Με μια εταιρική ιστορία που εκτείνεται πάνω από 85 χρόνια η Suzuki Motor Corporation έχει καταφέρει τη διεθνή επιτυχία, διατηρώντας μια συνεχή πολιτική στον σχεδιασμό και την παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας, για την κάλυψη των καθημερινών ανάγκών των πελατών της.
Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 40 ετών,ο σχεδιασμός και η τεχνολογική εμπειρία δημιούργησε μια σειρά από μοναδικά 4x4 οχήματα και πέτυχε μια αξιοζήλευτη φήμη και σεβασμό σε ολόκληρο τον κόσμο.
1970

- 1970.jpg (11.46 KiB) 5360 προβολές
Το πρώτο 4x4 Suzuki, ήταν επίσης το πρώτο 4x4 μαζικής παραγωγής στην εγχώρια κατηγορία μίνι αυτοκινήτων της Ιαπωνίας. Με την ανάπτυξη αρχής γενομένης το 1968, το πρώτο Suzuki 4x4 έγινε διαθέσιμο το 1970 και παρεχόταν στην αγορά με μόνο τρία καθίσματα.
Προκειμένου να συμμορφωθεί με τους περιορισμούς στις εξωτερικές διαστάσεις της τάξης του, ο εφεδρικός τροχός έπρεπε να τοποθετηθεί πίσω από το κάθισμα του συνοδηγού.
Ήταν ένα απλό όχημα με υφασμάτινες πόρτες και φύλλα σούστας να αντιμετωπίσουν μεγάλα φορτία για το ελαφρύ και μικρό 4x4 (που ζύγιζε μόλις 600kg και είχε ένα μεταξόνιο των 1.930 χιλιοστών). Το ξεχωριστό σασί επέτρεπε την χρήση ελαφρών κομματιών του αμαξώματος.
Το πρώτο LJ είχε τροφοδοτηθεί από ένα νέο, αλλά εξίσου μικρό δικύλινδρο αερόψυκτο δίχρονο κινητήρα ο οποίος έβγαζε 25bhp στα 360cc του.
1975

- 1975.jpg (8.87 KiB) 5360 προβολές
Το LJ10 κατάφερε την επιτυχία στην εγχώρια αγορά αλλά η Suzuki γνώριζε ότι σε άλλες χώρες, εκτός της μίνι κατηγορίας των αυτοκινήτων της Ιαπωνίας, θα χρειαζόταν ένα μεγαλύτερο κινητήρα.
Οι άλλες χώρες δεν ήταν μεγαλύτερες από την Αυστραλία, έτσι ωστε όταν το LJ50 εξήχθη εκεί είχε υδρόψυκτο δίχρονο κινητήρα 550cc τριών κυλίνδρων, που είχε και μεγαλύτερη δύναμη.
Ο εφεδρικός τροχός τοποθετείται προς τα έξω,στο πίσω μέρος του οχήματος και επιτρέπει πλέον δύο πίσω καθίσματα για τους επιβάτες, το ένα απέναντι στο άλλο.
Με οροφές hard και soft-top έγινε διαθέσιμο στην Αυστραλία, όπου το LJ50 κέρδισε σύντομα την φήμη ως ένα διασκεδαστικό όχημα που πάει παντού.
1977

- 1977.jpg (17.87 KiB) 5360 προβολές
Η ανάπτυξη για αυτό που ήταν αρχικά ένα εργαλείο 4x4 συνεχίστηκε με το τελευταίο μοντέλο LJ, το LJ80.
Οι αλλαγές στο αμάξωμα ήταν ελάχιστες, ενώ τα μεγαλύτερα τόξα των τροχών εμπρός και μεγαλύτερα φτεράκια στους θόλους των πίσων τροχών έγιναν για να προσφέρει μια πιο μοντέρνα σχεδίαση.
Το καπό, εξακολούθησε να συγκρατείται με δύο κλιπ, όπως στις προηγούμενες LJS και ήταν ελαφρώς μεγαλύτερο για να δημιουργηθεί χώρος για την μεγαλύτερη αλλαγή - μια νέα μηχανή.
Αυτή η αλλάγή ήταν ένας τετρακύλινδρος, υδρόψυκτος και τετράχρονος κινητήρας 800cc που έβγαζε 41bhp.
Το LJ80 πήγε πολύ καλά στην Αυστραλία, όπου άρχισε να πωλείται το 1978, αλλά αυτό ήταν μόνο η αρχή.
Το LJ80 ήταν το πρώτο που εξαγόταν στην βορειοδυτική ευρώπη την οποία το 1978 ακολούθησε και η υπόλοιπη Ευρώπη, και δημιούργησε μια ολόκληρη νέα αγορά για τα 4x4 οχήματα αναψυχής και διασκέδασης.
1981

- 1981.jpg (11.2 KiB) 5360 προβολές
Το 1981 η Suzuki συνέχισε να απολαμβάνει την ανάπτυξη σε επίπεδο επιτυχίας στην εγχώρια αγορά, αλλά με την εξαγωγή του SJ410 η εταιρεία πραγματικά μπήκε δυμαμικά σε νέες αγορές.
Ήταν μία εντελώς νέα σχεδίαση για ένα όχημα 4x4 που προσέφερε ένα πιο μοντέρνο στυλ.
Πιστό στην χρηστική του κληρονομιά, συνέχισε να έχει σούστες στην ανάρτηση του αν και αυτή είχε γίνει ηπιότερη με αποσβεστήρες αερίου στην οπίσθια πλευρά και βελτιωμένες γωνίες προσέγγισης και φυγής.
Σύμφωνα με το νέο αμάξωμα, το οποίο χαρακτήρισε μια μεγάλη γρίλια, υπήρξε ένα νέο εσωτερικό και μια νέα μηχανή, μια τετρακύλινδρη 1000cc τετράχρονη που απέδιδε 45bhp.
Το ξεχωριστό σασί και οι μικρές διαστάσεις, σε συνδυασμό με ένα μεγαλύτερο κινητήρα να κάνει το SJ410 ένα πραγματικό όχημα εκτός δρόμου, και συνέχισε να επεκτείνει περαιτέρω τα 4Χ4 οχήματα αναψυχής, της αγοράς που δημιουργήθηκε από την Suzuki.
1984

- 1984.jpg (8.35 KiB) 5360 προβολές
SJ413 - η Suzuki ξεκίνησε ένα αναβαθμισμένο μοντέλο SJ η οποία, όπως φαίνεται από το όνομα του μοντέλου, χαρακτήριζε ένας ελαφρύς κινητήρας 1.3 λίτρων, τεσσάρων κυλίνδρων που απέδιδε 66 ίππους.
Στο εσωτερικό, τα επίπεδα άνεσης του SJ413 αναπτύχθηκαν με τις απαιτήσεις του πελάτη και περιελάμβανε ένα πεντατάχυτο κιβώτιο.
1988

- 1988.jpg (8.77 KiB) 5360 προβολές
Η οικογένεια των Suzuki 4x4 επεκτείνεται με το λανσάρισμα του νέου Vitara, ένα 3-θυρο μοντέλο που απέκτησε σύντομα τη δική ενθουσιώδη ακολουθία.
Το νέο Vitara συμπληρώθηκε από έναν κινητήρα 1.6-λίτρων από ελαφρύ κράμα.
Ήταν ένα πραγματικό 4x4 με ξεχωριστό πλαίσιο χάλυβα, πεντατάχυτο κιβώτιο, με μερική κίνηση στους τέσσερις τροχούς και αναβαθμισμένο βοηθητικό κιβώτιο δύο ταχυτήτων.
Ωστόσο, η οδηγική άνεση επιτυγχάνεται σε νέα επίπεδα αντικαθιστώντας τα φύλλα σούστας από τα προηγούμενα μοντέλα με σπειροειδή ελατήρια εμπρός και πίσω, στάνταρ υδραυλικό τιμόνι και ένα εσωτερικό που ήταν λειτουργικό, αλλά πολύ πιο άνετο πλέον.
Το 3-θυρο ήταν μόνο η αρχή μιας ολόκληρης νέας τάσης στη χρήση των οχημάτων 4x4.
1991

- 1991.jpg (13.24 KiB) 5360 προβολές
Η σειρά Vitara επεκτάθηκε κυριολεκτικά, με το μεγαλύτερου μεταξόνιου 5-θυρο, 1.6-λίτρων μοντέλο.
Το Πλάτος παρέμεινε το ίδιο αλλά το μεταξόνιο πήγε μέχρι 2.480 χιλιοστά παραπάνω και το συνολικό μήκος αυξήθηκε στα 4.030 χιλιοστά.
Αυτή τη φορά κάποια μοντέλα άρχισαν να διαθέτουν ψεκασμό καυσίμου για την παροχή ενέργειας στους 80bhp και ένα καταλυτικό μετατροπέα για τη μείωση των εκπομπών.
Η απόδοση του 5-θυρου μοντέλου αναπτύχθηκε περαιτέρω, με την εισαγωγή του 16 βαλβίδου κινητήρα και πολλαπλών σημείων έγχυση καυσίμου, αποδίδοντας 95bhp.
Ο Περισσότερος χώρος για τα πόδια, περισσότερος χώρος αποσκευών και η επιλογή της αυτόματης έκδοσης, βοήθησε στο να βρεθούν νέοι πελάτες πλέον για το Vitara.
1995

- 1995.jpg (14.27 KiB) 5360 προβολές
Ο πρώτος 2,0 λίτρων V6 κινητήρας σε ένα όχημα 4x4 έφερε μια νέα φιλοσοφία στο 5-θυρο Vitara.
Με 134bhp από έναν 2.0-λίτρων κινητήρα με 24 βαλβίδες και τέσσερις εκκεντροφόρους, αυτό ήταν το πιο ισχυρό Vitara από ποτέ.
Για να ταιριάζει με τον κινητήρα, αναθεωρήθηκε και το αμάξωμα, με κομψούς χαμηλότερους προφυλακτήρες φουσκωτά φτερά και προαιρετικά ζάντες αλουμινίου. Μέσα το εσωτερικό αναθεωρήθηκε με προδιαγραφές υψηλότερων στάνταρ,όπως διπλούς αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα - καθρέπτες και κεντρικό κλείδωμα.
1997

- 1997.jpg (11.96 KiB) 5360 προβολές
Το 1996 Suzuki εισήγαγε ένα turbo-diesel κινητήρα και το επόμενο έτος προσέφερε ιντερκουλερ έκδοση.
Ο 2.0-λίτρων τετρακύλινδρος κινητήρας έδωσε εξαιρετική ευελιξία για χρήση εκτός δρόμου και άνετη οδήγηση στο δρόμο, σε συνδυασμό με οικονομική κατανάλωση καυσίμου.
Η Intercooling μονάδα δίνει 23% περισσότερη ιπποδύναμη και 29% περισσότερη ροπή. Κοντό μεταξόνιο, μακρύ μεταξόνιο, 1,6-λίτρων, 2.0-λίτρων, βενζίνη, ντίζελ, χειροκίνητο, αυτόματο - το φάσμα Vitara πλέον ήταν πλήρης.
1998

- 1998.jpg (14.5 KiB) 5360 προβολές

- 1998(1).jpg (18.48 KiB) 5360 προβολές
Από τεχνική άποψη, από άποψη στυλ όσο και από ποιοτική άποψη - το Grand Vitara με μεγάλη αυτοπεποίθηση πάει την Suzuki πιο μπροστά στον τρόπο ζωής στον αυτοκινητιστικό τομέα και δίνει έμφαση της εταιρικής φιλοσοφίας της εταιρείας της μοναδικότητας και της καινοτομίας στην αγορά.
Με το κομψό αμάξωμα του , τον ισχυρό 2,5-λίτρων V6 και 2.0-λίτρων 4-κύλινδρο κινητήρα - το Grand Vitara έχει σχεδιαστεί για να διευρυνθεί το φάσμα του δραστήριου τρόπου ζωής των χρηστών. Στο εσωτερικό, οι μοντέρνοι εσωτερικοί χώροι είναι πρακτικοί και έχει σχεδιαστεί για ευελιξία και άνεση, ώστε να φιλοξενήσει αποτελεσματικά πέντε επιβάτες και τις απαιτήσεις του τρόπου ζωής τους.
Το νέο Grand Vitara επιτρέπει σε περισσότερους πελάτες να διευρύνουν τους ορίζοντές η τον τρόπο ζωής τους και να εξερευνήσουν την οδηγική φαντασία τους, είτε στην πόλη ή στον ανοικτό δρόμο.
Επιτρέπει σε κάθε πελάτη να βιώσει ένα πραγματικό 4x4.
2001

- 2001.jpg (13.75 KiB) 5360 προβολές
Το Grand Vitara XL-7 πρωτοπορώντας παρέχει άνετες επιδόσεις οδήγησης και ικανές επιδόσεις σε εκτός δρόμου και σε συνδυασμό με μια καμπίνα αρκετά ευρύχωρη για επτά άτομα.
Δημιουργήθηκε ως το μικρότερο επταθέσιο όχημα ελεύθερου χρόνου στην τάξη του, ήταν με βάση το πεντάθυρο Grand Vitara, αλλά ήταν 320 χιλιοστά περισσότερο όσον αφορά το μεταξόνιο και 485 χιλιοστά περισσότερο ως προς το συνολικό μήκος.
Τρεις σειρές καθισμάτων έδωσαν στο Grand Vitara XL-7 πρωτοφανή απόδοση στην μεταφορά πολλών ατόμων και συνέβαλε στη θέση του ως το κορυφαίο μοντέλο της σειράς Grand Vitara.
Η ισχύς προήλθε από τον 2,7-λίτρων V6 κινητήρα H27A, ο οποίος βασίστηκε στον 2,5-λίτρων V6 κινητήρα του Grand Vitara H25A αλλά με μεγαλύτερη αντοχή.
2005

- 2005.jpg (11.33 KiB) 5360 προβολές
Αυτή η επόμενη γενιά Grand Vitara κληρονόμησε την πρωτοτυπία της σειράς Vitara και αντιπροσώπευε μια εξέλιξη που ενίσχυσε σημαντικά την αναγνώριση της Suzuki στα οχήματα ελεύθερου χρόνου.
Ο εξωτερικός σχεδιασμός που περιλαμβάνε μεγαλύτερα πέλματα, φουσκώματα, καθώς και μεγάλες ζάντες έδωσε στο νέο Grand Vitara μια πιο σπορ γραμμή, δυναμισμό και σταθερότητα. Ο σχεδιασμός της καμπίνας έδωσε ομοίως μια νέα αίσθηση, σπορ στυλ και δυναμισμού.
Για μεγάλες επιδόσεις, υπήρξε μια επιλογή από τρεις κινητήρες βενζίνης (1.6L VVT 2.0L και 2.7L V6) και ένα πετρελαιοκινητήρα (1.9L DdiS).Η Υψηλή ακαμψία του αμαξώματος διασφαλίζεται από ένα ενσωματωμένο πλαίσιο τύπου σκάλας.
Με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης μπορεί άνετα να κινηθεί σε όλα τα εδάφη. Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων συνδυαζει την έξοχη οδική συμπεριφορά εκτός δρόμου με βελτιωμένη σταθερότητα στο δρόμο
2006

- 2006.jpg (12.22 KiB) 5360 προβολές
Το φρέσκο και νέας σχεδίασης crossover της Suzuki XL7 ήταν ένα βήμα μπροστά από τα συμβατικα οχήματα ελεύθερου χρόνου και διαχωρίζεται σαφώς η νέα XL7 από το προηγούμενο Grand Vitara XL7.
Πρόσφατα αναπτύχθηκε ένας νέος υψηλής ισχύος κινητήρας, 3.6-λίτρων V6 ο οποίος έδωσε στην XL7 σπορ επιδόσεις που είναι και το σήμα κατατεθέν όλων των νέων μοντέλων Suzuki. Επίσης η αλλαγή από πλαίσιο τύπου σκάλας σε ένα μονοκόκ σώμα και η αλλαγή από ένα μερικής απασχόλησης σύστημα τετρακίνησης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης δίνει ανώτερη οδηγική άνεση και σταθερότητα.
Υ.Γ. Συγχωρήστε με μόνο για οποιοδήποτε λάθος της μετάφρασης........
Πηγή : http://www.globalsuzuki.com