από 4troxos » Παρ Δεκ 26, 2008 11:23 am
Καλο ειναι να γνωριζουμε βαζοντας τα αυτοκινητο για τα καλα μεσα στα νερα , ποια σημεια του αυτοκινητου μπαινουν στην κατηγορια υψηλου ρισκου.
Αυτα ειναι
Ολο το συστημα μεταδοσης, οτιδηποτε εχει ρουλεμαν.
Ολες οι ηλεκτρικες επαφες
εναλλάκτης
Μιζα
Ηλεκτρονικος εγκεφαλος
Ο συμπλεκτης εχει ΚΑΙ αυτος εξοδο εκτονωσης!!!
Επισης το μονομπλοκ της μηχανης με θερμοκρασια 80°c ερχομενο σε επαφη με τα παγωμενα νερα, πολλες φορες σε θερμοκρασιες κοντα στο ΜΗΔΕΝ μπορει να "ρηγματωσει" απο την διαφορα θερμοκρασιας.
Το χειροτερο απο ολα ειναι οτι οποιοδηποτε προβλημα μπορει να προκαλεσει το μπασιμο στα βαθια νερα παρουσιαζεται υστερα απο αρκετο καιρο.........οποτε τοτε δεν μενει τιποτα αλλο απο την αντικατασταση του οτιδηποτε εχει "χτυπηθει" απο τα νερα!!!!!
Τελευταία επεξεργασία από
4troxos και Κυρ Νοέμ 28, 2010 4:42 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
03/08,5D,full extra,esp/tcs,Ποδιές XMC,lift +2",cruise control,
Φιλτρο αερος K&N , kenwood 7200,Nuvicam ,κοτσαδορος απ/νος,
λασπ/ρες,parktronic, rear view camera, σποτάκια ,προστ/κα πλαινα,
alarm,ανεμοθ/στες, μπαγαζιέρα ορφ,7-8 lit/100km.