Σήμερα μιας και είχα λίγο χρόνο και ο καιρός ήταν καλός είπα να βάψω τις "ταλαιπωρημένες" ζάντες του NGV μου οι οποίες είχαν αρχίσει να ξεφλουδίζουν τόσο από την πολυκαιρία όσο και από την πλύση τους με πιεστικό μηχάνημα. Τα υλικά που χρησιμοποίησα, ταινία μασκαρίσματος, ψαλίδι, 2 σπρέυ ζαντών (cosmos lac aluminium 326) από το φίλο και συμφορουμίστη Ηλία,

- WP_20170315_12_29_52_Pro.jpg (163.4 KiB) 10695 προβολές
νάυλον, γυαλόχαρο 1200 και καλή διάθεση.
Βήμα 1ο :
Σήκωμα του αυτοκινήτου με το γρύλο, εξαγωγή μιας ρόδας και τοποθέτηση ρεζέρβας. Στη συνέχεια και πάλι σήκωμα του αυτοκινήτου και εξαγωγή ακόμη μίας ρόδας έτσι ώστε να έχω 2 ρόδες για να δουλέψω.

- WP_20170315_12_28_30_Pro.jpg (172 KiB) 10695 προβολές
Στην παραπάνω φωτό ο πίσω τροχός είναι η ρεζέρβα.
Βήμα 2ο :
Τρίψιμο των ζαντών με το γυαλόχαρτο και καλό καθάρισμα με νοτισμένο πανί

- WP_20170315_12_28_20_Pro.jpg (150.16 KiB) 10695 προβολές
Βήμα 3ο :
Μασκάρισμα των ζαντών με το νάυλον και τη χρήση της ταινίας, εδώ να σημειώσω ότι έκοψα με το ψαλίδι το νάυλον στο μέγεθος της ζάντας και το κόλλησα με την ταινία (μασκάρισμα και της βαλβίδας με την ταινία) και προχώρησα στο βάψιμό τους.

- WP_20170315_12_28_37_Pro.jpg (159.16 KiB) 10695 προβολές
Βήμα 4ο :
Αναμονή τουλάχιστον μιας (1) ώρας στον ήλιο για στέγνωμα και επανατοποθέτηση.
Το αποτέλεσμα πιστεύω με δικαίωσε

- WP_20170315_15_04_33_Pro.jpg (164.73 KiB) 10695 προβολές
Επανάληψη των παραπάνω βημάτων και για τις άλλες δύο ρόδες.
Προσοχή χρειάζεται έτσι ώστε οι ζάντες κατά τη διάρκεια του βαψίματος να είναι σε όσο το δυνατό οριζόντιο έδαφος για να μη "τρέχει" το χρώμα και δημιουργεί γραμμές.