---------- έγραψε:Κώστα κατ αρχήν μπράβο γιατί ασχολήθηκες για να το τοποθετήσεις μόνος σου και αυτό είναι που στο τέλος μένει από πλευράς ικανοποίησης
Έχω όμως μια ένσταση
Πιστεύω ότι έκανες λάθος που ανάμεσα στον αποστάτη και το ελατήριο δεν έβαλες λάστιχο που και τους κραδασμούς από το τεφλόν απορροφά αλλά και προσαρμόζετε σωστότερα πάνω στην σπείρα.Το τεφλόν θα ήταν προτιμότερο να μείνει άθικτο και να πάταγε πάνω στο λάστιχο.Είμαι σίγουρος ότι κάποιο θόρυβο και κραδασμό θα τον έχεις αφού δεν έχει και την τελειότερη εφαρμογή πάνω στην σπείρα όσο και να ασχολήθηκες ώστε να το φέρεις με την πατούρα που έφτιαξες με το δράπανο
Κατα τα άλλα μια χαρά και το ύψος στο τελικό του αποτέλεσμα

Κατ ' αρχήν σε ευχαριστώ φίλε για τα καλά σου λόγια για την δουλειά μου και για το αποτέλεσμα .
Τώρα για τον θόρυβο και για τον κραδασμό που λες , πρέπει να σου πω πως και εγώ το φοβόμουνα , αν και το ertalon το δουλεύω πολλά χρόνια και ξέρω τις άριστες ιδιότητές του γενικώς .
Στην πράξη όμως Σπύρο αποδείχτηκε ότι κανένας απολύτως νέος κραδασμός και θόρυβος δεν υπήρξε μετά την αντικατάσταση των αποστατών του Μυρωνίδη που είδες στις φωτο , με αυτές που έφτιαξα από ertalon .
Όταν συναντηθούμε θα σε κάνω μία βόλτα να το διαπιστώσεις και εσύ .
Να σημειώσω εδώ πως το αμάξι έχει από την μάνα του ελαστικό παρέμβασμα στην φωλιά που πατάει το ελατήριο και εκεί έχει πατήσει τώρα ο αποστάτης. Ίσως για αυτό και δεν ακούγεται το παραμικρό .
Το μόνο προβληματάκι που αντιμετωπίζω πλέον είναι ότι δεν έχει την στιβαρότητα και την σταθερότητα που είχε στις στροφές με πολλά χιλιόμετρα . Έχει μεγαλώσει η ταλάντωση του αμαξώματος στις ανωμαλίες του δρόμου , οπότε όπως καταλαβαίνεις δεν είναι πλέον για ταρζανιές στην άσφαλτο . Εκεί όμως φίλε που τελειώνει η άσφαλτος ... αρχίζει η απόλαυση !!!
Και πάλι σε ευχαριστώ για την ανταλλαγή απόψεων περί του θέματος !
