καμμενη φλατζα

Re: μαλλον φλατζα

Δημοσίευσηαπό kostas1976 » Δευτ Μάιος 31, 2010 2:11 pm

pantel έγραψε:Απορία ! γιατί αφού το μοτέρ δεν σήκωσε θερμοκρασία ποτέ (όντως ποτε ?) να μιλάμε γιά ψυγεία, θερμοστάτες, φλάντζες (που απ'ότι φαίνεται καίγονται...) κλπ κλπ ?

Μήπως τα θέματα προκύπτουν από (μή) σφίξιμο βιδών κυλινδροκεφαλής που ενδεχομένως θα έπρεπε να κάνουμε κάθε κάποια τακτά χλμ. (ή τουλάχιστον μία φορά στα 50.000 χλμ και άλλη μία πχ.στα 150.000? )τα manuals απ' ότι θυμάμαι δεν λένε κάτι σχετικό - μήπως όμως στην πράξη έπρεπε να σφίγγουμε ??

το GV μου πριν 20 ημερες σηκωσε θερμοκρασια λιγο πανω απο τη μεση παω μηχανικο βουλωμενο ψυγειο αλλαγη οκ.εαν το αφηνα πηγαινα για φλαντζα η καπακι.
kostas1976
4x4 newbie member
4x4 newbie member
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 24, 2010 7:30 pm
Τοποθεσία: κορυδαλλος
Λάστιχα: infinity AT BW
Suspension: μαμα
cb: Όχι
Name: kostas

Re: μαλλον φλατζα

Δημοσίευσηαπό Mastergunner » Δευτ Μάιος 31, 2010 3:51 pm

Το αλουμινένιο καπάκι σε χυτοσίδηρο κορμό σφίγκεται μια φορά κατα την αλλαγή της φλάτζας και είναι τελειωτικό,δεν επανασφήγκεται. :wink:
Κλείσε μέσα σου την Ελλάδα και θα νιώσεις κάθε είδους μεγαλείο

Ένας για Ολους και Όλοι για Έναν (Vitara Club)
Άβαταρ μέλους
Mastergunner
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 6870
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 11:36 am
Τοποθεσία: Βροντάδος ΧΙΟΣ
Λάστιχα: FULDA TRAMP 4x4
Suspension: Calmini 3''/OΜΕ
cb: Όχι
Name: Γιώργος

Re: μαλλον φλατζα

Δημοσίευσηαπό κυριακος αθανασιου » Δευτ Μάιος 31, 2010 4:24 pm

Mastergunner έγραψε:Το αλουμινένιο καπάκι σε χυτοσίδηρο κορμό σφίγκεται μια φορά κατα την αλλαγή της φλάτζας και είναι τελειωτικό,δεν επανασφήγκεται. :wink:

οσο για τις βιδες δεν μπορεις να τις πειραξεις...μια φορα θα σφιχτουν και θα λυθουν η' θα σφιχτουν ξανα μονο οταν λυθει το καπακι...
το εχω πει ηδη.. :wink:
...ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ....ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ...ΚΑΙ ΟΣΟ ΘΑ 'ΜΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ...ΕΚΕΙΝΗ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ....
ΜΑ ΚΙ ΟΤΑΝ ΦΥΓΩ ΑΠ'ΤΗΝ ΖΩΗ....ΤΗΝ ΕΓΝΟΙΑ ΣΟΥ ΘΑ ΕΧΩ...ΚΙ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΕΧΕ....ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΩ!!
(για τον γιο μου τον νικολα)
Άβαταρ μέλους
κυριακος αθανασιου
S.A.S Member
S.A.S Member
 
Δημοσιεύσεις: 5369
Εγγραφή: Δευτ Απρ 20, 2009 3:53 pm
Τοποθεσία: πευκι,στα βουνα της βορειας ευβοιας
Λάστιχα: simex 35/11.5/16
Suspension: μαμα...αχαχαχαχαχαχα
cb: Όχι
Aka: ψηλεας
Name: κυριακος αθανασιου

Re: μαλλον φλατζα

Δημοσίευσηαπό pantel » Τρί Ιουν 01, 2010 12:31 pm

Οταν λέμε ''βουλωμένο ψυγείο'' τί υλικό βλέπουμε ? Βλέπουμε άλατα/συσσωματώματα σαν προιόν ηλεκτρόλυσης? Αφού βάζουμε απιονισμένο νερό και παραφλού τύπου αιθυλενογλυκόλης πως προκύπτουν τα άλατα και κατά συνέπεια το βούλωμα?
pantel
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 7:58 pm
Λάστιχα: 195-80 X15
Suspension: suzuki
cb: Όχι
Name: Παντελής

Re: μαλλον φλατζα

Δημοσίευσηαπό GrandViturbo » Τρί Ιουν 01, 2010 12:38 pm

Καλοοοο........
GrandViturbo
 

Re: μαλλον φλατζα

Δημοσίευσηαπό GrandViturbo » Τρί Ιουν 01, 2010 12:39 pm

Ειχα διαβασει στο μανιουαλ οτι πρεπει να βαζουμε ενα συγκεκριμενο παραφλου του οποιου τον τυπο δε το θυμαμαι!
Μηπως φταιει οτι βαζουμε οτι να ναι παραφλου ?
Η γενικοτερα τα ψυγεια μας ειναι ass....


GrandViturbo έγραψε:[code]
Ψυκτικο Υγρο μαζι με το δοχειο 6,9 Λιτρα
.........

Ψυκτικο υγρο :
Πρεπει παντα να χρησημοποιουμε ψυκτικο με βαση υψηλης ποιοτητας αιθυλενογλυκολη ΧΩΡΙΣ σιλικονη διαλυμενο με απεσταγμενο νερο στη σωστη συγκεντρωση.
Βεβαιωθειτε οτι η αναλογια του καταλληλου μειγματος ειναι 50-50 ψυκτικο με απεσταγμενο νερο και σε καμια περιπτωση μεγαλυτερη απο 70 - 30 ψυκτικο- νερο αντιστοιχα.
GrandViturbo
 

Re: μαλλον φλατζα

Δημοσίευσηαπό pantel » Τρί Ιουν 01, 2010 1:46 pm

Κάτι λείπει...Τα μίγματα που είπαμε πιό πάνω (αιθυλενογλυκόλες-παραφλού-απεσταγμένα) δεν δημιουργούν άλατα και μάλιστα τέτοιας πυκνότητας και τέτοιας ποσότητας που να ''βουλώνει'' ένα ψυγείο ! Αν λοιπόν υπάρχει βούλωμα (το έχει δεί με τα μάτια του κάποιος φίλος ?) τότε το μόνο που μένει γιά να προκαλέσει τέτοια ζημιά( αν θεωρήσουμε ότι το νερό του ψυγείου μας είναι καθαρό από λαδια/ιζήματα κλπ), είναι μιά ''βαρειά'' ηλεκτρολυτική δράση από κατασκευαστικές αστοχίες (μίγματα/κράματα μετάλλων - ευπαθή μέταλλα) η οποία δράση αφαιρεί μέταλλα από τα μέταλλα του κινητήρα και τα εναποθέτει στις κυψέλες του ψυγείου.
Δεν θα ήθελα βέβαια να ρωτήσω αν το ψυγείο ''βουλώνει'' εξωτερικά από λάσπες ή από τις μύγες κλπ έντομα τα οποία με την ταχύτητα βρίσκουν τη θέση τους πίσω από δυσπρόσιτα (ή απρόσιτα) σημεία όπως πχ. πίσω από την φτερωτή του Α/C ή μεταξύ ψυγείου A/C και ψυγείου νερού και σιγά σιγά εκεί χτίζεται ένα πουρί που μειώνει την ικανότητα του ψυγείου γιά ανταλλαγή θερμοκρασιών. Σ'αυτή την τελευταία περίπτωση ίσως να είναι χρήσιμο ένα προσεκτικώτερο πλύσιμο...
pantel
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 7:58 pm
Λάστιχα: 195-80 X15
Suspension: suzuki
cb: Όχι
Name: Παντελής

Re: μαλλον φλατζα

Δημοσίευσηαπό chris7gtir » Τρί Ιουν 01, 2010 9:04 pm

εβγαλα το ψυγειο σημερα και το πηγα για καθαρισμα.το ανοιξε και καθαρισε τις κυψελες.πολυ βουλωμενο δεν ηταν.το εβαλα το μεσημερι επανω εκανα εξαερωση και το εσβησα.τωρα που ξυπνησα του κανω αλλη μια εξαερωση να βεβαιωθω οτι δεν θα μεινει καθολου αερας.αυριο που θα το δουλεψω θα σας πω τα νεα
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΗΡΩΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ
Άβαταρ μέλους
chris7gtir
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4432
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 25, 2010 9:18 am
Τοποθεσία: Ισθμος Κορινθου
Λάστιχα: 215-85-16
Suspension: 5"+2" lift
cb: Όχι
Aka: καναλαρχης ή ψηλος
Name: χρηστος

Re: μαλλον φλατζα

Δημοσίευσηαπό vitaraonoff » Τρί Ιουν 01, 2010 9:13 pm

Αχ αυτά τα μοτεράκια μας...Μου μυρίζει αρχή καμμένης φλάντζας αλλά θα σας πω την ιστορία από το δικό μου vitaraki...
To πήρα περίπου πριν δύο χρόνια εισαγωγή από Γερμανία(κατασκευασμένο εκεί)...Το μοτέρ δούλευε άψογα και ''ακουγόταν'' καλά...Μιλάω για vitara 8V του 97(παλιό ταμπλό)...Αρχικά λοιπόν ρώτησα για την σωστή θέση του δείκτη θερμοκρασίας και μου είπαν:''Στη μέση''...
''Αμ δε...!"Στα παλιά Vitara δεν πρέπει να φτάνει στη μέση αλλά λίγο πιο πριν...Αλλά δεν το ήξερα...Όχι ότι είναι εκτός ορίου ασφαλείας αλλά κάτι δεν πάει καλά...Μετα από δύο μέρες λοιπόν δοκιμή στο βουνό με ''αργα'' και τα ρέστα,η θερμοκρασία ''στη μέση''...
''Όλα καλά'' λέω...Κάνοντας το πρώτο κοντινό ταξιδάκι σε εθνική(μη φανταστείτε τίποτα μακρινό κάπου 150 χλμ),η θερμοκρασία ''στη μέση''... :D
Γυρίζωντας όμως,η θερμοκρασία ανέβηκε κι άλλο...Σταματάω ,ρελαντί και αρχίζουν να αναβοσβήνουν όλες οι ενδείξεις στο ταμπλό και το αμάξι έκανε διακόπές... :evil: Το σβήνω,ξανβάζω μπροστά και..όλα καλά...Στο ρελαντί όμως κάτι δεν μου άρεσε...Η θερμοκρασία ...''στη μέση''...Συνεργείο λοιπόν,αλλαγη μπουζοκαλώδια,καπάκι ντιστριμπιτέρ και συμπλήρωση αντιψυκτικού που για κάποιο λόγο έλειπε(χρειαζόταν εξαέρωση :snooty: :snooty: :snooty: ) και όλα καλά...
Θερμοκρασία πάντα ''στη μέση''...Μετά από δύο περίπου εβδομάδες συμβίωσης,έχω παρατηρήσει μείωση της στάθμης του νερού αλλά και λαδιού...Δεν υπήρχαν όμως ίχνη νερού στο λάδι ή το αντίθετο ή σαπουνάδες αλλά η ύπαρξη λίγο άσπρου καπνού όταν έβαζα μπροστά σε ζεστό περιβάλλον άρχισε πλέον να με βάζει στην πρίζα :think: :think: :think: ...
Το αναφέρω στο μηχανικό και αρχίσαμε τα πειράματα...Φουλάρουμε λάδι,κάνω 500 χλμ.το ξαναμετραμε και...είχε κάψει σχεδόν μισό λίτρο... :doh: Ενώ συμπλήρωνα σχετικά συχνά παραφλού(κάθε τρεις μέρες άδειαζε το δοχείο διαστολής...)...Διάγνωση :''Έχει αρπάξει το καπάκι..."" :tsoukalas:
Η θερμοκρασιά βέβαια πάντα στη μέση ακόμα και με ταξίδι τριών ωρών με 100-120...Τελικά το μοτέρ αλλάχθηκε(το παλιό είχε ρήγμα σε καπάκικαι κορμό αλλά και πάλι άντεχε το τέρας! 8-) ) αφού τρόμαξα να βρω 8V και τέλος καλό όλα καλά...Η θερμοκραδία δεν ξαναπήγε ποτέ στη μέση .Μόνο σε πολύ κίνηση αλλά και πάλι δεν έφτανε στη μέση...Λίγο πιο πριν στου 87 βαθμούς όπου ανοίγει η θερμοστάτης και παραμένει εκεί...Στο ταξίδι που ο αέρας είναι περισσότερος ,η θερμοκρασία είναι ακόμα πιο χαμηλά...
Παιρνόντας στο θέμα του ψυγείου,ένα χρόνο περίπου μετά παρατήρησα ότι στο ταξίδι το αμάξι ανέβαζε θερμοκρασία...Στην κίνηση όλα καλά...Αλλάζω θερμοστάτη (μικρό το κόστος και σημαντική η δουλειά του) αλλά πάλι τα ίδια...Πήγε το μυαλό μου στην αντλία νερού μήπως και δεν κυκλοφορούσε σωστά το νερό στις υψηλές στροφές,ελέγχθηκε και ήταν ΟΚ...Άρα πάμε στο ψγείο...Οπτικά έδειχνε καλό και δεν υπήρχε σκουριά που να με υποψιάσει...Ο μηχανικός όμως επέμενε ...και είχε δίκιο... :ugeek: Βγάζοντας το παλιό ψυγείο,το ανοίξαμε και προσπαθήσαμε να βυθίσουμε μία πριονόλαμα μέσα στις κυψέλες...Δεν έμπαινε σε καμία... :shock: :shock: :shock: Αλλάγη ψυγείου λοιπόν και όλα καλά από τότε...
Ξέρω ότι σας κούρασα αλλά πιστεύω ότι για το καλό όλων μας πρέπει να μοιραζόμστε τέτοιες εμπειρείες μήπως και γλυτώσουμε τα χειρότερα...
Σορρυ για την πολυλογία... :oops: :oops: :oops:

Όχι για να μην λέτε μόνο τον tzivitzoni γκαντέμη... :lol: :lol:
Τελευταία επεξεργασία από vitaraonoff και Τρί Ιουν 01, 2010 10:42 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
L.A.G.N tuning off road team!
Άβαταρ μέλους
vitaraonoff
4x4 Mud Terrain member
4x4 Mud Terrain member
 
Δημοσιεύσεις: 601
Εγγραφή: Τρί Δεκ 30, 2008 9:11 pm
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Λάστιχα: GEOLANDAR/BF MUD
Suspension: Monroe adventure
cb: Όχι
Name: ΛΟΥΚΑΣ

Re: μαλλον φλατζα

Δημοσίευσηαπό chris7gtir » Τρί Ιουν 01, 2010 9:24 pm

δεν ειναι φιλε μου κουραση.απο ολες αυτες τις εμπειριες βγαζουμε χρησιμα συμπερασματα.και εγω για φλατζα το βλεπω αλλα ετσι κι αλιως θα καθαριζα ψυγειο οποτε το εκανα πριν λυσω καπακι για να ειμαι σιγουρος.αλλαξα και θερμοστατη
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΗΡΩΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ
Άβαταρ μέλους
chris7gtir
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4432
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 25, 2010 9:18 am
Τοποθεσία: Ισθμος Κορινθου
Λάστιχα: 215-85-16
Suspension: 5"+2" lift
cb: Όχι
Aka: καναλαρχης ή ψηλος
Name: χρηστος

Re: μαλλον φλατζα

Δημοσίευσηαπό panoshm » Τρί Ιουν 01, 2010 10:24 pm

vitaraonoff έγραψε:για το καλό όλων μας πρέπει να μοιραζόμστε τέοιες εμπειρείες μήπως και γλυτώσουμε τα χειρότερα...

O στόχος του club στο μεγαλείο του :clap: :clap: :clap: :clap:
GV2.0 5D Freestyle 07/'05,AVM,Ποδιές,5xFF50HELLA,Lovato smart ExR Premium,Nuvi1490Τ,Montana650,Midland220
Άβαταρ μέλους
panoshm
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 30502
Εγγραφή: Τρί Δεκ 23, 2008 2:33 pm
Λάστιχα: Geolandar M/T G003
Διάσταση ελαστικών: 205/80/16
Suspension: MAD/KYB +12cm
cb: Ναι
Εργάτης: Όχι
Aka: O γεωαναφερόμενος ή αλουμινοποδιάς!
Name: Πάνος

Re: μαλλον φλατζα

Δημοσίευσηαπό pantel » Τετ Ιουν 02, 2010 8:42 am

Χρήσιμα όλα ! Πείτε μας τα ψυγεία σας είναι πλαστικά πάνω-κάτω ? (Το δικό μου - ισπανικό 16V 1.6 JLX φοράει πλαστικό).

Χρήστο, όταν λές ''πολύ βουλωμένο δεν ήταν'' τί είδατε ? βάλατε μέσα λάμες ? τί βγήκε - κομμάτια ?ίζημα?άλατα?
pantel
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 7:58 pm
Λάστιχα: 195-80 X15
Suspension: suzuki
cb: Όχι
Name: Παντελής

Re: μαλλον φλατζα

Δημοσίευσηαπό chris7gtir » Τετ Ιουν 02, 2010 2:25 pm

pantel έγραψε:Χρήσιμα όλα ! Πείτε μας τα ψυγεία σας είναι πλαστικά πάνω-κάτω ? (Το δικό μου - ισπανικό 16V 1.6 JLX φοράει πλαστικό).

Χρήστο, όταν λές ''πολύ βουλωμένο δεν ήταν'' τί είδατε ? βάλατε μέσα λάμες ? τί βγήκε - κομμάτια ?ίζημα?άλατα?

και εμενα ισπανικο ειναι 1,6 jlx αλλα εχει σιδερενιο ψυγειο.αν ειναι πλαστικο δεν ανοιγεται(το αποφευγουν).απο λαδια ηταν καθαρο δεν εχουν περασει ακομα μεσα στα νερα.αλλατα αρκετα και κατι μικρα κομματια καφετι σαν λασπες ας πουμε αλλα οχι πολλα.ναι το ανοιξε και περναγε βεργες μεσα απο τις κυψελες.αυτο που παρατηρησα οτι σε σχεση με πριν που το κοιταγα πριν καθαριστει οτι μεγαλωσαν στις τρυπες οι κυψελες απο το καθαρισμα.
η δοκιμη εγινε σημερα το πρωι που ξανα εκανα εξαερωση περιμενα να ανοιξει ο θερμοστατης εκλεισα ταπα και εκανα βολτα.γυρναω σπιτι μετα απο κανα μισαωρο και παλι τα ιδια.τα κολλαρα και το πανω και το κατω του ψυγειου φουσκωμενα με αερα.τιποτα αλλο δεν βλεπω να παιζει εκτος φλατζας.τελικα δεν το γλυτωνω το λυσιμο.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΗΡΩΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ
Άβαταρ μέλους
chris7gtir
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4432
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 25, 2010 9:18 am
Τοποθεσία: Ισθμος Κορινθου
Λάστιχα: 215-85-16
Suspension: 5"+2" lift
cb: Όχι
Aka: καναλαρχης ή ψηλος
Name: χρηστος

Re: μαλλον φλατζα

Δημοσίευσηαπό pantel » Τετ Ιουν 02, 2010 3:10 pm

Ρώτησα γιατί τα πλαστικά (θεωρητικά) θα δημιουργούν μικρότερη ηλεκτρόλυση -άρα ζημιές.
Βάζω σαν αντιθερμικό-αντιψυκτικό το PEAK (πολύ γνωστή εταιρία στην αμερική) διαλυμένο με απιονισμένο νερό 50/50 και μέχρι στιγμής στα 2 χρόνια από την προηγούμενη αλλαγή τα πάντα είναι πεντακάθαρα (ή τουλάχιστον φαίνονται έτσι όσο βλέπω...).

Υπήρχε/υπάρχει διάσταση απόψεων γιά πιό νερό είναι ασφαλέστερο (μεταξύ απιονισμένου και απεσταγμένου), με κάποιους να ορκίζονται υπέρ του ενός ή του άλλου. Ρώτησα λοιπόν την PEAK και πήρα την εξής απάντηση στα αγγλικά
+++
Pantelis,
Thanks for your e-mail.

Deionized water is the best choice. However, distilled water is generally
recommended because it has little to no mineral content and is much less
expensive than deionized water.

Deionized water is made by taking distilled water through a deionization
process. This removes most of the atoms with a positive or negative charge
leaving the stable atoms with the appropriate number of electrons. The
order of water to use is:

1) Deionized
2) Distilled
3) Well water
4) City Water

Sincerely,
PEAK Tech Dept.
+++
Δηλαδή κατά σειρά προτίμησης 1 απιονισμένο/2 απεσταγμένο/3 πηγαδήσιο /4 πόλεως.

Να σου ευχηθώ καλά (και μόνιμα) ξεμπερδέματα !
pantel
4x4 Grand member
4x4 Grand member
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Κυρ Ιαν 17, 2010 7:58 pm
Λάστιχα: 195-80 X15
Suspension: suzuki
cb: Όχι
Name: Παντελής

Re: μαλλον φλατζα

Δημοσίευσηαπό chris7gtir » Τετ Ιουν 02, 2010 3:19 pm

ευχαριστω παντελη να εισαι καλα.χρησιμο το email που σου εστειλαν.για να δουμε θα ξεμπερδεψουμε με λιγα χρηματα η θα μας παει ο κουκος αηδονι?
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΗΡΩΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ
Άβαταρ μέλους
chris7gtir
Vitaraclub Platinum Member
Vitaraclub Platinum Member
 
Δημοσιεύσεις: 4432
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 25, 2010 9:18 am
Τοποθεσία: Ισθμος Κορινθου
Λάστιχα: 215-85-16
Suspension: 5"+2" lift
cb: Όχι
Aka: καναλαρχης ή ψηλος
Name: χρηστος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Μηχανολογικά/Ηλεκτρολογικά

arahova Παρ Μάιος 02, 2025 10:41 am Καλημέρα σε όλους και καλό Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Μάιος 02, 2025 6:35 am Καλημέρα σας.
KonKalamata Πέμ Μάιος 01, 2025 2:24 pm Καλησπέρα και Καλή Πρωτομαγιά σε όλη την ομάδα!
Γιωργος ΗΛΙΑΣ Πέμ Μάιος 01, 2025 1:47 pm Καλή Πρωτομαγιά με πολλά χαμόγελα!!!
makis_V Πέμ Μάιος 01, 2025 9:59 am Καλημέρα και καλό μήνα !
arahova Πέμ Μάιος 01, 2025 9:40 am Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα.
antonis1627 Πέμ Μάιος 01, 2025 7:22 am Καλημέρα σας και καλό μήνα.
arahova Τετ Απρ 30, 2025 9:36 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τετ Απρ 30, 2025 6:59 am Καλημέρα σας.
panagiotis1 Τρί Απρ 29, 2025 7:55 pm Θά ήθελα μια απάντηση αν θά έχει επιτυχία η συγκόλληση τού μπλοκ, αν κάποιος έχει κάνει κάτι αντίστοιχο.
arahova Τρί Απρ 29, 2025 10:54 am Καλημέρα σε όλους.
antonis1627 Τρί Απρ 29, 2025 7:00 am Καλημέρα σας.
ΣΤΑΥΡΟΣ Δευτ Απρ 28, 2025 7:52 pm Γιορτάζουμε τα 17α γενέθλια μας στην Αγία Μαρίνα στην .
arahova Δευτ Απρ 28, 2025 11:18 am Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.
antonis1627 Δευτ Απρ 28, 2025 6:28 am Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα.
arahova Κυρ Απρ 27, 2025 10:49 am Καλημέρα σε όλους και καλή Κυριακή.
antonis1627 Κυρ Απρ 27, 2025 7:17 am Καλημέρα σας
arahova Σάβ Απρ 26, 2025 9:01 am Καλημέρα σε όλους και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Σάβ Απρ 26, 2025 7:25 am Καλημέρα σας και καλό Σαββατοκύριακο.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 1:45 pm Τετάρτη 30-4-2025 πάμε για καφεδάκι στον
arahova Παρ Απρ 25, 2025 8:49 am Καλημέρα σε όλους και καλο Π/Σ/Κ.
antonis1627 Παρ Απρ 25, 2025 6:30 am Καλημέρα σας.
arahova Πέμ Απρ 24, 2025 2:36 pm Καλησπέρα σε όλους.
antonis1627 Πέμ Απρ 24, 2025 6:25 am Καλημέρα σας.
arahova Τετ Απρ 23, 2025 5:39 pm Καλησπέρα σε όλους.
AJAX Chat © 2007 StarTrekGuide ? Updates every 5 Seconds

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες