Οι εντυπωσεις μου απο τις βελτιωσεις που εγιναν στο GV 2500 V6 συνολικα εως τωρα.
Μετα απο την εκδρομη που εγινε κ δοκιμαστικε σε ολα τα τεραιν πατημενο χωματοδρομο με φυτεμενη πετρα, χαλικοδρομο ,νεροφαγωματα στεγνα κ με λασπη .λασπη εως βουρκο .
ΟΙ βελτιωσεις ειναι σε αναρτηση οπου τοποθετηθηκαν king springs ελατηρια που εδωσαν 5 ποντους υψος κ συνδιαστηκαν με αμορτισερ ΟΜΕ
και σε λαστιχα επιλεχτηκαν τα BF AT σε διασταση 215-70-16 οπου εδωσαν με την σειρα τους 1 ακομη ποντο
Στο δια ταυτα τωρα το αυτοκινητο εγινε πιο στιβαρο κ η συμπεριφορα του στην ασφαλτο κατ αρχην βελτιωθηκε [στο μελλον θα μπουν κ αποστατες τροχων για μεγαλυτερη σταθεροτητα στις υψηλες ταχυτητες] κ σε πλαγιους ανεμους δεν ειδα μεγαλη διαφορα.το αυτοκινητο ταξιδευει με υψηλη μωτ με μικρη πτωση σε τελικη ταχυτητα .
Στο χωμα που ειναι κ το ζητουμενο στους πατημενους κ με φυτεμενη πετρα αφου μειωσα κ την πιεση στα 23 psi απο 26 πιστευω οτι ηθελε 22 η συμπεριφορα ηταν πολυ καλη κ ελεγχομενη παντα περνουσε με ευκολια βαθια νεροφαγωματα χωρις να βρισκει πουθενα εκτος απο 2 σημεια που ακουμπισε ο κοτσαδορος τα λαστιχα δεν γλυστρουσαν κ ουτε σπιναραν παρα μονο αν το ηθελα εγω σε ανοιχτες στροφες κ η βολτα αυτη εγινε χωρις τετρακινηση εκτος απο ενα ανηφορικο κοματι που ειχε γλιτσα επιφανειακη
Στον χαλικοδρομο τωρα ηταν μεγαλη απολαυση ειδικα στα ανηφορικα κοματια που πηγαινε με φοβερες πλαγιολησθισεις
Κ τελος λασπη απο λιγη εως βουρκο χυλο εκει λοιπον εμεινα εκπληκτος απο τα λαστιχα που το μονο που ηθελαν ηταν γκαζι για να καθαριζουν κ ολα πηγαιναν καλα μεχρι που φτασαμε στον βουρκο εκει λεω εως εδω ηταν αλλα ηθελα να δοκιμασω να δω τα ορια του κ τα δικα μου κ φυσικα η εμπειρια που αποκτας σε αυτες τις συνθηκες βουρ λοιπον μεσα με γκαζι κ ναι περασε κ παλι πισω κ δωστου παλι
η συνεχεια ηταν σαφως πιο ευκολη αφου το αυτοκινητο με βοηθησε περισοτερο απ οτι περιμενα κ η συμπεριφορα του ηταν παρα πολυ καλη κ προβλεψιμη κ ειδα τι κανει το καθε τι που βαζεις επανω.
Το αποτελεσμα των βελτιωσεων ειναι οτι πηρα παρα πανω απ αυτα που περιμενα κ σε ολες τις περιπτωσεις εμεινα απολυτα ικανοποιημενος .
Παρατηρισεις που εχω ειναι οτι πρεπει αμεσα να βαλω διακοπτη απενεργοποιησης του ABS που σε μερικα σημεια σε φερνει σε δυσκολη εως επικινδυνη θεση ,εξοπλισμο αρτιο παντα μαζι ιμαντες τουλαχιστον 2, κλειδια διαφορα μεγεθη γαλοτσες φτυαρι μεγαλο τσαπα κλπ
Αυτα εως τις επομενες βελτιωσεις ουφ τελειωσα
ααααα να ευχαριστησω ολα τα παιδια απ το CLUB που με βοηθησαν με τις συμβουλες τους κ οχι μονο
