
- Τα σημεία "Χ" απεικονίζουν τη ζημία.
- Sx2.jpg (34.83 KiB) 6656 προβολές

- Τα σημεία "Χ" απεικονίζουν τη ζημία.
- Sx1.jpg (15.44 KiB) 6656 προβολές
Καλησπέρα σε όλους σας. Εύχομαι να είστε όλοι καλά και τα αυτοκίνητά σας καλύτερα. Δεν ξέρω αν η συγκεκριμένη ενότητα είναι η κατάλληλη για να ξεκινήσω το θέμα, αλλά δεν γράφω πολύ συχνά στο forum, οπότε παρακαλώ τους admins να το μετακινήσουν κατάλληλα εάν χρειαστεί.
Όπως καταλάβατε από τον τίτλο, δυστυχώς το NGV μου λίγο πριν κλείσει τα 3 του χρόνια, (πότε πέρασε ο καιρός?), την Τρίτη που μας πέρασε, έπεσε "θύμα" αφηρημένου οδηγού σε φανάρι με STOP!.
Με χτύπησε (ευτυχώς) με μικρή ταχύτητα (1η), πίσω στην ρεζέρβα στην αριστερή πάνω γωνία, με αποτέλεσμα να στραβώσει η αριστερή βάση της ρεζέρβας στην πίσω πόρτα και να ξεκουμπώσει ελάχιστα ο προφυλακτήρας αριστερά εκεί που ενώνεται με το πίσω αριστερό φτερό (δες συνημμένα σχ. 1, 2).
Από θέμα κόστους, μάλλον δεν πρέπει να με απασχολεί, όχι γιατί τα φράγκα τρέχουν - επουδενί, αλλά ο εμπλεκόμενος οδηγός που με στούκαρε υπέγραψε στο έντυπο του "φιλικού διακανονισμού" της υπηρεσίας φροντίδας ατυχήματος αναλαμβάνοντας την ευθύνη για το συμβάν και τηλεφώνησε στην ασφάλεια του, παρουσία μου.
Επίσης ο πραγματογνώμονας της δικής μου ασφάλειας, ενέκρινε τις εργασίες αποκατάστασης της ζημίας, απ' όσο κατάλαβα χωρίς να χρεώσει παλαιότητα (είπαμε είναι κάτω από 3ετία το αμάξι!).
Ο προβληματισμός μου, έγκειται στον καταλληλότερο τρόπο αποκατάστασης της ζημίας , καθώς στην αντιπροσωπεία της Suzuki Παπαβραμίδης Α.Ε., μου πρότειναν δύο λύσεις:
Στην
πρώτη λύση γίνεται σφυρηλάτηση και στοκάρισμα στο σημείο που "βαθούλωσε" ελαφρώς η λαμαρίνα, πάνω στη βάση της ρεζέρβα, και έπειτα ακολουθεί βάψιμο στο χρώμα του αυτοκινήτου, αντικατάσταση των νίκελ γραμμάτων με καινούργια και πιθανών νέος προφυλακτήρας, εάν δεν "έρθει" και δεν ξανακουμπώσει σωστά.
-Πλεονέκτημα (κατ' εμένα)Έχω την ίδια πόρτα χωρίς να αλλοιωθεί το βάρος του αυτοκινήτου, το ζύγισμά του και ότι μπορεί να συνεπάγεται η αντικατάσταση με καινούργια πόρτα.
Εδώ παρακαλώ όποιον έχει αντικαταστήσει πίσω πόρτα με ρεζέρβα, να δώσει μια λεπτομερή περιγραφή της διαδικασίας που ακολουθήθηκε και να αξιολογήσει το αποτέλεσμα.-Μειονέκτημα (κατά τον τεχνίτη) Υπάρχει περίπτωση να μη μπορέσει να φέρει επακριβώς τα "χείλια" της βάσης και να έχουμε μια απόκλιση 90% από την αρχική πατούρα της...στο σημείο που στράβωσε.
-Μειονέκτημα (κατ' εμένα)Μπορεί να μην πετύχει το χρώμα επακριβώς, αλλά εκείνο που με κάνει να ανησυχώ αρκετά(!) είναι μήπως "περάσει" νέφος και ατμοί χρώματος μέσα στην καμπίνα των επιβατών κατά την εφαρμογή της βαφής, καταστρέφοντας το σαλόνι, καθίσματα, κλπ., και αν αλλοιωθεί το υπόλοιπο χρώμα κατά το φούρνισμα.
Η
δεύτερη λύση που προτάθηκε είναι η αντικατάσταση της πίσω πόρτας με καινούργια, το βάψιμο του πλαστικού καλύμματος της ρεζέρβα (το οποίο δεν έσπασε αλλά γδάρθηκε ελαφρώς) και η αντικατάσταση των γραμμάτων "S U Z U K I " με καινούργια. Επίσης η αντικατάσταση του προφυλακτήρα με καινούργιο.
Παιδιά, ειλικρινά δεν ξέρω ποια λύση είναι η καλύτερη για να ακολουθήσω. Αν και είμαι πολλά χρόνια οδηγός σε καθημερινή βάση και συχνά σε δύσκολες διαδρομές, πρώτη φορά με χτύπησαν και πρώτη φορά έχω στην κατοχή μου αυτοκίνητο με τις ιδιαιτερότητες του GV. Διάβασα στο φόρουμ ότι η πίσω πόρτα είναι αρκετά "ευαίσθητη" σε επαφές ακόμη και ελάχιστης έντασης.
Παρακαλώ όποιος είχε/έχει πάθει κάτι αντίστοιχο, ας απαντήσει και με pm εάν δεν θέλει να γράψει εδώ στο forum.
Σας ευχαριστώ.