Η ιστορία των Suzuki 4x4

Εδώ λέμε ότι μας κατέβει και δεν έχει θέση αλλού

Η ιστορία της Suzuki Motor Corporation

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Κυρ Νοέμ 28, 2010 2:57 pm

Ιστορία του Σήματος του Suzuki
Σαν λογότυπό της χρησιμοποιεί το αρχικό της γράμμα, επιδιώκοντας έτσι να προβάλλει μία ταυτότητα εταιρείας με μοντέρνο μάνατζμεντ.

suzuki.jpg
suzuki.jpg (35.88 KiB) 5523 προβολές


H ιστορία του Michio Suzuki
1909: Ο Michio Suzuki ίδρυσε τη Suzuki Loom Works, ειδικευμένη στην κατασκευή υφαντικών μηχανών για την εξυπηρέτηση της γιγαντιαίας Ιαπωνικής μεταξοβιομηχανίας. Για 30 χρόνια η Suzuki αφιερώθηκε στην κατασκευή αυτών των υφαντικών μηχανών με στόχο την τελειοποίησή τους.

1920: Η Suzuki αναδιοργανώνεται, μετονομάζεται σε Suzuki Loom Manufacturing Co και ο Michio Suzuki μελετά την επέκτασή της σε νέους τομείς δραστηριοτήτων.

1937: Η αυξημένη ζήτηση για μηχανοκίνητα μέσα, οδηγεί την Suzuki στο να αποφασίσει να στραφεί στην ανάπτυξη κινητήρων για αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες. Στα επόμενα χρόνια, η Suzuki ανέπτυξε ενάν πρωτοποριακό για την εποχή υδρόψυκτο, τετράχρονο, τετρακύλινδρο κινητήρα 800 κ.εκ., ο οποίος απέδιδε 13 ίππους.

1941: Η Ιαπωνία μπαίνει στον πόλεμο και όλα τα σχέδια παραγωγής αυτοκινήτων παγώνουν. Με το τέλος του πολέμου η Suzuki επανέρχεται στην παραγωγή υφαντικών μηχανών. Η Ιαπωνική κλωστοϋφαντουργία αναπτύσσεται ραγδαία και οι παραγγελίες υφαντικών μηχανών αυξάνονται και η Suzuki διανύει χρυσή εμπορική περίοδο.

1951: Η Ιαπωνική κλωστοϋφαντουργία καταρρέει.

1952: Μετά τον πόλεμο, οι Ιάπωνες ζητούν φθηνά και αξιόπιστα μέσα μεταφοράς. Η Suzuki δημιουργεί το "Power Free", ένα φθηνό μηχανοκίνητο ποδήλατο με δίχρονο κινητήρα 36 κ.εκ. Το "Power Free", πρωτοπορεί δίνοντας στον αναβάτη την δυνατότητα να κινείται χρησιμοποιώντας τα πετάλ, με την υποβοήθηση του κινητήρα ή να απενεργοποιεί τα πετάλ και να κινείται μόνο μηχανοκίνητα. Η SUZUKI επιδοτήθηκε για την συγκεκριμένη εφεύρεση, από την Κρατική Υπηρεσία Ευρεσιτεχνίας, προκειμένου να συνεχίσει την έρευνά της στα μηχανοκίνητα μέσα. Έτσι, γεννήθηκε η SUZUKI Motor Corporation.

1953: Φτάνει στην πρώτη της αγωνιστική επιτυχία με το "Diamond Free" (μόλις 60 κ.εκ.), το οποίο παίρνει την πρώτη θέση στην ανάβαση του Fiji.

1954: Φτάνει τα 6.000 μηχανοκίνητα ποδήλατα το μήνα και η εταιρεία επίσημα μετονομάζεται σε Suzuki Motor Co., Ltd.

1955: Παρουσιάζει την πρώτη της μοτοσικλέτα, την "Colleda". Το ίδιο έτος παρουσιάζει και το πρώτο της αυτοκίνητο, το "Suzulight".

1961: Παρουσιάζει το πρώτο ελαφρύ επαγγελματικό αυτοκίνητό της, το "Suzulight Carry".

1963: Ιδρύεται η U.S. Suzuki Motor Corp. στο Los Angeles.

1968: Εγκαινιάζει τις εξαγωγές της με πρώτο προορισμό την Ελλάδα. Η Ελλάδα γίνεται η πρώτη χώρα στην Ευρώπη που αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή των προϊόντων Suzuki.

1970: Παρουσιάζει το πρώτο 4x4, το "Jimny LJ10".

1973: Ιδρύει αντιπροσωπεία στον Καναδά με έδρα το Οντάριο.

1974: Επεκτείνει τη δραστηριότητά της στην κατασκευή ηλεκτρικών αναπηρικών καθισμάτων και προκατασκευασμένων σπιτιών.

1979: Λανσάρεται στην αγορά το ALTO, ένα μοντέλο που σημαίνει πολλά στην ιστορία της Suzuki.

1981: Υπογράφεται συμφωνία συνεργασίας με την General Motors και την ISUZU Motors.

1983: Μπαίνει σε λειτουργία μια νέα μονάδα στο Νέο Δελχί.

1988: Παρουσιάζει το VITARA και αλλάζει την εικόνα των 4x4.

1989: Η παραγωγή αυτοκινήτων εκτός Ιαπωνίας ξεπερνά τα 10 εκατομμύρια.

1990: Μετονομάζεται σε Suzuki Motor Corporation, το οποίο και διατηρελι μέχρι σήμερα.

1991: Αρχίζει η παραγωγή αυτοκινήτων στην Κορέα, μετά την συμφωνία της με την DAEWOO.

1994: Εγκαινιάζει μονάδες παραγωγής στην Αίγυπτο, την Ουγγαρία και την Κίνα.

1996: Η Suzuki βραβεύει την Ελλάδα ως την καλύτερη αντιπροσωπεία στην Ευρώπη.

1998: H Suzuki και η General Motors υπογράφουν συμφωνία στρατηγικής συμμαχίας.

1999: Υπογράφεται συμφωνία συνεργασίας με την SUBARU.

2002: Οι συνολικές πωλήσεις αυτοκινήτων φθάνουν τα 30 εκατομμύρια.

2003: Παράγει το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο στην Ιαπωνία, το Kei.

2006: Η GM μειώνει το ποσοστό των μετοχών της, διατηρώντας μόλις το 3%.

2008: Η GM αποχωρεί από την Suzuki.

2009: Η VOLKSWAGEN AG και η Suzuki έρχονται σε επαφή για συνεργασία.

2010: Η VOLKSWAGEN AG ολοκλήρωσε την αγορά 19,9% των μετοχών της Suzuki.
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Η ιστορία της Suzuki Motor Corporation

Δημοσίευσηαπό haritak » Κυρ Νοέμ 28, 2010 10:44 pm

Πολύ καλό....
nGV 1.9 DDiS ESP TCS -- June 2009
King Spring + Kayaba / XMC front shield / LLumar
8.5lt/100km, 180.000 km
http://ych.gr
Άβαταρ μέλους
haritak
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 962
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 24, 2009 11:28 am
Τοποθεσία: Κρήτη
Λάστιχα: Michellen Latitude c
Suspension: King Springs
cb: Όχι
Name: Γιάννης

Re: Η ιστορία της Suzuki Motor Corporation

Δημοσίευσηαπό Vasilis » Κυρ Νοέμ 28, 2010 10:58 pm

Ωραιος ο Γιωργος! :clap:
ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΩΡΑΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ
Άβαταρ μέλους
Vasilis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 10713
Εγγραφή: Δευτ Σεπ 08, 2008 3:23 pm
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ/ΚΙΑΤΟ
cb: Όχι
Aka: Ρουλετακιας-Ζαρακιας-Texakias
Name: ΒΑΣΙΛΗΣ

Re: Η ιστορία της Suzuki Motor Corporation

Δημοσίευσηαπό MAVERICK » Κυρ Νοέμ 28, 2010 11:25 pm

Μπράβο ρε Γιώργη για άλλη μια φορά για το καταπληκτικό θέμα σου :clap:
Μας έχεις καλομάθει οπότε συνέχισεεεεεεε :dance:
MAVERICK
 

Re: Η ιστορία της Suzuki Motor Corporation

Δημοσίευσηαπό dpol » Δευτ Νοέμ 29, 2010 1:43 am

:bow-blue: :bow-blue: :bow-blue: :bow-blue: :bow-blue: :bow-blue: :bow-blue: :bow-blue: :bow-blue: :bow-blue: :bow-blue: :bow-blue: :bow-blue: :bow-blue:
Μην ξυνεστε στην γκλιτσα του τσοπανη!!!
Άβαταρ μέλους
dpol
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 11464
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 18, 2008 11:36 pm
Τοποθεσία: Άγραφα
Λάστιχα: Kobra NT
Διάσταση ελαστικών: 215-80-16
Suspension: Custom 4"
cb: Ναι
Εργάτης: Ναι
Aka: Ο Γκλίτσας ή Αγραφιώτης
Name: Δημήτρης

Re: Η ιστορία της Suzuki Motor Corporation

Δημοσίευσηαπό dimitriszim » Δευτ Νοέμ 29, 2010 9:42 am

:text-bravo: :text-goodpost:
Να αγκαλιάζεις όσο πιο συχνά μπορείς τους ανθρώπους που αγαπάς πριν γίνουν..........φωτογραφίες.......!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Δημήτρης
Άβαταρ μέλους
dimitriszim
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5320
Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 29, 2010 12:53 pm
Τοποθεσία: Βέροια - Ημαθία
Λάστιχα: Dunlop Sj6 235/55/18
Suspension: ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ
cb: Όχι
Name: Δημήτρης

Re: Η ιστορία της Suzuki Motor Corporation

Δημοσίευσηαπό vespukis » Δευτ Νοέμ 29, 2010 11:04 pm

:text-goodpost: :text-goodpost: :text-goodpost: :text-goodpost:
Άβαταρ μέλους
vespukis
4x4 All Terrain member
4x4 All Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 590
Εγγραφή: Παρ Οκτ 16, 2009 7:36 pm
Λάστιχα: bf goodrich a/t
Suspension: monroe adventure 4x4
cb: Όχι
Name: Θανος

Re: Η ιστορία της Suzuki Motor Corporation

Δημοσίευσηαπό kastorgr » Τετ Δεκ 01, 2010 7:51 pm

Μπράβο Γιώργο :clap: :clap: :clap:
kfanis έγραψε:
Nα πώ επίσης οτι ο σχεδιασμός του βασίστηκε στις κατασκευαστικές αρχές του ξίφους katana που χρησιμοποιούσαν οι ευγενείς - πολεμιστές σαμουράι..... :wink:
Iδιαίτερα στην αιχμή του...



Γι αυτό ο καθένας μας πρέπει να έχει και το katana του :violence-blades:
Αυτό είναι το δικό μου :wink:
CIMG0096i_1024x585.jpg
--------------------------------------------
Ζήσε την κάθε στιγμή
σαν να'ναι η πρώτη και η τελευταία σου!



---Θωμάς---
Άβαταρ μέλους
kastorgr
4x4 Gold Member
4x4 Gold Member
 
Δημοσιεύσεις: 2182
Εγγραφή: Δευτ Μαρ 23, 2009 1:58 pm
Τοποθεσία: Φρανκφουρτη/Καστορια
Λάστιχα: Pirelli Cint. AS SF2
Διάσταση ελαστικών: 215/55/17
Suspension: -
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Name: Θωμάς

Re: Η ιστορία της Suzuki Motor Corporation

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » Τετ Δεκ 01, 2010 8:51 pm

Ίσως κάποιοι θυμούνται και το Katana 1100cc του 1983!!
imagesCAPG627F.jpg
imagesCAPG627F.jpg (11.63 KiB) 5396 προβολές
Φωτιά και Καρκίνο στους Εμπρηστές!!!

http://www.youtube.com/user/kaliakoud

http://www.youtube.com/user/kaliakouda1400
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
Founding Member
Founding Member
 
Δημοσιεύσεις: 32406
Εγγραφή: Τετ Απρ 23, 2008 4:17 pm
Τοποθεσία: Ο Θεός αγαπάει όσους ταξιδεύουν!!
Λάστιχα: Malatesta Κobra
Διάσταση ελαστικών: -
Suspension: Rocky Road+1
cb: Ναι
Aka: Αμετανόητος Μοτοσυκλετιστής!
Name: Γιώργος

Η ιστορία των Suzuki 4x4

Δημοσίευσηαπό f_tasos » Πέμ Μαρ 31, 2011 10:58 pm

Με μια εταιρική ιστορία που εκτείνεται πάνω από 85 χρόνια η Suzuki Motor Corporation έχει καταφέρει τη διεθνή επιτυχία, διατηρώντας μια συνεχή πολιτική στον σχεδιασμό και την παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας, για την κάλυψη των καθημερινών ανάγκών των πελατών της.

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 40 ετών,ο σχεδιασμός και η τεχνολογική εμπειρία δημιούργησε μια σειρά από μοναδικά 4x4 οχήματα και πέτυχε μια αξιοζήλευτη φήμη και σεβασμό σε ολόκληρο τον κόσμο.


1970

1970.jpg
1970.jpg (11.46 KiB) 5370 προβολές


Το πρώτο 4x4 Suzuki, ήταν επίσης το πρώτο 4x4 μαζικής παραγωγής στην εγχώρια κατηγορία μίνι αυτοκινήτων της Ιαπωνίας. Με την ανάπτυξη αρχής γενομένης το 1968, το πρώτο Suzuki 4x4 έγινε διαθέσιμο το 1970 και παρεχόταν στην αγορά με μόνο τρία καθίσματα.

Προκειμένου να συμμορφωθεί με τους περιορισμούς στις εξωτερικές διαστάσεις της τάξης του, ο εφεδρικός τροχός έπρεπε να τοποθετηθεί πίσω από το κάθισμα του συνοδηγού.

Ήταν ένα απλό όχημα με υφασμάτινες πόρτες και φύλλα σούστας να αντιμετωπίσουν μεγάλα φορτία για το ελαφρύ και μικρό 4x4 (που ζύγιζε μόλις 600kg και είχε ένα μεταξόνιο των 1.930 χιλιοστών). Το ξεχωριστό σασί επέτρεπε την χρήση ελαφρών κομματιών του αμαξώματος.

Το πρώτο LJ είχε τροφοδοτηθεί από ένα νέο, αλλά εξίσου μικρό δικύλινδρο αερόψυκτο δίχρονο κινητήρα ο οποίος έβγαζε 25bhp στα 360cc του.

1975

1975.jpg
1975.jpg (8.87 KiB) 5370 προβολές


Το LJ10 κατάφερε την επιτυχία στην εγχώρια αγορά αλλά η Suzuki γνώριζε ότι σε άλλες χώρες, εκτός της μίνι κατηγορίας των αυτοκινήτων της Ιαπωνίας, θα χρειαζόταν ένα μεγαλύτερο κινητήρα.

Οι άλλες χώρες δεν ήταν μεγαλύτερες από την Αυστραλία, έτσι ωστε όταν το LJ50 εξήχθη εκεί είχε υδρόψυκτο δίχρονο κινητήρα 550cc τριών κυλίνδρων, που είχε και μεγαλύτερη δύναμη.

Ο εφεδρικός τροχός τοποθετείται προς τα έξω,στο πίσω μέρος του οχήματος και επιτρέπει πλέον δύο πίσω καθίσματα για τους επιβάτες, το ένα απέναντι στο άλλο.

Με οροφές hard και soft-top έγινε διαθέσιμο στην Αυστραλία, όπου το LJ50 κέρδισε σύντομα την φήμη ως ένα διασκεδαστικό όχημα που πάει παντού.



1977

1977.jpg
1977.jpg (17.87 KiB) 5370 προβολές


Η ανάπτυξη για αυτό που ήταν αρχικά ένα εργαλείο 4x4 συνεχίστηκε με το τελευταίο μοντέλο LJ, το LJ80.

Οι αλλαγές στο αμάξωμα ήταν ελάχιστες, ενώ τα μεγαλύτερα τόξα των τροχών εμπρός και μεγαλύτερα φτεράκια στους θόλους των πίσων τροχών έγιναν για να προσφέρει μια πιο μοντέρνα σχεδίαση.

Το καπό, εξακολούθησε να συγκρατείται με δύο κλιπ, όπως στις προηγούμενες LJS και ήταν ελαφρώς μεγαλύτερο για να δημιουργηθεί χώρος για την μεγαλύτερη αλλαγή - μια νέα μηχανή.

Αυτή η αλλάγή ήταν ένας τετρακύλινδρος, υδρόψυκτος και τετράχρονος κινητήρας 800cc που έβγαζε 41bhp.

Το LJ80 πήγε πολύ καλά στην Αυστραλία, όπου άρχισε να πωλείται το 1978, αλλά αυτό ήταν μόνο η αρχή.

Το LJ80 ήταν το πρώτο που εξαγόταν στην βορειοδυτική ευρώπη την οποία το 1978 ακολούθησε και η υπόλοιπη Ευρώπη, και δημιούργησε μια ολόκληρη νέα αγορά για τα 4x4 οχήματα αναψυχής και διασκέδασης.

1981

1981.jpg
1981.jpg (11.2 KiB) 5370 προβολές



Το 1981 η Suzuki συνέχισε να απολαμβάνει την ανάπτυξη σε επίπεδο επιτυχίας στην εγχώρια αγορά, αλλά με την εξαγωγή του SJ410 η εταιρεία πραγματικά μπήκε δυμαμικά σε νέες αγορές.

Ήταν μία εντελώς νέα σχεδίαση για ένα όχημα 4x4 που προσέφερε ένα πιο μοντέρνο στυλ.

Πιστό στην χρηστική του κληρονομιά, συνέχισε να έχει σούστες στην ανάρτηση του αν και αυτή είχε γίνει ηπιότερη με αποσβεστήρες αερίου στην οπίσθια πλευρά και βελτιωμένες γωνίες προσέγγισης και φυγής.

Σύμφωνα με το νέο αμάξωμα, το οποίο χαρακτήρισε μια μεγάλη γρίλια, υπήρξε ένα νέο εσωτερικό και μια νέα μηχανή, μια τετρακύλινδρη 1000cc τετράχρονη που απέδιδε 45bhp.

Το ξεχωριστό σασί και οι μικρές διαστάσεις, σε συνδυασμό με ένα μεγαλύτερο κινητήρα να κάνει το SJ410 ένα πραγματικό όχημα εκτός δρόμου, και συνέχισε να επεκτείνει περαιτέρω τα 4Χ4 οχήματα αναψυχής, της αγοράς που δημιουργήθηκε από την Suzuki.

1984

1984.jpg
1984.jpg (8.35 KiB) 5370 προβολές


SJ413 - η Suzuki ξεκίνησε ένα αναβαθμισμένο μοντέλο SJ η οποία, όπως φαίνεται από το όνομα του μοντέλου, χαρακτήριζε ένας ελαφρύς κινητήρας 1.3 λίτρων, τεσσάρων κυλίνδρων που απέδιδε 66 ίππους.

Στο εσωτερικό, τα επίπεδα άνεσης του SJ413 αναπτύχθηκαν με τις απαιτήσεις του πελάτη και περιελάμβανε ένα πεντατάχυτο κιβώτιο.

1988

1988.jpg
1988.jpg (8.77 KiB) 5370 προβολές



Η οικογένεια των Suzuki 4x4 επεκτείνεται με το λανσάρισμα του νέου Vitara, ένα 3-θυρο μοντέλο που απέκτησε σύντομα τη δική ενθουσιώδη ακολουθία.

Το νέο Vitara συμπληρώθηκε από έναν κινητήρα 1.6-λίτρων από ελαφρύ κράμα.

Ήταν ένα πραγματικό 4x4 με ξεχωριστό πλαίσιο χάλυβα, πεντατάχυτο κιβώτιο, με μερική κίνηση στους τέσσερις τροχούς και αναβαθμισμένο βοηθητικό κιβώτιο δύο ταχυτήτων.

Ωστόσο, η οδηγική άνεση επιτυγχάνεται σε νέα επίπεδα αντικαθιστώντας τα φύλλα σούστας από τα προηγούμενα μοντέλα με σπειροειδή ελατήρια εμπρός και πίσω, στάνταρ υδραυλικό τιμόνι και ένα εσωτερικό που ήταν λειτουργικό, αλλά πολύ πιο άνετο πλέον.

Το 3-θυρο ήταν μόνο η αρχή μιας ολόκληρης νέας τάσης στη χρήση των οχημάτων 4x4.

1991

1991.jpg
1991.jpg (13.24 KiB) 5370 προβολές


Η σειρά Vitara επεκτάθηκε κυριολεκτικά, με το μεγαλύτερου μεταξόνιου 5-θυρο, 1.6-λίτρων μοντέλο.

Το Πλάτος παρέμεινε το ίδιο αλλά το μεταξόνιο πήγε μέχρι 2.480 χιλιοστά παραπάνω και το συνολικό μήκος αυξήθηκε στα 4.030 χιλιοστά.

Αυτή τη φορά κάποια μοντέλα άρχισαν να διαθέτουν ψεκασμό καυσίμου για την παροχή ενέργειας στους 80bhp και ένα καταλυτικό μετατροπέα για τη μείωση των εκπομπών.

Η απόδοση του 5-θυρου μοντέλου αναπτύχθηκε περαιτέρω, με την εισαγωγή του 16 βαλβίδου κινητήρα και πολλαπλών σημείων έγχυση καυσίμου, αποδίδοντας 95bhp.

Ο Περισσότερος χώρος για τα πόδια, περισσότερος χώρος αποσκευών και η επιλογή της αυτόματης έκδοσης, βοήθησε στο να βρεθούν νέοι πελάτες πλέον για το Vitara.

1995

1995.jpg
1995.jpg (14.27 KiB) 5370 προβολές


Ο πρώτος 2,0 λίτρων V6 κινητήρας σε ένα όχημα 4x4 έφερε μια νέα φιλοσοφία στο 5-θυρο Vitara.

Με 134bhp από έναν 2.0-λίτρων κινητήρα με 24 βαλβίδες και τέσσερις εκκεντροφόρους, αυτό ήταν το πιο ισχυρό Vitara από ποτέ.

Για να ταιριάζει με τον κινητήρα, αναθεωρήθηκε και το αμάξωμα, με κομψούς χαμηλότερους προφυλακτήρες φουσκωτά φτερά και προαιρετικά ζάντες αλουμινίου. Μέσα το εσωτερικό αναθεωρήθηκε με προδιαγραφές υψηλότερων στάνταρ,όπως διπλούς αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα - καθρέπτες και κεντρικό κλείδωμα.

1997

1997.jpg
1997.jpg (11.96 KiB) 5370 προβολές



Το 1996 Suzuki εισήγαγε ένα turbo-diesel κινητήρα και το επόμενο έτος προσέφερε ιντερκουλερ έκδοση.

Ο 2.0-λίτρων τετρακύλινδρος κινητήρας έδωσε εξαιρετική ευελιξία για χρήση εκτός δρόμου και άνετη οδήγηση στο δρόμο, σε συνδυασμό με οικονομική κατανάλωση καυσίμου.

Η Intercooling μονάδα δίνει 23% περισσότερη ιπποδύναμη και 29% περισσότερη ροπή. Κοντό μεταξόνιο, μακρύ μεταξόνιο, 1,6-λίτρων, 2.0-λίτρων, βενζίνη, ντίζελ, χειροκίνητο, αυτόματο - το φάσμα Vitara πλέον ήταν πλήρης.

1998

1998.jpg
1998.jpg (14.5 KiB) 5370 προβολές

1998(1).jpg
1998(1).jpg (18.48 KiB) 5370 προβολές


Από τεχνική άποψη, από άποψη στυλ όσο και από ποιοτική άποψη - το Grand Vitara με μεγάλη αυτοπεποίθηση πάει την Suzuki πιο μπροστά στον τρόπο ζωής στον αυτοκινητιστικό τομέα και δίνει έμφαση της εταιρικής φιλοσοφίας της εταιρείας της μοναδικότητας και της καινοτομίας στην αγορά.

Με το κομψό αμάξωμα του , τον ισχυρό 2,5-λίτρων V6 και 2.0-λίτρων 4-κύλινδρο κινητήρα - το Grand Vitara έχει σχεδιαστεί για να διευρυνθεί το φάσμα του δραστήριου τρόπου ζωής των χρηστών. Στο εσωτερικό, οι μοντέρνοι εσωτερικοί χώροι είναι πρακτικοί και έχει σχεδιαστεί για ευελιξία και άνεση, ώστε να φιλοξενήσει αποτελεσματικά πέντε επιβάτες και τις απαιτήσεις του τρόπου ζωής τους.

Το νέο Grand Vitara επιτρέπει σε περισσότερους πελάτες να διευρύνουν τους ορίζοντές η τον τρόπο ζωής τους και να εξερευνήσουν την οδηγική φαντασία τους, είτε στην πόλη ή στον ανοικτό δρόμο.
Επιτρέπει σε κάθε πελάτη να βιώσει ένα πραγματικό 4x4.

2001

2001.jpg
2001.jpg (13.75 KiB) 5370 προβολές


Το Grand Vitara XL-7 πρωτοπορώντας παρέχει άνετες επιδόσεις οδήγησης και ικανές επιδόσεις σε εκτός δρόμου και σε συνδυασμό με μια καμπίνα αρκετά ευρύχωρη για επτά άτομα.

Δημιουργήθηκε ως το μικρότερο επταθέσιο όχημα ελεύθερου χρόνου στην τάξη του, ήταν με βάση το πεντάθυρο Grand Vitara, αλλά ήταν 320 χιλιοστά περισσότερο όσον αφορά το μεταξόνιο και 485 χιλιοστά περισσότερο ως προς το συνολικό μήκος.

Τρεις σειρές καθισμάτων έδωσαν στο Grand Vitara XL-7 πρωτοφανή απόδοση στην μεταφορά πολλών ατόμων και συνέβαλε στη θέση του ως το κορυφαίο μοντέλο της σειράς Grand Vitara.

Η ισχύς προήλθε από τον 2,7-λίτρων V6 κινητήρα H27A, ο οποίος βασίστηκε στον 2,5-λίτρων V6 κινητήρα του Grand Vitara H25A αλλά με μεγαλύτερη αντοχή.

2005

2005.jpg
2005.jpg (11.33 KiB) 5370 προβολές


Αυτή η επόμενη γενιά Grand Vitara κληρονόμησε την πρωτοτυπία της σειράς Vitara και αντιπροσώπευε μια εξέλιξη που ενίσχυσε σημαντικά την αναγνώριση της Suzuki στα οχήματα ελεύθερου χρόνου.

Ο εξωτερικός σχεδιασμός που περιλαμβάνε μεγαλύτερα πέλματα, φουσκώματα, καθώς και μεγάλες ζάντες έδωσε στο νέο Grand Vitara μια πιο σπορ γραμμή, δυναμισμό και σταθερότητα. Ο σχεδιασμός της καμπίνας έδωσε ομοίως μια νέα αίσθηση, σπορ στυλ και δυναμισμού.

Για μεγάλες επιδόσεις, υπήρξε μια επιλογή από τρεις κινητήρες βενζίνης (1.6L VVT 2.0L και 2.7L V6) και ένα πετρελαιοκινητήρα (1.9L DdiS).Η Υψηλή ακαμψία του αμαξώματος διασφαλίζεται από ένα ενσωματωμένο πλαίσιο τύπου σκάλας.

Με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης μπορεί άνετα να κινηθεί σε όλα τα εδάφη. Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων συνδυαζει την έξοχη οδική συμπεριφορά εκτός δρόμου με βελτιωμένη σταθερότητα στο δρόμο

2006

2006.jpg
2006.jpg (12.22 KiB) 5370 προβολές


Το φρέσκο και νέας σχεδίασης crossover της Suzuki XL7 ήταν ένα βήμα μπροστά από τα συμβατικα οχήματα ελεύθερου χρόνου και διαχωρίζεται σαφώς η νέα XL7 από το προηγούμενο Grand Vitara XL7.

Πρόσφατα αναπτύχθηκε ένας νέος υψηλής ισχύος κινητήρας, 3.6-λίτρων V6 ο οποίος έδωσε στην XL7 σπορ επιδόσεις που είναι και το σήμα κατατεθέν όλων των νέων μοντέλων Suzuki. Επίσης η αλλαγή από πλαίσιο τύπου σκάλας σε ένα μονοκόκ σώμα και η αλλαγή από ένα μερικής απασχόλησης σύστημα τετρακίνησης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης δίνει ανώτερη οδηγική άνεση και σταθερότητα.


Υ.Γ. Συγχωρήστε με μόνο για οποιοδήποτε λάθος της μετάφρασης........ :oops:

Πηγή : http://www.globalsuzuki.com
Δεν έχουμε ανάγκη από τίποτ άλλο, παρά μονάχα από καθαρή καρδιά.
Άβαταρ μέλους
f_tasos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 8464
Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 9:27 pm
Λάστιχα: A/T GO12-BF M/T KM2
Suspension: MAD
cb: Ναι
Aka: Τhe corruptor..ή The Goura kid
Name: Τάσος

Re: Η ιστορία των Suzuki 4x4

Δημοσίευσηαπό ΚΑΚΑΒΟΣ » Πέμ Μαρ 31, 2011 11:08 pm

Ωραίος! :handgestures-thumbup:
Ποτέ μην κάνεις ανοησίες εκτός αν αυτές σου προκαλούν..... ευχαρίστηση!
Άβαταρ μέλους
ΚΑΚΑΒΟΣ
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 807
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 12:20 am
Τοποθεσία: Χαλκιδική
Λάστιχα: 225/65/17 LAT.CROSS
Suspension: ΄Της μάνας του....
cb: Όχι
Name: Κώστας

Re: Η ιστορία των Suzuki 4x4

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Πέμ Μαρ 31, 2011 11:19 pm

Ωραίος Τάσο :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Η ιστορία των Suzuki 4x4

Δημοσίευσηαπό f_tasos » Πέμ Μαρ 31, 2011 11:23 pm

kfanis έγραψε:Συγχωνεύτηκε με το θέμα του αρχιπυροβολητή!!! :wink:



:oops: Δεν είχα δει ότι υπήρχε παρόμοιο θέμα :oops:
Δεν έχουμε ανάγκη από τίποτ άλλο, παρά μονάχα από καθαρή καρδιά.
Άβαταρ μέλους
f_tasos
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 8464
Εγγραφή: Τετ Μαρ 11, 2009 9:27 pm
Λάστιχα: A/T GO12-BF M/T KM2
Suspension: MAD
cb: Ναι
Aka: Τhe corruptor..ή The Goura kid
Name: Τάσος

Re: Η ιστορία των Suzuki 4x4

Δημοσίευσηαπό Lefkoulis » Πέμ Μαρ 31, 2011 11:36 pm

:handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup: :handgestures-thumbup:
What the world does not give to man... man must create!

-Κωστας-
Άβαταρ μέλους
Lefkoulis
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 3474
Εγγραφή: Κυρ Απρ 11, 2010 3:20 pm
Τοποθεσία: Αργος
Λάστιχα: Dynapro AT-M (RF10)
Διάσταση ελαστικών: 215/80/15
Suspension: Calmini+Mad+KYB+Bits
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: Καναδός
Name: Κωνσταντίνος

Re: Η ιστορία των Suzuki 4x4

Δημοσίευσηαπό george71 » Παρ Απρ 01, 2011 12:00 am

Πολυ καλο θεμα μπραβο ........ :)
Άβαταρ μέλους
george71
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 289
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 11, 2010 12:33 am
Τοποθεσία: Αθηνα Αγια Παρασκευη
Λάστιχα: geolandar a/t.s
Suspension: KYB
cb: Ναι
Name: γιωργος

Επόμενο

Επιστροφή στο Γενική συζήτηση

arahova Κυρ Μάιος 04, 2025 11:59 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Μάιος 04, 2025 6:47 am Καλημέρα σας.
arahova Σάβ Μάιος 03, 2025 10:58 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Μάιος 03, 2025 7:07 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Παρ Μάιος 02, 2025 10:41 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Μάιος 02, 2025 6:35 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα!
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!!
makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες