το κάναμε και αυτό....άνοιξα το καπάκι στα 91.000 χλμ περίπου.
κινητήρας g16B .
διάκενο βαλβίδων εισαγωγής 0.20(0.18-0.22ανοχές κατασκευαστή)
διάκενο βαλβίδων εξαγωγής 0.30(0.28-0.32 ανοχές --//--)
στις βαλβίδες εισαγωγής χώραγε εφαρμοστά το φίλερ 0.20 και σε καμία δεν χώραγε το 0.25.
τό ίδιο αντίστοιχα στης εξαγωγής.
χωρούσε το .030 εφαρμοστά.
οι βαλδίδες τσεκαριστηκαν μια-μια σχολαστικά και δεν βρέθηκε κανένα παράξενο κενό.


τα μπουζί τα τοποθέτησα στα 30χιλ χλμ(ενδειξη κοντέρ) ιριδίου και ο κατασκευαστής τους προτείνει αλλαγη κάθε 100 χιλ χλμ. για τασυγκεκριμένα
τα ανοιξα μετά από 60.000χλμ και είναι αστέρια....καφέ χρωματάκι(ούτε άσπρο-γκρί πλούσιο μίγμα σε αέρα φτωχό σε βενζίνη ούτε μαύρα πιτσιλημένα πλούσιο μίγμα σε βενζίνη φτωχό σε αέρα.)

τα μπουζί στη φώτο είναι όπως βγήκαν απο τον κινητήρα χωρίς να τα καθαρίσω.

επίσης τα τσιμουχακια για τα μπούζί ακόμη δεν εχουν καμια φθορά.
πριν κλείσετε το καπάκι στις γωνίες βάλτε λίγη φλατζόκολλα γιατί πιθανόν από εκεί να εχει ψιλοδιαροή λαδιού.

.
τοσυμπέρασμά μου για τοδιάκενο???αν δενκάνει μυστήριο θόρυβο ΜΗΝ το σκαλίζετε άδικα. δενυπάρχει λόγος.το μόνο που θα καταφέρουμε είναι να έχει διαροες λαδιού το καπάκι..
επίσης πολύ προσοχή με τη σειρά που ξεβιδώνουμε τις 6 βίδες και το πόσο θα σφίξει μετά.θέλει εμπειρία η καλύτερα για εμένα ροπόκλειδο.

"Forgotten things remembered...
The tigers eat their young
The body stayed but inside the head...
The mind was on the run ..."