Δεν γνωρίζω τίποτα για τις μπάρες θόλων . Το μόνο που θυμάμαι από την παιδική μου ηλικία , είναι ότι χάζευα μανιωδώς κάποια αυτοκίνητα μεγαλύτερων παιδιών

εκεί στην πρώην γειτονιά μου στο Καλαμάκι ...
Κάποια από αυτά τα παλικάρια , μεταξύ άλλων είχαν τοποθετήσει στα αυτοκίνητά τους τα οποία είχαν βελτιώσει σε ιπποδύναμη , αναρτήσεις και τα σχετικά και μπάρες θόλων . Επειδή μου είχε κάνει εντύπωση εκείνο το σιδερικό

, είχα ρωτήσει και μου είχαν πει ότι δένει καλύτερα το εμπρόσθιο σύστημα του αυτοκινήτου , για να μπορεί το τελευταίο να "πατάει" καλύτερα στις στροφές με πολύ μεγάλες ταχύτητες . Για τον ίδιο λόγο τα χαμήλωναν με κοντύτερα ελατήρια και τους έβαζαν σκληρότερα αμορτισέρ .
Πέρα από αυτά και για να έλθω στην εφαρμογή της μπάρας στα δικά μας πλέον αυτοκίνητα , μου έχει δημιουργηθεί μία απορία .
Γιατί στο NGV για παράδειγμα , η μπάρα δεν τοποθετείται από το εργοστάσιο , αν βελτιώνει τόσο πολύ την συμπεριφορά του αυτοκινήτου ?
Για οικονομία ή υπάρχει κάποιος άλλος λόγος ?

Για βοηθήστε οι γνώστες !