gmak έγραψε:την λεπτομερεια αυτη την αναφερω απλα για να ειναι γραμμενη και αυριο μεθαυριο να το βλεπω και να σκαω:
ρωταω τον υπευθ συνεργειου, αν πρεπει να μετακινω το αμαξι...μου απαντα δεν υπαρχει προβλημα απλα δεν θα εχω πιεση, και θα εχω καταναλωση βενζινης
σιγουρα?
σιγουρα
γυρνωντας με 50 κμ χανω εντελως την πιεση οπως προανεφερα και γυρισα σπιτι κουτσα στραβα...
κοιτα την εξατμιση...ΚΑΠΝΙΛΑ...μια φυσιολογικη συνεπεια μιας και δεν δουλευει το τουρμπο...
εδω αρχιζουν τα σκουρα μιας και εμεις εχουμε το φιλτρο μικροσωματιδιων...το οποιο μπορει να καταστραφει με τετοια χρηση..
κοστος του φιλτρου?? 1700+φπα αν θυμαμαι καλα...και ολα αυτα διοτι ολα γινονται στο ποδι....
την τεταρτη θαρθει οδικη να το παρει...μπας και σωσω τιποτα

δεν ξερω αν πρεπει να ανοιξω τοπικ στην ενοτητα συνεργεια, αν το κρινουν οι admin ας το μεταφερουν...
παρακαλω θα ηθελα την βοηθεια σας ως προς τον τροπο χειρισμου..
και εξηγουμαι...
οπως προανεφερα σε αλλο τοπικτο οποιο επισυναπτω, την παρασκευη πηγα στην αντιπροσωπεια "λαβωμενος" για να μου κανουν διαγνωση...η προσωρινη διαγνωση εγινε και συγκεκριμενα ο υπευθυνος(και μοναδικος γνωστης)για τα diesel με παρωτρυνε να φυγω με το αμαξι και να γυρισω την τεταρτη...εγω του ειπα οτι μηπως θα επρεπε να το αφησω μιας και δεν ξεραμε το υψος της ζημιας...μου ανταπαντησε οτι το χειροτερο που μπορουσα να παθω ηταν η απωλεια πιεσης και μεγαλυτερη καταναλωση καυσιμου και φυσικα καθολου υπποδυναμη.. .
εγω επεμεινα αλλα και αυτος επεμεινε να φυγω μιας και ουτως η αλλως δευτεροτριτη δεν μπορουσε οποτε γιατι να εμενε το αμαξι μεχρι την τεταρτη στο συνεργειο...
ετσι λοιπον εφυγα...η συνεχεια γνωστη..ολοκληρωτικη απωλεια πιεσης και με πολυ μικρη ταχυτητα επιστροφη στο σπιτι...
Βγαινοντας απο το αυτοκινητο διαπιστωσα καπνιλα στην εξατμιση..αμεσως θυμηθηκα τις διαφορες ανακλησεις για κολαρα που ελεγα οτι χρηζουν αμεσης αντικαταστασης διοτι εφοσον χαθει η πιεση υπαρχει περιπτωση να καταστραφει το φιλτρο μικροσωματιδιων και ο καταλυτης.
Παιρνω επιτοπου τον υπευθυνο του το λεω και μου αναφερει οτι η καπνιλα ειναι φυσιολογικη και να το φερω οδηγωντας την τεταρτη...
Επειδη εγω ομως δεν καθυσυχαστηκα εκλεισα ραντεβου με την οδικη βοηθεια να ερθει αυριο να το φορτωσει..
Παιρνω τηλ σημερα στην αντιπροσωπεια και μιλαω με τον αρχιυπευθυνο...μολις ακουσε για καπνιλες κλπ κλπ φρικαρε και μου ειπε να ερθει το αυτοκινητο με οδικη διοτι κινδυνευει αμεσα ο καταλυτης..
Εκλεισα το τηλ στεναχωρημενος και τσαντισμενος μιας και δεν εφταιγα εγω γιαυτο..
για καλη μου και κακη μου τυχη..εκεινη την ωρα που πηρα τηλ ηταν ενας γνωστος μου στο συνεργειο που μου περιεγραψε μαι κατασταση μετα το τηλεφωνο τραγελαφικη...
δηλαδη οτι ντε και καλα το αυτοκινητο μου εχει προβλημα οτι τι τα θελουν και παιρνουν πετρελαιο και γενικως του δοθηκε μια αισθηση οτι μου ριχναν ευθυνες για την ενδεχομενος βλαβη
μπορει να μην υπαρχει τελικα προβλημα και ολα αυτα να μην σημαινουν τιποτα αλλα μπορει και να υπαρξει...
ενας καταλυτης εχει περιπου 1000-1500 ευρω...ενα φιλτρο μικροσωματιδιων εχει 1700+φπα...
εγω τι μπορω να κανω αν υπαρξει το ασχημο σεναριο και με αδειασουν στην γωνια??? πως μπορω να προστατευτω?? τι ενεργειες μπορω να κανω εφοσον ημουν εγω και αυτος στην συζητηση??
διοτι δεν νομιζω οτι εφοσον υπαρχει βλαβη σοβαρη να παραδεχθει την συζητηση μας και την ευθυνη του....
