Geo. έγραψε:4troxos έγραψε:Εγώ τον τελευταίο καιρό κάνω 400 km απο τέρμα γεμάτο ρεζερβουαρ μέχρι ο δείκτης να πάει ακριβώς στη μέση!!!!!!!!!
Απο εκεί και πέρα βγάλε συμπέρασμα.
Ώπα... 400km με μισό ντεπόζιτο? Που γίνονται τα χιλιόμετρα? Σε εθνική όλα?
Εγώ έκανα με γεμάτο 480km, από τα οποία γύρω στα 150km εντός πόλης, γύρω στα 300km σε
εθνική, και τα υπόλοιπα σε επαρχιακό δρόμο. Να έλεγα ότι έχουμε 100-150km διαφορά,
αλλά εδώ μιλάμε για 300km περίπου.Κάνω κάτι λάθος στον τρόπο οδήγησης?
Ο ηλεκτρολόγος που προσπαθεί να μου φτιάξει το DPF, μου "πείραξε" λίγο τον εγκέφαλο. Είχε φαγωθεί!
"-Δεν θέλω άλογα!" του έλεγα, "-Θα στο ανεβάσω" μου έλεγε!. Το αποτέλεσμα είναι ότι από τις 2.000-4.000 στροφές
το αυτοκίνητο είναι πιο δυνατό και πιο άνετο! Μετά του είπα ότι εμένα με ενδιαφέρει κυρίως χαμηλά που είναι ψόφιο,
και μου ρύθμισε και την ροπή που από τις 1.000+ στροφές είναι αισθητά καλύτερο από πριν!!
Όσον αφορά την κατανάλωση τώρα... στην τελευταία μου εξόρμηση μου στα Γιάννενα, μετά από 290km από τον Πειραιά ο δείκτης πήγε στην μέση.
Στον γυρισμό προς Πειραιά, γέμισα έξω από Γιάννενα, και μέχρι την μέση του ρεζερβουάρ, έκανα 350km!! Δεν προσπαθούσα να οδηγώ οικονομικά,
όπου ήθελα γκάζι του 'δινα και καταλάβανε. Στροφές γύρω στις 3.000. Ίσως διάβασε το καινούργιο πρόγραμμα ο εγκέφαλος, έκανε χιλιόμετρα και φάνηκε διαφορά!
Πριν βάλει το χέρι του ο ηλεκτρολόγος, το πολύ έκανα 280 μέχρι τη μέση με πολύ προσπάθεια. Αυτά παρατήρησα, δεν πρόκειται να ξανασχοληθώ με την κατανάλωση.
Το NGV καίει λιγότερο από ότι το παλιό μου αυτοκίνητο, κι από ότι στιγμή που με πάει παντού θα το ταϊζω όσο και να θέλει
