Oxι δεν εχεις κανονικη εκχυση ,,στις συνθηκες που αναφερεις,,,η εκχυση ειναι υποδιεστερη του ρελαντι !!Για τον απλο λογου του οτι δουλευεις το μοτερ απο την ορμη,,,,στο ρελαντι το μοτερ προσπαθει μονο να κρατησει ισοροποιες..
Αν δλδ ειχες τουρπο κινητηρα και κατεβαινες ετσι οπως λες ,,,και η εκχυση ηταν κανονικη ,,,,,,τοτε θα σου ανοιγε το τουρπο !!! κατι το οποιο δεν γινεται ,,στην καμμια..
Ασε την στιγμιαια να το παρουμε διαφορετικα,,
Κατεβαινω συχνα τυμφρηστο απο καρπενησι δλδ για αθηνα,,,μια διαδρομη που στη μεγαλυτερη της διαρκεια ειναι κατηφορα και μπορω να το εχω νεκρα.
Στην νεκρα λοιπον οταν γυρισω απο στιγμιαια σε υπολοιπο χιλιομετρων μου δινει ενα ανωτερο 350 χιλ,,,,με ταχυτητα ρολαροντας,,ομως,μου δινει ενα νουμερο πανω απο 500++
Οτι σου λεω ειναι παντα αυτο που βλεπω, δεν προσπαθω να το παιξω ειδικος ,,το θεμα αυτο εχει απασχολησει πολυ κοσμο ,,απο τοτε που μπηκαν τα στιγμιαια και τα ολικα στα αυτοκινητα..και το εχω συζητησει με πολυ κοσμο,,οι παλιοι μηχανικοι δεν το δεχονται,,με τιποτα ,,,εχεις στροφες λενε ,,,,,,αρα καιει,,,δοκιμασε να ρωτησεις καποιον που εχει παρομοι συστημα στο αμαξι του,,,εγω σε οποιο εχω μπει το εχω δοκιμασει με τα ιδια αποτελεσματα..
