Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό ΜΠΑΟΥ » Πέμ Φεβ 17, 2011 11:26 pm

ενώ το είχα παρακολουθήσει το πρότζεκτ το είχα ξεχάσει :doh: λές να το κάνω και εγώ 6 πόντους ύψος :?: θα βοηθήσει να γίνουν και οι εσωτερικές κολήσεις του αποστατη ποιο εύκολα.με βλέπω να χάνω κανα ελατήριο στο δρόμο...χαχαχα
τσακωμένος με την άσφαλτο (quality-passed συγκρουόμενα vitara 1.6-8v, jimny 1.3 grand vitara 1.6-16v)
current test ford fiesta ecoboost 100ps
Άβαταρ μέλους
ΜΠΑΟΥ
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Τετ Φεβ 24, 2010 11:03 pm
Τοποθεσία: n.york
Λάστιχα: hankook
Διάσταση ελαστικών: 195/50-15
Suspension: sach st
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: γορίλας
Name: ΝΙΚΟΣ

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Πέμ Φεβ 17, 2011 11:36 pm

ΜΠΑΟΥ έγραψε:ενώ το είχα παρακολουθήσει το πρότζεκτ το είχα ξεχάσει :doh: λές να το κάνω και εγώ 6 πόντους ύψος :?: θα βοηθήσει να γίνουν και οι εσωτερικές κολήσεις του αποστατη ποιο εύκολα.με βλέπω να χάνω κανα ελατήριο στο δρόμο...χαχαχα


:naughty: Οχι.Αν δεν έχεις σκοπό να πάς παραπάνω μην το κάνεις και εξηγούμαι.

Ο σκοπός του A-Bar είναι να ζυγίζει τον άξονα του οποίου το παλάτζο το ελέγχουν τα αμορτισέρ κατα τις κλίσεις/κρεμάσματα.Αν το μακρύνεις πολύ ο άξονας δεν θα ζυγήζεται σωστά και δεν θα ελέγχεται το παλάτζο του μιας και θα κρεμάει στα αμορτισέρ.Στα εσωτερικά κολλήματα δεν θα έχεις πρόβλημα ακόμα και με 3,4 πόντους,ειδηκά αν τη τρύπα της προσθήκης την κάνεις σε υδροκοπή κτλ (εδώ δεν έχει γι΄αυτό την έκανα με τρυπάνι κοψε/ράψε).
Τα 6 εκ τα έκανα λόγω των ελατηρίων calmini 3΄΄ που φοράω :wink:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό ΜΠΑΟΥ » Παρ Φεβ 18, 2011 12:02 pm

ευχαριστώ φίλος!ξανακάνω ήδη το σχέδιο σου σε χαρτί και πάω για κόψε ράψε.τελικά ο συνδιασμός παλιό αμάξι τροχός,τρυπάνι και ηλ/ση βγάζει άσχημα γούστα.... 8-)
τσακωμένος με την άσφαλτο (quality-passed συγκρουόμενα vitara 1.6-8v, jimny 1.3 grand vitara 1.6-16v)
current test ford fiesta ecoboost 100ps
Άβαταρ μέλους
ΜΠΑΟΥ
4x4 Trial Race Member
4x4 Trial Race Member
 
Δημοσιεύσεις: 1411
Εγγραφή: Τετ Φεβ 24, 2010 11:03 pm
Τοποθεσία: n.york
Λάστιχα: hankook
Διάσταση ελαστικών: 195/50-15
Suspension: sach st
cb: Όχι
Εργάτης: Όχι
Aka: γορίλας
Name: ΝΙΚΟΣ

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Παρ Φεβ 18, 2011 1:09 pm

ΜΠΑΟΥ έγραψε:ευχαριστώ φίλος!ξανακάνω ήδη το σχέδιο σου σε χαρτί και πάω για κόψε ράψε.τελικά ο συνδιασμός παλιό αμάξι τροχός,τρυπάνι και ηλ/ση βγάζει άσχημα γούστα.... 8-)



Όλοι εδώ μέσα προσπαθούμε να κάνουμε τη ζωή μας ευκολότερη,οικονομικότερη και προπαντός καλύτερη.Η ανταλαγή απόψεων και λύσεων μας βοηθά στο να μην πέφτουμε θύματα επιτηδείων.Η οικογένεια του club βοηθά τα μέλη της :wink:

Κλείνω εδώ γιατί μας βλέπω ¨Νότια¨ :shifty: :shifty: :shifty:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Παρ Φεβ 18, 2011 2:41 pm

..και πιο είναι το όφελος με όλη αυτη την κατασκευή? καταλαβαίνεις διαφορα στην εντός ή εκτός δρόμου οδήγηση?κρεμάει πιο εύκολα ο άξονας εκτός?
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5407
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Παρ Φεβ 18, 2011 6:40 pm

Antonioz έγραψε:..και πιο είναι το όφελος με όλη αυτη την κατασκευή? καταλαβαίνεις διαφορα στην εντός ή εκτός δρόμου οδήγηση?κρεμάει πιο εύκολα ο άξονας εκτός?



Αν εννοείς την προσθήκη στο A-Bar δες εδώ....viewtopic.php?f=17&t=10459
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό nikos 1975 » Σάβ Φεβ 19, 2011 1:52 am

Mastergunner έγραψε:
nikos 1975 έγραψε:
nikos 1975 έγραψε:μπραβο πολυ ωραιο κ εξυπνο....
εγω που εχω σηκωσει απο πανω το αμορτισερ μπορω να το βαλω η πρεπει να βγαλω την πανω προσθηκη?


σορι που δεν εγραψα τι εχω κανει για να καταλαβετε κ την ερωτηση.
μπροστα εχω σηκωσει 3ποντους τεφλον κ προεκταση αμορτισερ κ πισω 3,5τεφλον κ αμορτισερ.



Στα πίσω αμορτισέρ,αν βάλεις άρθρωση τέτοια τότε πρέπει να βγάλεις την πάνω προσθήκη του αμορτισερ (αν έχεις βάλει).

Το μήκος τους πρέπει να έιναι τέτοιο ωστε κατα το κρέμασμα να μην βγαίνει το ελατήριο :!:
Διάβασε το πρώτο post και θα καταλάβεις :wink:



λογικα οσο εχω σηκωσει με τευλον το ελατηριο θα κανω κ το Π 3,5?
κ τον κιλινδρο στο Π που θα κανω τον κολλαο στην ακρη? κ πως τοποθετητε?ο κυλινδρος προς τα πισω του αμαξιου?
σορι για τις πολλες ερωτησεις αλλα θα το κανω μονος κ δεν θελω να κανω κατι λαθος!!!
ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
nikos 1975
4x4 Xtreme member
4x4 Xtreme member
 
Δημοσιεύσεις: 266
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 09, 2010 12:05 pm
Τοποθεσία: Χανια Κρητης
Λάστιχα: 215/75/15BFGoodrich
Suspension: μπιλσταιν
cb: Όχι
Name: Nικολαος

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Σάβ Φεβ 19, 2011 10:04 am

Καλημέρα
Δες εδώ....

Σχέδιο.jpg
Σχέδιο.jpg (247.85 KiB) 3888 προβολές


Δύο πράγματα που πρέπει να προσέξεις....

α) Κατά την ενίσχυση με κολλήματα στις άκρες του ¨Π¨ (αν το κάνεις όπως εγώ) η λάμα θα τύνει να μαζέψει πρέπει να κρατήσεις την απόσταση των 4εκ. σταθερή.Η λύση είναι αυτή...

Σχέδιο 2.jpg
Σχέδιο 2.jpg (225.02 KiB) 3888 προβολές


αν ο κάνεις σε στράτζα δεν έχεις πρόβλημα.

Όταν τελειώσεις,τα άκρα του ¨Π¨ τρόχισέτα ωστε να γίνουν όσο το δυνατόν πιο ημικυκλικά.
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Σάβ Φεβ 19, 2011 2:25 pm

Mastergunner έγραψε:
Antonioz έγραψε:..και πιο είναι το όφελος με όλη αυτη την κατασκευή? καταλαβαίνεις διαφορα στην εντός ή εκτός δρόμου οδήγηση?κρεμάει πιο εύκολα ο άξονας εκτός?



Αν εννοείς την προσθήκη στο A-Bar δες εδώ....viewtopic.php?f=17&t=10459


Εννοώ, για ποιο λόγο έχεις κάνει τέτοια κατασκευή(πατέντα)?Απλά επείδη μπορεί να ζορίζετε το έμβολο ή το σινεμπλόκ (που στο κάτω κατώ η δουλειά του είναι να ζόριζετε άν πρέπει το αμορτισερ να πάρει άλλη κλιση) ή έχεις και αποτέλεσμα στην πράξη πχ. επειδή δεν ζορίζετε το έμβολο κρεμάει πίο εύκολα ο τροχός ή αυξάνετε η διαρκεια ζωής του αμορτισέρ.. αυτοι που το έχουν κάνει έχουν δει κάποια ουσιαστικη διαφορά ωστε να το προείνουν και στους υπόλοιπους?
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5407
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Σάβ Φεβ 19, 2011 2:28 pm

Antonioz έγραψε:Εννοώ, για ποιο λόγο έχεις κάνει τέτοια κατασκευή(πατέντα)?Απλά επείδη μπορεί να ζορίζετε το έμβολο ή το σινεμπλόκ (που στο κάτω κατώ η δουλειά του είναι να ζόριζετε άν πρέπει το αμορτισερ να πάρει άλλη κλιση) ή έχεις και αποτέλεσμα στην πράξη πχ. επειδή δεν ζορίζετε το έμβολο κρεμάει πίο εύκολα ο τροχός ή αυξάνετε η διαρκεια ζωής του αμορτισέρ.. αυτοι που το έχουν κάνει έχουν δει κάποια ουσιαστικη διαφορά ωστε να το προείνουν και στους υπόλοιπους?



Δώσε μου λίγο χρόνο (γιατί έχω μια δουλειά) και θα σου απαντήσω εμπεριστατωμένα :wink:


Και να ΄μαι :wink:
Δεν είναι πατέντα φίλε,είναι αντίγραφο απο εδώ : http://www.bits4vits.co.uk/store/VITARA ... d_173.html.
Υπάρχει μεγάλη διαφορά,καθώς πλέον το αμορτισέρ έχει τη σωστή του θέση και δεν συμπαρασήρεται απο τον άξονα όταν αυτός σηκώνεται μονόπατα.Αυτό συμαίνει οτι υπάρχει σωστή απόσβεση καθώς τα αμορτισέρ δουλεύουν στη σωστή γωνία (κάθετα) και δεν ζορίζονται.Επιπλέων ο άξονας ανεξαρτητοποιήται και είναι πιο ελεύθερος χωρίς να κοντράρεται απο τα αμορτισέρ (λόγω της επιπλέων άρθρωσης εγκάρσια)

Ξαναπαραθέτω το σχήμα για να δείς....

_1_~2.JPG
_1_~2.JPG (146.93 KiB) 3869 προβολές
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό Antonioz » Παρ Φεβ 25, 2011 4:17 pm

Mastergunner έγραψε:
Antonioz έγραψε:Εννοώ, για ποιο λόγο έχεις κάνει τέτοια κατασκευή(πατέντα)?Απλά επείδη μπορεί να ζορίζετε το έμβολο ή το σινεμπλόκ (που στο κάτω κατώ η δουλειά του είναι να ζόριζετε άν πρέπει το αμορτισερ να πάρει άλλη κλιση) ή έχεις και αποτέλεσμα στην πράξη πχ. επειδή δεν ζορίζετε το έμβολο κρεμάει πίο εύκολα ο τροχός ή αυξάνετε η διαρκεια ζωής του αμορτισέρ.. αυτοι που το έχουν κάνει έχουν δει κάποια ουσιαστικη διαφορά ωστε να το προείνουν και στους υπόλοιπους?



Δώσε μου λίγο χρόνο (γιατί έχω μια δουλειά) και θα σου απαντήσω εμπεριστατωμένα :wink:


Και να ΄μαι :wink:
Δεν είναι πατέντα φίλε,είναι αντίγραφο απο εδώ : http://www.bits4vits.co.uk/store/VITARA ... d_173.html.
Υπάρχει μεγάλη διαφορά,καθώς πλέον το αμορτισέρ έχει τη σωστή του θέση και δεν συμπαρασήρεται απο τον άξονα όταν αυτός σηκώνεται μονόπατα.Αυτό συμαίνει οτι υπάρχει σωστή απόσβεση καθώς τα αμορτισέρ δουλεύουν στη σωστή γωνία (κάθετα) και δεν ζορίζονται.Επιπλέων ο άξονας ανεξαρτητοποιήται και είναι πιο ελεύθερος χωρίς να κοντράρεται απο τα αμορτισέρ (λόγω της επιπλέων άρθρωσης εγκάρσια)

Ξαναπαραθέτω το σχήμα για να δείς....

_1_~2.JPG


Σ'ευχαριστώ για την απάντηση, το είχα καταλάβει το σκεπτικό και τον τρόπο λειτουργιας.Αυτό που απλα ρωτάω είναι αν στην πράξη έχει κάποια αισθητή διαφορα?
SY2CJI
Πάρτε τα "γαϊδούρια" σας και άιντε στα βουνά!!
Άβαταρ μέλους
Antonioz
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 5407
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 22, 2009 10:10 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Λάστιχα: General Grabber AT3
Διάσταση ελαστικών: 225/75-16
Suspension: MP
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Name: Αντώνιος

Re: Αρθρωση αμορτισέρ στη βάση του διαφορικού

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Παρ Φεβ 25, 2011 7:20 pm

Έχει αισθητή διαφορά.Ο άξονας είναι πιο ελεύθερος και πατάει καλύτερα,επιπλέον λόγω της κανονικής θέσης που έχουν τα αμορτισερ λειτουργούν σωστά και αποσβένουν κανονικά τις όποιες ανωμαλίες (ανεξάρτητα της θέσης του τροχού) :wink:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Ιδιοκατασκευές

arahova Παρ Μάιος 02, 2025 10:41 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Μάιος 02, 2025 6:35 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα!
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!!
makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες