
LEMON έγραψε: "διαφορικο" δηλαδή οι δυο τροχοί χωρίς σπινιαρουν ενω οι άλλο δυο με "πιάνουν" και απο όσο ξέρω εγώ έτσι "κουρδίζονται " τα διαφορικα με αποτέλεσμα άσχημα ξεμπερδεματα ! ! !
To διαφορικό κουρδίζει οταν υπάρχει πρόσφυση και η διαφορετική περιστροφή του κάθε τροχού δεν μπορεί να εκτονωθεί....Στο χιόνι οτι και να κάνεις το διαφορικό δεν κουρδίζει...το ίδιο ισχύει για τη λάσπη-χώμα
Εγώ νομιζω ή βάζεις και στους τέσσερις τροχούς και κομπλαρεις
Απο τα πρώτα πράγματα που είχα διαβάσει εδω μέσα....Η καλύτερη συνταγή για να κολλήσεις....Διοτι οι τροχοι σου σκάβουν και σε βαθυ χιόνι καθεσαι κατω...Αντιθέτως αν ειναι σκέτο το λάστιχο εχεις τη δυνατοτητα να πας πισω και να προσπαθήσεις...
vaggoulas έγραψε:LEMON έγραψε:Υπάρχει και μια λεπτομέρεια που πρεπει να έχετε παντα στο νου σας όλοι εσείς που βαζετε αλυσίδες ειτε μονο πίσω ειτε μονο μπροστά ! ! !
Πρεπει να σκεφτείτε ότι βάζοντας αλυσιδες και κομπλαροντας 4χ4 το αυτοκίνητο κανει "διαφορικο" δηλαδή οι δυο τροχοί χωρίς σπινιαρουν ενω οι άλλο δυο με "πιάνουν" και απο όσο ξέρω εγώ έτσι "κουρδίζονται " τα διαφορικα με αποτέλεσμα άσχημα ξεμπερδεματα ! ! !
Εγώ νομιζω ή βάζεις και στους τέσσερις τροχούς και κομπλαρεις ή βάζεις μονο στους δυο και πας χωρίς να κομπλαρεις τετρακίνηση.
Μπορεί όμως να τα ξέρω κι εγώ λάθος οποτε μια γνώμη απο πιο ειδικούς(george b, κυριακος,σακκας,κλπ )θα βοηθουσε περισσότερο.
Μα δεν εχουμε διαφορικο στη μεση..... Tranfer case εχουμε οτι δινει μπροστα δινει και πισω. Σαν μπλοκε ενα πραγμα.
gv2000 έγραψε:έχει δίκιο ο vaggoulas! πρέπει να προσέχουμε την πρόσφυση στους ίδιους άξονες (δηλαδή αριστερά-δεξθά) παρά μπρος-πίσω...ας το επιβεβαιώσουν και οι πιο έμπειροι ωστόσο!
panoshm έγραψε:Σωστά, ανέμενε μεταφορά και συγχώνευση θεμάτωνHunter 76 έγραψε:Παιδιά καλημέρα...Ξέρω ότι ανοίγω ένα "πολυφορεμένο" θέμα![]()
Για μένα πίσω... ο λόγος: Σε κατηφόρα θες να "κρατάς" το κώλο για να μην σου έρθει "μπροστά", σε ανηφόρα το θες για να "σπρώχνει"Hunter 76 έγραψε: α)Τελικά οι αλυσίδες μπαίνουν εμπρός ή πίσω (όσο το διαβάζω τόσο πιο πολύ μπερδεύομαι)???ΦΥΣΙΚΑ πάντα σε πάγο με κλίση οδηγείς πάρα πολύ αργά χωρίς πολλές εναλλαγές στο γκάζι-συμπλέκτη.... γενικώς βάζεις 1η-2α αργό και πας σιγούλια-σιγούλια
Στο φρέσκο οι αλυσίδες δεν είναι πάντα απαραίτητες, σίγουρα 4hilock..... τώρα, το 4LowLock για μένα είναι καλύτερο (όσο αυξάνει η ποσότητα του χιονιού) για να μην καταπονείς τον δίσκο σουHunter 76 έγραψε:β) Όταν βρούμε χιόνι λοκάρουμε το 4hilock και βάζουμε και αλυσίδες???Ως άνωHunter 76 έγραψε:γ) Γενικότερα (είτε φοράμε είτε όχι) το 4hilock το κουμπώνουμε καθ όλη την πορεία μας στο χιόνι???
Αν ο δρόμος είναι παγοδρόμιο και με τρελή κλίση, τότε μόνο, αλλιώς γιατί? Εκσκαφές θες να κάνεις?Hunter 76 έγραψε:δ) Είχα ακούσει παλιότερα ότι σε 4 χ 4 βάζεις και στους 4 τροχούς!!!Ισχύει???
panoshm έγραψε:gv2000 έγραψε:έχει δίκιο ο vaggoulas! πρέπει να προσέχουμε την πρόσφυση στους ίδιους άξονες (δηλαδή αριστερά-δεξθά) παρά μπρος-πίσω...ας το επιβεβαιώσουν και οι πιο έμπειροι ωστόσο!
Πάνο, σε "χάνω"για γίνε πιο συγκεκριμένος, σε ποιες ρόδες λες?
Και με αυτό το σκεπτικό σου λοιπόν, που θα έβαζες τις αλυσίδες?gv2000 έγραψε:εννοώ πως αν είμαστε κλειδωμένοι σε στεγνό οδόστρωμα τότε παρατηρούμε πως το τιμόνι βαραίνει όταν στρίβουμε. κλασσικά γιατί ο εξωτερικός τροχός έχει μεγαλύτερη ταχύτητα περιστροφής από τον εσωτερικό (της στροφής). έτσι μας συμφέρει να γλιστράει ο εξωτερικός τροχός προς εκτόνωση του διαφορικού όπου και έχουμε και μπροστά και πίσω. σε αντίθεση με το κεντρικό tranfer όπου δεν μας ενοχλεί αν γλιστράνε οι μπροστά τροχοί ενώ οι πίσω έχουν πρόσφυση γιατί δεν υπάρχει διαφορικό...
costas66 έγραψε:Γιατί πρέπει να ανακαλύπτουμε τον τροχό κάθε φορά;
Πιστεύει κανείς ότι μια εταιρεία σαν τη Suzuki, με παράδοση ετών στην τετρακίνηση, αναφέρει κάτι στο manual χωρίς να το ψάξει;
costas66 έγραψε:Γιατί πρέπει να ανακαλύπτουμε τον τροχό κάθε φορά;
Πιστεύει κανείς ότι μια εταιρεία σαν τη Suzuki, με παράδοση ετών στην τετρακίνηση, αναφέρει κάτι στο manual χωρίς να το ψάξει;
panoshm έγραψε:Και με αυτό το σκεπτικό σου λοιπόν, που θα έβαζες τις αλυσίδες?gv2000 έγραψε:εννοώ πως αν είμαστε κλειδωμένοι σε στεγνό οδόστρωμα τότε παρατηρούμε πως το τιμόνι βαραίνει όταν στρίβουμε. κλασσικά γιατί ο εξωτερικός τροχός έχει μεγαλύτερη ταχύτητα περιστροφής από τον εσωτερικό (της στροφής). έτσι μας συμφέρει να γλιστράει ο εξωτερικός τροχός προς εκτόνωση του διαφορικού όπου και έχουμε και μπροστά και πίσω. σε αντίθεση με το κεντρικό tranfer όπου δεν μας ενοχλεί αν γλιστράνε οι μπροστά τροχοί ενώ οι πίσω έχουν πρόσφυση γιατί δεν υπάρχει διαφορικό...
gv2000 έγραψε:για αυτό τείνω να συμφωνήσω με Θοδωρή και Πάνο
panoshm έγραψε:Για μένα πίσω... ο λόγος: Σε κατηφόρα θες να "κρατάς" το κώλο για να μην σου έρθει "μπροστά", σε ανηφόρα το θες για να "σπρώχνει"ΦΥΣΙΚΑ πάντα σε πάγο με κλίση οδηγείς πάρα πολύ αργά χωρίς πολλές εναλλαγές στο γκάζι-συμπλέκτη.... γενικώς βάζεις 1η-2α αργό και πας σιγούλια-σιγούλια
![]()
Επιστροφή στο Αξεσουάρ/Εξοπλισμός Γενικά
arahova | Κυρ Μάιος 25, 2025 10:28 am | Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή. |
antonis1627 | Κυρ Μάιος 25, 2025 6:11 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Σάβ Μάιος 24, 2025 9:27 am | Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο. |
antonis1627 | Σάβ Μάιος 24, 2025 6:40 am | Φίλε ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΣΟΛΩΜΟΣ καλημέρα.Για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις μας πρέπει να περάσεις από την ενότητα αυτή και αφού ανοίξεις ένα νέο θέμα να μας πεις δύο λόγια για σένα και το αυτοκίνητο σου από που μας γράφεις και να σε καλωσορίσουμε. Επίσης μπορείς να διαβάσεις θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τη λειτουργία του φόρουμ. |
antonis1627 | Σάβ Μάιος 24, 2025 6:35 am | Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο. |
ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΣΟΛΩΜΟΣ | Παρ Μάιος 23, 2025 11:34 am | καλημερα σας.ως νεο μελος θα με ενδιεφερε συμμετοχη σε πιθανο προορισμο της ομαδας στην περιοχη μου(λαρισα/θεσσαλια),με το καλο να βρεθουμε, να γνωριστουμε και να πουμε για τα κοινα μας ενδιαφεροντα(φυση, εκκδρομες, μηχανοκινητος αθλητισμος..) |
arahova | Παρ Μάιος 23, 2025 10:21 am | Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ. |
antonis1627 | Παρ Μάιος 23, 2025 6:17 am | Καλημέρα σας. |
antonis1627 | Πέμ Μάιος 22, 2025 5:53 pm | Τετάρτη 28-5-2025 πάμε για καφεδάκι στο . |
arahova | Πέμ Μάιος 22, 2025 10:15 am | Καλημέρα σε όλους. |
Zoderman | Πέμ Μάιος 22, 2025 9:40 am | Καλημέρα στην ομάδα. |
antonis1627 | Πέμ Μάιος 22, 2025 6:42 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Τετ Μάιος 21, 2025 10:06 am | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τετ Μάιος 21, 2025 6:40 am | Η Ομαδική μας για την καλοκαιρινή κολεξιόν ανέβηκε |
antonis1627 | Τετ Μάιος 21, 2025 6:40 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Τρί Μάιος 20, 2025 10:47 am | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τρί Μάιος 20, 2025 6:38 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Δευτ Μάιος 19, 2025 10:07 am | Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα. |
antonis1627 | Δευτ Μάιος 19, 2025 6:28 am | Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα. |
gi@nn@kis | Κυρ Μάιος 18, 2025 9:02 pm | Ήταν καταπληκτικα |
antonis1627 | Κυρ Μάιος 18, 2025 8:36 pm | Καλησπέρα σε όλους.Γυρίσαμε με γεμάτες μπαταρίες η τοποθεσία των φετινών μας γενεθλίων απλά καταπληκτική. |
gi@nn@kis | Κυρ Μάιος 18, 2025 7:28 pm | Τι ωραία που περάσαμε!!! Μπράβο μας !!!! |
antonis1627 | Κυρ Μάιος 18, 2025 6:23 am | Καλημέρα σας.Καλό δρόμο στους εκδρομείς για τα 17α γενέθλια του VitaraClub.Με το καλό να βρεθούμε. |
arahova | Σάβ Μάιος 17, 2025 10:36 am | Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο. |
antonis1627 | Σάβ Μάιος 17, 2025 7:23 am | Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο. |
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης