ολη η κατασκευη εγινε σε συνδιασμο αναρτηση και bodylift ωστε να μην μεγαλωσουν πολυ οι γωνιες που δουλευουν τα ημιαξονια
οι γωνιες camber αλαξαν μεσα στα επιτρεπτα ορια και τα σωληνακια φρενων παρεμειναν οπως ειχαν.
Σας αναφερω πρωτα οτι εχει σχεση με την αναρτηση
Επειδη το αυτοκινητο ειναι ελαφρυ στο μπροστινο μερος επελεξα να χρησιμοποιησω προσθηκες ελατηριου 3cm στο πανω μερος του αμορτισερ
του ωστε σε συνδιασμο με τα kayaba και την προφορτηση του ελατηριου που δημιουργιθηκε να χασω οσο το δυνατο λιγοτερο σε ανεση
και διαδρομη αναρτησης σε σχεση με ενα πιο σκληρο ελατηριο.Πιστευω οτι με αυτον τον τροπο σκληραινει λιγο το ελατηριο ,χανουμε
διαδρομη αναρτησης μονο 3cm οταν κρεμαει ο τροχος και κραταμε την ανεση στα εκτος δρομου σε λογικα πλαισια.
Πανω απο το αμορτισερ μπηκε αλουμινενιος αποστατης 5.5cm για να συνδιαστει σωστα με το bodylift
Στο πισω μερος της αναρτησης κατασκευαστηκαν αλουμινενιες προσθηκες ελατηριου στο επανο μερος υψους 8cm που κουμπωνουν σωστα στις
εργοστασιακες υποδοχες και τα ελατηρια μαμα κουμπωσαν οπως ειχαν.
Για τα αμορτισερ στο κατω μερος κατασκευαστικαν προεκτασεις μηκους 8cm που βιδωνουν εσωτερικα στο πισω ψαλιδι
Για το bodylift στο μπροστινο μερος μπηκαν αλουμινενια κυλινδρακια υψους 4cm σε ολη τη βαση του μπροστινου πλαισιου και μακρυτερες βιδες.
Χρησιμοποιηθηκαν 8τεμ (4δεξια και 4 αριστερα)για την συγκρατηση με την καμπινα.Πανω στο πλαισιο αυτο ειναι ο κινητηρας και το κιβωτιο
που ειναι το μεγαλυτερο βαρος του αυτοκινητου και οι βιδες συγκρατουν μονο την καμπινα.Στο πισω μερος σηκωθηκε ολη η βαση της πισω αναρτησης
με 4 αποστατες υψους 5cm διαμορφωμενες ετσι ωστε να κουμπωνουν στις υπαρχουσες υποδοχες
Στη βαση που συγκρατει το κιβωτιο στο κατω μερος του αυτοκινητου μπηκαν αποστατες 2cm οι οποιοι αλαζουν την γωνια του βοηθητικου και το
ανεβαζουν λιγο ψηλοτερα ωστε οταν να μπει αργοτερα η ποδια προστασιας του να μην βρισκει και να ευθυγραμιζονται ολα σε μια ευθεια
(ανεβηκε περιπου 3cm στη νοητη ευθεια σε σχεση με πριν)
οι μπροστινοι αποστατες αναμεσα πλαισιο και καμπινα
ενας απο τους 4 αποστατες του πισινου πλαισιου αναρτησης
Με ολη την αλαγη που εγινε αλαχτηκαν και τα ελαστικα για να παρουμε και αλλο υψος και απο 225-70-16 BF A/T μπηκαν 225-75-16BF M/T
Στα εκτος δρομου τωρα, περναει με ανεση εμποδια που πριν εβριστε η κοιλια αρκετα ευκολα,οι γωνιες ραμπας και διαφυγης αυξηθηκανε ,
η ανεση βελτιωθηκε λιγο προς το καλυτερο παιζοντας ρολο και το μεγαλυτερο προφιλ των ελαστικων
Σε μετρησεις που εγιναν εχουμε (μπροστινος θολος απο το εδαφος)
(πισινος θολος)
συνολικα σηκωθηκε 10cm περιπου, 4.5cm απο αναρτηση+4cm bodylift+1.5cm απο λαστιχο
Στην ασφαλτο τωρα σε δρομο που πηγαινα με 160 στο GPS τωρα γραφει το κοντερ 140+ (GPS-147) με τελικη στην ευθεια της Θηβας 152-GPS
Mεχρι τα 140 δεν παρουσιασε περιεργα κουνηματα απο πλαγιους ανεμους , υπαρχει καποια αισθητη μειωση στις επιταχυνσεις λογω επιλογης ελαστικων
μεγαλυτερης διαμετρου αλλα σε ταχυτητες ταξιδιου 100-120 δεν παρατηρησα και πολλες αλαγες με πριν.
Σιγουρα παντως αλαξε η οδηγικη του συμπεριφορα θυσια στις εκτος δρομου δυνατοτητες του
Και μερικες φωτο απο το τελικο αποτελεσμα
ακομα υπαρχει δυνατοτητα με αλλαγη στα σωληνακια των φρενων με πιο μακρια στο πισω μερος (τα μπροστινα εχουν αρκετο μηκος)
και αλλαγη ελατηριων π.χ MAD να σηκωθει ακομα και αλλο