μέτρα πριν φτάσω στο σημείο όπου παρκάρω για να κυνηγήσω πέρδικες ακούω ένα φσου φρου φσου , ωχ λέω έκοψα λάστιχο. Σταματώ κοιτάζω τίποτα. Λίγο παρακάτω φσου φσου πορτοκαλί δεντράκι στο καντράν και μπροστά αριστερά τέλος. Κατεβαίνω και το βλέπω να κάθεται σε δευτερόλεπτα. Τον
---edit by theo_ts--- σκέφτηκα. Η άσφαλτος ήταν στα 5 χλμ μακριά. Η πρώτη σκέψη πόσο
---edit by theo_ts--- είμαι που δεν πήρα ακόμα τη βοηθητική ρεζέρβα. Έψαχνα να ομολογήσω κάποια να ταιριάζει αλλά δεν είχα βρει ακόμα.
Ένα σχίσιμο πάνω από 1cm πλάτος ευτυχώς στο πέλμα και όχι στο πλάι. Έβαλα το υγρό επιδιόρθωσης και στα πρώτα χλμ το φούσκωνα κάθε λίγο ενώ το υγρό άδειαζε στο θόλο. Ειδοποιώ την οδική βοήθεια του Suzuki να ξεκινήσει. Αφού κατάφερα να βγω στην άσφαλτο και αφού είχα γεμίσει το ελαστικό 6-7 φορές αέρα φαίνεται να σταθεροποιείται η ένδειξη πίεσης. Ακυρώνω προσωρινά την οδική λέγοντας να είναι stand by. Κάνω περίπου 50χλμ και πάλι άρχισε να χάνει αέρα 3χλμ πριν το βουλκανιζατέρ. Γεμίζω άλλες 3-4 φορές και φτάνω τελικά.
Τελικά μπήκε ενισχυμένο μπάλωμα και το μπρος πίσω.
Τώρα υπομονή με αυτά λίγο ώσπου να μπουν τα χειμερινά και για του χρόνου αναζήτηση on off ελαστικού που να αντέχει τις πέτρες.
Έγινε και παραγγελία της βοηθητικής ρεζέρβας από την αντιπροσωπεία και νέο υγρό πλήρωσης. Το δις εξαμαρτείν άλλωστε ουκ ανδρός σοφού
ΥΓ. Περισσεύει σε κανέναν μαμά ελαστικό με 20.000 χλμ περίπου πάνω του ; Δεν εμπιστεύομαι και πολύ το μπαλωμένο ούτε πίσω.