Υπάρχει μια λογική σε όλα αυτά, η μαμά suzuki θεώρησε ότι ο κινητήρας j20 μπορεί να συνεχίσει να μπαίνει ακόμα στα οχήματα της.
Ξέρουμε όλοι πόσο πολλά χρήματα μπορεί να στοιχίσει σε μια εταιρία να κατασκευάσει και να εξελίξει έναν καινούργιο κινητήρα.
Από ότι αποδεικνύετε από το service manual έχει κρατήσει το μηχανικό σύνολο (κορμό και κεφαλή) ίδιο και έχει αλλάξει ορισμένα εξαρτήματα, με ένα ψάξιμο που έκανα βρήκα μερικά από αυτά:
Σύστημα εισαγωγείς αέρα με την χρήση IMT (intake manifold tuning)

- IMT-1.jpg (127.82 KiB) 6809 προβολές
Πίεση αντλίας βενζίνης 270-310 KPa στο ngv και 210-260 KPa στο gv.
Παροχή στα μπέκ βενζίνας 65cc/15sec για το ngv και 55-62 cc/sec στο gv.
Αυτές και μερικές ακόμα βελτιώσεις σε συνδυασμό με νέα χαρτογράφηση εγκεφάλου μπορούν να μας δώσουν και την διαφορά στην ιπποδύναμη.
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε, αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα.