Αχ αυτά τα μοτεράκια μας...Μου μυρίζει αρχή καμμένης φλάντζας αλλά θα σας πω την ιστορία από το δικό μου vitaraki...
To πήρα περίπου πριν δύο χρόνια εισαγωγή από Γερμανία(κατασκευασμένο εκεί)...Το μοτέρ δούλευε άψογα και ''ακουγόταν'' καλά...Μιλάω για vitara 8V του 97(παλιό ταμπλό)...Αρχικά λοιπόν ρώτησα για την σωστή θέση του δείκτη θερμοκρασίας και μου είπαν:''Στη μέση''...
''Αμ δε...!"Στα παλιά Vitara δεν πρέπει να φτάνει στη μέση αλλά λίγο πιο πριν...Αλλά δεν το ήξερα...Όχι ότι είναι εκτός ορίου ασφαλείας αλλά κάτι δεν πάει καλά...Μετα από δύο μέρες λοιπόν δοκιμή στο βουνό με ''αργα'' και τα ρέστα,η θερμοκρασία ''στη μέση''...
''Όλα καλά'' λέω...Κάνοντας το πρώτο κοντινό ταξιδάκι σε εθνική(μη φανταστείτε τίποτα μακρινό κάπου 150 χλμ),η θερμοκρασία ''στη μέση''...
Γυρίζωντας όμως,η θερμοκρασία ανέβηκε κι άλλο...Σταματάω ,ρελαντί και αρχίζουν να αναβοσβήνουν όλες οι ενδείξεις στο ταμπλό και το αμάξι έκανε διακόπές...

Το σβήνω,ξανβάζω μπροστά και..όλα καλά...Στο ρελαντί όμως κάτι δεν μου άρεσε...Η θερμοκρασία ...''στη μέση''...Συνεργείο λοιπόν,αλλαγη μπουζοκαλώδια,καπάκι ντιστριμπιτέρ και συμπλήρωση αντιψυκτικού που για κάποιο λόγο έλειπε(χρειαζόταν εξαέρωση

) και όλα καλά...
Θερμοκρασία πάντα ''στη μέση''...Μετά από δύο περίπου εβδομάδες συμβίωσης,έχω παρατηρήσει μείωση της στάθμης του νερού αλλά και λαδιού...Δεν υπήρχαν όμως ίχνη νερού στο λάδι ή το αντίθετο ή σαπουνάδες αλλά η ύπαρξη λίγο άσπρου καπνού όταν έβαζα μπροστά σε ζεστό περιβάλλον άρχισε πλέον να με βάζει στην πρίζα

...
Το αναφέρω στο μηχανικό και αρχίσαμε τα πειράματα...Φουλάρουμε λάδι,κάνω 500 χλμ.το ξαναμετραμε και...είχε κάψει σχεδόν μισό λίτρο...

Ενώ συμπλήρωνα σχετικά συχνά παραφλού(κάθε τρεις μέρες άδειαζε το δοχείο διαστολής...)...Διάγνωση :''Έχει αρπάξει το καπάκι...""
Η θερμοκρασιά βέβαια πάντα στη μέση ακόμα και με ταξίδι τριών ωρών με 100-120...Τελικά το μοτέρ αλλάχθηκε(το παλιό είχε ρήγμα σε καπάκικαι κορμό αλλά και πάλι άντεχε το τέρας!

) αφού τρόμαξα να βρω 8V και τέλος καλό όλα καλά...Η θερμοκραδία δεν ξαναπήγε ποτέ στη μέση .Μόνο σε πολύ κίνηση αλλά και πάλι δεν έφτανε στη μέση...Λίγο πιο πριν στου 87 βαθμούς όπου ανοίγει η θερμοστάτης και παραμένει εκεί...Στο ταξίδι που ο αέρας είναι περισσότερος ,η θερμοκρασία είναι ακόμα πιο χαμηλά...
Παιρνόντας στο θέμα του ψυγείου,ένα χρόνο περίπου μετά παρατήρησα ότι στο ταξίδι το αμάξι ανέβαζε θερμοκρασία...Στην κίνηση όλα καλά...Αλλάζω θερμοστάτη (μικρό το κόστος και σημαντική η δουλειά του) αλλά πάλι τα ίδια...Πήγε το μυαλό μου στην αντλία νερού μήπως και δεν κυκλοφορούσε σωστά το νερό στις υψηλές στροφές,ελέγχθηκε και ήταν ΟΚ...Άρα πάμε στο ψγείο...Οπτικά έδειχνε καλό και δεν υπήρχε σκουριά που να με υποψιάσει...Ο μηχανικός όμως επέμενε ...και είχε δίκιο...

Βγάζοντας το παλιό ψυγείο,το ανοίξαμε και προσπαθήσαμε να βυθίσουμε μία πριονόλαμα μέσα στις κυψέλες...Δεν έμπαινε σε καμία...

Αλλάγη ψυγείου λοιπόν και όλα καλά από τότε...
Ξέρω ότι σας κούρασα αλλά πιστεύω ότι για το καλό όλων μας πρέπει να μοιραζόμστε τέτοιες εμπειρείες μήπως και γλυτώσουμε τα χειρότερα...
Σορρυ για την πολυλογία...

Όχι για να μην λέτε μόνο τον tzivitzoni γκαντέμη...
