Οπότε η μόνη λύση ήταν να μπουν αποστάτες επάνω στους ήδη υπάρχοντες του R @ R
Κόπηκαν και φτιάχτηκαν 2 πόντοι εμπρός και 2,5 πίσω από το υλικό και όχι τεφλόν όπως χάριν ευκολίας το ονομάζουμε, μπορούμε να βάλουμε και τεφλόν αλλά είναι πιο μαλακό υλικό και δεν συνιστάται
Η πρώτη απόπειρα να μπουν επάνω οι αποστάτες και ξεκινώντας από το εμπρός μέρος ήταν ανεπιτυχής,για δυο λόγους:
A) γιατί δεν έκλεινε το άκρο και δεν έφτανε να κουμπώσει η πάνω βίδα του αμορτισέρ αφού είχε ''ανοίξει'' πολύ η ανάρτηση και
Β) ο σταυρός του ημιαξονίου είχε έρθει αρκετά έξω με κίνδυνο να πεταχτεί έξω από την φωλιά του.
Η δεύτερη απόπειρα και με φαγωμένους τους αποστάτες στους 1π. εμπρός και 1,5 πίσω ήταν επιτυχής και όλα καλά
Να υπενθυμίσω ότι το R@R περιλαμβάνει στο πακέτο του, πίσω αμορτισέρ 6 πόντων και αποστάτες 4,2 εμπρός και 5 πίσω
Σύνολο lift
Εμπρός=4,2rr + 1 = 5,2 + 1.5 από bf mud = 6,7 cm
..Πίσω=5,00 r+1,5 =6.5 + 1.5 ----//------ = 8
Εδώ να σημειώσω ότι πίσω οι σιδερένιοι απoστάτες του R@R αντικαταστάθηκαν εξ' ολοκλήρου με το νέο υλικό, σύντομα θα σχεδιαστούν και οι εμπρός
Επιφυλάσσομαι να ανεβάσω φωτό και με το αμάξι όπως είναι τώρα και άλλη μία όταν αντικαταστήσω εξ' ολοκλήρου και τον αποστάτη της R@R εμπρός
Αυτό όμως που βλέπω είναι ότι το αμάξι δεν πήρε τους πόντους των νέων αποστατών αλλά περισσότερο αν και έχουν περάσει 3 εβδομάδες χρήσης του

