KTM_SE έγραψε:Είμαι πολύ καινούριος στην παρέα σας, αλλά έχω να πω το εξής: Όταν πριν τρεις βδομάδες πήγα στο συνεργείο το υποψήφιο για αγορά 1,6λ. του 2003, 3θ, το πρώτο πράγμα που μου έδειξε ο μάστορας ήταν ένας μικρός τζόγος στο ίδιο ακριβώς σημείο που συζητάτε και μία (!) σταγόνα βαλβολίνης! Είπε ότι είναι κάτι που παρουσιάζεται στα αυτοκίνητα αυτά και, αν το πάρω - το πήρα- στο πρώτο σέρβις θα το ανοίξουν και θα βάλουν μία προσθήκη(;!;). Δεν θα ξαναπαρουσιάσει μετά ούτε τζόγο ούτε διαρροή. Επιφυλάσσομαι, λοιπόν, μετά το σέρβις που θα κάνω την Παρασκευή, να επανέλθω με νέα στοιχεία. Σημειωτέον ότι το τουτού έχει 121.500χλμ και ο μάστορας είπε ότι συνήθως παρουσιάζεται το φαινόμενο γύρω στις 60.000χλμ. Θα σας τα πω, όμως, μετά το σέρβις.
KTM_SE έγραψε:Διαβάζοντας το θέμα για τις πλύμνες ελεύθερου τροχασμού, αναρωτιέμαι μήπως θα μπορούσε το πρόβλημα που συζητάμε να συνδυαστεί με το συνεχές "κλείδωμα" των πλυμνών;
KON.GV έγραψε:το δεξί ημιαξόνιο στηρίζεται μόνο στον πλανήτη μέσα με ασφάλεια τύπου "Ο ring" και το επόμενο σημείο είναι η τσιμούχα.
λογικό είναι να έχει λίγο τζόγο αλλά δεν υπάρχει θέμα.Και εμένα έχει τζόγο και του john v6.
Για να λύσεις το δεξί ημιαξόνιο όντως θέλει ματσόλα και καλέμι μερικές φορές και χτυπάς το πράσινο ποτήρι προς τα έξω.
KTM_SE έγραψε:Κάποιος εκεί μακρυά λέει (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) ό,τι αναρωτήθηκα παραπάνω: Ότι, δηλαδή, αν βάλεις πλήμνες, δεν θα έχεις τη διαρροή. Εκτός αν ήδη υπάρχει, οπότε θέλει και αλλαγή τσιμούχας.
KTM_SE έγραψε:Και οι ... ξενόφερτες αναλυτικές περιγραφές τοποθέτησης πλημνών:
http://suzuki-grandvitara.info/cms/content/view/62/63/
http://paulaxford.com/grandvitara/hubs.html
Στο 2ο λινκ λέει ότι μέχρι και τεχνική οδηγία έχει βγάλει η SUZUKI για τη διαρροή, η οποία οφείλεται λέει στην ελλιπή λίπανση της δεξιάς πλευράς, με αποτέλεσμα τελικά τη διαρροή. Περοσσότερο λιπαντικό (!) λέει η "μαμά".
Αυτό ακόμα δεν έχω καταλάβειKTM_SE έγραψε:Επίσης αναφέρεται και σε κάποια προσθήκη της SUZUKI, που βοηθάει με το πρόβλημα της διαρροής, όπως μου είπε και ο μάστορας.
KTM_SE έγραψε:Κάποιος εκεί μακρυά λέει (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) ό,τι αναρωτήθηκα παραπάνω: Ότι, δηλαδή, αν βάλεις πλήμνες, δεν θα έχεις τη διαρροή. Εκτός αν ήδη υπάρχει, οπότε θέλει και αλλαγή τσιμούχας. Επίσης αναφέρεται και σε κάποια προσθήκη της SUZUKI, που βοηθάει με το πρόβλημα της διαρροής, όπως μου είπε και ο μάστορας
panoshm έγραψε:KTM_SE έγραψε:Κάποιος εκεί μακρυά λέει (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) ό,τι αναρωτήθηκα παραπάνω: Ότι, δηλαδή, αν βάλεις πλήμνες, δεν θα έχεις τη διαρροή. Εκτός αν ήδη υπάρχει, οπότε θέλει και αλλαγή τσιμούχας.KTM_SE έγραψε:Και οι ... ξενόφερτες αναλυτικές περιγραφές τοποθέτησης πλημνών:
http://suzuki-grandvitara.info/cms/content/view/62/63/
http://paulaxford.com/grandvitara/hubs.html
Στο 2ο λινκ λέει ότι μέχρι και τεχνική οδηγία έχει βγάλει η SUZUKI για τη διαρροή, η οποία οφείλεται λέει στην ελλιπή λίπανση της δεξιάς πλευράς, με αποτέλεσμα τελικά τη διαρροή. Περοσσότερο λιπαντικό (!) λέει η "μαμά".
Γιώργο, αυτό με τις πλύμνες, είναι ευνόητο και γνωστό (τουλάχιστον σε αρκετούς εδώ μέσα)![]()
Καλύτερα το post σου με τις πλύμνες να μπεί εδώ: που το έχει ξεκινήσει ο KON.GV για να είναι μαζεμένες οι πληροφορίες σε ένα σημείο
Αυτό ακόμα δεν έχω καταλάβειKTM_SE έγραψε:Επίσης αναφέρεται και σε κάποια προσθήκη της SUZUKI, που βοηθάει με το πρόβλημα της διαρροής, όπως μου είπε και ο μάστορας.ποια είναι αυτή η προσθήκη?
Mastergunner έγραψε:KTM_SE έγραψε:Κάποιος εκεί μακρυά λέει (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) ό,τι αναρωτήθηκα παραπάνω: Ότι, δηλαδή, αν βάλεις πλήμνες, δεν θα έχεις τη διαρροή. Εκτός αν ήδη υπάρχει, οπότε θέλει και αλλαγή τσιμούχας. Επίσης αναφέρεται και σε κάποια προσθήκη της SUZUKI, που βοηθάει με το πρόβλημα της διαρροής, όπως μου είπε και ο μάστορας
Φίλε οι πλύμνες δεν παίζουν ρόλο στην (μεγάλη) διαρροή του διαφορικού.Στα παλιά αυτοκίνητα 4χ4 οπου δεν υπήρχαν αυτόματες ή χειροκίνητες πλύμνες αλλά το ημιαξόνιο ήταν συνδεμένο στο μουαγιέ φορούσαν χειροκίνητες προκειμένου η περιστροφή των τροχών να μη συμπαρασύρει τα μπροστινά μερη της ανάρτησης κατα τη κίνηση σε 4χ2.Η διαροή απο την τσιμούχα διαφορικού είναι διαρροή και αν είναι μεγάλη πρέπει να αντικατασταθεί η τσιμούχα.Οι χειροκίνητες πλύμνες έχουν άλλα πλεονεκτήματα για περισσότερες πληροφορίες διάβασε το σχετικό post.![]()
Τώρα για προσθήκη στα ημιαξόνια που σταματάει την διαρροή δεν το ξέρω...Αν έχεις περισσότερες πληροφορίες και θές μπορείς να τις μοιραστείς μαζί μας
panoshm έγραψε:Επειδή είναι λίγο "σκληρό" αυτό, (μόνο από μια φωτό και περιγραφή των γεγονότων, άλλωστε το post το ξεκίνησα απλά περιγράφοντας γεγονότα και ζητώντας απόψεις-απλά ξέρεις τώρα, κουβέντα στη κουβέντα, το σκοινί τραβιέται στο γραπτό λόγο), να προδικάζεις για το "ποιόν" μιας αντιπροσωπίας, επέτρεψέ μου να μην πω τώρα για ποια αντιπροσωπία πρόκειται, αλλά πρώτα θα κάνω αυτό που κρίνω εγώ σωστό στο αυτοκίνητό μου (αλλαγή μόνο τσιμούχας - θα επανέλθω για το τι ακριβώς θα έχω αλλάξει) και μετά από βόλτα σε βουνό τον χειμώνα, ώστε να γίνει πρώτα σκληρή (υποθέτω) χρήση του εμπρός διαφορικού (με 4χ4-κλειδωμένες εννοείται πάντα πλύμνες και αργό) και αν αποδειχθεί εμπράκτως ότι δεν ήταν απαραίτητη η όλη προτεινόμενη της αντιπροσωπίας αλλαγή 1300€, θα επανέλθω στο ίδιο post και θα το αναφέρω, να είσαι σίγουρος! :wink:
panoshm έγραψε:μπορεί κύριοι-κύριοι των αντιπροσωπιών να μην είμαι γεννημένος μέσα στα αυτοκίνητα και στα συνεργεία, μπορεί να μην είχα πάντα 4χ4, μπορεί-μπορεί-μπορεί.....
κορόιδο όμως δεν πιάνομαι... έστω και λίγη αντίληψη, διαθέτω
Υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές κύριοι........PB Μεταμόρφωσης........από μένα...
Ανεβαίνει videoMastergunner έγραψε:Το αμάξι δεν είδα σε κάνα ακροβατικό![]()
![]()
Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά
makis_V | Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am | Καλημέρα και καλό μήνα ! |
arahova | Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am | Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα. |
antonis1627 | Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am | Καλημέρα σας και καλό μήνα. |
arahova | Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am | Καλημέρα σας. |
panagiotis1 | Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm | Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο. |
arahova | Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am | Καλημέρα σας. |
ΣΤΑΥΡΟΣ | Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm | Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην . |
arahova | Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am | Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα. |
antonis1627 | Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am | Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα. |
arahova | Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am | Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή. |
antonis1627 | Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am | Καλημέρα σας |
arahova | Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am | Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο. |
antonis1627 | Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am | Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο. |
antonis1627 | Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm | Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον |
arahova | Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am | Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ. |
antonis1627 | Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm | Καλησπέρα σε όλους. |
antonis1627 | Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm | Καλησπέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τετ Απρ 23, 2025 6:46 am | Καλημέρα σας. |
antonis1627 | Τρί Απρ 22, 2025 6:33 am | Καλημέρα σας. |
Γιώργος Κατσαμάκας | Δευτ Απρ 21, 2025 8:55 pm | Καλησπέρα και καλή εβδομάδα σε όλες και όλους! Χριστός Ανέστη! |
arahova | Δευτ Απρ 21, 2025 3:22 pm | Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά σε όλους. |
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες