Λοιπον Σταματη, αντιλαμβανεσαι φυσικα πως οτι γραψουμε ειναι απλα ασκησεις επιχαρτου αφου δεν εχει κανενας εμπειρια απο ψηλωμα Tiguan.
Ας κανουμε λοιπον μια προσπάθεια.
Απ'οτι γνωριζω το αμαξι σου εχει ανεξαρτητη αναρτηση μπρος πισω με γονατα Μακφερσον μπροστα και Coil over (το αμορτισερ μεσα στο ελατηριο), θεωρητικα εχει την ιδια αναρτηση με το NGV απλα δεν εχει βγαλει καποιος κατασκευαστής λυση για ψηλωμα αλλα μονο για χαμηλωμα

αφου ειναι περισσότερο SUV επιδοσεων ειδικα το 2.0 TSI παρα εκτος δρόμου.
Μια φθηνη λυση ειναι η παρεμβολη αποστατων μεταξυ του ελατηρίου και του σημειου στηριξης (πιατέλου) στο πανω παντα μερος, αυτο εχει σαν αποτελεσμα το αμαξι να ψηλωσει αναλογα με το μηκος του αποστατη, δυστυχως δεν μπορω να σου πω στους ποσους ποντους αποστατη θα παρεις τους τρεις ποντους γιατι εξαρταται απο το βαρος και την γωνια στηριξης, φανταζομαι οτι με 5cm αποστατη θα παρεις τους 3cm που θες.
Ο αποστατης συνηθως ειναι απο τεφλον η πολυουρεθανη, απο την μια μερια ακουμπαει στο πιατελο ακαι απο την αλλη στο ελατηριο, δες το link παρακατω να παρεις μια ιδεα πως ειναι
http://www.bits4vits.co.uk/store/index. ... roductId=3Το ιδιο πρεπει να κανεις και με τα αμορτισερ ωστε να διατηρησεις την σωστη συμπιεση και λειτουργια και να μην τρελαθει το DCC, δες παρακατω παλι πως ειναι
http://www.bits4vits.co.uk/store/index. ... oductId=16Το θεμα ειναι που θα τα βρεις, να υπαρχουν ετοιμα δεν νομιζω σε τορνο ομως μπορείς να τα φτιαξεις εαν δωσεις τις διστάσεις, κοστος οχι παραπάνω απο 200-300 euro.
Επομενη λυση ειναι ελαηρια custom made στο μηκος που θες απο τον Μυρωνιδη, σου τα φτιαχνει στο μηκος και σκληροτητα που θες, ο ιδιος φτιαχνει και αποστάτες για ελατηρια αμορτισερ.
Και τις δυο παραπανω λυσεις εχουν εφαρμοσει πολλοι φιλοι με Vitara GV & NGV και κανουν την δουλεια τους οικονομικα.
Επιπτωσεις
Ψηλωνει το αμαξι αλλαζει η αεροδυναμική και το κεντρο βαρους, οι συνεπειες γνωστες, λυση για το δευετρο αποστατες στους τροχους να ανοιξει το μετατροχιο, σιγουρα υπαρχουν αφου ειναι βασικο ανταλλακτικο γαι μοντιφες σε σπορ αυτοκινητα.
Αλλαζει η γωνια στηριξης με αποτελεσμα να σκληρυνει η αναρτηση με επιπτωσεις στην ανεση και το κρατημα, τα αμορτισερ ισως δεν λειτουργουν πλεον οπως πριν.
Πιθανο προβλημα στις ρυθμισεις γωνιων camper & caster, δυστυχως θα το δεις μετα την μετατροπη εάν μπορουν οι γωνιες σου να ερθουν στις αρχικες ρυθμισεις.
Αυτα εχω τωρα στο μυαλο μου
Ελπιζω να σε φωτισα, σε καθε περιπτωση πριν παρεις αποφαση σκεψου σοβαρα εαν σου ειναι πράγματι απαραίτητο
