Λογικά αν δεν κυκλοφορούσαν καλά τα νερά θα ζεσταινόταν ο κινητήρας και το ψυγείο
θα ήταν κρύο, οπότε δεν θα δούλευε και το βεντιλατέρ.
Οι αντλίες που παίρνουν κίνηση από τον ιμάντα χρονισμού τις αλλάζουν προαιρετικά
διότι φοβούνται μη φρακάρουν και κόψουν τον ιμάντα, με τα γνωστά κακά αποτελέσματα.
Τις υπόλοιπες τις αλλάζουν όταν αρχίσουν να θορυβούν ή αρχίσουν να βγάζουν νερό από κάτω.
Συνήθως σε προειδοποιούν αυτά τα συμπτώματα. Αν έχεις μόνιμα καλό παραφλού έχει μεγάλη ζωή.
Υπάρχουν θερμόμετρα με λέιζερ, όπου χτυπά το λέιζερ δείχνει τι θερμοκρασία υπάρχει.
Πολλά συνεργεία αυτοκίνητων διαθέτουν. Μέτρα θερμοκρασία στο κάτω και πάνω μέρος του ψυγείου.
Αν οι διαφορές είναι μεγάλες μπορεί να έχεις βουλωμένο ψυγείο.
Αν το ψυγείο είναι ΟΚ έλεγξε την φούσκα που δίνει εντολή στο βεντιλατέρ και τελευταία τον θερμοστάτη
του κινητήρα μήπως δεν ανοίγει καλά.