Βαγγέλη μιας και είμαι από τους πρώτους που έβαλα αργα στο αμάξι μου να σου πω πως είναι μια μετατροπή που σίγουρα αξίζει τα λεφτά της αρκεί βέβαια να την χρησιμοποιείς. Σε καμία περίπτωση δεν είναι επικινδυνη δλδ να θεσει σε κινδυνο την σωματική σου ακεραιότητα. Να υπάρξει δυσλειτουργία είναι πιθανόν όπως είναι σε κάθε ιδιοκατασκευή και όχι μόνο.
Η κατανάλωση και γενικά οι επιδόσεις του αυτοκινήτου δεν επιρεάζονται σε κανένα βαθμό. Η κατανάλωσή σου θα αυξηθεί μόνο κατα την διάρκεια λειτουργίας των κοντών σχέσεων όπως είναι φυσικό.
Η μεταφορά δύναμη σε 50-50 από 47-53 δεν εχει καμία ουσιαστική διαφορά, αυτό που κάνει την διαφορά είναι ότι 50-50 κλειδώνει το διαφορικό και δεν είναι ελεύθερο όπως στο 47-53 γι αυτό και δεν το χρησιμοποιούμε στην άσφαλτο. άρα ότι και να γίνει 50% της δύναμης θα μεταφερθεί σε οποιοδήποτε άξονα και θα σε ξεκολλήσει σε αντίθεση με τώρα που ακόμα και ένας τροχός να χάσει την πρόσφυσή σου πιθανότατα θα ακινητοποιηθείς.
Η ελκτική δύναμη του αυτοκινήτου διπλασιάζεται με τα αργά, αυτό εννοούμε οτι αυξάνεται η δύναμη του αυτοκινήτου. Επίσης είναι ο πιο ευκολός ο χειρισμός του σε δύσκολα κομμάτια γιατί μπορείς να περάσεις ένα εμπόδιο πιο αργά χωρίς να είναι απαραίτητο να πάρεις φόρα.
Οτιδήποτε άλλο χρειαστείς εδώ είμαστε.
