Πιστεύω το συνεργείο να σου μέτρησε τα καυσαέρια πριν και μετά την αλλαγή του προκαταλύτη.Πως κατέληξες στο συμπέρασμα οτι όντως ήταν ο προκαταλύτης;
Συνήθως τον καταλύτη τον βγάζουν και τον ανακινούν,αν ¨κουδουνίζει¨ συμμένει οτι το εσωτερικό έχει διαλύσει και χρειάζεται αλλαγή.Με την αλλαγή και των αισθητήρων με νέους,δεν θα έχεις πρόβλημα απο πλευράς καυσαερίων στο check engine.Απο εκεί και πέρα....Παρακολούθησε το αμάξι για τυχών αρρυθμίες στο δούλεμα του μοτέρ,ρετάρισμα,και αν οι κύλινδροι δουλεύουν σωστά.
Βάλε τον κινητήρα να δουλεύει και φόρα ελαστικά γάντια
- Βγάζε ένα ένα τα μπουζοκαλώδια και δες αν ο κινητήρας ¨κοβει¨ (ρετάρισμα)
- Αν όλα ΄¨κόβουν¨είσαι εντάξει
- Αν όχι,τότε ο κύλινδρος που δεν ¨κόβει¨ έχει πρόβλημα με την ανάφλεξη (μπουζί ή καλώδιο) το αποτέλεσμα είναι να σου βγάζει άκαυτη βενζίνη στην εξάτμιση να τη βλέπουν οι αισθητήρες και να σου ανάβει το check.
(πιστεύω να σου καθάρισαν και τον αισθητήρα (λουφτ) στο φιλτροκούτι)