Σακη η τετρακινηση εμπλεκει τον μπροστινο αξονα και μονο, δηλαδη δινει κινηση και στις μπροστινες ροδες, αυτο επιτυγχανεται μεσω του βοηθητικου κιβωτιου (transfer) που βρισκεται σε συνεχεια του σασμαν και απο εκει παιρνουν κινηση οι αξονες.
Δεν εχει καμια σχεση με τα διαφορικα, αυτα μπορουν να μπλοκαρουν μονο εαν εχουμε τοποθετησει μπλοκε.
Τωρα αυτο που λες με το σπιναρισμα σε πρωτη η δευτερα δεν βλεπω να σχετιζεται με την εμπλοκη του μπροστινου αξονα.
Στο Vitara για να γινει η εμπλοκη πρεπει να κινηθει ενα δυο μετρα ωστε να κλειδωσουν οι πλυμνες των μπροστινων τροχων, στο ξεκινημα λοιπον αμεσως δεν εχεις ακομα τετρακινηση
Το σπιναρισμα κατα συνεπεια μπορει να εχει να κανει με το στυλ οδηγησης, η το τερεν.
Εαν σε αυτα που εγραψα εχεις παραπανω απο 2 αγνωστες λεξεις θα πρεπει να σου εξηγησουμε η και να διαβασεις πως λειτουργει η τετρακινηση ωστε να μιλαμε την ιδια γλωσσα
Οτι θες ρωτα, απλα να ξερουμε απο που πρεπει να αρχισουμε
