
Γιατί μετά απο αλλάγή ολων των μοντέλων VITARA που είχα στην κατοχή μου 8V-V6-16V-GV2000-NGV2000-GV2000-NGV1,6 απο το 1991 και μετά και επίσης μετα απο μετατροπή του 1.6NGV me lowlock, νομίζω οτι εχω να πώ αρκετα στους σημερινούς κατόχους NGV 1,6.
Η κίνηση με τρία διαφορικά ειναι οτι καλύτερο μπορούν να έχουν.!!!! ΔΕΝ κολάει πουθενά. Παρόλο που και εγω εχω κάνει το τεστ με τον ενα τροχό στον αέρα και δεν πήγα πουθενα, στην πράξη αυτό δέν ισχύει. Ο λόγος είναι οτι ο τροχός που χάνει πρόσφυση γυρνάει τρελά και σκάβοντας γανζώνει και το ιδιο γίνεται ξανά και ξανά σε όλους τους τροχούς με αποτέλεσμα αν δεν κρεμάσεις σε κανένα χαντάκι δεν θα κολήσεις ΠΟΤΕ.
Οι χειρότερες συνθήκες ειναι χιόνι λιομένο και απο κάτω παχειά λάσπη.! Ε λοιπόν δέν κόλησα δε αντίθεση με φίλο που με KIA2000 και αργά που τον τραβήξαμε για να βγεί. Επίσης δεν είδα ποτε τον κόλο μου να με προσπερνάει

'Εχω βάλει και αργα στο NGV1,6 όπως γνωρίζεται και δεν εχω ESP , παρόλα αυτα στο κοντό NGV δεν τα χρησιμοποιώ παρα μόνο για έλξη η σε περίπτωση που κάποτε ζοριστώ πραγματικά. Λόγω κοντού μετατροχίου δεν υπάρχει πραγματικά κανένα προβλημα στις λάσπες, στο χιόνι και πιστέψετο το εχω τεστάρει αγρια. Αλησίδες δεν εχω βάλει ποτέ οσο είχα τετρακίνηση αλλα αμα απαιτηθούν μόνο στους μπροστινούς τροχούς.
Τελικά ζήτω τα τρία διαφορικά και ας είναι ελεύτερα.

