Λοιπόν μετά την πρώτη βόλτα (εθνική Αθ-Λαμίας) με το Κ&Ν διαπιστώνω τα εξής:
-Το αυτοκίνητο κρατάει 4000 στροφές με 5η (κοντέρ στα 140 χλμ) με μεγαλύτερη άνεση απ΄ ότι πρίν.
-Σε ταχύτητες 100-140 χλμ δείχνει πιό αθόρυβο, πιό ''άνετο'', πιό πρόθυμο να ανεβάσει χλμ.
- Πρέπει να έχει και βελτιωμένη κατανάλωση αλλά αυτό γιά να επαληθευτεί θέλει σταθερές συνθήκες οδήγησης.
- Μπορεί να τερματίσει το κοντέρ (βλέπετε φωτο / που θα αποσυρθεί γιατί προτρέπει σε παρανομίες !!), λαμβανομένου βέβαια υπ' όψη ότι έχει ήδη αλλάχθεί η πολλαπλή με calmini και έχει ήδη καταργηθεί ο μηχανικός ανεμιστήρας ψυγείου, άρα λόγω των μετατροπών υπάρχει αθροιστικό/πολλαπλασιαστικό αποτέλεσμα στην ωφέλεια από την αλλαγή του φίλτρου.
Γενικά το θεωρώ καλή βελτίωση και μακάρι να κρατήσει και όσο λένε.