Ζητούνται ομοιοπαθείς από τρακάρισμα στην πίσω πόρτα/ρεζέρβα

Ζητούνται ομοιοπαθείς από τρακάρισμα στην πίσω πόρτα/ρεζέρβα

Δημοσίευσηαπό Voukefalas » Παρ Ιουν 22, 2012 1:22 am

Sx2.jpg
Τα σημεία "Χ" απεικονίζουν τη ζημία.
Sx2.jpg (34.83 KiB) 6666 προβολές
Sx1.jpg
Τα σημεία "Χ" απεικονίζουν τη ζημία.
Sx1.jpg (15.44 KiB) 6666 προβολές
Καλησπέρα σε όλους σας. Εύχομαι να είστε όλοι καλά και τα αυτοκίνητά σας καλύτερα. Δεν ξέρω αν η συγκεκριμένη ενότητα είναι η κατάλληλη για να ξεκινήσω το θέμα, αλλά δεν γράφω πολύ συχνά στο forum, οπότε παρακαλώ τους admins να το μετακινήσουν κατάλληλα εάν χρειαστεί.

Όπως καταλάβατε από τον τίτλο, δυστυχώς το NGV μου λίγο πριν κλείσει τα 3 του χρόνια, (πότε πέρασε ο καιρός?), την Τρίτη που μας πέρασε, έπεσε "θύμα" αφηρημένου οδηγού σε φανάρι με STOP!.
Με χτύπησε (ευτυχώς) με μικρή ταχύτητα (1η), πίσω στην ρεζέρβα στην αριστερή πάνω γωνία, με αποτέλεσμα να στραβώσει η αριστερή βάση της ρεζέρβας στην πίσω πόρτα και να ξεκουμπώσει ελάχιστα ο προφυλακτήρας αριστερά εκεί που ενώνεται με το πίσω αριστερό φτερό (δες συνημμένα σχ. 1, 2).

Από θέμα κόστους, μάλλον δεν πρέπει να με απασχολεί, όχι γιατί τα φράγκα τρέχουν - επουδενί, αλλά ο εμπλεκόμενος οδηγός που με στούκαρε υπέγραψε στο έντυπο του "φιλικού διακανονισμού" της υπηρεσίας φροντίδας ατυχήματος αναλαμβάνοντας την ευθύνη για το συμβάν και τηλεφώνησε στην ασφάλεια του, παρουσία μου.

Επίσης ο πραγματογνώμονας της δικής μου ασφάλειας, ενέκρινε τις εργασίες αποκατάστασης της ζημίας, απ' όσο κατάλαβα χωρίς να χρεώσει παλαιότητα (είπαμε είναι κάτω από 3ετία το αμάξι!).

Ο προβληματισμός μου, έγκειται στον καταλληλότερο τρόπο αποκατάστασης της ζημίας , καθώς στην αντιπροσωπεία της Suzuki Παπαβραμίδης Α.Ε., μου πρότειναν δύο λύσεις:

Στην πρώτη λύση γίνεται σφυρηλάτηση και στοκάρισμα στο σημείο που "βαθούλωσε" ελαφρώς η λαμαρίνα, πάνω στη βάση της ρεζέρβα, και έπειτα ακολουθεί βάψιμο στο χρώμα του αυτοκινήτου, αντικατάσταση των νίκελ γραμμάτων με καινούργια και πιθανών νέος προφυλακτήρας, εάν δεν "έρθει" και δεν ξανακουμπώσει σωστά.

-Πλεονέκτημα (κατ' εμένα)
Έχω την ίδια πόρτα χωρίς να αλλοιωθεί το βάρος του αυτοκινήτου, το ζύγισμά του και ότι μπορεί να συνεπάγεται η αντικατάσταση με καινούργια πόρτα. Εδώ παρακαλώ όποιον έχει αντικαταστήσει πίσω πόρτα με ρεζέρβα, να δώσει μια λεπτομερή περιγραφή της διαδικασίας που ακολουθήθηκε και να αξιολογήσει το αποτέλεσμα.

-Μειονέκτημα (κατά τον τεχνίτη)
Υπάρχει περίπτωση να μη μπορέσει να φέρει επακριβώς τα "χείλια" της βάσης και να έχουμε μια απόκλιση 90% από την αρχική πατούρα της...στο σημείο που στράβωσε.

-Μειονέκτημα (κατ' εμένα)
Μπορεί να μην πετύχει το χρώμα επακριβώς, αλλά εκείνο που με κάνει να ανησυχώ αρκετά(!) είναι μήπως "περάσει" νέφος και ατμοί χρώματος μέσα στην καμπίνα των επιβατών κατά την εφαρμογή της βαφής, καταστρέφοντας το σαλόνι, καθίσματα, κλπ., και αν αλλοιωθεί το υπόλοιπο χρώμα κατά το φούρνισμα.

Η δεύτερη λύση που προτάθηκε είναι η αντικατάσταση της πίσω πόρτας με καινούργια, το βάψιμο του πλαστικού καλύμματος της ρεζέρβα (το οποίο δεν έσπασε αλλά γδάρθηκε ελαφρώς) και η αντικατάσταση των γραμμάτων "S U Z U K I " με καινούργια. Επίσης η αντικατάσταση του προφυλακτήρα με καινούργιο.

Παιδιά, ειλικρινά δεν ξέρω ποια λύση είναι η καλύτερη για να ακολουθήσω. Αν και είμαι πολλά χρόνια οδηγός σε καθημερινή βάση και συχνά σε δύσκολες διαδρομές, πρώτη φορά με χτύπησαν και πρώτη φορά έχω στην κατοχή μου αυτοκίνητο με τις ιδιαιτερότητες του GV. Διάβασα στο φόρουμ ότι η πίσω πόρτα είναι αρκετά "ευαίσθητη" σε επαφές ακόμη και ελάχιστης έντασης.

Παρακαλώ όποιος είχε/έχει πάθει κάτι αντίστοιχο, ας απαντήσει και με pm εάν δεν θέλει να γράψει εδώ στο forum.

Σας ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
Voukefalas
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 06, 2010 12:28 am
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/R16
Suspension: Suzuki OEM
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι

Re: Ζητούνται ομοιοπαθείς από τρακάρισμα στην πίσω πόρτα/ρεζέρβα

Δημοσίευσηαπό Kalavritara » Παρ Ιουν 22, 2012 2:25 am

Αν αποφασίσεις να επισκευάσεις την πόρτα, για να γίνει σωστή εργασία θα πρέπει να αφαιρεθεί από το αμάξι και η σφυρηλάτηση+προεργασία +βαφή θα γίνουν εκτός αυτοκινήτου. Το ίδιο (βαφή) θα γίνει εκτός, αν πάρεις καινούργια.

Η απόφαση για επισκευή της παλιάς εξαρτάται από τα σημεία που έχει χτυπηθεί (νεύρα ? καμπύλες?)΄κλπ. Αν έχει χτυπηθεί σε δύσκολα σημεία (όπως τα προαναφερθέντα), υπάρχει σημαντική πιθανότητα να φαίνεται (μετά το βάψιμο), ενώ βέβαια μπορεί να σου βάλουν και αρκετό σιδηρόστοκο, που κάποια στιγμή αργά η γρήγορα, θα σκάσει κλπ.

Η όλη απόφαση θα πρέπει να ληφθεί αφού υπολογίσεις την δική σου πιθανή συμμετοχή στην επισκευή , για καινούργια πόρτα (που μάλλον συνιστάται).
"Vitara 1.6 1997 16v και New Vitara 1600 Diesel Allgrip Auto , παππούς και εγγονός στο ίδιο garage "
Άβαταρ μέλους
Kalavritara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6927
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 02, 2012 1:15 am
Τοποθεσία: Στο βουνό περιμένοντας τα χιόνια
Λάστιχα: Viking
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: normal
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Takis

Re: Ζητούνται ομοιοπαθείς από τρακάρισμα στην πίσω πόρτα/ρεζέρβα

Δημοσίευσηαπό Νικόλας » Παρ Ιουν 22, 2012 10:00 am

Σωστός ο Καλαβρυτάρας.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗ ΓΗ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ !!!
Άβαταρ μέλους
Νικόλας
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4771
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 04, 2011 10:27 am
Λάστιχα: Geolandar A/T-S
Suspension: Πολυ σκληρή
cb: Όχι
Aka: Παλαμίδας
Name: Νικός

Re: Ζητούνται ομοιοπαθείς από τρακάρισμα στην πίσω πόρτα/ρεζέρβα

Δημοσίευσηαπό grvitara » Παρ Ιουν 22, 2012 10:32 am

Κατά την γνώμη μου αφού εμπλέκεται και ασφαλιστική που σημαίνει ότι δεν θα πληρώσεις από την τσέπη σου άλλαξε την πόρτα, και ό,τι άλλο έχει χτυπηθεί. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μπει στόκος στο αμάξι!
Άβαταρ μέλους
grvitara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3358
Εγγραφή: Τρί Μάιος 27, 2008 11:10 pm
Τοποθεσία: Δροσιά Αττικής - Πλωμάρι
Λάστιχα: Michelin A/T
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: Μαμα
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O...μή με διακόπτετε!!!
Name: Aργύρης

Re: Ζητούνται ομοιοπαθείς από τρακάρισμα στην πίσω πόρτα/ρεζέρβα

Δημοσίευσηαπό ΜΩΡΑΙΤΗΣ » Παρ Ιουν 22, 2012 11:09 am

grvitara έγραψε:Κατά την γνώμη μου αφού εμπλέκεται και ασφαλιστική που σημαίνει ότι δεν θα πληρώσεις από την τσέπη σου άλλαξε την πόρτα, και ό,τι άλλο έχει χτυπηθεί. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μπει στόκος στο αμάξι!


Συμφωνώ :wink:
Σαν έρθει η ώρα της πορείας πολλοί δεν ξέρουν πως επικεφαλής βαδίζει ο εχθρός τους.
Η φωνή που διαταγές τους δίνει είναι του εχθρού τους η φωνή.
Και εκείνος που για τον εχθρό μιλάει είναι ο ίδιος τους ο εχθρός.
Μπ. Μπρέχτ
Άβαταρ μέλους
ΜΩΡΑΙΤΗΣ
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 27151
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 08, 2008 1:08 pm
Τοποθεσία: ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
Λάστιχα: MICHELIN
Suspension: BILSTEIN B6
cb: Όχι
Aka: Ο Κυανοπώγωνας..

Re: Ζητούνται ομοιοπαθείς από τρακάρισμα στην πίσω πόρτα/ρεζέρβα

Δημοσίευσηαπό ZΗΡΕΙΑ » Παρ Ιουν 22, 2012 4:20 pm

grvitara έγραψε:Κατά την γνώμη μου αφού εμπλέκεται και ασφαλιστική που σημαίνει ότι δεν θα πληρώσεις από την τσέπη σου άλλαξε την πόρτα, και ό,τι άλλο έχει χτυπηθεί. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μπει στόκος στο αμάξι!


Το αυτονόητο ! +1
ZΗΡΕΙΑ
 

Re: Ζητούνται ομοιοπαθείς από τρακάρισμα στην πίσω πόρτα/ρεζέρβα

Δημοσίευσηαπό Voukefalas » Παρ Ιουν 22, 2012 9:29 pm

Kalavritara έγραψε:Αν αποφασίσεις να επισκευάσεις την πόρτα, για να γίνει σωστή εργασία θα πρέπει να αφαιρεθεί από το αμάξι και η σφυρηλάτηση+προεργασία +βαφή θα γίνουν εκτός αυτοκινήτου. Το ίδιο (βαφή) θα γίνει εκτός, αν πάρεις καινούργια.

Η απόφαση για επισκευή της παλιάς εξαρτάται από τα σημεία που έχει χτυπηθεί (νεύρα ? καμπύλες?)΄κλπ. Αν έχει χτυπηθεί σε δύσκολα σημεία (όπως τα προαναφερθέντα), υπάρχει σημαντική πιθανότητα να φαίνεται (μετά το βάψιμο), ενώ βέβαια μπορεί να σου βάλουν και αρκετό σιδηρόστοκο, που κάποια στιγμή αργά η γρήγορα, θα σκάσει κλπ.

Η όλη απόφαση θα πρέπει να ληφθεί αφού υπολογίσεις την δική σου πιθανή συμμετοχή στην επισκευή , για καινούργια πόρτα (που μάλλον συνιστάται).


Σ' ευχαριστώ πολύ Kalavtritara για την απάντηση σου και φυσικά ευχαριστώ όλα τα υπόλοιπα μέλη του forum που ενδιαφέρθηκαν να συμμετάσχουν σ' αυτό το θέμα.
Βλέπω ότι όλες οι γνώμες μέχρι τώρα συγκλίνουν στην αλλαγή της πίσω πόρτας με καινούργιο ανταλλακτικό.
Θέλω να ρωτήσω όμως, κατά ποιον τρόπο γίνεται η αλλαγή αυτή? Απ' όσο είδα η πόρτα "πιάνει" με μεντεσέδες πάνω στην δεξιά πίσω κολόνα. Για να αντικατασταθεί τι πρέπει να γίνει, να κοπούν οι μεντεσέδες με τροχό και να κολληθεί η καινούργια πάνω στην κολόνα με ηλεκτροκόλληση? Αυτές είναι οι εργασίες που πρέπει να γίνουν ή κάνω λάθος?

Παρακαλώ θερμά, όποιον γνωρίζει να απαντήσει σχετικά με την διαδικασία αντικατάστασης πίσω πόρτας στο NGV.

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
Voukefalas
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 06, 2010 12:28 am
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/R16
Suspension: Suzuki OEM
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι

Re: Ζητούνται ομοιοπαθείς από τρακάρισμα στην πίσω πόρτα/ρεζέρβα

Δημοσίευσηαπό Voukefalas » Παρ Ιουν 22, 2012 10:40 pm

Παιδιά, θέλω να ρωτήσω και κάτι ακόμη. Το αμάξι είναι για δύο περίπου ακόμη μήνες στην εγγύηση. Από το τρακάρισμα δεν προέκυψαν λειτουργικά προβλήματα στην πίσω πόρτα και στην ρεζέρβα, δλδ η πόρτα κλείνει κανονικά σαν να μην χτυπήθηκε ποτέ, και ο προφυλακτήρας είναι στη θέση του, απλά "ξεκούμπωσε" λίγο αριστερά στο πλάι. Την αποκατάσταση της ζημίας σκέφτομαι να την κάνω στην Παπαβραμίδης Α.Ε. καταρχήν λόγω εγγύησης, και αυτό έχω δηλώσει ως συνεργείο για την επισκευή στην ασφαλιστική μου.

Έχετε να προτείνετε κάτι καλύτερο από την αντιπροσωπεία σε θέματα φανοποιείου? Κάθε γνώμη - με αξιολόγηση της δουλείας που έγινε σε κάποιον, δεκτή.

Επίσης θέλω να ρωτήσω, αν πρέπει να ελεγχθεί το αυτοκίνητο σε κάποιο άλλο σημείο για ζημία, π.χ. σασί, πλαίσιο πίσω από τον προφυλακτήρα κλπ? Όπως είπα προηγουμένως το τρακάρισμα έγινε με μικρή ταχύτητα και η ζημία είναι μόνο στη ρεζέρβα ουσιαστικά, αλλά ρωτάω τι άλλο θα πρέπει να τους πω να ελέγξουν στο συνεργείο πριν μου παραδώσουν το αμάξι και υπογράψω χαρτιά με ασφαλιστική.

Γνωρίζω ότι το αυτοφερόμενο του NGV "κουμπώνει" πάνω σε ένα υποπλαίσιο τύπου σκάλας, οπότε αυτό το κάνει ιδιαίτερα άκαμπτο σε μικροτρακαρίσματα, σωστά?
Παρακαλώ τα φώτα σας και σε αυτό το σημείο.
Ευχαριστώ και πάλι όλους σας.
Άβαταρ μέλους
Voukefalas
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 06, 2010 12:28 am
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/R16
Suspension: Suzuki OEM
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι

Re: Ζητούνται ομοιοπαθείς από τρακάρισμα στην πίσω πόρτα/ρεζέρβα

Δημοσίευσηαπό ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΕΛΟΥΛΗΣ » Παρ Ιουν 22, 2012 11:54 pm

Φίλε μου ομοιοπαθής στον 3 χρόνο και εγώ , άλλαξα βάση ρεζέρβας , κάλυμμα , πόρτα , προφυλακτήρα , γράμματα , κόστος 2600 πολύ καλή δουλειά από το φανοποιείο της αντιπροσωπείας . Γνώμη μου όχι στόκους και σφυρηλατισμα , όσο καλός μάστορας και να είσαι το καινούριο είναι καινούριο
Άβαταρ μέλους
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΕΛΟΥΛΗΣ
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 2155
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 21, 2010 6:44 pm
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ
Λάστιχα: 225-65-17
Suspension: ΜΑΜΑ
cb: Όχι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: Ζητούνται ομοιοπαθείς από τρακάρισμα στην πίσω πόρτα/ρεζέρβα

Δημοσίευσηαπό Voukefalas » Σάβ Ιουν 23, 2012 12:10 am

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠ έγραψε:Φίλε μου ομοιοπαθής στον 3 χρόνο και εγώ , άλλαξα βάση ρεζέρβας , κάλυμμα , πόρτα , προφυλακτήρα , γράμματα , κόστος 2600 πολύ καλή δουλειά από το φανοποιείο της αντιπροσωπείας . Γνώμη μου όχι στόκους και σφυρηλατισμα , όσο καλός μάστορας και να είσαι το καινούριο είναι καινούριο


Φίλε Γιώργο καλησπέρα.Το κόστος που αναφέρεις είναι όντως υψηλό αλλά δε με πολύ απασχολεί, εφόσον πληρώνει η ασφαλιστική μου.

Εκείνο που με απασχολεί είναι το αποτέλεσμα της δουλειάς που θα κάνουν στο αυτοκίνητο, είμαι και πολύ "ψείρας" σε τεχνικά θέματα, πρώτη μου φορά με τράκαραν, καινούργιο αμάξι με τέτοιου είδους ιδιαιτερότητες στο πίσω μέρος, οπότε καταλαβαίνεις την ανησυχία μου.

Τις εργασίες που περιγράφεις σε ποια αντιπροσωπεία έγιναν? Μήπως μπορείς να μου πεις έστω και σε pm, με ποιο τρόπο σου είχαν βγάλει την τρακαρισμένη πόρτα και πως μπήκε η παλιά?
Έκοψαν τίποτα μεντεσέδες κλπ? Έχεις καθόλου ανοχές στο άνοιγμα και κλείσιμο της πόρτας, τίποτα τριγμούς κλπ. Η βαφή έγινε με την νέα πόρτα φορεμένη στο αμάξι ή εκτός αυτοκινήτου και μετά μονταρίστηκε?

Έχετε δίκαιο για το σφυριλάτισμα - στοκάρισμα, αλλά πάλι η καινούργια πόρτα δεν θα είναι σαν "ξένο" σώμα, μεταμόσχευση στο αμάξι? Έχω ακούσει ότι τα ανταλλακτικά "παίζουν" ως προς το βάρος τους και το NGV είναι πολύ καλά ζυγισμένο αυτοκίνητο και δεν θέλω να αλλοιωθεί αυτό το ζύγισμα.

Σε ευχαριστώ και πάλι που μοιράστηκες την άσχημη εμπειρία σου μαζί μας.
Άβαταρ μέλους
Voukefalas
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 06, 2010 12:28 am
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/R16
Suspension: Suzuki OEM
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι

Re: Ζητούνται ομοιοπαθείς από τρακάρισμα στην πίσω πόρτα/ρεζέρβα

Δημοσίευσηαπό bill12 » Σάβ Ιουν 23, 2012 12:13 am

grvitara έγραψε:Κατά την γνώμη μου αφού εμπλέκεται και ασφαλιστική που σημαίνει ότι δεν θα πληρώσεις από την τσέπη σου άλλαξε την πόρτα, και ό,τι άλλο έχει χτυπηθεί. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μπει στόκος στο αμάξι!


+1
Η ζωή είναι πολύ μικρή απόλαυσέ την.......
Άβαταρ μέλους
bill12
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3071
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 25, 2009 11:14 pm
Τοποθεσία: ΚΑΤΕΡΙΝΗ - ΣΕΛΙ
Λάστιχα: Bridgestone 694
Suspension: MAD ελατήρια
cb: Ναι
Name: ΒΑΣΙΛΗΣ

Re: Ζητούνται ομοιοπαθείς από τρακάρισμα στην πίσω πόρτα/ρεζέρβα

Δημοσίευσηαπό Tzivitzonis » Σάβ Ιουν 23, 2012 1:27 am

Χωρίς να είμαι σίγουρος η πόρτα βγαίνει αυτούσια αν αφαιρεθούν οι πύροι που τη συγκρατούν στα 2 κομμάτια του μεντεσέ. :think: Τι τροχοί και ηλεκτροκολλήσεις...;; :? Πολύ τραβηγμένο μου φαίνεται!!!
Grand Vitara 1.6 3D (2002) ---- GFi LPG system
Ποτέ μην υπερεκτιμάς τις ικανότητες τις δικές σου ή του GV σου!!

Homo homini lupus est
Άβαταρ μέλους
Tzivitzonis
Administrator
Administrator
 
Δημοσιεύσεις: 38166
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 20, 2008 8:05 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: Michelin Lat.Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/16
Suspension: Αποστάτες +3/KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καλτσόγιαννος-Τζιτζιλόνης-Πατροτζούλης
Name: Τζιβιτζόνης

Re: Ζητούνται ομοιοπαθείς από τρακάρισμα στην πίσω πόρτα/ρεζέρβα

Δημοσίευσηαπό grvitara » Σάβ Ιουν 23, 2012 9:26 am

Σε καμία των περιπτώσεων δεν παίζει τροχός και ηλεκτροσυγκόλληση. Η πόρτα θα βγει από τους μεντεσέδες. Επειδή είχα μια ανάλογη άτυχη στιγμή με παπάκι που καρφώθηκε πίσω μου απλά έλεγξε το αυτοκίνητο εξονυχιστικά και ότι έχει χτυπηθεί άλλαγμα με τη μία με καινούργιο. Ξένο σώμα δεν θα είναι η πόρτα αν αλλαχθεί ούτε θα έχεις προβλήματα με εφαρμογές και τριγμούς. Προχώρα με την αντιπροσωπεία για να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο όσον αφορά την δουλειά που θα σου γίνει (και αν χρειαστεί να κυνηγάς κάποιον μετά). Σε τέτοιες περιπτώσεις που το κόστος δεν σε απασχολεί χίλιες φορές, κατά την προσωπική μου άποψη, ένας φαναρτζής που έχει λύσει 10-20 vitara παρά ένας φαναρτζής που είναι γενικό συνεργείο και δεν ξέρει τα "χουχούρια" του κάθε αυτοκινήτου.
Άβαταρ μέλους
grvitara
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3358
Εγγραφή: Τρί Μάιος 27, 2008 11:10 pm
Τοποθεσία: Δροσιά Αττικής - Πλωμάρι
Λάστιχα: Michelin A/T
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: Μαμα
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O...μή με διακόπτετε!!!
Name: Aργύρης

Re: Ζητούνται ομοιοπαθείς από τρακάρισμα στην πίσω πόρτα/ρεζέρβα

Δημοσίευσηαπό ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΕΛΟΥΛΗΣ » Σάβ Ιουν 23, 2012 10:46 am

Voukefalas έγραψε:
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠ έγραψε:Φίλε μου ομοιοπαθής στον 3 χρόνο και εγώ , άλλαξα βάση ρεζέρβας , κάλυμμα , πόρτα , προφυλακτήρα , γράμματα , κόστος 2600 πολύ καλή δουλειά από το φανοποιείο της αντιπροσωπείας . Γνώμη μου όχι στόκους και σφυρηλατισμα , όσο καλός μάστορας και να είσαι το καινούριο είναι καινούριο


Φίλε Γιώργο καλησπέρα.Το κόστος που αναφέρεις είναι όντως υψηλό αλλά δε με πολύ απασχολεί, εφόσον πληρώνει η ασφαλιστική μου.

Εκείνο που με απασχολεί είναι το αποτέλεσμα της δουλειάς που θα κάνουν στο αυτοκίνητο, είμαι και πολύ "ψείρας" σε τεχνικά θέματα, πρώτη μου φορά με τράκαραν, καινούργιο αμάξι με τέτοιου είδους ιδιαιτερότητες στο πίσω μέρος, οπότε καταλαβαίνεις την ανησυχία μου.

Τις εργασίες που περιγράφεις σε ποια αντιπροσωπεία έγιναν? Μήπως μπορείς να μου πεις έστω και σε pm, με ποιο τρόπο σου είχαν βγάλει την τρακαρισμένη πόρτα και πως μπήκε η παλιά?
Έκοψαν τίποτα μεντεσέδες κλπ? Έχεις καθόλου ανοχές στο άνοιγμα και κλείσιμο της πόρτας, τίποτα τριγμούς κλπ. Η βαφή έγινε με την νέα πόρτα φορεμένη στο αμάξι ή εκτός αυτοκινήτου και μετά μονταρίστηκε?

Έχετε δίκαιο για το σφυριλάτισμα - στοκάρισμα, αλλά πάλι η καινούργια πόρτα δεν θα είναι σαν "ξένο" σώμα, μεταμόσχευση στο αμάξι? Έχω ακούσει ότι τα ανταλλακτικά "παίζουν" ως προς το βάρος τους και το NGV είναι πολύ καλά ζυγισμένο αυτοκίνητο και δεν θέλω να αλλοιωθεί αυτό το ζύγισμα.

Σε ευχαριστώ και πάλι που μοιράστηκες την άσχημη εμπειρία σου μαζί μας.

Φίλε μου αν δεις τη δουλεία ότι βίδα λύθηκε αν σε βάλω να το δεις από κοντά δεν θα καταλάβεις τίποτα . Η πόρτα ο προφυλακτήρας βάφτηκαν έξω το τζάμι μπήκε το ίδιο γιατί δε είχε ζημία , όλα τα άλλα ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ . Τώρα για τριγμούς και τέτοια ούτε λόγος άλλα να ξέρεις ότι όλα τα οχήματα που έχουν την ρεζέρβα στην πόρτα κάποια στιγμή θα κρεμάσει και θέλει ρέγουλα . Η γνώμη μου στο ξαναλέω όχι στόκο μόνο έναν καλό μάστορα και όλα θα γίνουν όπως πριν , και για να μην παρεξηγηθώ ότι κάνω διαφήμιση στην Suzuki στεφάνου στη συγκεκριμένη δουλεία ήταν άψογη σε άλλα πράγματα τους έχω επικρίνει και μέσα από το forum
Άβαταρ μέλους
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΕΛΟΥΛΗΣ
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 2155
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 21, 2010 6:44 pm
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ
Λάστιχα: 225-65-17
Suspension: ΜΑΜΑ
cb: Όχι
Name: ΓΙΩΡΓΟΣ

Re: Ζητούνται ομοιοπαθείς από τρακάρισμα στην πίσω πόρτα/ρεζέρβα

Δημοσίευσηαπό Voukefalas » Σάβ Ιουν 23, 2012 2:42 pm

Καλημέρα σε όλα τα μέλη και στο φίλο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠ που έδωσε μια αναλυτική περιγραφή της δουλειάς που έγινε στο αυτοκίνητό του στην πίσω πόρτα μετά το τρακάρισμα του.
Ευχαριστώ πολύ Γιώργο και για την υπόδειξη αντιπροσωπείας που έκανες αλλά είμαι από Θεσσαλονίκη, οπότε αναγκαστικά θα πάει το αμάξι στην εδώ αντιπροσωπεία (Παπαβραμίδης Α.Ε.).

Αυτές τις εργασίες που αναφέρεις, δλδ βάψιμο πόρτας, προφυλακτήρα, αφαίρεση και επανατοποθέτηση πίσω τζαμιού, έγιναν όπως λες εκτός αυτοκινήτου. Εδώ η αντιπροσωπεία απ' ότι είπαν και απ' όσο κατάλαβα, τέτοιες δουλείες τις κάνουν πάνω στο αυτοκίνητο, "μασκάρoντας" ότι δεν πρέπει να βαφεί! Για μένα, αυτό είναι απαράδεκτο, οπότε θα πρέπει να τους πιέσω να ξεμοντάρουν πόρτα να βγάλουν το μαμά τζάμι που είναι άθικτο από το τρακάρισμα, να βάψουν την καινούρια πόρτα εκτός αυτοκινήτου στο φούρνο, το ίδιο και τον προφυλακτήρα και έπειτα να μονταριστεί το "μαμά" τζάμι με την καινούρια πόρτα και να κουμπώσουν όλα ξανά στο πίσω μέρος του NGV μου. Πιστεύεις ότι αυτές τις ενέργειες που πρέπει να κάνει το φανοποιείο ότι πρέπει να τις ζητήσω με κάποια επιστολή προς τη διεύθυνση της αντιπροσωπείας ώστε να είμαι καλυμμένος ότι θα κάνουν ότι και όπως το ζήτησα, ή το προφορικό αρκεί? (είναι όμως και θέμα εμπιστοσύνης...).

Γιώργο να σε ρωτήσω, πως διασφάλισες ότι μπήκαν όλα επάνω στο αμάξι σου καινούρια και "μαμά" ανταλλακτικά? Σου έδειξαν τα κουτιά και κράτησες σειριακούς αριθμούς, τι ακριβώς έκανες ώστε να είσαι σίγουρος ότι όλα έγιναν σωστά και δε "παίχτηκε" καμιά ματσακονιά?

Sorry, για το πρήξιμο των ερωτήσεων αλλά η ανησυχία μου για το αποτέλεσμα της δουλειάς και την επαναφορά του αυτοκινήτου στην άψογη κατάστασή του είναι μεγάλη.

Ευχαριστώ εκ το προτέρων.
Τελευταία επεξεργασία από Tony Louk και Τετ Φεβ 21, 2024 12:11 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: Αφαίρεση παράθεσης
Άβαταρ μέλους
Voukefalas
4x4 rookie member
4x4 rookie member
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 06, 2010 12:28 am
Λάστιχα: Michelin Latitude Cross
Διάσταση ελαστικών: 215/70/R16
Suspension: Suzuki OEM
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι

Επόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Παρ Μάιος 02, 2025 10:41 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Μάιος 02, 2025 6:35 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα!
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!!
makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες