GeorgeGV03 έγραψε:Καλησπέρα στην ομάδα. Θα ήθελα την βοήθεια σας σε ένα θέμα που με απασχολεί καιρό τώρα. Όταν κομπλαρω το 4χ4 μέσα στην πόλη (οπου δεν εχει πολυ κρυο) όλα καλα. Μου ανάβει το λαμπακι 4wd και όλα μια χαρά. Με το που πάω στο βουνό και πεσει η θερμοκρασια κατω απο 2 βαθμους, που έχει ρίξει χιονια δεν κομπλαρει το μπροστινο διαφορικο ενω το μοτερακι το ακουω οτι δουλευει, το λαμπακι δεν αναβει και δεν κομπλαρει. Τι μπορεί να φταίει? Έχω αλλάξει τα σωληνάκια και τα o-ring μέσα στο μοτερακι. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όταν πέφτει η θερμοκρασια δεν κομπλαρει.
Ευχαριστώ εκ τον προτέρων.
Καλησπέρα. Επειδη το κανει μονο σε θερμοκρασιες κατω απο το μηδεν , μηπως καποιο σκουπιδακι εχει φραξει εν μερει το σωληνα εισαγωγης αερα στο μοτερακι, εχει στενεψει η διοδος αερα και πιανει αμεσως παγο, με
κρυο τον κινητηρα. Δοκιμασε να βγαλεις το σωληνακι εισαγωγης απο το μοτερακι, αυτο που ξεκινα διπλα απο το ψυγειο και φυσα αερα με το το στομα για να δεις αν βγαζει ελευθερα. Αν δεν βγαζει, φυσσα αερα με πιεση με κομπρεσερ αερα να ξεβουλωσει.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΦΥΣΗΞΕΙΣ ΑΕΡΑ ΜΕ ΠΙΕΣΗ ΣΤΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙΣ ΤΗΝ ΦΟΥΣΚΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ. Η πιεση, που φτανει το μοτερακι ειναι πολυ μικρη, 4.25 – 6.40 psi. Μεγαλη πιεση θα καταστρεψει την φουσκα.