Δίσκος - Πλατό

Δημοσίευσηαπό GEORGE.B » Σάβ Απρ 04, 2009 3:40 pm

Το κλωτσημα που αισθανεσαι ειναι λογικο οσο πιο πολυ ΄'πουσαρης'' τον δισκο σου τοσο πιο πολυ κλοτσια θα τρως και εσυ και ολα τα μετα δισκου
κιβωτιο-ημιαξονια κλπ.
τωρα για την πιο αμεση αποκριση στο γκαζι που λες μαλλον πρεπει να ειναι
η ιδεα σου εκτος και πριν τον αλλαξης ειχε ειδη αρχιση να πατιναρι το τουτου σου
καλες βολτες!!!!!! :lol:
Άβαταρ μέλους
GEORGE.B
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2553
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 14, 2009 11:00 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΚΑΛΑΜΑΚΙ
Λάστιχα: KOBRA
Suspension: O.M.E-MX6+3CMbodylif
cb: Ναι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Δημοσίευσηαπό sunnyelix » Σάβ Απρ 04, 2009 3:47 pm

δεν πρόλαβα να δω σε τι κατάσταση ήταν ο παλιός μου δίσκος δυστυχώς

αλλα αυτό που λες παίζει πολύ

αλλα στις χαμηλές στροφές με μεγάλες σχέσης όταν πάταγα το γκάζι έβιχε
και όχι μονο στο δικό μου (εγώ είχα 104χιλιάδες )
αλλα και σε μιας φίλης που έχει μεν 90 χιλιάδες αλλα το set αμπραγιαζ που φοράει έχει κάνει 6χιλίδες χλμ
G.V 1.9 '09
Πιτσα ....... Μπαλα ....... και ΚΑΡΑΤΕ !!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
sunnyelix
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 16, 2009 4:27 am
Τοποθεσία: Αθηνα -Λαγονιση/Ν.Σμυρνη

Δημοσίευσηαπό sunnyelix » Σάβ Απρ 04, 2009 3:49 pm

ευχαριστώ !!!! για την ευχη GEORGE.B
G.V 1.9 '09
Πιτσα ....... Μπαλα ....... και ΚΑΡΑΤΕ !!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
sunnyelix
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 16, 2009 4:27 am
Τοποθεσία: Αθηνα -Λαγονιση/Ν.Σμυρνη

Δημοσίευσηαπό mikeGV » Δευτ Απρ 06, 2009 1:16 pm

Καλές βόλτες φίλε sunnyelix πες μου λίγο τι συνέβη με το πάχος από τα τακάκια και αν το κλότσημα είναι ενοχλητικό ή με την χρήση θα βελτιωθεί?
mikeGV
 

Δημοσίευσηαπό sunnyelix » Δευτ Απρ 06, 2009 6:06 pm

mikeGV έγραψε:Καλές βόλτες φίλε sunnyelix πες μου λίγο τι συνέβη με το πάχος από τα τακάκια και αν το κλότσημα είναι ενοχλητικό ή με την χρήση θα βελτιωθεί?



λοιπόν :

ο εργοστασιακός δίσκος έχει πάχος 8.4 χιλιοστά αλλα έχει ανάμεσα στα δυο fermouit ένα κενό το οποιο είναι για λόγους απορροφήσεις κραδασμών έτσι ώστε να μεταφέρεται πιο μαλακα η κίνηση στα υπόλοιπα μέρη .
όταν ο δίσκος πιεστή και έρθουν σε επαφή τα δυο fermouit τότε το πάχος πέφτει στα 7.6 χιλιοστά

ο μαστρομιχάλης λοιπόν μου έφτιαξε το δίσκο στα 8.4 χιλιοστά χωρίς να έχει περιθώρια συμπίεσης εφόσον δεν έχει κενό

στην τοποθέτηση λοιπόν αυτά τα 0.8 χιλιοστά παίζουν μεγάλο ρολο

μεν ο δίσκος έμπαινε αλλα δεν άφηνε περιθώρια συμπλέξεις άρα δεν έμπαινε ταχύτητα

έπρεπε να πάω το δίσκο ,το bolan και το plato στον μάστορα να τα μέτρηση και να φτιάξει το σωστό πάχος

η πλακα του καινούριου δίσκου είναι 1.2 χιλιοστά και τα δυο τακάκια από 3.6 χιλιοστά έκαστο άρα 8.4 συνολο αλλα κανονικα επρεπαι να ειναι 7,6

συμπέρασμα άλλαξε τα τακάκια με πάχους 3.2 χιλιοστών και το θέμα έληξε και ο δίσκος δουλεύει μια χαρά

τώρα όσο αφορά το κλώτσημα είναι μαλακό σε normal καταστάσεις αν πέσεις σε κίνηση θα κουράζεται το αριστερό πόδι παραπάνω για ελέγχεις καλύτερα το κλώτσημα αν είσαι βιαστικός και το κοπανάς μια και έχω θα κλοτσάει

το θέμα είναι πως αν έχεις πολύ ώρα σε κίνηση δεν αξίζει να βάλεις τα αλλα δυο ελατήρια αφήνεις τα μαμά και είναι στην ίδια σκληρότητα αλλα και πάλι πιο σκληρός από τον εργοστασιακό γιατί δεν έχει κενό

πάντως πήγα μια σύντομη βόλτα σε κάτι αμπελοχώραφα και κάτι βουναλάκια και μπορώ να σου πω ότι εκτος δεν κλοτσάει αλλα δουλεύει καλύτερα

τώρα για το ότι με τον καιρό θα γίνει καλύτερο το κλώτσημα εννοείτε γιατί θα φαγωθούν τα τακάκια και θα δουλευτεί και το βολάν σε αυτά και θα είναι πιο μαλακό αλλα κλώτσημα θα έχει
G.V 1.9 '09
Πιτσα ....... Μπαλα ....... και ΚΑΡΑΤΕ !!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
sunnyelix
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 16, 2009 4:27 am
Τοποθεσία: Αθηνα -Λαγονιση/Ν.Σμυρνη

Δημοσίευσηαπό mikeGV » Δευτ Απρ 06, 2009 9:54 pm

Αν κατάλαβα καλά με τα έξι ελατήρια είναι πιο σκληρός ο συμπλέκτης στο πάτημα από ότι με τα τέσσερα. ( και αν ναι γιατί έβαλες έξι? )
mikeGV
 

Δημοσίευσηαπό sunnyelix » Τρί Απρ 07, 2009 10:03 am

mikeGV έγραψε:Αν κατάλαβα καλά με τα έξι ελατήρια είναι πιο σκληρός ο συμπλέκτης στο πάτημα από ότι με τα τέσσερα. ( και αν ναι γιατί έβαλες έξι? )



φιλε MIke ευχαριστώ για την ευχή ....

τα ελατήρια του δίσκου δεν έχουν καμια επίπτωση στην αίσθηση του "πενταλ" του συμπλέκτη("αμβραγιαξ")

τα ελατήρια είναι πάνω στο δίσκο για να απορροφούν τους κραδασμούς (κλώτσημα) του δίσκου όταν έρχεται σε επαφή με το bolan και αυτά είναι που όταν "σιμπλεκταρεις" σου επιτρέπουν να φεύγεις ομαλά χωρίς κλώτσημα

στην εκτος δρόμου χρήση τώρα ο δίσκος τραβάει ζόρια και τα ελατήρια συμπιέζονται συνεχεια εγώ απλά ήθελα να γίνετε η μετάδοση κίνησης χωρίς να πατινάρει πολύ ο δίσκος και να εχει και μια καλη διαρκια ζωης (κοίτα μηχανικός δεν είμαι ότι έχω καταλάβει σου λέω ,αν δεν γίνομαι εύκολα κατανοητός ρωτα κάποιον μηχανικό για να στα πει ως εχουν)

πάντως μέρα με τι μέρα μου φαίνεται ότι συνηθίζω το πως "αποσιμπλεκι" και δεν κλοτσάει τόσο
G.V 1.9 '09
Πιτσα ....... Μπαλα ....... και ΚΑΡΑΤΕ !!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
sunnyelix
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 16, 2009 4:27 am
Τοποθεσία: Αθηνα -Λαγονιση/Ν.Σμυρνη

Re: Δίσκος - Πλατό

Δημοσίευσηαπό KON.GV » Τρί Απρ 20, 2010 12:10 am

Να το και το θέμα επίκαιρο.... :wink:
χώσε εδώ ερωτήσεις για δίσκο πλατώ... :wink:
υπάρχουν όλα στη θέση τους αρκεί να τα ψάχνουμε λίγο... :idea:
"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."
Άβαταρ μέλους
KON.GV
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6899
Εγγραφή: Πέμ Απρ 24, 2008 2:24 pm
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ
Λάστιχα: 235/85/16 caiman
Suspension: coil over 12"
cb: Ναι
Aka: Κοντζιβας η Μαντεμοκαμμένος
Name: Κωνσταντίνος

Re: Δίσκος - Πλατό

Δημοσίευσηαπό Mr. DT10 » Τρί Απρ 20, 2010 12:25 am

KON.GV έγραψε:Να το και το θέμα επίκαιρο.... :wink:
χώσε εδώ ερωτήσεις για δίσκο πλατώ... :wink:
υπάρχουν όλα στη θέση τους αρκεί να τα ψάχνουμε λίγο... :idea:


Ευχαριστω φιλε να σε καλα.
Το ξεσκωνησα το θεμα αλλα δε βρηκα κατι να με βοηθησει.
Προτιμω μια ολοκληρωμενη λυση παρα κοψε ραψε.
Ψαχνω για διπλο συμπλεκτη με τον οποιο να μπορω να χρησιμοποιω το οχημα και στην πολη χωρις να ειναι κουραστικος (προτιμω κατι μαλακο), εχω ακουσει τα καλυτερα για τον Dual Centerforce δεν γνωριζω ομως αν ειναι καταλληλος για μικτη χρηση του οχηματος, εδω ποιες επλογες υπαρχουν??? Sachs μηπως ή κατι αλλο αναγνωρισμενο???
Η αδυναμια του εργοστασικου δισκου φενεται πολυ στο εκτος δρομου και ειδικα σε πετρα αφου δεν εχει την καταλληλη ανταποκριση ωστε να δωσει την απαιτουμενη ωθηση ροπης. Επισης φαινεται η αδυναμια του οταν ρυμουλκαμε κατα τι γνωμη μου.
Mr. DT10
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Τρί Φεβ 09, 2010 7:29 pm
Name: HS

Re: Δίσκος - Πλατό

Δημοσίευσηαπό mikeGV » Τρί Απρ 20, 2010 12:33 pm

Φίλε μου μιας και το θέμα το έχω παρακολουθήσει αρκετά θα σου πω ότι δεν έχει αναφέρει κανείς την τοποθέτηση κάποιου δίσκου εκτός από αυτά του εμπορίου valeo,asain, ή της αντιπροσωπίας. Σε μία συζήτηση που είχα με τον Στέφανο Αττάρτ ο οποίος έχει λάβει μέρος σε πολλούς αγώνες offroad και γνωστός στον χώρο σαν συμβουλή περισσότερης αντοχής σε έναν δίσκο ήταν η αγορά γνήσιου δίσκου γιατί βάση δυναμομέτρου τα χτένια του είναι ποιο σκληρά συνεπώς μεγαλύτερης αντοχής και αφαιρώντας το υλικό του δίσκου και προσθέτοντας άλλο υλικό αγωνιστικού τύπου κάνουν τον δίσκο ποιο ανθεκτικό. Η επιλογή τετράφτερου ή εξάφτερου δίσκου σε πάει ποιο μακριά από θέμα δύναμης και αντοχής αλλά προσωπικά το θεωρώ υπερβολή άσε που έχεις και το πρόβλημα της απότομης εκκίνησης . Δεν νομίζω η αλλαγή ενός δίσκου κάθε 100.000 χλμ να είναι τεράστιο έξοδο. Μιλάμε για την αγορά δίσκου πλατό ρουλεμάν περίπου 220 ευρώ από την αντιπροσωπία και άλλα 30 ευρώ το νέο υλικό σύνολο 250ευρώ σε σχέση με αυτών του εμπορείου που κοστίζουν 170 ευρώ καθώς και τα εργατικά τοποθέτησης που ανάλογα ποικίλουν . Για τον centralforce δεν ξέρω την τιμή αγοράς του καθώς και την αντοχή του . Ίσως να κοιτάξεις αν υπάρχει σχετική ανάρτηση σε κάποιο άλλο φόρουμ έτσι ώστε ναι έχεις μέτρο σύγκρισης .
mikeGV
 

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

KonKalamata Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα!
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!!
makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες