KTM_SE έγραψε:Είμαι πολύ καινούριος στην παρέα σας, αλλά έχω να πω το εξής: Όταν πριν τρεις βδομάδες πήγα στο συνεργείο το υποψήφιο για αγορά 1,6λ. του 2003, 3θ, το πρώτο πράγμα που μου έδειξε ο μάστορας ήταν ένας μικρός τζόγος στο ίδιο ακριβώς σημείο που συζητάτε και μία (!) σταγόνα βαλβολίνης! Είπε ότι είναι κάτι που παρουσιάζεται στα αυτοκίνητα αυτά και, αν το πάρω - το πήρα- στο πρώτο σέρβις θα το ανοίξουν και θα βάλουν μία προσθήκη(;!;). Δεν θα ξαναπαρουσιάσει μετά ούτε τζόγο ούτε διαρροή. Επιφυλάσσομαι, λοιπόν, μετά το σέρβις που θα κάνω την Παρασκευή, να επανέλθω με νέα στοιχεία. Σημειωτέον ότι το τουτού έχει 121.500χλμ και ο μάστορας είπε ότι συνήθως παρουσιάζεται το φαινόμενο γύρω στις 60.000χλμ. Θα σας τα πω, όμως, μετά το σέρβις.
KTM_SE έγραψε:Διαβάζοντας το θέμα για τις πλύμνες ελεύθερου τροχασμού, αναρωτιέμαι μήπως θα μπορούσε το πρόβλημα που συζητάμε να συνδυαστεί με το συνεχές "κλείδωμα" των πλυμνών;
KON.GV έγραψε:το δεξί ημιαξόνιο στηρίζεται μόνο στον πλανήτη μέσα με ασφάλεια τύπου "Ο ring" και το επόμενο σημείο είναι η τσιμούχα.
λογικό είναι να έχει λίγο τζόγο αλλά δεν υπάρχει θέμα.Και εμένα έχει τζόγο και του john v6.
Για να λύσεις το δεξί ημιαξόνιο όντως θέλει ματσόλα και καλέμι μερικές φορές και χτυπάς το πράσινο ποτήρι προς τα έξω.
KTM_SE έγραψε:Κάποιος εκεί μακρυά λέει (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) ό,τι αναρωτήθηκα παραπάνω: Ότι, δηλαδή, αν βάλεις πλήμνες, δεν θα έχεις τη διαρροή. Εκτός αν ήδη υπάρχει, οπότε θέλει και αλλαγή τσιμούχας.
KTM_SE έγραψε:Και οι ... ξενόφερτες αναλυτικές περιγραφές τοποθέτησης πλημνών:
http://suzuki-grandvitara.info/cms/content/view/62/63/
http://paulaxford.com/grandvitara/hubs.html
Στο 2ο λινκ λέει ότι μέχρι και τεχνική οδηγία έχει βγάλει η SUZUKI για τη διαρροή, η οποία οφείλεται λέει στην ελλιπή λίπανση της δεξιάς πλευράς, με αποτέλεσμα τελικά τη διαρροή. Περοσσότερο λιπαντικό (!) λέει η "μαμά".
Αυτό ακόμα δεν έχω καταλάβειKTM_SE έγραψε:Επίσης αναφέρεται και σε κάποια προσθήκη της SUZUKI, που βοηθάει με το πρόβλημα της διαρροής, όπως μου είπε και ο μάστορας.
KTM_SE έγραψε:Κάποιος εκεί μακρυά λέει (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) ό,τι αναρωτήθηκα παραπάνω: Ότι, δηλαδή, αν βάλεις πλήμνες, δεν θα έχεις τη διαρροή. Εκτός αν ήδη υπάρχει, οπότε θέλει και αλλαγή τσιμούχας. Επίσης αναφέρεται και σε κάποια προσθήκη της SUZUKI, που βοηθάει με το πρόβλημα της διαρροής, όπως μου είπε και ο μάστορας
panoshm έγραψε:KTM_SE έγραψε:Κάποιος εκεί μακρυά λέει (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) ό,τι αναρωτήθηκα παραπάνω: Ότι, δηλαδή, αν βάλεις πλήμνες, δεν θα έχεις τη διαρροή. Εκτός αν ήδη υπάρχει, οπότε θέλει και αλλαγή τσιμούχας.KTM_SE έγραψε:Και οι ... ξενόφερτες αναλυτικές περιγραφές τοποθέτησης πλημνών:
http://suzuki-grandvitara.info/cms/content/view/62/63/
http://paulaxford.com/grandvitara/hubs.html
Στο 2ο λινκ λέει ότι μέχρι και τεχνική οδηγία έχει βγάλει η SUZUKI για τη διαρροή, η οποία οφείλεται λέει στην ελλιπή λίπανση της δεξιάς πλευράς, με αποτέλεσμα τελικά τη διαρροή. Περοσσότερο λιπαντικό (!) λέει η "μαμά".
Γιώργο, αυτό με τις πλύμνες, είναι ευνόητο και γνωστό (τουλάχιστον σε αρκετούς εδώ μέσα)![]()
Καλύτερα το post σου με τις πλύμνες να μπεί εδώ: που το έχει ξεκινήσει ο KON.GV για να είναι μαζεμένες οι πληροφορίες σε ένα σημείο
Αυτό ακόμα δεν έχω καταλάβειKTM_SE έγραψε:Επίσης αναφέρεται και σε κάποια προσθήκη της SUZUKI, που βοηθάει με το πρόβλημα της διαρροής, όπως μου είπε και ο μάστορας.ποια είναι αυτή η προσθήκη?
Mastergunner έγραψε:KTM_SE έγραψε:Κάποιος εκεί μακρυά λέει (και διορθώστε με αν κάνω λάθος) ό,τι αναρωτήθηκα παραπάνω: Ότι, δηλαδή, αν βάλεις πλήμνες, δεν θα έχεις τη διαρροή. Εκτός αν ήδη υπάρχει, οπότε θέλει και αλλαγή τσιμούχας. Επίσης αναφέρεται και σε κάποια προσθήκη της SUZUKI, που βοηθάει με το πρόβλημα της διαρροής, όπως μου είπε και ο μάστορας
Φίλε οι πλύμνες δεν παίζουν ρόλο στην (μεγάλη) διαρροή του διαφορικού.Στα παλιά αυτοκίνητα 4χ4 οπου δεν υπήρχαν αυτόματες ή χειροκίνητες πλύμνες αλλά το ημιαξόνιο ήταν συνδεμένο στο μουαγιέ φορούσαν χειροκίνητες προκειμένου η περιστροφή των τροχών να μη συμπαρασύρει τα μπροστινά μερη της ανάρτησης κατα τη κίνηση σε 4χ2.Η διαροή απο την τσιμούχα διαφορικού είναι διαρροή και αν είναι μεγάλη πρέπει να αντικατασταθεί η τσιμούχα.Οι χειροκίνητες πλύμνες έχουν άλλα πλεονεκτήματα για περισσότερες πληροφορίες διάβασε το σχετικό post.![]()
Τώρα για προσθήκη στα ημιαξόνια που σταματάει την διαρροή δεν το ξέρω...Αν έχεις περισσότερες πληροφορίες και θές μπορείς να τις μοιραστείς μαζί μας
panoshm έγραψε:Επειδή είναι λίγο "σκληρό" αυτό, (μόνο από μια φωτό και περιγραφή των γεγονότων, άλλωστε το post το ξεκίνησα απλά περιγράφοντας γεγονότα και ζητώντας απόψεις-απλά ξέρεις τώρα, κουβέντα στη κουβέντα, το σκοινί τραβιέται στο γραπτό λόγο), να προδικάζεις για το "ποιόν" μιας αντιπροσωπίας, επέτρεψέ μου να μην πω τώρα για ποια αντιπροσωπία πρόκειται, αλλά πρώτα θα κάνω αυτό που κρίνω εγώ σωστό στο αυτοκίνητό μου (αλλαγή μόνο τσιμούχας - θα επανέλθω για το τι ακριβώς θα έχω αλλάξει) και μετά από βόλτα σε βουνό τον χειμώνα, ώστε να γίνει πρώτα σκληρή (υποθέτω) χρήση του εμπρός διαφορικού (με 4χ4-κλειδωμένες εννοείται πάντα πλύμνες και αργό) και αν αποδειχθεί εμπράκτως ότι δεν ήταν απαραίτητη η όλη προτεινόμενη της αντιπροσωπίας αλλαγή 1300€, θα επανέλθω στο ίδιο post και θα το αναφέρω, να είσαι σίγουρος! :wink:
panoshm έγραψε:μπορεί κύριοι-κύριοι των αντιπροσωπιών να μην είμαι γεννημένος μέσα στα αυτοκίνητα και στα συνεργεία, μπορεί να μην είχα πάντα 4χ4, μπορεί-μπορεί-μπορεί.....
κορόιδο όμως δεν πιάνομαι... έστω και λίγη αντίληψη, διαθέτω
Υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές κύριοι........PB Μεταμόρφωσης........από μένα...
Ανεβαίνει videoMastergunner έγραψε:Το αμάξι δεν είδα σε κάνα ακροβατικό![]()
![]()
Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά
antonis1627 | Πέμ Ιούλ 10, 2025 6:56 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Τετ Ιούλ 09, 2025 10:46 am | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Τετ Ιούλ 09, 2025 6:39 am | Καλημέρα σας. |
spy111 | Τρί Ιούλ 08, 2025 9:59 am | Καλημέρα σε όλους!! |
arahova | Τρί Ιούλ 08, 2025 9:56 am | Καλημέρα σε όλους. |
antonis1627 | Δευτ Ιούλ 07, 2025 6:48 am | Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα. |
KonKalamata | Δευτ Ιούλ 07, 2025 6:33 am | Καλημέρα και Καλή εβδομάδα! |
KonKalamata | Κυρ Ιούλ 06, 2025 1:25 pm | Καλησπέρα! |
antonis1627 | Κυρ Ιούλ 06, 2025 7:11 am | Καλημέρα σας. |
antonis1627 | Σάβ Ιούλ 05, 2025 6:38 am | Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο. |
gi@nn@kis | Παρ Ιούλ 04, 2025 9:50 am | bonjour |
antonis1627 | Πέμ Ιούλ 03, 2025 6:32 am | Καλημέρα σας. |
antonis1627 | Τετ Ιούλ 02, 2025 6:09 am | Καλημέρα σας. |
antonis1627 | Τρί Ιούλ 01, 2025 1:43 pm | Ενημέρωση για την καλοκαιρινή παραγγελία μας . |
gi@nn@kis | Τρί Ιούλ 01, 2025 9:39 am | καλο μηνα !!!! |
antonis1627 | Τρί Ιούλ 01, 2025 6:45 am | Καλημέρα σας και καλό μήνα. |
arahova | Δευτ Ιουν 30, 2025 8:36 am | Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα. |
antonis1627 | Δευτ Ιουν 30, 2025 6:23 am | Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα. |
antonis1627 | Κυρ Ιουν 29, 2025 7:27 am | Καλημέρα σας. |
arahova | Σάβ Ιουν 28, 2025 11:01 am | Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο. |
antonis1627 | Σάβ Ιουν 28, 2025 6:59 am | Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο. |
KonKalamata | Σάβ Ιουν 28, 2025 6:43 am | Καλημέρα και Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους/ες! |
arahova | Παρ Ιουν 27, 2025 10:56 am | Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ. |
antonis1627 | Παρ Ιουν 27, 2025 6:49 am | Καλημέρα σας. |
Διοματάρης | Πέμ Ιουν 26, 2025 12:10 pm | Goodμέρα |
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης