Κίνηση με υγραέριο

Ερωτήσεις, κιτ, προβλήματα κι ό,τι αφορά την υγραεριοκίνηση.

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό alex salonica » Παρ Αύγ 05, 2011 10:50 am

Η ΑΕΒ ειναι η μαμα εταιρεια που κατασκευαζει τα λογισμικα για τις περισσοτερες εταιρειες υγραεριοκινησης οσο αναφορα την ποιοτητα καταλαβενετε πως δεν μπορει να ειναι μαπα
Άβαταρ μέλους
alex salonica
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 123
Εγγραφή: Τετ Ιουν 01, 2011 1:41 pm
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
Λάστιχα: 30/9,5/15
Suspension: πλεον sas
cb: Ναι
Name: alexandros

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό modoya » Σάβ Αύγ 06, 2011 8:51 am

ximikos00 έγραψε:Επιτέλους αυριο παιρνω την επιταγη απο την επιτροπη ερευνων και ειμαι ετοιμος για εγκαταση lpg!!!

Aκουστε τωρα το κουλο....

Θελω να βαλω BRC. Θα το εβαζα στο εξουσιοδοτημενο στην Χρυσαυγη αλλα απο το φορουμ του autogas διαβασα αρνητικα σχολια τωρα τελευταια και εψαξα για αλλο εξουσιοδοτημενο στην Θεσσαλονικη.

Τεσπα μιλαω σημερα με το παληκαρι απο το 2ο συνεργειο , του ειπα κ για την Χρυσαυγη και μου απανταει οτι ειμαστε ιδια αντιπροσωπεια και δεν παιζει θεμα....ΣΩΣΤΑ?

ΛΑΘΟΣ!!!


Γιατι ο 1ος μου ειπε οτι η "λαδιερα" είναι απαραιτητη για το GV ενω το παληκαρι σημερα ( που σημειωτεων εχει και αυτος GV ) μου είπε οτι εχει 100.000 κμ με lpg
και λαδιέρα δεν έχει....

:violin: :violin: :violin: :violin: :violin:

Ασχέτως αν η "λαδιερα" κανει καλο ή όχι , σαν επισημοι αντιπρόσωποι της BRC δεν θα έπρεπε να εχουν κοινή γραμμη???????


Τεσπα, μονο που έχει ο ανθρωπος GV μου εκανε κλικ. Αυριο παω να μιλησουμε και απο κοντα και λογικα μετα τον 15αυγουστο (λογω αδειας του) θα το βαλω....

ΑΝ μου στραβωσει κατι θα παω να βαλω το ΑΕΒ απο την BOSCH (ξερει κανεις κατι γιαυτο???) . Επειδη ειναι κοντα στο σπιτι οσους ρωτησα ακουσα πολυ καλα λογια και κανεις δεν εχει προβλημα εδω και 1 1/2 χρονο που εκανε εγκατασταση.

Απλα εχω κολλησει με το BRC γιατι θεωρειται απο τα κορυφαια κιτ αεριου ψεκασμου.


Καποτε ναι ηταν απο της κορυφαιες, υστερη σε λογισμικο σημερα και ποιοτητα κατασκευης....(βλεπετε εγινε τουρκικη και αυτην), απλα να ξερεις ειναι φτηνο κιτ μην το πληρωσεις ακριβα.....
και δευτερον να βαλεις ψυκτικο φιλε μου, δεν επηρεαζη το κοστος και κανει καλο...
Άβαταρ μέλους
modoya
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Σάβ Απρ 02, 2011 9:28 am
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
cb: Όχι
Name: Στράτος

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό ximikos00 » Σάβ Αύγ 06, 2011 9:25 am

Καποτε ναι ηταν απο της κορυφαιες, υστερη σε λογισμικο σημερα και ποιοτητα κατασκευης....(βλεπετε εγινε τουρκικη και αυτην), απλα να ξερεις ειναι φτηνο κιτ μην το πληρωσεις ακριβα.....
και δευτερον να βαλεις ψυκτικο φιλε μου, δεν επηρεαζη το κοστος και κανει καλο...


Mμμμμ
Δεν ηξερα οτι εχει πέσει....
Γιατι απο οσα εχω διαβασει όλοι την έχουν στις κορυφαίες εταιριες, πίσω φυσικα απο Prins, Vialle , Icom όπου εκει παμε σε αλλο ευρος τιμών.

Η τιμή ειναι ίδια και στα 2 εξουσιοδοτημενα που ρωτησα (με 90αρι τεπόζιτο ) στα 1300 ευρω με λαδιέρα και Κτεο περασμένο.

Παντως η τιμή δεν με νοιαζει το εχω ξαναπει. Ειτε 900 ειτε 1500 αρκει να γινει σωστη δουλειά για να μν τα βγαλει βαλβίδες σε κανα χρονο....

Τεσπα το παληκαρι εχει ηδη στο δικο του GV 1.6 L περασμενο και αυτην την εβδομαδά θα περάσει ο συναιτερος του , στο δικό του GV 2.0L (σαν το δικο μου δλδ).Oxi ομως BRC ενα πολωνικο πιο φτηνο (το Stoeger 300 νομίζω). Δεν ρωτησα καν τιμη αν και για αυτο εχω ακουσει καλα λογια.

Τεσπα και μονο που οι ανθρωποι που θα το βαλουν εχουν ιδιο αυτοκινητο με το δικο μου καιι ο ενας εχει ήση lpg νομίζω πως δεν θα εχω θεμα...
Άβαταρ μέλους
ximikos00
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 25, 2009 3:44 pm
Τοποθεσία: Βουνό-Θεσσαλονίκη-Βουνό
Λάστιχα: BF Goodrich A/T
Suspension: ΟΜΕ/ΚΥΒ
cb: Ναι
Name: Ανδρέας

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό johndrama » Σάβ Αύγ 06, 2011 11:10 pm

ximikos00 έγραψε:Καποτε ναι ηταν απο της κορυφαιες, υστερη σε λογισμικο σημερα και ποιοτητα κατασκευης....(βλεπετε εγινε τουρκικη και αυτην), απλα να ξερεις ειναι φτηνο κιτ μην το πληρωσεις ακριβα.....
και δευτερον να βαλεις ψυκτικο φιλε μου, δεν επηρεαζη το κοστος και κανει καλο...



Mμμμμ
Δεν ηξερα οτι εχει πέσει....
Γιατι απο οσα εχω διαβασει όλοι την έχουν στις κορυφαίες εταιριες, πίσω φυσικα απο Prins, Vialle , Icom όπου εκει παμε σε αλλο ευρος τιμών.

Η τιμή ειναι ίδια και στα 2 εξουσιοδοτημενα που ρωτησα (με 90αρι τεπόζιτο ) στα 1300 ευρω με λαδιέρα και Κτεο περασμένο.

Παντως η τιμή δεν με νοιαζει το εχω ξαναπει. Ειτε 900 ειτε 1500 αρκει να γινει σωστη δουλειά για να μν τα βγαλει βαλβίδες σε κανα χρονο....

Τεσπα το παληκαρι εχει ηδη στο δικο του GV 1.6 L περασμενο και αυτην την εβδομαδά θα περάσει ο συναιτερος του , στο δικό του GV 2.0L (σαν το δικο μου δλδ).Oxi ομως BRC ενα πολωνικο πιο φτηνο (το Stoeger 300 νομίζω). Δεν ρωτησα καν τιμη αν και για αυτο εχω ακουσει καλα λογια.

Τεσπα και μονο που οι ανθρωποι που θα το βαλουν εχουν ιδιο αυτοκινητο με το δικο μου καιι ο ενας εχει ήση lpg νομίζω πως δεν θα εχω θεμα...

Και μονο που εχουν ιδιο αυτοκινητο ειναι ενας λογος να τους προτιμησεις γιατι οτι και να προκυψει στο μελλον θα ξερουν κατι παραπανω (προσωπικη μου γνωμη)
KYNΗΓΙ-ΨΑΡΟΤΟΥΦΕΚΟ-ΚΑΛΗ ΖΩΗ
Άβαταρ μέλους
johndrama
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 2979
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 23, 2008 10:24 pm
Τοποθεσία: ΔΡΑΜΑ-ΚΑΒΑΛΑ
Λάστιχα: Bridgestone
Διάσταση ελαστικών: 225/65/18
Suspension: MP & KYB
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: sj410 LWB
Name: Γιαννης.

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Κυρ Αύγ 07, 2011 1:18 am

Χρησιμοποιείτε σωστά τις παραθέσεις γιατί μας βγαίνουν τα μάτια :wink:

Όταν απαντάτε σε κάτι συγκεκριμένο, που έχει ήδη δημοσιεύσει κάποιος άλλος χρήστης, φροντίστε να παραθέτετε και τη δημοσίευσή του, ώστε οι αναγνώστες να αναγνωρίζουν τη λογική σειρά της συζήτησης. Παράθεση (quote) μπορείτε να κάνετε πατώντας το κουμπί [“ΠΑΡΑΘΕΣΗ] στο μήνυμα που θέλετε να παραθέσετε στην απάντησή σας.


Από τους κανόνες του forum .
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό libero » Τρί Αύγ 16, 2011 7:16 pm

Με μεγάλη χρονοκαθυστέρηση σε σχέση και με την υπόσχεση που είχα δώσει και αψήφισα απαντάω στις ερωτήσεις (δε θυμάμαι ποιού) για τα χλμ και επίσης θα σας ρίξω κι ένα κατεβατό για τις εμπειρίες μου.

Έκανα με το GV 20.000 παρά κάτι στα δύο περίπου χρόνια και με το Berlingo 30.000 και κάτι στα 2 χρόνια επίσης. Χωρίς λαδωτήρα σε κανένα από τα δύο με κλασσικό σύστημα με πνεύμονα κτλ και δεν παρουσιάστηκε κανένα πρόβλημα στο αυτοκίνητο το οποίο να έχει να κάνει με την καύση ή με τις βαλβίδες ή κάτι που να με ανησυχεί. Τόσο καλά, που το Berlingo ενώ έπρεπε να αλλάξει σετ χρονισμού στις 60.000 πήγε στις 75.000 και ούτε γκουχ ούτε μουχ. Αύριο πάει για σέρβις. :D :D

Στις διακοπές φέτος, στις οποίες έκανα το γύρω της Πελοποννήσου, αλλά όχι με το GV, συνάντησα πολλούς ανθρώπους με σύστημα υγραερίου και απέσπασα πληροφορίες, γνώμες, εμπειρίες τις οποίες συνοπτικά και στο ζουμί τους σας τις παραθέτω. Να τονίσω εδώ ότι και τα δύο αυτοκίνητα έχουν το ίδιο σύστημα εγκατεστημένο, ίδιο κυβισμό, ίδια άλογα με χρονική διαφορά μια εβδομάδας και έχουν την ίδια συμπεριφορά και την ίδια περίπου κατανάλωση όταν μένουμε κάτω από τις 3-3.500 στροφές.

1. Διένυσα 4.170 χλμ με 321 ευρώ. Να λογαριάζετε ότι μέση τιμή υγραερίου μου βγήκε στα 84 λεπτά. Το ξέρω ότι ακούγεται κουφό αλλά σας διαβεβαιώνω ότι είναι δυνατό. Έκαψα ίσως και λιγότερο από ότι με τη βενζίνη. Αυτό γιατί το αυτοκίνητο δεν το ζόριζα καθόλου και το άφηνα να ρολλάρει αρκετά με την 5η ειδικά στις εθνικές και στην ΠΑΘΕ.

2. Σε διάφορες συναντήσεις που είχα και συνομιλίες με πρατηριούχους και εγκαταστάτες, όσον αφορά το λαδωτήρα μου είπαν ότι κυρίως χρησιμοποιείται στα OPEL και FORD γιατί αυτά κάνουν προβλήματα και αρχίζουν να χτυπούν οι βαλβίδες. Για το CITROEN όπως επίσης και για το GV μου είπανε ότι δεν ξέρουν κανέναν που να έχει βάλει γιατί όπως αυτοί ξέρουν δεν είναι απαραίτητο(Μου το είπαν τουλάχιστον 3 μεταξύ των οποίων και ο εγκαταστάτης της Τρίπολης που είναι και ο μοναδικός πρατηριούχος στην Πελοπόννησο εκτός από τον Κολοκυθά στην παραλιακή της Πάτρας. Σε όποιον πάει προς Τρίπολη το πρατήριο λειτουργεί από τις 9 το πρωί μέχρι τις 11 το βράδυ, καλό είναι να το ξέρετε γιατί εγώ κόντεψα να την πατήσω. Οι άνθρωποι όμως είναι εξυπηρετικοί και με περίμεναν και ένα 10λεπτο παραπάνω μέσα στη νύχτα.)

3. Το αυτοκίνητο αντέδρασε κανονικότατα σε όλες τις συνθήκες, και με υπερβολική ζέστη, και με κινητήρα στο οποίο άναψε το βεντιλατέρ κάποιες στιγμές (όποιος έχει κάνει το γύρο της Πελοποννήσου ειδικά το δρόμο Τρίπολη-Αρχαία Ολυμπία και Ναύπλιο-Γαλατά(Πόρο)-Μετόχη(Ύδρα).). Οι άλλοι συνυγραερίτες μου είπαν το ίδιο και μου μίλησαν και απόλυτη ευχαρίστηση και στις καταναλώσεις τους. Και συνάντησα από 1.600 κυβικά μέχρι 2.700 με 100ρι ντεπόζιτο αλλά ήτανε λίγο μουντρούχος και δεν τον ρώτησα πολλά.

4. Με ντεπόζιτο 55 λτ το οποίο παίρνει 44 λίτρα στην πραγματικότητα γιατί όπως μου είπε ο κατασκευαστής μου τα ντεπόζιτα παίρνουν μέχρι 80-81% του όγκου τους ξαφνικά το είδα να πάιρνει 44,25 λίτρα στο πρατήριο της Θήβας που είναι μόλις βγαίνεις από την εθνική στα δεξιά στο 1 χλμ και σε παλουκώνουν και 0,95 για διόδια. Ε κι εγώ λοιπόν ψιλοστράβωσα γιατί ήξερα ότι 1 λίτρο το είχα δεν το είχα στο ντεπόζιτο. Και μου το εξήγησαν και αυτό. Στο εν λόγω πρατήριο, η αντλία είναι σε ένα κατηφορικό σημείο στο οποίο το αυτοκίνητο βρίσκεται σε τρελλή κλίση προς τα εμπρός και όταν το αυτοκίνητο είναι σε κλίση μπορεί να πάρει στο ντεπόζιτο μέχρι και 1,5 - 2 λίτρα παραπάνω από το γνωστό 80-81%.

5. Εκεί που είμαι στην Πάτρα στον Κολοκυθά και βάζω υγραέριο, σκάει μύτη ένας τύπος, φουλάρει και ξαφνικά παίρνει το κατσαβίδι και πατάει λίγο τη βαλβίδα του να πετάξει αέριο. Κολλήσαμε οι άλλοι τρεις που ήμασταν εκεί. "Τι έκανες τώρα ρε μάστορα;" λέει ένας." Έβγαλα λέει το άεριο από το σωληνάκι που το πάει στο ντεπόζιτο".Δεν ξέρω τι καταλαβαίνετε εσείς αλλά εγώ κατάλαβα ότι μάλλον το σωληνάκι είναι απομονωμένο με διπλή βαλβίδα (μία έξω από εκεί που το γεμίζουμε και μία στη ζεύξη με το ντεπόζιτο) και μάλλον κρατάει μια ποσότητα σε αυτό το μεσοδιάστημα και ο τύπος αυτός την έβγαλε. Ότι καταλάβατε, κατάλαβα.

Ας έρθουμε τώρα στα δύο προβλήματα που διαπίστωσα και τα οποία ίσως κάποιοι να τα ξέρετε.

1. Το βασικότερο πρόβλημα είναι όταν το υγραέριο είναι στα τελειώματα. Σε εμένα έχει έναν δείκτη με 4 λαμπάκια. Όταν λοιπόν φτάνει στο ένα λαμπάκι και αρχίζει να αναβοσβήνει κι αυτό που σημαίνει ότι είμαστε στα 8-9 λίτρα που απομένουν. Ήμουν στην Ακράτα σε ένα χωριό μέσα στα βουνά σε υψόμετρο 720 μέτρα και όταν αποφάσισα να κάνω αναστροφή το αυτοκίνητο πλάγιασε πολύ προς την αριστερή πλευρά, το σωληνάκι που πάει το υγρό στον πνέυμονα είναι δεξιά, πάτησα συμπλέκτη να βάλω την όπισθεν και το αυτοκίνητο έσβησε. Σκέφτηκα ότι με τόσο μπαϊρι και ανηφόρα το μπούκωσα. Το άναβα, έσβηνε. Είπα στο τέλος ότι θα κάνω διακοπές στο βουνό όπως έγινε. Με τα πολλά το γκάζωσα λίγο, το γύρισα στη βενζίνη για να αποφύγω κάθε κίνδυνο στην κατηφόρα και κατέβηκα. Δε μου το ξανάκανε ποτέ εκτός από ένα βράδυ που έφευγα από Σπάρτη για Τρίπολη και σε μια στροφή δεξιά 180 μοιρών δεν άντεξε την τρίτη και πήγα να βάλω δευτέρα. Έφτασα λοιπόν στην Τρίπολη και έπιασα την κουβέντα με τα παιδιά από τον εγκαταστάτη που προανεφερα και μου εξήγησαν ότι το σωληνάκι που πάει το καύσιμο στον πνεύμονα είναι ψηλότερα από τον πάτο του ντεπόζιτου για να μην τραβάει και σκουπίδια στον πνεύμονα. Αυτό όμως δημιουργεί το πρόβλημα, αν βρεθείς για πολλή ώρα πλαγιασμένος προς την αντίθετη πλευρά από την έξοδο ή σε απότομη στροφή πολλών μοιρών να μην τραβήξει υγρό και να στείλει αέρα στον πνεύμονα ο οποίος θα στέιλει αέρα στο πιστόνι και φυσικά καύση με αέρα δε γίνεται. Και σβήνει ο γιακουμής λοιπόν. Αυτό να το έχετε κατά νου γιατί μπορεί να σας συμβεί και σε μεγάλη κατηφόρα ή ανηφόρα, αναλόγως που βγαίνει το σωληνάκι αν έχετε το ντεπόζιτο στη ρεζέρβα. Τρίτη φορά μου συνέβει στην κατηφόρα μετά το Shell στην εθνική Τριπόλεως-Κορίνθου μετά τα διόδια και ήμουν πάλι άδειος. Άρα λοιπόν, γεμίστε το μια ώρα νωρίτερα να είσαστε και πιο ασφαλείς και να μην βγάζετε άγχος.

*Κάποιος μου μίλησε και για καθαρισμό του πνεύμονα, μπας και μάζεψε κανένα σκουπιδάκι, αλλά με βάση την έκβαση των πραγμάτων καταλαβαίνετε ότι αυτό δεν υφίσταται. Βέβαια ίσως ο πνεύμονας ένα καθαρισματάκι να το θέλει ανα κάποια χιλιόμετρα αλλά ο εγκαταστάτης μου δε μου είπε τίποτα πάνω σε αυτό το θέμα και όταν τον ρώτησα μου απάντησε πως είναι σχεδόν απίθανο να σου κάνει τέτοιου είδους πρόβλημα σε τόσο λίγα χλμ (20 και 30.000 στα δύο αυτοκίνητα αντίστοιχα). Ρωτήστε κι εσείς τους δικούς σας μήπως και σας πουν κάτι διαφορετικό. Πάντως από ότι κατάλαβα ο πνεύμονας δεν είναι σαν το καρμπυρατέρ που μπορεί να βουλώσει έτσι έυκολα.

2. Όταν μου έκανε το παραπάνω πρόβλημα στην κατηφόρα, είχα μόλις σταματήσει στο SHELL γιατί λίγα χλμ πριν, στις Μυκήνες μου είχε ανάψει το λαμπάκι το κινητήρα. Εκεί σκέφτηκα κι εγώ, όπως όλοι όσοι διαβάζετε, ότι μάλλον π@π@ριές μου λέγανε για τα σωληνάκια. Έβγαλα και το άγχος της μαϊμούς, μίλησα με τους λεβέντες από το βενζινάδικο που μου είπαν όλο σιγουριά ότι "μάλλον έβαλα βενζίνη από πολλά διαφορετικά βενζινάδικα" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: (Ούτε σταγόνα δεν έβαλα στα 4.170 χλμ), άνοιξα το βιβλιάράκι του αυτοκινήτου και διάβασα ότι όταν ανάβει αυτό το λαμπάκι εκτός από το λ (αισθητήρας λάμδα) μπορεί να είναι και ο ψεκασμός. Σαφώς σκέφτηκα αμέσως ότι οι διακοπές παρατείνονται αλλά πήρα κι ένα τηλέφωνο τον εγκαταστάτη μου που μου είπε " Ότι και να γίνει το αυτοκίνητο στη Δράμα θα σε φέρει χαλαρά αλλά κάνε τον κόπο να το τινάξεις λίγο στην ΠΑΘΕ και αφού το αφήσεις ένα βράδυ στην ανάπαυση την άλλη μέρα ξαναάναψτο και δες". Έκανα λοιπόν το κομμάτι μέχρι τη Λάρισα με Χ χλμ/ώρα. (Δεν τα λέω γιατί μπορεί να κυκλοφορούν και όργανα της τάξης) και άφησα το αυτοκίνητο να αναπαυθεί τη νύχτα στην Κατερίνη. Την άλλη μέρα το πρωί λίγο πριν ξεκινήσω για Δράμα κατέβηκα να πάω μέχρι το πρατήριο στη Νέα Έφεσσο να βάλω υγραέριο. Άναψα μηχανή. Μηδέν φωτορυθμικά, μηδέν λαμπάκια, τίποτα. Άρα μάλλον ζορίστηκε ο Γιακουμής στα χαμουτζίδικα με τα βουνά και λέρωσε τον λάμδα. Αλλιώς δεν εξηγείται το φαινόμενο. Είμαι τώρα μια βδομάδα και βάλε εδώ. Το αυτοκίνητο στο μεταξύ έκανε άλλα 500-600 χλμ και δεν παρουσίασε κανένα απολύτως πρόβλημα.

ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ότι όλες αυτές οι εμπειρίες έγιναν με CITROEN BERLINGO 1600 109HP Multispace και όχι με το GV. Εγώ, προς δική μου χρήση, τις λαμβάνω υπόψιν μου και για το GV γιατί οι μηχανές είναι ίδιες και οι εγκατατάσεις είναι ολόιδιες, τις ίδιας χρονικής στιγμής, από το ίδιο συνεργείο με τα ίδια χαρακτηριστικά εκτός από το ντεπόζιτο (στο GV είναι φιάλη κάθετη στο αυτοκίνητο ενώ στο Citroen είναι στη ρεζέρβα) και το σύστημα ανεφοδιασμού (σωληνάκια και ιστορίες). Γι αυτό λάβετέ τα υπόψιν σας με τη δέουσα προσοχή.

Τιμές Υγραερίου.

Από τις εμπειρίες μου σε όλο το ταξίδι, τα λέω ονομαστικά (γιατί νομίζω ότι επιτρέπεται) και έχω και τις αποδείξεις.

Στη Δράμα έβαλα στον εγκαταστάτη μου "Κύρου" στο δρόμο Δράμας-Καλλιφύτου με 76 λεπτά και είναι ξκαι η φθηνότερη τιμή που συνάντησα και υπάρχει μέχρι σήμερα αυτή τη στιγμή που μιλάμε.

Έβαλα στον Κορινό πριν την Κατερίνη στο SHELL(αν δεν κάνω λάθος) αυτό που είναι στο δρόμο προς Κατερίνη(υπάρχουν δύο, ένα στην κατεβασιά και ένα στην ανεβασιά). 0,855/λτ

Έβαλα στο Λιανοκλάδι. 1χλμ μετά τη διασταύρωση για Υπάτη. Περνάμε τη Λαμία και βγαίνουμε προς Λιανοκλάδι και είναι στο δεξί μας χέρι. 0,799/λτ

Στη Θήβα, με το συμπάθειο, αλλά ενώ στην κατεβασιά έβαλα 0,82/λτ στην ανεβασιά κάηκε η γούνα μου. 0.87/λτ. Και όταν διαμαρτυρήθηκα στο παλικάρι που έβαζε το αέριο μου είπε"σε σπαστά Ελληνικά" ότι ήτανε 0,89/λτ αλλά το αφεντικό το κατέβασε. Αυτά από 31/07 εώς 8/08. Τα συμπεράσματα όποιου θέλει να τα βγάλει.

Στην παραλιακή Πατρών στην AEGEAN του Κολοκυθά έβαλα με 0.85/λτ και τις δύο φορές μία την 1/08 και μία την 7/08. Νομίζω ότι εκεί εγκαθιστούν και συστήματα γιατί έχουν συνεργείο πίσω από το βενζινάδικο και αυτό μου είπε κάποιο παλικάρι στο πρατήριο, σε σπαστά όμως Ελληνικά.

Στην Τρίπολη έβαλα όλη την υπόλοιπη εβδομάδα με σταθερή τιμή 0,82/λτ.

Στη Ν.Έφεσσο έβαλα με 0,855/λτ (ίσως και να κάνω λάθος, δε θυμάμαι πολύ καλά και από την απόδειξη δεν μπορώ να καταλάβω)

Κι επειδή η βελόνα μου κόλλησε στο σπαστά Ελληνικά και θα το έχετε καταλάβει να σας πω ότι μου έκανε τρομερή εντύπωση η πυκνότητα αλλοδαπών ειδικά κάτω από το αυλάκι. Αυτό ήτανε το καλοκαίρι στο οποίο κατάλαβα γιατί εκεί χάμου όταν μιλάνε για αλλοδαπούς με την φιλοφρόνηση "λαθρομετανάστες" θυμώνουν. Είναι φουλ. Και αν έχουμε εδώ κανέναν από τον Πύργο θα ήθελα να τον κράξω για τα χιλιάδες αμάζευτα καρπούζια στο δρόμο προς Κατάκολο. Κατά την ταπεινή μου άποψη είναι βιασμός της φύσης.

Όποιος έφτασε μέχρι εδώ και δε βαρέθηκε να διαβάσει την ιστοριούλα, ευχαριστώ για την προσοχή του.
libero
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 10:36 am
Τοποθεσία: Δράμα
cb: Όχι
Name: Lefteris

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό char » Τετ Αύγ 17, 2011 4:02 pm

libero έγραψε:Όποιος έφτασε μέχρι εδώ και δε βαρέθηκε να διαβάσει την ιστοριούλα, ευχαριστώ για την προσοχή του.

:lol: :lol: :lol:
Μονορούφι τη διάβασα! Ωραίος!!! :handgestures-thumbup:
"We have two lives.
The second begins when we realise we only have one."

                  Comfucius
Άβαταρ μέλους
char
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10653
Εγγραφή: Τρί Απρ 28, 2009 11:52 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Λάστιχα: BF Goodrich T/A KO2
Διάσταση ελαστικών: 215/70-16
Suspension: Mad, Bilstein
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: Τσάρος ή Γριά....
Name: Νίκος

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Πέμ Αύγ 18, 2011 3:06 pm

Στη Θήβα, με το συμπάθειο, αλλά ενώ στην κατεβασιά έβαλα 0,82/λτ στην ανεβασιά κάηκε η γούνα μου. 0.87/λτ.
Επειδή εγώ βάζω συχνά από εκεί προφανώς είδες λάθος την τιμή των 0.82
Το συγκεκριμένο πρατήριο είναι το ακριβότερο στην Ελλάδα--πληρώνεις το μάτι με τις αλλοδαπές μπουμπούκες :shifty: -- και εδώ και καιρό την είχε στα 0.89-0.87
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό Επισκέπτης » Πέμ Αύγ 18, 2011 3:23 pm

kaliakouda έγραψε:
Στη Θήβα, με το συμπάθειο, αλλά ενώ στην κατεβασιά έβαλα 0,82/λτ στην ανεβασιά κάηκε η γούνα μου. 0.87/λτ.
Επειδή εγώ βάζω συχνά από εκεί προφανώς είδες λάθος την τιμή των 0.82
Το συγκεκριμένο πρατήριο είναι το ακριβότερο στην Ελλάδα--πληρώνεις το μάτι με τις αλλοδαπές μπουμπούκες :shifty: -- και εδώ και καιρό την είχε στα 0.89-0.87


Ποιά ? Την αλλοδαπή μπουμπούκα ? :shifty: :shifty: :shifty:
Επισκέπτης
 

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό maniaths7 » Πέμ Αύγ 18, 2011 6:11 pm

Πριν από 4000 χλμ έκανα γενικό service 500 ευρώ στην suzuki και πριν από 1000 χλμ τοποθέτησα σύστημα υγραερίου 5ης γενιάς mygas (αγγλικό μου είπε η αλήθεια είναι δεν το έψαξα και πολύ) 3 χρόνια εγγύηση 60lt μπουκάλα και κόστος 1100 ευρώ με κτεο για το υγραέριο αλλά και μηχανολογικό επειδή τυχαίως συνέπεσαν σε 3d 1,6 gv 2000 mod. Εδώ και τρία χρόνια που είμαι κάτοχος πάντα άκουγα τις βαλβίδες μου να χτυπάνε ελαφρά και όχι πάντα ακόμα και μετά από service και ενώ είχα ζητήσει στην suzuki να μου τις ρυθμίσει και όχι μόνο μια φορά και το check συχνά πυκνά αναβόσβηνε από κακής ποιότητας καύσιμο μου έλεγαν.
Αύριο θα κάνω τις πρώτες επιπλέον ρυθμίσεις μετά από 1000 χλμ και ήθελα να ρωτήσω επειδή δεν γνωρίζω σχεδόν καθόλου. α) Από υπολογισμούς που έκανα με ένα πλήρες γέμισμα 55lt πήρε έκανα με σταθερή ταχύτητα 120χλμ/ώρα 430χλμ δηλαδή κατανάλωση κοντά στα 12.7lt/100. Πιστεύετε ότι είναι ικανοποιητική ή πρέπει να προσπαθήσω για καλύτερη;
β) Είτε η ιδέα μου είναι είτε είναι γεγονός οι βαλβίδες ακούγονται πλέον και μέσα από το αυτοκίνητο με ανοιχτά παράθυρα αυτό οφείλεται στη καύση του υγραερίου; αν ναι ποιος είναι πλέον ο αρμοδιότερος να τις ρυθμίσει ο τεχνικός του υγραερίου ή ο suzuki μάστορας;; Την ίδια ερώτηση έχω και για το check το οποίο πλέον αναβοσβήνει συχνότερα.
γ) Στο προσεχές service από την εμπειρία σας που θα πρέπει να εστιάσω την προσοχή και τι λάδια είναι προτιμότερα τώρα που καίει γκαζάκι το μοτέρ; Τα 10w40 που έβαζα καλά είναι να συνεχίσω το ίδιο βιολί;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων, και αν κάποιος κάνει τον κόπο να διαβάσει όλο το κατεβατό μου και απαντήσει θα με βοηθήσει πολύ
maniaths7
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Τρί Ιαν 19, 2010 5:20 pm
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Suspension: mad +3/mnroe adv 4x4
cb: Όχι
Name: ΚΟΥΛΗΣ

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό libero » Πέμ Αύγ 18, 2011 6:36 pm

Καλιακούδα μια χαρά το είδα και είμαι σίγουρος για το 0,82. Γι αυτό και έγινα πύραυλος. Ίσως έπεσα στην περίπτωση της ημέρας δεν ξέρω. Είμαι όμως σίγουρος για την τιμή 0,82.


[offtopic] Όσο για τις αλλοδαπές ρε φίλε, αν εκεί κάτω αυτές τις θεωρούνε γυναίκες, ε τότε τί να πω; Κάτι μπάζα ήτανε. Την πεθερά μου να έβαζα πιο πολύ θα έπιανε. Εγώ τις δύο που είδα ήτανε και οι δύο για απελπισμένους. Αλλά για πολύ απελπισμένους. Σε χάλια κατάσταση. Πολλά ποτά, φυλακή πάνω από 10ετία κλπ.[/offtopic]
libero
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 10:36 am
Τοποθεσία: Δράμα
cb: Όχι
Name: Lefteris

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό libero » Πέμ Αύγ 18, 2011 6:57 pm

maniaths7 έγραψε:Πριν από 4000 χλμ έκανα γενικό service 500 ευρώ στην suzuki και πριν από 1000 χλμ τοποθέτησα σύστημα υγραερίου 5ης γενιάς mygas (αγγλικό μου είπε η αλήθεια είναι δεν το έψαξα και πολύ) 3 χρόνια εγγύηση 60lt μπουκάλα και κόστος 1100 ευρώ με κτεο για το υγραέριο αλλά και μηχανολογικό επειδή τυχαίως συνέπεσαν σε 3d 1,6 gv 2000 mod. Εδώ και τρία χρόνια που είμαι κάτοχος πάντα άκουγα τις βαλβίδες μου να χτυπάνε ελαφρά και όχι πάντα ακόμα και μετά από service και ενώ είχα ζητήσει στην suzuki να μου τις ρυθμίσει και όχι μόνο μια φορά και το check συχνά πυκνά αναβόσβηνε από κακής ποιότητας καύσιμο μου έλεγαν.
Αύριο θα κάνω τις πρώτες επιπλέον ρυθμίσεις μετά από 1000 χλμ και ήθελα να ρωτήσω επειδή δεν γνωρίζω σχεδόν καθόλου. α) Από υπολογισμούς που έκανα με ένα πλήρες γέμισμα 55lt πήρε έκανα με σταθερή ταχύτητα 120χλμ/ώρα 430χλμ δηλαδή κατανάλωση κοντά στα 12.7lt/100. Πιστεύετε ότι είναι ικανοποιητική ή πρέπει να προσπαθήσω για καλύτερη;
β) Είτε η ιδέα μου είναι είτε είναι γεγονός οι βαλβίδες ακούγονται πλέον και μέσα από το αυτοκίνητο με ανοιχτά παράθυρα αυτό οφείλεται στη καύση του υγραερίου; αν ναι ποιος είναι πλέον ο αρμοδιότερος να τις ρυθμίσει ο τεχνικός του υγραερίου ή ο suzuki μάστορας;; Την ίδια ερώτηση έχω και για το check το οποίο πλέον αναβοσβήνει συχνότερα.
γ) Στο προσεχές service από την εμπειρία σας που θα πρέπει να εστιάσω την προσοχή και τι λάδια είναι προτιμότερα τώρα που καίει γκαζάκι το μοτέρ; Τα 10w40 που έβαζα καλά είναι να συνεχίσω το ίδιο βιολί;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων, και αν κάποιος κάνει τον κόπο να διαβάσει όλο το κατεβατό μου και απαντήσει θα με βοηθήσει πολύ


1)Φίλτατε αν έκανες τόσα χιλιόμετρα και με τέτοια κατανάλωση σε τέτοια ταχύτητα εγώ πιστεύω ότι είσαι οκ. Το GV στα 120χλμ/ω και με 5η είναι στις 3500στρ και κάτι οπότε καίει. Αν το βγάζεις στην εθνική για τόσα χιλιόμετρα σερί και το αφήνεις να ρολλάρει θα σου κάψει πολύ λιγότερο. Εγώ το έφτασα να μου έχει κάψει σε μικρό κομμάτι (90χλμ) 9,2 λίτρα. Και είμαστε στο ίδιο μοντέλο. Αλλά με 120χλμ/ω αρχίζουν οι χοροί.
Πάντως με βάση ότι έλεγα παραπάνω, μου κάνει εντύπωση που σε 60ρι ντεπόζιτο πήρες 55 λίτρα. Με βάση τα όσα ξέρω εγώ θα έπρεπε να πάρεις 48 άντε στην κατηφόρα 50. Εκτός αν είναι 70ρι ή 75ρι οπότε με το 80-81% σου δίνει μέχρι 56 λίτρα ή 60 λίτρα.
2)Για τις βαλβίδες και τη ρύθμιση μπορεί να σου την κάνει και ο μηχανικός που έβαλε το υγραέριο αλλά πρέπει να του έχεις και εμπιστοσύνη. Αν όχι, πήγαινε σε κάποιον που να έχει εμπειρία με Suzuki. Για το check παλαιότερα ίσως να έφταιγε η βενζίνη αν άλλαζες συχνά βενζινάδικο. Αν πάλι το χρησιμοποιείς πολύ μέσα στην πόλη παίζει να έιναι ο λ(αισθητήρας λάμδα) ξέρουν αυτοί τί είναι μπορούν να το καθαρίσουν με ένα σπρέι. Αν όχι μπορεί να είναι ο ψεκασμός και να θέλει καθάρισμα το ψεκαστήρι.
3) Για τα λάδια δεν ξέρω κατά πόσο επηρεάζει αλλά από ότι κατανόησα από τη λειτουργία του, καθόλου. Πάντως εμένα δε μου συνέστησαν να τα αλλάξω και είμαι μια χαρά.


Κάτι που μου συνέστησε ο ηλεκτρολόγος,(και προς αποφυγή παρεξηγήσεων δεν είναι και ο πωλητής των μπαταριών που χρησιμοποιώ στα αυτοκίνητα) και είχα ξεχάσει να το αναφέρω εδώ είναι να μεγαλώσω τη μπαταρία λίγο. Δηλαδή αν θυμάμαι καλά ήτανε 45 και μου είπε να βάλω 55ρα; Κάτι τέτοιο. Για τα νούμερα δε βάζω και το χέρι μου στη φωτιά αλλά πάντως βάλαμε πιο μεγάλη κατά 10 αμπέρ περίπου νομίζω. Μου το σύστησε και με βάση το γεγονός ότι κατά την άποψή του όταν το αυτοκίνητο φτάσει στην 7ετία-10ετία αρχίζει να έχει κάποιες διαρροές λόγω καλωδίων, να καταναλώνει περισσότερο ρεύμα για κάποιες περιφερικές συσκευές, παλιώνουν οι πλακέτες και καίνε παραπάνω και διάφορα τέτοια από ότι θυμάμαι και μου είπε μιας και έβαλες και έξτρα τον εγκέφαλο για το υγραέριο, βάλε και μια μπαταρία πιο μεγάλη για να είσαι σίγουρος. Κι έτσι κι έκανα. Δεν ξέρω αν είναι σωστά όλα αυτά αλλά δια παν ενδεχόμενο εγώ την έβαλα.
libero
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 347
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 10:36 am
Τοποθεσία: Δράμα
cb: Όχι
Name: Lefteris

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό maniaths7 » Πέμ Αύγ 18, 2011 9:25 pm

Ευχαριστώ θα λάβω υπόψιν όλα όσα μου είπες. Φοράω ήδη καινούρια μπαταρία και μπουζί ιριδίου μετά από προτροπή του μάστορα του υγραερίου. Ευχαριστώ για τον χρόνο σου και μετά τις καινούριες ρυθμίσεις θα ξαναγράψω για τα καινούρια συμπεράσματα.
maniaths7
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Τρί Ιαν 19, 2010 5:20 pm
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Suspension: mad +3/mnroe adv 4x4
cb: Όχι
Name: ΚΟΥΛΗΣ

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Παρ Αύγ 19, 2011 1:32 am

Το σύστημά σου είναι 4ης γενιάς, δηλαδή αέριου ψεκασμού με πνεύμονα Κούλη
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Re: Κίνηση με υγραέριο

Δημοσίευσηαπό lyggas » Παρ Αύγ 19, 2011 2:16 am

maniaths7 έγραψε: β) Είτε η ιδέα μου είναι είτε είναι γεγονός οι βαλβίδες ακούγονται πλέον και μέσα από το αυτοκίνητο με ανοιχτά παράθυρα αυτό οφείλεται στη καύση του υγραερίου; αν ναι ποιος είναι πλέον ο αρμοδιότερος να τις ρυθμίσει ο τεχνικός του υγραερίου ή ο suzuki μάστορας;; Την ίδια ερώτηση έχω και για το check το οποίο πλέον αναβοσβήνει συχνότερα.


Μήπως ακούγονται τα μπεκ και όχι οι βαλβίδες; :think:
Το τσεκ του κινητήρα μάλλον οφείλεται σε φτωχό μείγμα, ας το ελέγξει ο εγκαταστάτης σου.

"lyggas" (GV 1.6 3d - icom jtg lpg system)
"lyggas" (GV 1.6 3d - icom jtg lpg system)
Άβαταρ μέλους
lyggas
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4359
Εγγραφή: Παρ Απρ 01, 2011 10:17 pm
Τοποθεσία: Φλώρινα
Λάστιχα: Goodyear
Διάσταση ελαστικών: 215/65/16
Suspension: Εργοστασιακή
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Γιάννης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Lpg - Υγραεριοκίνηση

arahova Τετ Μάιος 07, 2025 9:33 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Μάιος 07, 2025 7:50 am Η Ομαδική μας για την καλοκαιρινή κολεξιόν ανέβηκε
antonis1627 Τετ Μάιος 07, 2025 6:38 am Καλημέρα σας.
arahova Τρί Μάιος 06, 2025 10:53 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Μάιος 06, 2025 6:06 am Καλημέρα σας.
antonis1627 Δευτ Μάιος 05, 2025 10:46 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
Nikola Tenv Δευτ Μάιος 05, 2025 10:39 am Καλημέρα , καλή εβδομάδα
arahova Δευτ Μάιος 05, 2025 10:28 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Μάιος 05, 2025 6:44 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Μάιος 04, 2025 11:59 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Μάιος 04, 2025 6:47 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μάιος 03, 2025 10:58 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Μάιος 03, 2025 7:07 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Παρ Μάιος 02, 2025 10:41 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Μάιος 02, 2025 6:35 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα!
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!!
makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες